KillingMachine 04.07.2007 11:12:26 | |
---|
Zackin muutamia haastatteluja mitä oon nähnyt niin on kyllä hauska katsoa ja miettiä sitä kontrastia sen rauhallisen, jopa vähän ujon ja jopa hauskan tyypin välillä verrattuna täyttä kurkkua huutavan ja puolitoistametriä ilmassa hyppivään lavapersoonaan. Jäbän pitäs kirjottaa kirja! Haha, olen samaa mieltä. Jos kukaan on nähnyt The Battle of Mexico City-DVD:n ekstroilta löytyvän Zackin tekemän Noam Chomskyn haastattelun niin voi todeta tuon todeksi. Minä ainakin meinasin remahtaa nauruun kun ekaa kerta katsoin tuon haastattelun. Oli aika jännä nähdä kun Zack malttoi rauhallisesti ja mielenkiinnolla kuunnella mitä kaikkea Chomskylla oli sanottavanaan. Sikäli kun Zack kysyi muistaakseni haastattelussa kaksi tai kolme kysymystä ja Noam Chomsky antoi kaikkiin näihin 5 minuuttiset vastaukset vaikka Zackin kysymykset koskivat mielipiteitä. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
juuso a 04.07.2007 13:39:08 | |
---|
Mitä nyt olen muutaman biisin levyä kuunnellut niin ei tämä mitään paskempaa musaa ole. Pitää varmaan kuunnella vaan vähän enemmän. Ja tosiaan mukava kuulla tompan soittavan välillä akkaria. Eipähän ole niitä kyllästyttävän kliseisiä whammysooloja, joita ei enää Audioslaven levyillä jaksanut edes kuunnella. Elikkäs mukavaa vaihtelua tällainen erilainen lähestyminen. |
pehko 05.07.2007 21:52:15 | |
---|
olenkohan tyhmä kun olen vaan täältä kehuvia arvosteluja lukenut, mutta en ole vaivautunut itse kuuntelemaan? Ehkä taidan olla. Täytyy kuunella. Onhan RATM yksi suosikkejani, niin jo ihan sen takia. HEAVY...FUCKING...METAL! |
Terminaattori 06.07.2007 15:20:20 | |
---|
olenkohan tyhmä kun olen vaan täältä kehuvia arvosteluja lukenut, mutta en ole vaivautunut itse kuuntelemaan? Ehkä taidan olla. Täytyy kuunella. Onhan RATM yksi suosikkejani, niin jo ihan sen takia. Jos yhtään nuotiomusasta tykkäät, niin olet. Ja vaikket tykkäisikään, niin tyhmä olet, jos et tutustu. RATMin kaltaista menoa on turha odottaa. soitellen sotaan |
Piepe 09.08.2007 13:54:42 (muokattu 09.08.2007 13:57:20) | |
---|
Ostin levyn eilen. Kavereiden kanssa ajellessa Helsingistä kotiin kun aurinko laski ja levy soi, niin voitte uskoa että toimi. Voi jukran vitun pujut että on komea ääni äijällä ja upeita biisejä, tällä hetkellä suosikkina The Road I Must Travel. |
Chunga 09.08.2007 13:59:57 | |
---|
Mä oon kuunnellu tän jo puhki :) ei voi mennä pieleen! |
Rattata 09.08.2007 14:05:06 | |
---|
Hyvä levy kyl. |