Silloin 90-luvun alussa tuli fanitettua ihan kybällä. Kaikki levyt piti hankkia ja kerätä kaikki lehtijutut ja julisteet mitä irti sai. NKOTB jytis kasettisoittimessa siinä missä Alice Cooper, Kiss, ja Metallicakin :) Nykyään kun tulee ryppyreissulta kotiin, niin erittäin usein pitää laittaa nyykkareiden live vhs kasetti pyörimään. Jos joku haluaa luopua NKOTB levyistä ja muista oheistuotteista ni saa ottaa yhteyttä! Sweeeeeeeeeeeeeet Emooooooooooootion |
Hehee meillä oli ala-asteella englannin tunnilla ns "englantilaiset nimet" Olin Danny ja frendut li Joey ja Jordan...Nimet tuli yllätys yllätys nkotb:stä Kappas, teilläkin? Minäkin olin Danny ala-asteella, ja olen vieläkin. En tiedä mistä meidän nimet tulivat, eivät ainakaan NKOTB:sta sillä siihen aikaan vuonna 1988 ei vielä kukaan koulussani tiennyt koko yhtyeestä mitään. Ei siihen tosin kovin kauaa mennyt kun Hangin' Tough tuli ja tytöt siitä innostui. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |