Aihe: Jenni Vartiainen - Tunnoton
1 2 3 4
M.i.k.key
17.04.2007 12:03:12
Mä diggasin kyllä
Tämmöistä lisäinfoa löytyi biisistä
http://www.warnermusic.fi/news/?art … le=8a0af81211b8cea50111ea57b99128f0
möllisty
moderndrummer88
17.04.2007 12:21:24
Ihan näpäkän kuuloinen biisi, mutta nuo kirkonkellot ja patarummut kyllä pilaa biisin tunnelman täysin, lähinnä naurattavat.
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
Guitar Hero
17.04.2007 12:45:32
Ilman videota vaikutus varmasti olisi ollut eri, mutta videon kanssa tuo ainakin toimii.. kyllä! Ja nyt sen osaa vaikkapa radiosta kuullessa yhdistää tuohon.

Jeah!

Mulla tuli taas tosta videosta aika pahat antipatiat; sellaista iljettävää perus populäärimatskua.
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
hoffe
17.04.2007 13:08:53
Ihan näpäkän kuuloinen biisi, mutta nuo kirkonkellot ja patarummut kyllä pilaa biisin tunnelman täysin, lähinnä naurattavat.

Itse ajattelin juuri päinvastoin, muuten biisi olisi voinut olla tylsähkö, kokonaisuudesta mieleeni tuli jotenkin Caven tai Harveyn tyyppinen tunnelma.
"Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia."
dixi19
17.04.2007 14:32:49 (muokattu 17.04.2007 14:36:30)

Sama täällä. Laulu oli jotenkin tukkoisen kuuloista, niinkuin laulaja olisi ollut kovassa flunssassa. Muutenkin täysin mitäänsanomaton biisi.

Hä :D Jos tekstiä kuuntelee yhtään, niin laulun pitääkin kuulostaa vähän tukkoiselta. Muija on kato paskana hei :)

Tyylikäs biisi ja video kyllä.
anomus.com
Tupuna
17.04.2007 14:42:39
Mulla tuli taas tosta videosta aika pahat antipatiat; sellaista iljettävää perus populäärimatskua.

Mitä vittua, täähän oli just kaikkea muuta kuin perus populaarimatskua! :D

Erikoinen biisi.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! Musiikkiaiheinen blogini: http://tupuna.blogs.fi
Flash
17.04.2007 14:44:11

Eroottissävytteistä ähinää. Joko krapulassa tai sormi siellä laulettu. Tai siltä ainakin kuulostaa. Tavallaan diggasin, vaikka biisi ei ole kyllä kovin kummoinen.
Live Music Is Better!
50000
17.04.2007 14:54:57
Kiinnostavia aineksia, laulusoundi, joka varmaan kyllä erottuu soittolistakamasta. Tuli mieleen, että näin mainstream ottaa haltuun juttuja marginaaleista (tosin yleensä nopeammin, tässä n. 10-15 vuoden viiveellä? Tai mitä tästä nyt kellekin tulee mieleen, vaikka jotain kaukaisempaakin - itselleni 90-luvulta Harvey, Portishead, ym.).

Video ei kyllä ollut kummoinen, alkupuoli suht' ok, kiusallisimpana kohtana se ristivaihe, joka tuntui joltain Alanis Morissette -videon ylijäämäkohtaukselta, ja siitä eteenpäinkin vähän niin ja näin.
porcupine
17.04.2007 14:57:05
Todella hyvä suoritus. Yllätin itseni pitämällä tästä suuresti. Jotenkin odotteli, että milloinkohan tämä biisi lähtee, mutta luultavasti parempi, ettei lähtenytkään, vaan jäi tuollaiseen hämmentävään välitilaan. Hatunnosto sille, että ex-tyttöbänditähteä uskalletaan lähteä lyömään läpi tällaisella ei-niin-itsestäänselvällä schlagerilla.

Voisinko jopa ostaa levyn? Se olisikin jotain todella uutta, minulla kun ei ole ollut tapana harrastaa näitä isojen levy-yhtiöiden tuotoksia.

PS. AD:lla ollut hassunhauska päivä, kun levyn kannessa neidin nimi lukee: Jenni Vartiäinen. Niinku Motörhead tai Iron Dragön. http://media.wmg-is.com/media/porta … 0704/jenni-medium_1176458745558.jpg
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
rybk
17.04.2007 15:21:06
Radioheadin Exit Music tulee mieleen aika vahvasti. Tai sitten vain kuvittelin. Piristävä yllätys kyllä. Pitänee kuunnella toisenkin kerran. Video ei ollut kyllä mistään kotoisin.

Veitpä jalat suustani. Tuli mieleen ihan sama kertakuulemalta.

Laulusoundi oli kyllä erittäin läsnäolevan kuulonen. Suski on silti mun suosikki...
On kioski ohimolohkossain Rosalyn Carterin muotoinen. Für ich niemals, niemals schlafe einsam.
Margarita
17.04.2007 17:17:35 (muokattu 17.04.2007 17:18:18)
Tosi kivasti tuotettu ja laulettu! Harmi vaan, tulee epäluuloinen olo, joka estää ainakin toistaiseksi nauttimasta täysillä, kun biisiä laulaa entinen Popstars -laulaja. Laskelmoinnin maku hiipii salakavalasti takavasemmalta. Pitäisi ehkä osata höllentää periaatteitaan.
A.Starving
17.04.2007 19:24:17
Mä diggasin kyllä
Tämmöistä lisäinfoa löytyi biisistä
http://www.warnermusic.fi/news/?art … le=8a0af81211b8cea50111ea57b99128f0

Meikäläisellekin kyllä osu ja upposi. Tuli mieleen Nick Caven dueetot P.j. Harveyn ja Kylli tädin kanssa, vähäsen. Hattua pitää nostaa jos tommosen irtioton saa tehtyä jostain Popstars konseptista. Toivottavasti laatu pysyy yhtä korkealla, eikä kysessä ole vain yksittäinen poikkeustapaus.

Singlen kansikuvaan hiukset leikanneelle kampaajalle antaisin kyllä kenkää.
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
Tupuna
17.04.2007 19:25:12
Tosi kivasti tuotettu ja laulettu! Harmi vaan, tulee epäluuloinen olo, joka estää ainakin toistaiseksi nauttimasta täysillä, kun biisiä laulaa entinen Popstars -laulaja. Laskelmoinnin maku hiipii salakavalasti takavasemmalta. Pitäisi ehkä osata höllentää periaatteitaan.

Mulle tästä huokuu jostain syystä enemmän taidenautintoa kuin laskelmointia. Ja vaikka kaupallista ja laskelmoitua olisikin, niin biisi silti toimi. Ja eikös se musiikki ole aina kuitenkin tärkeintä, oli taustalla sitten mitä vaan? Sopivasti nyrkillä naamaan kyllä veti tämä Jenni tällä kertaa. Tykkäsin.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! Musiikkiaiheinen blogini: http://tupuna.blogs.fi
Margarita
17.04.2007 19:38:21
Mulle tästä huokuu jostain syystä enemmän taidenautintoa kuin laskelmointia. Ja vaikka kaupallista ja laskelmoitua olisikin, niin biisi silti toimi. Ja eikös se musiikki ole aina kuitenkin tärkeintä, oli taustalla sitten mitä vaan? Sopivasti nyrkillä naamaan kyllä veti tämä Jenni tällä kertaa. Tykkäsin.

Kyllä toki. Hyvä näin. Kyllä tuota mieluummin kuuntelee kuin 90% suomenkielisestä radiopopista.
JCM
17.04.2007 20:32:05 (muokattu 17.04.2007 20:32:13)

Meitsi jäi koukkuun.. Jennin ilmeet tossa videolla... ihan loistavia.

Ja biisi kuulostaa joka kerta vähän paremmalta.

Cave- meinkiä kyllä vähän seassa.

Oikein hyvä.
MK73
17.04.2007 21:41:41 (muokattu 17.04.2007 21:46:55)
Eroottissävytteistä ähinää. Joko krapulassa tai sormi siellä laulettu. Tai siltä ainakin kuulostaa. Tavallaan diggasin, vaikka biisi ei ole kyllä kovin kummoinen.

Samat fiilikset. Jotenkin.. öö... aika sillai "latautunut" tulkinta. Silti kiehtoi musiikillisessakin mielessä. Yhden kappaleen perusteella nyt ei voi vielä sanoa sen kummempaa, mutta kiva lauluääni.

Gimmeliä ei onneksi kukaan enää muista. Jenni Vartiaisesta saattaa kasvaa ihan vakavasti otettava artisti.
leka
17.04.2007 22:38:18
Ei biisinä tai tekstinä kummoinen, mutta kivat soundit ja sovitukset. Banjoakin...
Paddle
19.04.2007 16:24:57
Tykkään, biisi nyt ei mikään päätäräjäyttävä mutta ihan hyvä silti. Soundimaailma on kyllä ihan saatanan hieno, rutkasti rispektiä. Kähiä laulu toimii, autotunesta ei tietoakaan. Tuli vähän takavasemmalta, positiivinen ylläri ja ootan kyllä innolla mitä sieltä tulee seuraavaksi.
Jos vituttaa, pelaa kurvipalloa.
wingm
19.04.2007 18:17:20
Jenni sukua Varrelle?
I wanna Rock 'N Roll All Night.
HaloOfFlies
19.04.2007 18:22:07 (muokattu 19.04.2007 18:23:09)

Tykkäsin kyllä todella paljon. Mahtavan hämyinen tunnelma biisissä ja Jennin matala, melkein kuiskaava ääni kruunasi koko homman. Tämmöistä lisää!

On se vaan kaunis nainen tuo Jenni.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)