Aihe: The Cult
1 2
Coatl
28.02.2007 17:43:27
Kaveri diggailee Cultia jossakin määrin joten taustamusiikkina sitä on tullut kuunneltua, tosin ei ole mitään käsitystä mitä levyjä on ollut soimassa.

Sekoitin joskus pöhnässä bändin nimen Clashiin ja tuomitsin kuulematta, mutta oli se sittenkin ihan hyvää. Ehkä jonkun levyn joskus ostan kunhan saa nuo ~1000 muuta tuosta hankintalistalta ensin hommattua.
Haluan kuolla kuten isäni; nukkuen. En huutaen kuten hänen matkustajansa.
Rämppy
28.02.2007 23:29:04
Electric on mun suosikki. Se on niin törkeän tyhmä ja loistava levy samanaikaisesti. Ehtaa rock'n rollia. Ei haittaa vaikka rumpali on huono eikä kitarasoolotkaan ole maailman parhaita. Tykkään kovasti myös Sonic Templestä, vaikka siinä onkin jo jonkin verran stadionpöhötystä havaittavissa.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Frusci-ante
01.03.2007 00:30:10
Ihan ok matskua varsinkin Sonic Temple ja Beyond Good And Evil. Vähän se Ianin ääni häiritsee erityisesti näkemissäni/kuulemissani live vedoissa. Tykkäköö muuten KUKAAN siitä Born to Be Wild -coverista? Itse en myöskään voi sietää sitä.
Regalis Apertura
01.03.2007 09:49:49
Olen kerettiläinen ja tunnustan pitäväni siitä coverista;)... Olen kuullut huonompiakin. Mitä tuohon Astburyn lauluun tulee (ainakin livenä) niin onko kukaan nähnyt sitä Music Without Fear-dvdtä? Äijä vetelee about puolet keikasta ikäänkuin "vähän sinnepäin". Liekö ollut vaan huono päivä? Se aina alkaa ketuttamaan kun huomaa että bändi vetää muuten ok mutta kun laulaja alkaa oikomaan sieltä sun täältä... Ja se typerä "latinohuivi" päässä kaiken kukkuraksi;).
Jani The Rock
01.03.2007 11:33:12

Mitä tuohon Astburyn lauluun tulee (ainakin livenä) niin onko kukaan nähnyt sitä Music Without Fear-dvdtä? Äijä vetelee about puolet keikasta ikäänkuin "vähän sinnepäin". Liekö ollut vaan huono päivä? Se aina alkaa ketuttamaan kun huomaa että bändi vetää muuten ok mutta kun laulaja alkaa oikomaan sieltä sun täältä... Ja se typerä "latinohuivi" päässä kaiken kukkuraksi;).

Mun mielestä oikeenkin hyvä on tuo DVD. Hieno keikan alotus siinä, muuten.
No murhahan se on aina mielessä mutta rokataan nyt ensin.
Regalis Apertura
01.03.2007 16:33:42
Niinpä niin. Settilista on ihan ok mutta ainakin 5-6 biisiä Astbury keskittyy enemmän juoksenteluun kun laulamiseen... Liekö ollut kamoissa? Onneksi petraa kuitenkin loppua kohden.
Sähköjumala
03.03.2007 17:06:42
Mun mielestä oikeenkin hyvä on tuo DVD. Hieno keikan alotus siinä, muuten.

Juu itellä on myös toi music without..hyvä keikka.tosin tykkään enempi siitä musavideokokoelmasta.Ja edelliseen lainaten:electric on loistava levy kuhan eivät vaan olis tehny sitä surkeaa born to be wild- coveria.
PekkaRii
03.03.2007 18:51:47
Juu,

Onhan tuota Cultia tullu kuunneltua. Ekan kerran tuli tutuksi 12-vuotiaana Oulunkylässä . Meni kyllä täysin ohi koko orkesteri silloin.

Sonic Temple ja Beyond Good and Evil on erittäin hyviä levyjä. Beyond ehkä yksi aliarvostetuimpia rock-levyjä 2000-luvulla.
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
-Aleksi-
04.03.2007 16:45:01
Yksi lempibändeistä. Omistan tällä hetkellä Sonic Temple ja Singles levyt.
juuso a
05.03.2007 21:03:23

Culttihan on ihan nimensäveroisesti kulttibändi. Sonic Temple on mullakin joskus ollut armottomassa pyörityksessä ja Ceremony on vissiin kasettina jossain. Pitääpä taas kuunnella pitkästä aikaa.
mikko1
06.03.2007 21:49:39
Hyvä bändi, vaikka onkin jäänyt aika vähälle kuuntelulle viime vuosina. Varsinkin Electric on ihan tolkuttoman kova. Siitä kuulee niin hyvin sen soittamisen ilon, ettei jotkut pikkujutut paljoa häiritse.
jassi
22.03.2007 20:12:00
Ovat vissiin lähössä lämppäriksi The Whon euroopan rundille. Detaljitietoja ei oo vielä julkastu, mut tällasia juttuja oli nettihevi-lehdissä.
stickyfinger
22.03.2007 20:17:23
Ovat vissiin lähössä lämppäriksi The Whon euroopan rundille. Detaljitietoja ei oo vielä julkastu, mut tällasia juttuja oli nettihevi-lehdissä.

Tosin on mainittu, jotta The Cult lämppää The Whon kesäkuun keikat, Suomen showhan sattuu heinäkuulle...
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
jassi
22.03.2007 21:47:56
No perhana. Olis voinut olla miestä liikuttava paketti tuo Cultti ja Who....mutta jospa silti..?
ministeri
31.03.2007 12:00:12
Ai ai..olis ollut siistiä nähdä cult samalla kun who. Cultin Electric on ihan suosikki levyjäni!
hilipatihippan
0201222
12.06.2007 16:48:28
Olen kerettiläinen ja tunnustan pitäväni siitä coverista;)... Olen kuullut huonompiakin. Mitä tuohon Astburyn lauluun tulee (ainakin livenä) niin onko kukaan nähnyt sitä Music Without Fear-dvdtä? Äijä vetelee about puolet keikasta ikäänkuin "vähän sinnepäin". Liekö ollut vaan huono päivä? Se aina alkaa ketuttamaan kun huomaa että bändi vetää muuten ok mutta kun laulaja alkaa oikomaan sieltä sun täältä... Ja se typerä "latinohuivi" päässä kaiken kukkuraksi;).

Jeah! Paikoitellen rasittavaa live tulkintaa laulaja-äijältä tolla DVD:llä . Vähän sama, kuin jos Duffy kitarassa soittais vaan D-sointua ilman riffiä Little Devilissä..."emmä jaksa tänään oikeen riffitellä". Mut toisaalta omitakeinen äijä Ian on levyilläkin - erikoinen laulusaundi + tulkinta tekee siitä joskus ärsyttävän, joskus loisteliaan.

Toi DVD on kyl mun mielestä helvetin hyvä paketti, eikä ne pienet laulajan "tulkinnat" loppupeleis häiritse, koska bändi kuulostaa paremmalta, kuin ehkä millään muulla julkaisulla. Lisämainintana, et erittäin rapeat rock-soundit taltioitu tolle levylle!

Iästäni johtuen en tiedä mitä tapahtui manatuilla vuoden X taikka Y Tavastian ja Oulunkylän keikoilla, mut tolla DVD:llä ei paljon "amatööri"-jutuista voi puhua. Erittäin PRO.
Jippi ky jee.
Umpihullu
12.06.2007 17:44:18
Niinpä niin. Settilista on ihan ok mutta ainakin 5-6 biisiä Astbury keskittyy enemmän juoksenteluun kun laulamiseen... Liekö ollut kamoissa? Onneksi petraa kuitenkin loppua kohden.

Juu, vaikuttaisi ihan selvästi, että äijä joissakin aineissa tuolla keikalla, kun on piiloutunut sen huivin alle. Välillä kun joissain kohdissa näkee niitä sen silmiä, niin on aika hurjan näköset simmut sillä päällä. Oisko lie vauhtia napsinu, kun niin kovasti hölkkääkin tuon keikan aikana.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)