aikavaikea 05.12.2007 18:32:22 | |
---|
Burn the midnight oil. Or pour it on my salad. |
arppah8 05.12.2007 20:44:29 | |
---|
Ei linkki toimaa. Otapa se levyä koskeva sivu uusiksi auki ja kelaa ihan alas. Siellä alalaidassa lukee "suora linkki" tjsp. Siitä kun klikkaat niin saat toimivan polun, ollos hyvä. :-) Tästäkö hyvästä se kutsu tuli;) No tässäpä: http://www.cdon.com/main.phtml?prod … 00&navroot=905&page=product Olikohan eka kerta linkittäessäni kun en tarkistanut toimivuutta ensin... I rather be a jerk than being hip like you. |
sirdickyj 06.12.2007 11:43:56 | |
---|
Eipä uudempaakaan löytynyt. Onko kukaan tsekannut tätä ja jos, niin maistuiko: http://www.cdon.com/main.phtml?navr … 905&nav=1200&nav_genre=1200 Lähti juuri tilaukseen. Pääseepä näkemään Adrian Vandenberginkin 'Snaken riveissä ja Warren DeMartini on äijä kanssa. Saisivat kaivaa jostain arkistoista parjatulta Steve Vai-aikakaudeltakin kuvallista livematskua, wanhana Vai-diggarina maistuis kyllä. Ainakin toi nändi oli livenä helvetin hyvä, pitäisköhän itekkin tilata? Toisaalta, noi epäskarpit DVD-julkaisut ei kauheesti houkuttele. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
arppah8 06.12.2007 13:56:33 | |
---|
Ainakin toi nändi oli livenä helvetin hyvä, pitäisköhän itekkin tilata? Toisaalta, noi epäskarpit DVD-julkaisut ei kauheesti houkuttele. Toi kuvan- ja äänenlaatu tossa eniten hirvittäkin. Katotaas sitten mitä sieltä tulee. I rather be a jerk than being hip like you. |
StJerky 07.12.2007 12:07:36 | |
---|
Minulle kolahtaa edelleen levyt ensimmäisestä levystä Slide It In kiekon euroopan painokseen asti. Slide It In levyn amerikan painoksesta eteenpäin ihan hirveää tukkaheviä ja kamalat soundit. Tsekatkaa M3, jossa soittaa Mickey Moody, Bernie Marsden ja Neil Murray alkuperäisestä kokoonpanosta. Paljon parempi. |
sirdickyj 07.12.2007 21:13:38 | |
---|
Minulle kolahtaa edelleen levyt ensimmäisestä levystä Slide It In kiekon euroopan painokseen asti. Slide It In levyn amerikan painoksesta eteenpäin ihan hirveää tukkaheviä ja kamalat soundit. Tsekatkaa M3, jossa soittaa Mickey Moody, Bernie Marsden ja Neil Murray alkuperäisestä kokoonpanosta. Paljon parempi. Ei, kyllä sitä paskaa on ainoastaan 1987-lätty, jopa Slip of the tongue on kova, ja Restless Heart onkin sitten parasta Whitesnakea ever. Myös uusi Whitesnake, jossa on Reb Beach ja Doug Aldrich messissä, on kova, mutta toki se hienoin musa tehtiin tuolloin ennen Slide it in:iä, ne levyt ei vaan jaksa viehättää tylsän bluesrock-toteutuksensa vuoksi. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
rheinone 07.12.2007 22:05:35 | |
---|
Ei, kyllä sitä paskaa on ainoastaan 1987-lätty, jopa Slip of the tongue on kova Mielipide: Ei, kyä Slip Of The Tongue on täyttä paskaa, ehkä jopa paskempi ku 1987, jos mahdollista. Restless Heart onkin sitten parasta Whitesnakea ever. Mielipide: On hyvä levy munkin mielestä. Myös uusi Whitesnake, jossa on Reb Beach ja Doug Aldrich messissä, on kova, mutta toki se hienoin musa tehtiin tuolloin ennen Slide it in:iä, ne levyt ei vaan jaksa viehättää tylsän bluesrock-toteutuksensa vuoksi. Mielipide: Oot täysin kuutamolla; Bluesrock on just se juttu joka Coverdalessa ja koko Whitesnakessa on niin hienoa... All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
J.Hollström 07.12.2007 22:17:13 | |
---|
Bluesrock on just se juttu joka Coverdalessa ja koko Whitesnakessa on niin hienoa... Samaa mieltä. Mut sithän sillä on tarjottavana ikäänkuin kaks evästä: Blues- ja hardrock. "Haista sinä Mambo vittu, kun et osaa edes Kuurankukkaa soittaa." |
mlehtinen 07.12.2007 22:34:12 | |
---|
Minä vissiin kuulun tällä forumilla vähemmistöön mielipiteineni mutta kerron sen siitä huolimatta. Whitesnake kuuluu ehdottomasti meikäläisen top 10:een ja bändi on tehnyt monta hyvää levyä. Minusta Whitesnaken parhaat ovat Slide it in ja 1987. Vähiten parhaat ehkä ensimmäinen (Snakebite) ja Come and get it. Oikeastaan moittimista en ko. bändistä paljoa löydä, biisilistat keikoilla tosin olisivat voineet olla vähän vaihtelevampia. Ja Vain aikaista materiaalia DVD:lle ja äkkiä!!! Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)" |
sirdickyj 07.12.2007 23:12:01 | |
---|
"Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
Izer 07.12.2007 23:33:16 | |
---|
Minä vissiin kuulun tällä forumilla vähemmistöön mielipiteineni mutta kerron sen siitä huolimatta. Whitesnake kuuluu ehdottomasti meikäläisen top 10:een ja bändi on tehnyt monta hyvää levyä. Minusta Whitesnaken parhaat ovat Slide it in ja 1987. Vähiten parhaat ehkä ensimmäinen (Snakebite) ja Come and get it. Oikeastaan moittimista en ko. bändistä paljoa löydä, biisilistat keikoilla tosin olisivat voineet olla vähän vaihtelevampia. Ja Vain aikaista materiaalia DVD:lle ja äkkiä!!! Jep, minusta molemmilla Whitesnaken puoliskoilla on hetkensä, ei niitä oikein peräjälkeen voi kuunnella. Kyllähän tuo 1987 on ehdottomasti yksi parhaita "tukkakasarihevi" -levyjä, vaikka pidänkin noita vanhoja levyjä sinä "oikeana" Whitesnakena. Slip Of The Tongue on kyllä jäänyt aika vähälle huomiolle vaikka muutama hyvä veisu on silläkin. Nuo ensimmäiset tosiaan ovat ehkä vähän heikompia (Snakebite ja Trouble), vaikka onhan tuolla ensin mainitulla mm. Ain' No Love In The Heart Of The City. Ridin' with the wind! |
2541 07.12.2007 23:48:19 | |
---|
Nuo ensimmäiset tosiaan ovat ehkä vähän heikompia (Snakebite ja Trouble), vaikka onhan tuolla ensin mainitulla mm. Ain' No Love In The Heart Of The City. Miusta noi on ne parhaat. |
rheinone 08.12.2007 11:57:29 (muokattu 08.12.2007 12:11:16) | |
---|
Tää on jotain; http://www.youtube.com/watch?v=gW1HYCdP-ZU Pesee mun kirjoissa kaikki tylsät Whitesnake-jutut. Eihän tuokaan toki huono ole. Aikamoista euroviisukamaa kuitenkin jos vertaa 'Snaken bluesrock-aikakauteen. Ready An' Willing -lätty edustaa mulle ehkä sitä parasta WS:a: http://www.youtube.com/watch?v=LuV-Rw4H-wA E: Viimeaikoina Ready An' Willing:in lisäksi ehkä eniten on tullut kuunneltua Trouble:a ja Saints And Sinners:iä. Uudemmista mulle putoo Into The Light ja Restless Heart. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
rheinone 08.12.2007 12:24:35 (muokattu 08.12.2007 12:25:48) | |
---|
Ommuuten hienoo, että täällä on hyvä variaatio WS:n eri aikakausien diggareita. Eiks niin että mieltymykset pysyy vanhemmallakin iällä aikalailla samoina, ja ett sen aikakauden musa jona bändiin on saaanut ensikosketuksen, on usein fiilikseltään "sitä parasta"? Mikäs teillä on eka hankkimanne WS-levy? Mulla on Saints And Sinners, uunituoreena '82 hankin. Olin nähny töllöstä sen promovideon jossa on Cozy Powell kannuissa. Ajattelin ett jumankekka täs on tykki piisi. Kävin Lasipalatsin Discuksessa kuuntelemassa Young Blood:in ja vielä kertaalleen Here I Go Againin, ja ostopäätös oli siinä. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
aikavaikea 08.12.2007 12:30:36 | |
---|
Eiks niin että mieltymykset pysyy vanhemmallakin iällä aikalailla samoina, ja ett sen aikakauden musa jona bändiin on saaanut ensikosketuksen, on usein fiilikseltään "sitä parasta"? Onhan se pääpiirteittäin just noin, ensi-ihastus on voimakkain. Mikäs teillä on eka hankkimanne WS-levy? Come an' Get It se mulla on, ja kyllä se on ylivoimaisesti se paras edelleen, ei voi mitään. Burn the midnight oil. Or pour it on my salad. |
arppah8 08.12.2007 13:54:15 (muokattu 08.12.2007 13:55:31) | |
---|
Mikäs teillä on eka hankkimanne WS-levy? Muistaakseni Come an' get it oli eka penskana serkkupojalta kuulemani WS-levy, mutta eka itse hankittu ja vieläkin paras on Slide it in. Siinä on mukavasti vielä bluesSnakea, mutta areenakertsit nostaa jo päätään. Juuri sopiva balanssi. Tai no, olihan niitä areenakertsejä jo aiemminkin mutta ei siinä mittakaavassa kuin Slidellä. I rather be a jerk than being hip like you. |
sirdickyj 08.12.2007 14:55:12 | |
---|
Mikäs teillä on eka hankkimanne WS-levy? 1987 se oli, kyllä. Sillon toi tukkahevi oli kovaa kamaa. Muistan ku Sillon mä nain tuli Hittimittarissa, niin kyllä se oli semmosta pullistelua, että alta pois. Kaikkihan tulee toki Tavastialle 18.1. kun siellä on Perfect strangers of Finlandin järkkäämä Purple-Rainbow-Whitesnake-tribuutti-ilta. Meillä on kunnia esittää siellä 4 biisiä, joista Whitesnakea on vain 1, eli Girl. Muutoin Whitesnakea kuullaan kyllä reilusti siellä. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
Flash 10.12.2007 10:11:22 (muokattu 10.12.2007 12:51:01) | |
---|
1987 se oli, kyllä. Näin. Tykkään kyllä nykyisin koko tuotannosta, mutta jos on pakko valita niin kyllä ne vanhat levyt Come An' Get It asti on kovimpia. Eikä sovi myöskään unohtaa Coverdalen kahta ekaa soololevyä! Etenkin Northwinds levyä kuuntelee edelleen ihan mielikseen. Live Music Is Better! |
Borlag 10.12.2007 12:18:35 | |
---|
Snakebite oli ensimmäinen, Trouble toinen ja Slide It In kolmas, kaikki saman vuoden sisään, taisi olla '84 tai '85, jotain sinnepäin kuitenkin. Itselle kolahtaa niin vanhempi tuotanto kuin nykyinenkin, tosin kallistun enemmän kuitenkin sille bluesrock linjalle. |
MTM 10.12.2007 13:13:40 | |
---|
Muistaakseni Come an' get it oli eka penskana serkkupojalta kuulemani WS-levy, No näin oli minullakin. Itse ostin ensimmäiseksi Saints an' Sinnersin, mutta se ei kyllä ollut levy vaan c-kasetti. Noista kahdesta pidän edelleen. Mutta hyvin toimii myös Coverdale/Page -lätty vuodelta 1993. |