Aihe: Justin Hawkins ulos The Darknessista.
1 2 3 4
vanttera
12.10.2006 12:23:19
Nää on nähny ton Res-Erection viiideon luulisin.
*h4liih* sperma-agglutinaatio to fak!
jummijammi
12.10.2006 14:42:42
Luulenpa että tyylinvaihdos taitaa Darknessilla olla edessä. En ole kuullut Richien laulavan joten en tiedä millainen ääni herralla on, mutta vaikeaa on nähdä heidän jatkavan samalla polulla kuin tähän asti.

Richien ääni ei poikkea yhtään AC/DCn laulajan äänestä joten luulisin että melkein samoila linjoila mennään.
Vainhaalee
12.10.2006 15:10:56
Eihän tää nyt vittu oo todellista...
Helvetinkoneita ja hyöryurut...
Mustikkamuffinssi
12.10.2006 15:32:32
Tämä on kyllä aika järkyttävä uutinen. Sain tänään vasta kuulla tyttöystävältä, joka taas oli uutisen kuullut radiosta. Heit piti rynnätä thedarknessrocks.comiin tarkistamaan, ja etusivu olikin ihan lupaava, mutta sitten pääsin foorumia tutkimaan.. eiei.

Toisaalta Richie on kyllä kanssa aikas kova laulaja ja kunnon showmies myös, joten eiköhän meininki jatku hyvänä, ja musiikkia vielä tule. Danin riffit kuitenkin on ja pysyy. Toivon silti kyllä hartaasti, että Justin palaa, koska kyseessä on kuitenkin ainutlaatuinen laulaja/esiintyjä/kitaristi. Kuka nyt soittaa kitarasoolot? Uusi soolokitaristi, joka korvaa myös Richien taustalaulajana kun tämä on nyt päävokalisti?
"Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää." kalamies#45 >-)))>
Bluesmies
12.10.2006 16:04:16
Perkeleen helvetti!!!
Tympee Huttunen
12.10.2006 16:08:11
Taisi Sun-lehdessä olla, että Richie olisi uusi laulaja. Tuskinpa. AC/DC:tä mies vetää, mutta ei Darknessia. Darknessia ei taida kukaan muu osata vetää, kuin Justin.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Fortune
12.10.2006 17:09:23
Taisi Sun-lehdessä olla, että Richie olisi uusi laulaja. Tuskinpa. AC/DC:tä mies vetää, mutta ei Darknessia. Darknessia ei taida kukaan muu osata vetää, kuin Justin.

KAtsellaan nyt, eiköhän sieltä jotain tupsahda. Harmittaa vain, kun uusi levy oli pitkästä aikaa kunnon oopperarock-kukkoilua eikä se oikein ilman J.Hawkinsia toimi. Ehkä Darknessista tulee yksi perusrock-bändi muiden joukkoon, ei sekään välttämättä huono asia ole, mutta kiinnostavuus laskee eksponentiaalisesti.
Look behind you, a three-necked guitar!
Kuuntele vaikka Marvelin (R.I.P.) postuumia demoa...
Cathi777
12.10.2006 17:55:16

KAtsellaan nyt, eiköhän sieltä jotain tupsahda. Harmittaa vain, kun uusi levy oli pitkästä aikaa kunnon oopperarock-kukkoilua eikä se oikein ilman J.Hawkinsia toimi. Ehkä Darknessista tulee yksi perusrock-bändi muiden joukkoon, ei sekään välttämättä huono asia ole, mutta kiinnostavuus laskee eksponentiaalisesti.

No ei Darkness ole mitään ilman Justinia, se on totuus. Koko homma kyllä perustuu sen miehen ympärille, niin livenä kuin levylläkin. Voihan bändi toki jatkaa, mutta ei tule toimimaan.
Only pop music can break my heart...
RockFever
12.10.2006 19:37:56

Justin ulos? Vaikee uskoo. Darkness ei oo mitään ilman sen laulantaa! Vastustan jyrkästi! :/
Don't let your dreams fade away...
shovi
12.10.2006 22:13:33 (muokattu 12.10.2006 22:20:08)
Luulenpa että tyylinvaihdos taitaa Darknessilla olla edessä. En ole kuullut Richien laulavan joten en tiedä millainen ääni herralla on, mutta vaikeaa on nähdä heidän jatkavan samalla polulla kuin tähän asti.

Sillä on lähes samanlainen kun AC/DC:n Brian Johnsonilla. Tyylinvaihdos laulun suhteen tulee siis olemaan melkomoinen.

e: Omat ajatukset on vielä aika sekaisin. Tää on ollu kuitenki mulle kova juttu koko bändi heti siitä lähtien kun kuulin ekan levyn ja näin Ankassa 2004. Laulajanahan Ritchie on varmasti yhtä hyvä kuin Justin, mutta niin erityyppinen, ettei uusi bändi ole The Darkness. Enpä oikein usko että hän voisi myöskään ottaa sen ShowMiehen paikan bändissä, bassoteknikosta bändin keulakuvaksi on kuitenkin pitkä matka. En ole aikaisemmin edes kuullut Justinin huumeongelmasta, mutta en sitä epäilekkään. Miehen egohan ei mahdu Madison Square Gardenia pienempiin paikkoihin ja juuri kokaainihan kasvattaa sitä egoa aika valtaisasti.

Ohhoh. Soolokitaristinakin mies on vallan mainio. Toivottavasti palaa pian mutta toivottavasti Richie saa jossain (muussa) bändissä tilaa laulajanakin.
"Happiness to me is getting stoned." -Ozzy Osbourne
discominister
12.10.2006 22:48:14
Tänään minäkin tämän radiosta kuulin. Voi itku ja valitus! Onneksi ehdin kuitenkin nähdä bändin vielä parhaassa (tähän mennessä) kokoonpanossa viime kesän Ilosaarirokissa. Toivon vilpittömästi, että Justin tekee vielä joku päivä comebackin The Darknessin riviin.
McNulty
13.10.2006 02:06:43
Tänään minäkin tämän radiosta kuulin. Voi itku ja valitus! Onneksi ehdin kuitenkin nähdä bändin vielä parhaassa (tähän mennessä) kokoonpanossa viime kesän Ilosaarirokissa. Toivon vilpittömästi, että Justin tekee vielä joku päivä comebackin The Darknessin riviin.

No, minä toivon että hänen soolomateriaali tulee olemaan tiukkaa mikäli hän sellaista meinaa ulkoistaa. Tiedä sitten jääkö Darkness eloon ja uutta laulajaa etsimään. Kyllähän uuden laulajan kanssa on aikaisemminkin herätty uuteen lentoon. Esim. Amorphis hienona kotimaisena esimerkkinä.
These pretzels are making me thirsty!
Visiting is pretty, visiting is good!
shovi
13.10.2006 09:08:55
No, minä toivon että hänen soolomateriaali tulee olemaan tiukkaa mikäli hän sellaista meinaa ulkoistaa. Tiedä sitten jääkö Darkness eloon ja uutta laulajaa etsimään. Kyllähän uuden laulajan kanssa on aikaisemminkin herätty uuteen lentoon. Esim. Amorphis hienona kotimaisena esimerkkinä.

Yhden biisin perusteella (hänhän siis on tehnyt soolomatskua aikaisemminkin), on muuten aivan hirveätä kuraa.
"Happiness to me is getting stoned." -Ozzy Osbourne
ozz3
13.10.2006 11:54:42
Jännä nähdä miten The Darkness nousee tästä, jos nousee. Minulle (en omista yhtään levyä, mutta kummatkin on kuunneltu ja diggailut) bändi henkilöytyy juuri Justiniin. Kaverilla on hieno ääni ja sellaista Paul Stanley-karismaa kehissä. Toipumisia hänelle!
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Heavy Metal Machine
13.10.2006 12:05:22
Ai saakeli. Taitaa olla tämän yhtyeen loppu. En vain voi kuvitella ketään muuta laulajaa tässä bändissä kuin Justin. Kaksi levyä tekivät joista eka oli loistava ja toinen ihan ok.

RIP
HELSINGIN JOKERIT 1967
Juhani
13.10.2006 12:09:50

Justin Hawkins = TheDarkness

Mun mielestä jäljelle jäävät voisivat perustaa uuden bändin eri nimellä. Muuten siitä tulee The Darkness coverbändi väärällä laulajalla.
HaloOfFlies
13.10.2006 12:52:17 (muokattu 13.10.2006 12:58:14)

Joo, kyllähän se niin on että Darknessin taru on varmasti lopussa. Sellaista solistia ei olisi vaikea löytää, joka laulaa kuin Justin, siihenhän pystyy periaatteessa kuka tahansa (en toki vähättele herra Hawkinsia, on aivan pirun hieno ääni miehellä). Mutta sitä pilvenpiirtäjän kokoista karismaa onkin sitten aika helkkarin vaikea löytää.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Fortune
13.10.2006 14:45:55
Tuota noin. Minä luulen että jos Hawkins tuosta toipuu, niin Darknessiin hän palaa eikä mitään soolomatskua ala tehdä.

Kysymys lienee enemmänkin vain siitä, että herra ei kykene tällä hetkellä musiikintekoon millään muotoa, koska elämä on liian sekaisin.
Look behind you, a three-necked guitar!
Kuuntele vaikka Marvelin (R.I.P.) postuumia demoa...
Bluesmies
13.10.2006 15:13:41
Sellaista solistia ei olisi vaikea löytää, joka laulaa kuin Justin, siihenhän pystyy periaatteessa kuka tahansa

Öööö... jaahas, selvä.
Tympee Huttunen
13.10.2006 18:38:42
Öööö... jaahas, selvä.

Ihmetytti kyllä täälläkin:) Justinin ääni oli se koko bändin "se juttu", toimivien biisien ohella tietenkin. Eipä ole koskaan tuollaista laulajaa tullut vastaan.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)