Dinky 15.11.2006 18:59:38 | |
---|
Ihan ookoo, en usko että jaksaisin kunnella kovinkaan pitkään(en jaksanut edes kuunnella tuota loppuun) Tykkäsin alusta ja siitä akustisesta osuudesta, mutta... Please don't say I'm insaine 'cause you can't be always right. |
timanttiananas 21.11.2006 11:37:40 | |
---|
Nyt ostin tuon Black Parade -levyn. Ei hassumpaa. The Sharpest Lives on niin reteesti eteenpäin rullaava biisi että ei voi kuunnella ilman pöydän rummutusta yms. fiilistelyä. Mulle vähän yliannos synkkyyttä ja kuolemaa kyllä, kansitaiteessa ainakin. Kun ei joku syöpä oikeesti ole kovin siisti juttu. Mut mitäs tässä valittamaan kun biisit toimii. |
Piepe 21.11.2006 16:15:02 | |
---|
tää nyt vaan on näitä bändejä, joita täytyy dissata et voi niinku säilyttää ton street credibilityn niinku tosi musadiggareiden seurassa. High five! Totta kuin potta. Mutta, mitenköhän sen nyt kauniisti sanoisi, ei vois persereiänkään vertaa kiinnostaa. Videobiisi on kiistatta tiukka ja koukuttava, kaukana siitä kohkaamisesta mitä joskus muistan bändin harrastaneen, muutenkin tuntuu olevan jäbillä tekemisen meininki ja kaikki kohdallaan. Saletisti ostan levyn jos sattuu eteen kohtuuhinnalla. go create. |
timanttiananas 21.11.2006 16:35:01 | |
---|
|
Fortune 21.11.2006 19:42:14 | |
---|
Hauskaa kun levyarvosteluissa kommentoidaan tyyliin "parikymppiset nuoret miehet voisivat lopettaa synkistelyn" ja "johtuneeko nuoruudesta, mutta vähän on kornia sanoituspuoli". Laulaja Way on 29-vuotias, ei mikään parikymppinen mielestäni :) Kriitikoiden taustatyön teko on tunnetustikin mitä on, mutta aika huvittavaa huomata, että mutulla mennään useassa osoitteessa... Look behind you, a three-necked guitar!
|
Artist 21.11.2006 21:50:43 | |
---|
Vitsi, tuo hittibiisi "Welcome To The Black Parade" on aika hyvä, kun tuossa jonkun kerran kuulin. Pitäisi kyllä melkein hommata levy kuultavaksi. Onko levy muuten yhtä vahvaa jälkeä? "I want everything in this whole world, all the money, all the girls" |
Fortune 22.11.2006 11:00:54 | |
---|
Vitsi, tuo hittibiisi "Welcome To The Black Parade" on aika hyvä, kun tuossa jonkun kerran kuulin. Pitäisi kyllä melkein hommata levy kuultavaksi. Onko levy muuten yhtä vahvaa jälkeä? Olen hurahtanut tähän, joten olen vähän jäävi sanomaan, mutta sanoisin ehdottomasti että kyllä on. Monipuolista, Queen-vivahteista melodista rokkia. Aika täynnä kaikkea tuotannollisesti, mutta jos kaipaan minimalismia, laitan Cashin American recordingseja pyörimään. Jos saat klippejä kuunneltua jossakin (levykaupassa tms.), kuuntelepa vaikka ne ei-rokkimaisimmat biisit "Mama" ja "Teenagers" ja sitten rokkipuolelta "Dead!" ja "The Sharpest Lives". Siinä omasta mielestäni edustavimmat kappaleet lätyllä. Look behind you, a three-necked guitar!
|
sa-ku 22.11.2006 17:24:27 | |
---|
TBP on kyllä helposti tämän levyn kovimpia, ehkä kovin rokkilevy in my opinion. hieno ja toimiva kokonaisuus. monipuolista säveltämistä ja sovittamista ja kuulostaa varsin omalta. en kyllä yhtään ymmärrä tuota jonkun kommenttia että bändi muka ei ois katu-uskottava. hah. hyvä musahan on aina uskottavaa. koomista jos joku oikeasti kuuntelee jotain musawänkkäreitä. |
Bluesmies 22.11.2006 18:21:44 | |
---|
Uudelta levyltä mielestäni parhaat biisit on Disenchanted, I Don't Love You Anymore, The End, Cancer ja Famous Last Words. Tykkään kyllä levystä, vaikka normaalisti tämäntyylinen musiikki ei hirveästi iske. Hyvin toteutettu levy kyllä. |
Cathi777 23.11.2006 11:27:03 | |
---|
Uudelta levyltä mielestäni parhaat biisit on Disenchanted, I Don't Love You Anymore, The End, Cancer ja Famous Last Words. Tykkään kyllä levystä, vaikka normaalisti tämäntyylinen musiikki ei hirveästi iske. Hyvin toteutettu levy kyllä. Täytyy kyllä sen verran vetää aikaisempia sanoja takaisin. Vaikka sinkkubiisi on aika heikko edelleenkin niin itse levyltähän löytyy oikeinkin mukavia biisejä. Eihän tämä mitään uutta auringon alla ole, mutta oikein hyviä popbiisejä löytyy ja se on aina positiivista. Eli ihan hyvä levy tämä uusin on. Only pop music can break my heart... |
kapako 29.11.2006 23:30:56 | |
---|
Kyllä toi meikäläisellekin kolahti, vaikka eihän tästä bändistä tosiaan sais tykätä. Mutta mulla nyt on muutenkin niin huono musiikkimaku, että samaan konkurssiin menee. Kokonaisuutena parempi levy kuin Three Cheers For Sweet Revenge, mutta ehkä edellisen levyn tähtihetket oli vielä kirkkaampia ku Black Paradella. Kaikki biisit on muuten täällä kuunneltavissa: http://www.theblackparade.com/Ei apina posetiivia käskemättä veivaa. |
cruel_destiny 30.11.2006 09:09:16 | |
---|
olin katsomassa virossa metallica keikan lisäksi, mutta meni kännin piikkiin se osa illasta. uusin sinkku ei tippunut ollenkaan, varsinkaan se kohta kun muuttuu perus jenkkipunkiksi. I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands! |
jarkkkk 30.11.2006 17:04:49 | |
---|
en vieläkaan pidä welcome to the black parade biisistä, mutta nyt kun olen kuullut koko levyn olen huomannut, että perkeles kun onkin hyviä biisejä. tuo sinkkubiisi on todellakin levyn heikoimmasta päästä. taidampa sittenkin ostaa tämänkin chemical romance levyn. |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla
Ilmassa on kaukaisten nuotiotulten tuoksu, johon on sekoittunut häivähdys kanelia. Siinä tuoksuu seikkailu! |
Sperm Donor 30.11.2006 21:52:35 | |
---|
Toimii, toki muutama liian tutun kuulloinen biisi vähän hämää. Helposti vuoden parhaimpien levyjen joukkoon. |
Fortune 01.12.2006 01:57:48 | |
---|
Toimii, toki muutama liian tutun kuulloinen biisi vähän hämää. Helposti vuoden parhaimpien levyjen joukkoon. The End -kappaleesta tulee hassusti Pink Floydin "In the flesh" mieleen, mutta ei häiritsevästi. Ei se tuttuus haittaa, kunnianosoituksiahan nuo Queen- (ja Nakke Nakuttaja-) viittaukset ovat. Look behind you, a three-necked guitar!
|
Tombi 01.12.2006 09:37:42 | |
---|
The End -kappaleesta tulee hassusti Pink Floydin "In the flesh" mieleen, mutta ei häiritsevästi. mun tietääkseni siitä pitäiskin :D mutta oma toisarvoinen mielipiteeni on, että ekat levyt oli kuraa ja uusi on kerrassaan hieno. *EI ALLEKIRJOITUSTA* |
Fortune 01.12.2006 09:55:18 | |
---|
mun tietääkseni siitä pitäiskin :D
No niinpä näkyy olleen tavoitteenakin. Pitäisi joskus lukea bändien omia sivujakin. Look behind you, a three-necked guitar!
|
disturbedtbe 13.02.2007 20:37:26 | |
---|
Innolla kyllä odotan miltä MCR kuulostaa livenä, heinäkuussa kun ovat nyt viimeinkin tulossa Helsingin Jäähalliin keikalle. Mielenkiintoista nähdä minkä hintaiseksi liput tulevat ja kuinka nopeasti ne menevät kaupaksi. |
Mikke-poika 13.02.2007 20:40:29 | |
---|
Innolla kyllä odotan miltä MCR kuulostaa livenä, heinäkuussa kun ovat nyt viimeinkin tulossa Helsingin Jäähalliin keikalle. Mielenkiintoista nähdä minkä hintaiseksi liput tulevat ja kuinka nopeasti ne menevät kaupaksi. Mistäs tuon Hesan keikan kuulit? |
enemie 13.02.2007 20:50:48 | |
---|
Mun mielestä näillä on ihan päteviä ralleja. Oon parilta levyltä kuullu matskua ja ihan kuunneltaa. Korostan vaan sitä että ihan kuunneltavia ralleja, en itsekkään kyllä vielä ole löytänyt sitä mikä sitten iskis niinku 100-0 päin naamaa. Mutta ehkä joku päivä! jos olisin nainen...olisin vaarallinen! |