Aihe: Teuvo Loman
1 2 3 4
carnation
17.07.2006 16:03:34
Jostain luin, että pianoballadi Elton Johnin ja George Michaelin kanssa olisi myös mahdollinen. Mielenkiinnolla kuitenkin odotellaan...
Tapani L
17.07.2006 16:24:41
Kuulin kans jotain huhuu et Lauri Porra vetäis bassot uudelle levylle?

Mä olen käsittänyt, että Teukka vetää ihan itse kaikki soittimet tulevalle levylle. Luonnollisesti hän myös säveltää, sovittaa ja sanoittaa kaikki kappaleet sekä suunnittelee kansitaiteet. Jostain olen myös kuullut, että tästä oltaisiin tekemässä ihan konseptialbumia, joka kertoo hain nahasta vaatemateriaalina ja sen yhteydestä maailman johtavien pesuainevalmistajien bileisiin, ja se julkaistaisiin nahasta valmistetuille CD-levyille painettuna.
Olen ihan oikeasti fiksu tyyppi =)=)=) sooloprojekti.net
hilloviiva
17.07.2006 17:19:48
Siis tämmönen klassikko meinannu lipuu ohi korvien ja silmien! Katoin ton Helsinki City Boyn ja olipa gay meininki. Mahtavaa! Videossa hämäs hiukan löysät tanssitaidottomat tanssipojat. Kyllä tohon ois pitäny saada hommattuu tosi tiukkavartaloisia heilujia, ois lainannu vaikka Madonnalta.

Nyt vaan venailemaan seuraavaa sinkkua ja etenkin videota, vaikka Mikkeli City Boy!
Vin Diesel once walked down the street with a massive erection. There were no survivors.
carnation
17.07.2006 17:28:52
Nyt vaan venailemaan seuraavaa sinkkua ja etenkin videota, vaikka Mikkeli City Boy!

Jep, eihän Suomesta kaupungit lopu! Ähtäri City Boy, Anjalankoski City Boy, Vammala City Boy... eräässä Seiskassa oli juttu Teuvon ja hänen poikaystävänsä ulkomaanmatkasta, joka oli otsikoitu "Reissuhomot". Siinä olisi oiva nimi Lomania säestävälle kiertuekokoonpanolle. Ajatelkaa nyt kapakoiden ja keikkapaikkojen seinässä iso juliste "Teuvo Loman & Reissuhomot"
JCM
17.07.2006 18:24:51 (muokattu 17.07.2006 18:25:00)

Mä olen käsittänyt, että Teukka vetää ihan itse kaikki soittimet tulevalle levylle. Luonnollisesti hän myös säveltää, sovittaa ja sanoittaa kaikki kappaleet sekä suunnittelee kansitaiteet. Jostain olen myös kuullut, että tästä oltaisiin tekemässä ihan konseptialbumia, joka kertoo hain nahasta vaatemateriaalina ja sen yhteydestä maailman johtavien pesuainevalmistajien bileisiin, ja se julkaistaisiin nahasta valmistetuille CD-levyille painettuna.

Elä helvetissä??

Mä taas kuulin luotettavalta taholta, kun yks tuottajafrendi kertoili.. et siltä oli menny ton tuotanto ohi koska Teuvo kuulemma itse äänittää, miksaa ja tuottaa koko lätyn!

Jumalauta.. on se hullu.. mut on se nero!!!
Täällä Grazy Mama & the Sidekicks livematskua, kuuntele ja kerro mitä tykkäsit!
Planetist
17.07.2006 18:30:21
Teuvohan nyt on jo ennestään tehnyt näitä tuottajahommia lukuisilla salanimillä, onpa tuo muutamaa kansainvälistäkin orkesteria tuottanut hyvällä menestyksellä mutta en tiedä saisiko paljastaa... :)
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
masterhat
17.07.2006 19:29:18
Luin jostain että Teuvon uuden levyn eka sinkku biisi on "Dance with the prettyboyz"
Se vetää sen Nicon kans duettona. Ihan hullun kova biletysbiisi, "dance, dance, dance- dance with the prettyboyz"
Tehotyttö95
rikhard/blow
17.07.2006 19:33:19

Elä helvetissä??

Mä taas kuulin luotettavalta taholta, kun yks tuottajafrendi kertoili.. et siltä oli menny ton tuotanto ohi koska Teuvo kuulemma itse äänittää, miksaa ja tuottaa koko lätyn!

Jumalauta.. on se hullu.. mut on se nero!!!

Jotenkin tässä tuntee todistavansa jotain suurta ja merkittävää, kestävää.
Planetist
17.07.2006 19:34:37
Luin jostain että Teuvon uuden levyn eka sinkku biisi on "Dance with the prettyboyz"
Se vetää sen Nicon kans duettona. Ihan hullun kova biletysbiisi, "dance, dance, dance- dance with the prettyboyz"

Kuitenkin waretit, roisto!
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
ydinaukio
17.07.2006 20:45:52
Tästä ketjusta piti tulla hyvä. Siitä tulikin huono.
DieGr
17.07.2006 20:47:25
The Nakkisormi
17.07.2006 21:00:31
http://youtube.com/watch?v=7SGLtxKk … 6s&search=helsinki%20city%20boy

Kenties tämä pelastaa päivän?

Ei saatana.
Rock And Roll Over!
aikavaikea
17.07.2006 21:02:23 (muokattu 17.07.2006 21:42:44)
Tästä ketjusta piti tulla hyvä. Siitä tulikin huono.

Kyllä tämä nyt sentään Oasis-ketjun hakkaa mennen tullen ja palatessa. Teukka is da man. Mitäs tilasit.

E: Okei, ei tässä ketjussa ole sentään NIIN paljon perusteetonta ylistystä. Sori.
I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man.
Rotuvaari
17.07.2006 21:09:58

Kenties tämä pelastaa päivän?

Paska. Luulin aluksi että kyseessä olisi ollut Helsinki Vampires. Ei ollut kuitenkaan ihan sitä, paitsi tuota yhtä nahkademonia lukuunottamatta. Pettymys.
Profiilissa perinteinen kesäpoppis.
Deino
17.07.2006 21:10:38

Teuvo Loman on isäni.
Deino vaan
Janus
17.07.2006 22:54:13
Ehdotan Dee Sniderille ja Twisted Sisterin levy-yhtiölle coveria Tony Halmeen Painu pelle hiiteen -klassikosta.
tigrushka
18.07.2006 10:01:26

En ollut vielä nähnytkään tätä musiikkivideotaiteen virstanpylvästä. Tanssipojat suorastaan liikuttavia. Teuvolla ihQt huulikiillot ja Anastacia-lasit ja tuo pikainen nisänvilautus teoksen lopussa kruunaa paketin. Atonaalista lauluakin, tuohon ei ihan kuka tahansa pysty.

Kyllä oli hienova, kattova.
"Those who know do not tell, those who tell do not know."
MV
18.07.2006 10:33:41
Teuvohan nyt on jo ennestään tehnyt näitä tuottajahommia lukuisilla salanimillä, onpa tuo muutamaa kansainvälistäkin orkesteria tuottanut hyvällä menestyksellä mutta en tiedä saisiko paljastaa... :)

Näin on. Muistaakseni miehellä oli näppinsä pelissä ainakin Jacksonin Thrillerillä mutta saatan muistaa väärinkin. Onko kellään muuten tietoa miehen tulevista keikoista? Ajattelin, että järjestäisin itse jonkunlaisen keikan tänne kotikylään, voisi pienen miitinkin järjestää samalla, miltä kuuloistaisi?
"mut ois se hienoo mennä kyllä johki missä ei oo niin hienoo ku täälläpäin. ja sit ois paljo hienompaa täälläkin. ja vittu ihansama." -Pussokisu (gänässä)
tigrushka
18.07.2006 10:40:57
Näin on. Muistaakseni miehellä oli näppinsä pelissä ainakin Jacksonin Thrillerillä mutta saatan muistaa väärinkin. Onko kellään muuten tietoa miehen tulevista keikoista? Ajattelin, että järjestäisin itse jonkunlaisen keikan tänne kotikylään, voisi pienen miitinkin järjestää samalla, miltä kuuloistaisi?

Mitämitä, eikö Mnet 2006 -miittiin ole vielä sovittu Teuvo Loman -tribuuttia???!!! :o
"Those who know do not tell, those who tell do not know."
MV
18.07.2006 10:49:00 (muokattu 18.07.2006 10:49:32)
Mitämitä, eikö Mnet 2006 -miittiin ole vielä sovittu Teuvo Loman -tribuuttia???!!! :o

Et kai tossasi ole sitä mieltä, että joku mnetin jäsenistä koostuva bändi voisi esittää Helsinki City Boyn kaltaisia hittejä raiskaamatta niitä? Yritys kuihtuu kokoon jo laulua miettiessä, ei kukaan täällä osaa laulaa edes lähellä Teuvon tasoa.
"mut ois se hienoo mennä kyllä johki missä ei oo niin hienoo ku täälläpäin. ja sit ois paljo hienompaa täälläkin. ja vittu ihansama." -Pussokisu (gänässä)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)