Feggy 28.03.2006 07:44:16 | |
---|
Luin tuossa taannoin Rumban Kemopetrol-haastattelua ja kesken sen lukemisen tajusin, että tällä hetkellä maailmassa ei taida olla yhtä ainokaista asiaa, joka kiinnostaisi mua vähemmän kuin tuo Kemopetrolin tuleva levy. Samoin. Ellei nyt sitten oteta laskuihin Gun's and Rosesin uutta tulemista. "kielten oikean paksuuden tarkistaminen tulisi olla soittajalle päivittäinen rutiini!"
- nimimerkki Incognito Anssi Kelan foorumilla |
Skebameizi 30.03.2006 16:04:36 | |
---|
Luin tuossa taannoin Rumban Kemopetrol-haastattelua ja kesken sen lukemisen tajusin, että tällä hetkellä maailmassa ei taida olla yhtä ainokaista asiaa, joka kiinnostaisi mua vähemmän kuin tuo Kemopetrolin tuleva levy. Oliko Lauran haastattelu? :D Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna? |
Rattata 30.03.2006 20:06:54 | |
---|
Tänään esiintyvät Juuso&Tuomas Ex:ssa. Toivottavasti vetävät jonkun muun kuin tuon sinkkubiisin. |
Jenka 30.03.2006 23:22:39 | |
---|
Jaa, tuollaista uusi Kemopetrol..tsekkasin tuon Experiencen. Eipä ollut single-biisiksi ainakaan mikään erityisen hyvä vaan melkoisen tylsä, jos levyllä olisi vähän parempia? Kertokaa levyn kuunnelleet. Vanhat levyt ainakin ovat olleet mieleen, voisikin kaivaa esille... Voisihan ensi viikolla käydä vaikka katsastamassa keikan. |
Basismi 31.03.2006 12:32:35 | |
---|
Ikävää että basisti on vaihtunut tuollaiseen presari-svt-tusinaturoon. Biisikin on child is my name - saw it on tv -skaalalla tusinatavaraa. Viistous helpottaa soittamista! |
Skebameizi 05.04.2006 01:20:14 | |
---|
Parin kuuntelun jälkeen vaikuttaa kyllä lupaavalta tää Teleport. avausraita Already Home on jo noussut yhdeksi Kemo-lemppariksi :) Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna? |
M.i.k.key 05.04.2006 01:27:08 (muokattu 05.04.2006 02:35:32) | |
---|
Ikävää että basisti on vaihtunut tuollaiseen presari-svt-tusinaturoon. Hoho! Mun mielestä toi on paras yhdistelmä! Ei liity Kemoihin mitenkään, mutta oikeissa käsissä presari ja Ampeg... niin ai että. EDIT: itsekritiikki iski lisäkommenttien suhteen. Möllisty! |
kassper 05.04.2006 08:49:46 | |
---|
Ei tuo Planet mitään hillitömiä fiiliksiä aiheuttanut, mutta ihan pirteä biisihän se on. Melko hajuton-mauton-munaton ja soundimaailma ei oikein mene meikäläisen korviin, mut kertsi oli menevähkö. Vähän on jotenkin bändi "latistunut" mun korvaan. Aikanaan "Child Is My Name" löi kuin tuhat lekaa. Slowed Downin jälkeen ei bändi olekaan liiemmin sytyttänyt, mutta tulee kuunneltua, jos jossain kuuluu :) Saa nähdä miten livenä vetävät noita uusia biisejä. Pitäähän se käydä huomenna Savonlinnassa tsekkaamassa. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
Cathi777 07.04.2006 18:29:29 | |
---|
No niin, tulihan se hieno levy näiltäkin. Ehdottomasti paras kokonaisuus ja sellaisia tusinabiisejä ei ole juuri ollenkaan. Levyn tunnelma on mainio ja biisit hyviä. Olen kyllä yllättynyt, kun tuli jo hieman usko menetettyä tämän bändin kanssa tai lähinnä sen kanssa, kun eivät ole aikaisemmin osanneet julkaista kunnon levykokonaisuuksia. Nyt on sitten sellainenkin. Soundit ovat kanssa kovasti mieleen. Only pop music can break my heart... |
pardy 07.04.2006 20:52:27 | |
---|
Vähän on jotenkin bändi "latistunut" mun korvaan. Aikanaan "Child Is My Name" löi kuin tuhat lekaa. Slowed Downin jälkeen ei bändi olekaan liiemmin sytyttänyt, mutta tulee kuunneltua, jos jossain kuuluu :) Täysin samaa mieltä täälläkin. Kyllä aina korvat pistää törrölle jos kuulee Kemopetrolin soittavan mutten enää jaksa sillee diggailla tuota uudempaa tavaraa. Child is my name on aivan käsittämättömän upea biisi. "It´s easier to give up than allways tried to go up." |
Skebameizi 08.05.2006 00:11:25 | |
---|
Nyt olen kuunnellut Teleportia tarpeeksi voidakseni sanoa että mainio lätty, mutta lässähtää vähän loppua kohti mentäessä. 4 ensimmäistä rallia toimivat kuin häkä ja loppupuolen biisitkin ovat mainioita, mutta ne toimivat paremmin yksilöinä. Eli hyvä levy, mutta mielestäni juuri kokonaisuutena ei toimi. Kyllä se Slowed Down vaan perkele on kova lätty. Tomorrow, African Air, CIMN, Drown Little Girl, Disbelief... Sillä levyllä on ihan omanlaisensa tunnelma. Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna? |
juuso a 08.05.2006 17:20:14 | |
---|
Mulle oli kyllä pettymys tämä uusi levy. Liian kasariset saundit mun makuun. Kaksi ekaa levyä sen sijaan on edelleen oikein mukavaa kuunneltavaa. "The only thing Columbus discovered was that he was lost! " |
HaloOfFlies 29.12.2019 12:25:43 (muokattu 29.12.2019 12:26:31) | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Thevil 05.01.2020 05:18:34 | |
---|
Kemopetrol vaan teki kolmannnella levyllä kaikki niin miten konepoplevyllä pitää tehdä. Ja laulaja on hyvä. Ei muuta tällä kertaa... |
HaloOfFlies 05.03.2020 09:49:18 (muokattu 05.03.2020 09:50:38) | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Jucciz 05.03.2020 15:38:25 | |
---|
Mukavaa. Tykkäsin debyyttilevystä silloin parikymmentä vuotta sitten. |
Gary Enfield 05.03.2020 21:42:59 | |
---|
Pääsivät silloin Child is my Name -aikoihin ihan Time-lehden esittelyyn. |
Epämuusikko 08.03.2020 00:06:40 | |
---|
Kemopetrol oli aikanaan melkein täydellistä musaa. Tuotantoarvojen eteenpäinmeneminen Suomenniemessä ja maailmalla, sekä moisen hifimmän popin Youtube-muusikoiden kirittämä harmonis-rytmis-melodinen säpäkkyysvaatimustaso toivottavasti pakottavat yhtyeen laittamaan lisää pökköä pesään. Toivottavasti. I want that you are success 2020. Thats why I make totally crazy! |
sustain65 08.03.2020 09:05:20 | |
---|
Mielenkiintoinen bändi kyllä, kahta ensimmäistä albumia tuli kuunneltua silloin aikoinaan paljonkin. Kolmas albumi taisi sitten olla vähän pettymys ja bändi jäi pois omasta tutkasta. Täytyypä seurata taas. Ja voisi kai ne huomaamatta jääneet levytkin kuunnella tässä lähiaikoina. |
Informaatiokameli 11.03.2020 07:11:05 | |
---|
Epämuusikko: Kemopetrol oli aikanaan melkein täydellistä musaa. Tuotantoarvojen eteenpäinmeneminen Suomenniemessä ja maailmalla, sekä moisen hifimmän popin Youtube-muusikoiden kirittämä harmonis-rytmis-melodinen säpäkkyysvaatimustaso toivottavasti pakottavat yhtyeen laittamaan lisää pökköä pesään. Toivottavasti. Erittäin hyvin sanottu. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |