Aihe: Arctic Monkeys
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Tympee Huttunen
31.01.2006 12:30:24
Olen yhden biisin kuullut. Ei jäänyt mieleen mikä. Veikkaus: Bändi on ollut NME:n kannessa. Bändi on pian Rumban kannessa. Bändi pelastaa molempien mukaan rockin. Bändin seuraava levy on hyvä, mutta ei kuitenkaan yhtä hyvä. Bändin kolmas levy on ihan ok, mutta ei se juuri myy mitään. Neljättä levyä ei tule.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
Brian May jr.
31.01.2006 13:07:05
Olen yhden biisin kuullut. Ei jäänyt mieleen mikä. Veikkaus: Bändi on ollut NME:n kannessa. Bändi on pian Rumban kannessa. Bändi pelastaa molempien mukaan rockin. Bändin seuraava levy on hyvä, mutta ei kuitenkaan yhtä hyvä. Bändin kolmas levy on ihan ok, mutta ei se juuri myy mitään. Neljättä levyä ei tule.

Oisko tää esim. The Darknessin menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus? Mun mielestä uus lätty toistaa jo aika pahasti sitä debyytin tuotantoa.
Vettä!
Feggy
31.01.2006 13:11:44

No tuossa edellisellä sivulla oli pari biisiä näytillä. Kuuntele ne ja sano mitä tykkäät. Kuvauksesi sopii mihin tahansa uuteen, kehuttuun bändiin. Jos bändi on hyvä, sitä varmaan saakin kehua?
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin." - Vaaralliset lelut: Kaunis laulu
Tympee Huttunen
31.01.2006 13:14:30
No tuossa edellisellä sivulla oli pari biisiä näytillä. Kuuntele ne ja sano mitä tykkäät. Kuvauksesi sopii mihin tahansa uuteen, kehuttuun bändiin. Jos bändi on hyvä, sitä varmaan saakin kehua?

Täytyy kuunnella. Varmaan minua väsyttää, kun tuolla tavalla provoilen ja ilkeilen. Pahoitteluni:)
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
Brian May jr.
31.01.2006 13:16:13
Joo ja nyt kuulin noi kaksi biisiäkin. Olihan se ihan...menevää. Ei mitään maailmoja mullistavaa sinänsä.
Vettä!
Cathi777
31.01.2006 13:24:14

Oisko tää esim. The Darknessin menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus? Mun mielestä uus lätty toistaa jo aika pahasti sitä debyytin tuotantoa.

No et oo sitten tainnut kauheasti uutta levyä kuunnella jos tota mieltä olet. On meinaan aika paljon muutosta tapahtunut sitten ensimmäisen levyn. Ja se on huomannut pelkästään jo kaikkien ihmisten puheista eikä vaan siitä, että se olisi oma mielipiteeni.
Only pop music can break my heart...
ydinaukio
31.01.2006 13:28:45
The Top Ten is as follows:
1. The Stone Roses 'The Stone Roses'
2. The Smiths 'The Queen Is Dead'
3. Oasis 'Definitely Maybe'
4. Sex Pistols 'Never Mind The Bollocks'
5. Arctic Monkeys 'Whatever People Say I Am, That's What I'm Not'
6. Blur 'Modern Life Is Rubbish'
7. Pulp 'Different Class'
8. The Clash 'London Calling'
9. The Beatles 'Revolver'
10. The Libertines 'Up The Bracket'

NME on nykyään pelkkä vitsi. Tämä on kaikkien aikojen huonoin top 10.
Brian May jr.
31.01.2006 13:29:11
No et oo sitten tainnut kauheasti uutta levyä kuunnella jos tota mieltä olet. On meinaan aika paljon muutosta tapahtunut sitten ensimmäisen levyn. Ja se on huomannut pelkästään jo kaikkien ihmisten puheista eikä vaan siitä, että se olisi oma mielipiteeni.

No okei...en totta puhuen olekaan. Ne kaksi biisiä jotka tuolla MTV:llä juuri nyt pyörivät(etenkin One Way Ticket) kyllä muistuttavat aika paljon edellisen levyn hittitavaraa. Ja ei sillä, ihan meneviä biisejähän ne on; oma pointtini oli kuitenkin juuri tuossa Mäkrön kommentissa. Eka hehkutetaan rock'n'rollin pelastajiksi ja vaikka miksi ja levyarvostelut suitsuttelee lättyä taivaisiin mutta onkohan sillä päällepäätteeksi niinkään väliä? Eiköhän kaikki muista senkin vastaanoton jonka The Darkness sai silloin pari-kolme vuotta takaperin ja käsittääkseni tämä uusi levy on lukemieni arvostelujen perusteella juuri sellainen "hyvä, muttei niin hyvä kuin debyytti."

Offtopic seis, ois pitäny vaan jättää kirjoittamatta koko kommentti alun perinkin niin ei tartte selitellä jälkeenpäin.
Vettä!
Aerodactev
31.01.2006 13:43:31
Nothing to write home about.
Long = progressive = good
Kissapuhelinta ennakkotilauksessa! Tsekkaa inffot jäsenkuvauksesta.
Feggy
31.01.2006 13:59:34 (muokattu 31.01.2006 14:00:45)

NME on nykyään pelkkä vitsi. Tämä on kaikkien aikojen huonoin top 10.

Aika montaa hyvää levyä tuossa on. Ei muuten selvinnyt NME:n sivulta, oliko lista kriitkoiden vai lukijoiden äänestämä.
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin." - Vaaralliset lelut: Kaunis laulu
ydinaukio
31.01.2006 14:09:08
Aika montaa hyvää levyä tuossa on. Ei muuten selvinnyt NME:n sivulta, oliko lista kriitkoiden vai lukijoiden äänestämä.

Onhan siinä, mutta puolet noista eivät kuulu tuolle listalle. Ja aivan varmasti kriitikoiden äänestämä.
aivokuolio
31.01.2006 14:14:19 (muokattu 31.01.2006 14:14:47)
Tämä ei nyt varsinaisesti koske itse bändiä, mutta pakko vähän avautua tuosta toistuvasta retrorokkihöpötyksestä. Eikai joku oikeasti ota tosissaan noita NME:n pelleilyjä?

Ei sieltä briteistä nyt valitettavasti ole todellakaan tulossa sitä rokin uudistajaa tai edes pelastajaa. Joka vuosihan tämä sama homma tapahtuu: löydetään joku nuorista jolpeista muodostuva tanssittavaa rokkia soittava bändi, nostetaan bändi kriitikkolistojen kärkeen ja pusketaan bändin levy mediahypella top teniin. Sama sykli taas kyseessä, 2004 kyseessä taisi olla Franz Ferdinand, viime vuonna Bloc Party ja tänä vuonna Arctic Monkeys. Bändi pääsee platipintaan briteissä, saavuttaa vaihtelevaa suosiota muissa Euroopan maissa ja jenkkilä jää vain haaveeksi.

Ja Suomessahan Rumba ottaa hieman nolohkosti saman bändin lempilapsekseen, pistää bändin kanteen, lennättää toimittajan ulkomaille tekemään keikkaraportin ja haastattelun ja sitten arvokkaan palstatilan hukkaamisen jälkeen todetaan että ääh paskat tämä ketään suomalaista jaksa kiinnostaa.
mustan huoneen testi.
Johnny Buzz
31.01.2006 14:16:36

Täysin samaa mieltä. En kyllä ole ollenkaan ymmärtänyt tästä bändistä meuhkaamista. Ei niissä biiseissä ole juuri mitään ihmeellistä. Jotenkin tulee joku demobändi tästä enemmänkin mieleen kuin mikään uusi rokin pelastaja. Ei uppoo ollenkaan. Tämä oli siis vain oma subjektiivinen mielipiteeni.
www.soulstab.com
Soulstab live 4.2.2006 @ Bar Mendocino w/ Electric Monk + Special guest: Mastica (from Italy)
Feggy
31.01.2006 14:27:20 (muokattu 31.01.2006 14:29:18)

Ja Suomessahan Rumba ottaa hieman nolohkosti saman bändin lempilapsekseen, pistää bändin kanteen, lennättää toimittajan ulkomaille tekemään keikkaraportin ja haastattelun ja sitten arvokkaan palstatilan hukkaamisen jälkeen todetaan että ääh paskat tämä ketään suomalaista jaksa kiinnostaa.

Aika paljon tuntuu Franz Ferdinand ja Bloc Party ihmisiä kiinnostavan. Se on katsos kysyntä ja tarjonta. NME vetää kieltämättä rankasti yli.

Mulle Arctic Monkeys toimii selkeästi paremmin kuin Bloc Party, josta en innostunut yhtään.
aivokuolio
31.01.2006 14:32:36
Aika paljon tuntuu Franz Ferdinand ja Bloc Party ihmisiä kiinnostavan. Se on katsos kysyntä ja tarjonta. NME vetää kieltämättä rankasti yli.

FF pysyy pinnalla MTV-hittiensä avulla, oletko nähnyt Bloc Partya esim. Suomen albumilistalla?
mustan huoneen testi.
Feggy
31.01.2006 14:36:52

FF pysyy pinnalla MTV-hittiensä avulla, oletko nähnyt Bloc Partya esim. Suomen albumilistalla?

Jos Suomen albumilista on suosion mitta, niin hyvää päivää vaan sinnekin.
aivokuolio
31.01.2006 14:43:49
Jos Suomen albumilista on suosion mitta, niin hyvää päivää vaan sinnekin.

Kyse olikin siitä paljonko nämä kiinnostavat Suomessa suomalaisia musiikinystäviä. Lue tarkemmin, dear mate.
mustan huoneen testi.
Feggy
31.01.2006 14:55:41

Kyse olikin siitä paljonko nämä kiinnostavat Suomessa suomalaisia musiikinystäviä. Lue tarkemmin, dear mate.

Minä luin. Mitä tekemistä Suomen albumilistoilla on suomalaisten musiikinystävien kanssa?
aivokuolio
31.01.2006 15:00:02
Minä luin. Mitä tekemistä Suomen albumilistoilla on suomalaisten musiikinystävien kanssa?

Huoh. Tämä olkoon viimeinen off-topiccini tähän, mutta eikös levynmyynti anna aika kylmästi tiedon siitä että mikä on suosittua musiikkia ja mikä ei. Ei se bändiä paljoa ruoki jos siitä tykkäävät yhden lehden toimitus ja puoli tusinaa NME:n lukijaa Suomessa.
mustan huoneen testi.
Feggy
31.01.2006 15:06:54

Huoh. Tämä olkoon viimeinen off-topiccini tähän, mutta eikös levynmyynti anna aika kylmästi tiedon siitä että mikä on suosittua musiikkia ja mikä ei. Ei se bändiä paljoa ruoki jos siitä tykkäävät yhden lehden toimitus ja puoli tusinaa NME:n lukijaa Suomessa.

Ei. Listat kertovat mitä levyjä myydään eniten. Niiden ulkopuolella on paljon musiikkia, joka on suosittua. Täälläkin. Kuten vaikka Ruotomieli, josta esim. Rumba varmaan kohtapuoliin kirjoittaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)