Dr. Muff 05.12.2005 10:03:26 | |
---|
Krusenin jälkeen soitti myös hetken aikaa Matt Chamberlain joka soittaa Aliven videossakin. Jepulis. Tais keretä soittamaan öbaut 5 keikkaa. Dave A on mun suosikkirumpali. Unpluggedia ja muita -92 keikkoja on mun mielestä hauska katsoa just Daven takia. Vetäähän se välillä vähän överiksi sen kikkailemisen, mut silti. :) Tuumasta toiseen. |
Umpihullu 05.12.2005 11:43:18 (muokattu 05.12.2005 11:43:35) | |
---|
Ai että agressiivista materiaalia? Heh, tämä meinaa varmaankin vain sitä että ukko huutaa jossain biisissä kurkku suorana vihaisia kommentteja ameriikan nykymeiningistä (Bush), näin minä sen käsitän. Mitä noihin PJ:n albumeihin tulee niin VS on suosikkilevyni, sitten tulee Te ja Vitalogy. Loputkin levyt ovat ihan hyviä musiikiltaan, mutta niiden tuotantotapa on ihan metästä. Äijät vetää treenikämpällä levyt kasaan ja tuottaja vielä pyrkii siihen että ne kuulostaisivat mahdollisimman kotikutoisilta. Palkkaisivat kerrankin jonkun huippuäijän tuottamaan, Rick Rubinin kourissa tämäkin bändi kuulostaisi varmaan tosi hyvältä. Vitalogylläkin on sitä garagea kyllä mukana, mutta ei niin paljon kuin muilla lätysköillä. Treeninauhat ne vois itelle sitten teettää erikseen, jos niistä niin tykkäävät. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
parinc. 05.12.2005 12:46:36 | |
---|
Laneganin boardilla kiersi joku aika sitten huhu, että Mark olisi mahdollisesti vierailemassa PJ:n tulevalla. Toivotaan toivotaan, sanoi Veijalainen (vai kuka sitä juonsikaan). |
Antsa 05.12.2005 12:52:26 | |
---|
Riot Act oli niin iso pettymys minulle, että en uskalla odottaa uudelta levyltä mitään. We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold... |
Tee 05.12.2005 13:19:21 | |
---|
Riot Act oli niin iso pettymys minulle, että en uskalla odottaa uudelta levyltä mitään. Parasta Pearl Jamia aikoihin :) Tän bändin levyt kyllä jakaa mielipiteet. :K |
marke- 05.12.2005 17:19:27 | |
---|
Treeninauhat ne vois itelle sitten teettää erikseen, jos niistä niin tykkäävät. Minusta bändin pitää kuullostaa siltä, että se soittaa omassa olohuoneessa. Minä en vieläkään tajua miksei kitara saa kuullostaa kitaralta ja rummut rummuilta vaan sen takia, että joku taajuusinsinööri saisi digitaaliorgasmeja cyberhifistudiossan. On tosiaan kyl meininki kavereilla lässähtänyt alkuajoista. Ihan hyvää äijärokkia nämä uusimmatkin ovat, mutta ei kyllä mitään top-ten kiekkoja. Odottelenpa silti innolla uutta levyä. Seksi |
Tee 05.12.2005 18:10:06 | |
---|
Minusta bändin pitää kuullostaa siltä, että se soittaa omassa olohuoneessa. Minä en vieläkään tajua miksei kitara saa kuullostaa kitaralta ja rummut rummuilta vaan sen takia, että joku taajuusinsinööri saisi digitaaliorgasmeja cyberhifistudiossan. meikäläinen taas miettii aina miksi pitää vartavasten tehdä halvan kuulosia levyjä kun rahaa ja mahdollisuuksia olisi tehdä kaikkea muutakin. kunhan ei mitään nickelback/hoobastankin kuuloista kamaa tule. :K |
Umpihullu 05.12.2005 23:14:09 | |
---|
meikäläinen taas miettii aina miksi pitää vartavasten tehdä halvan kuulosia levyjä kun rahaa ja mahdollisuuksia olisi tehdä kaikkea muutakin. kunhan ei mitään nickelback/hoobastankin kuuloista kamaa tule. Nää miehet käyttää sen saman rahan siihen (useita tuottajia levyillä), että se tuottaja tekee siitä sen kotikutoisen kuuloisen. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
madu 06.12.2005 12:23:35 (muokattu 06.12.2005 12:26:05) | |
---|
Soundin takana on aika pitkälle Brendan O'Brien joka on aina vienyt bändejä orgaanisempaan soundiin. O'Brien vei Stone Temple Pilotsit Purple levyllä hienoon suuntaan ja kyllähän siltä löytyy mielenkiintoisia ratkaisuja mm. STP:n Tiny Musicilla rummut on soitettu ulkona jne.. Myös Incubuksen uusimmalla orkesteri muuttui soundillisesti aika radikaalisti O'Brienin vääntäessä nappuloita. Eikä muuten ollenkaan huonoon suuntaan. Mutta mutta... PJ:n kohdalla mielestäni soundit eivät ole uusimpien levyjen ongelmana vaan tasapaksu biisimateriaali. I'm afraid that I was very, very drunk... |
Tempura 07.12.2005 06:23:44 | |
---|
Mutta mutta... PJ:n kohdalla mielestäni soundit eivät ole uusimpien levyjen ongelmana vaan tasapaksu biisimateriaali. Itse olen tykännyt siitä, että biisit on ollut aikalailla perus "laulumaisia", jotenkin lämminhenkistä on se. Kyllä poijjaat vaan jakaa mielipiteet aika nohevasti. Aikalailla joka kerta kun heiltä on levy tullut, se on pari viikkoa pyörinyt soittimessa melkeimpä yksinään.
THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
slowdive 01.03.2006 21:19:47 | |
---|
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
HaloOfFlies 01.03.2006 23:33:20 | |
---|
First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |
punk s blood 02.03.2006 17:03:20 | |
---|
Minusta tuo lyhytkin pätkä kuulostaa ihan samalta jöötiltä, mitä Pearl Jam on viimesimmillä levyillään tehnyt. Ei iske. Ensimmäiset 3 levyä olivat/ovat kovia. Mutta sen jälkeen taso on pudonnut joka levyn myötä... |
Tempura 02.03.2006 18:03:36 | |
---|
Minusta tuo lyhytkin pätkä kuulostaa ihan samalta jöötiltä, mitä Pearl Jam on viimesimmillä levyillään tehnyt. Ei iske. Ensimmäiset 3 levyä olivat/ovat kovia. Mutta sen jälkeen taso on pudonnut joka levyn myötä... Meitä on moneen junaan, itse olen vähän päinvastaista mieltä. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Tempura 02.03.2006 18:05:54 | |
---|
Kuuntelin klipin. Kuulosti hyvältä, ei tietenkään mitään kuvaa saa, mutta jätti odottamaan. Rokkimeininki on olemassa. ja lämmitti myös Vedderin huutolaulu vs:n tapaan. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Ocra 02.03.2006 18:09:55 | |
---|
Minusta tuo lyhytkin pätkä kuulostaa ihan samalta jöötiltä, mitä Pearl Jam on viimesimmillä levyillään tehnyt. Ei iske. Ensimmäiset 3 levyä olivat/ovat kovia. Mutta sen jälkeen taso on pudonnut joka levyn myötä... Täytyy valitettavasti kompata täysin vaikka bändi oli aikoinaan itselleni The bändi. Ei vaan nappaa enää. Ja toi on just tota himmeetä hehkutusta, et joo nyt tulee rankin ja paras levy since Ten. Mutta voin väittää että ei tule. Vedder ei laula enää niin hyvin, ja biisien sijasta tuntuu olevan panos lähinnä sanotuksilla jotka pitkälti liikkuu poliittisilla suunnilla, näitä protestilauluja löytyy viimesiltä vähän liikaakin. Kyse on mun silmissä pitkälti musiikkityylin vaihtumisen myötä tapahtuneesta laantumisesta: huomatkaa vielä versus levyllä vallinnut funky-henkisyys osassa biisejä, joka tietenki oli viel vahvempana Tenillä. Mutta vitalogyllä kehiin tuli Spin the Black Circlen kaltainen punk-henkinen rämpytys mikä osaltaan oli ihan jees, mut se on nyt liian hallitsevassa roolissa uudemmassa kamassa - ei ollut yllätys että ton uuden biisin klippikin oli samaa linjaa. Vedderillä on varmasti helvetisti sanottavaa maailman tilanteesta ja kaikista asioista mitkä on huonosti mutta hemmetti kun se musiikki tuntuu jäävän toissijaiseksi! Toi pätkä on niin keskinkertainen väläytys että jos tulevalta levyltä löytyy yhtään biisiä joka yltää edes versuksen huonoimman biisin tasolle, lupaan tarjota jokaiselle levyn ostaneelle pulla-kahvit. Toisaalta, PJ on hyvä varoittava esimerkki siitä mitä tietoinen ei-kaupallisuus voi tehdä musiikille. Muistanpa vanhana ukkelina tämän ku heilun lavalla. "If it weren't for electricity we'd all be watching television by candlelight."
-George Gobol. |
Tempura 02.03.2006 18:16:24 | |
---|
En vaan ymmärrä ihmisiä. Tuo oli 15 sekunnin klippi. Asennevamma? THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
hjukke 02.03.2006 18:33:55 | |
---|
Kuuntelin klipin. Kuulosti hyvältä, ei tietenkään mitään kuvaa saa, mutta jätti odottamaan. Rokkimeininki on olemassa. ja lämmitti myös Vedderin huutolaulu vs:n tapaan. Näin. Lyhyt klippi mistä ei juuri voi vetää suuntaan eikä toiseen suurempia, mutta tällainen fiilis minullekin tuli. "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
Lennu 03.03.2006 05:54:41 | |
---|
Kuka muistaa Pearl Jamin vieraskirjaa 90-luvulta? Se oli ultimate tsättipalsta. Opiskelusta meni puolet siellä hengailuun. |
HaloOfFlies 04.03.2006 14:46:29 | |
---|
Levyn nimi on nyt selvillä, levy tulee kantamaan bändin nimeä. Toukokuussa ilmestyy, tarkemmin ottaen vapunpäivänä (1.5.). Single ilmestyy ensi keskiviikkona markkinoille. First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |