Pelsi 04.10.2005 18:50:54 | |
---|
Kyllä Homo ja Yövieraat on ne kaksi kovinta. Itse pidän kovasti myös Outo Elämä-levystä, vaikkakaan ihan niin hittikappaleita siltä ei löydy kuin kahdelta edeltäjältään. THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313 |
el Bastardo 04.10.2005 19:21:11 | |
---|
Outo elämä on jännä levy siinä mielessä, että vaikkei se kuulukaan kovimpiin YUP-lättyihin, se eksyy cd-soittimeen suht taajaan. Se on jotenkin... sympaattinen. Ovatkohan muuten milloinkaan soittaneet Rasvaista tiistaita keikoilla? Siinä vasta biisi! |
dictatorsh*t 04.10.2005 19:38:04 | |
---|
Mistä ostit? Joskus pari vuotta sitten oli Epesissä jossain YUP-alessa tms. |
käsi 04.10.2005 20:15:52 | |
---|
homo sabiens levy biisi belsebub ei nuku koskaan on ihan tajuttoman hyvä. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Tapio79 04.10.2005 21:05:59 | |
---|
Ovatkohan muuten milloinkaan soittaneet Rasvaista tiistaita keikoilla? Siinä vasta biisi! Ovat soittaneet joo, ainakin Outo elämä-albumin tiimoilta tehdyllä kiertueella tietenkin ja kyllä muistan jollain muullakin keikalla sen kuulleeni. Tarkempaa mielikuvaa ei ole, kun on noita YUP-keikkoja sen verran monta nähty ettei kykene tarkentamaan milloin/missä olisi soitettu. Kokki tänne äkkiä!Keitossani on mies! |
Raipe 04.10.2005 21:28:40 | |
---|
90-92 -kokoelma, Toppatakkeja, Homo Sapiens. Siinä olis 3 parhainta julkasua tältä bändiltä. Yhdyn tähän, mutta vain suullisesti/kirjallisesti. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
ltg 05.10.2005 00:22:28 (muokattu 05.10.2005 00:22:52) | |
---|
Minua niin kismittää, kun en ole Homo Sapiensia kuullut livenä kertaakaan, kaksi keikkaa olen käynyt katsomassa. Sitten niillä keikoilla, mihin piti mennä, mutten mennyt sittenkään, se soitettiin. No, on se sentään tuolla Helppoa kuunneltavaa -dvd:llä, jota tuleekin katseltua harva se päivä. Lauluja metsästä on kummallinen levy. Ensimmäisten kolmen kuuntelukerran jälkeen en pitänyt siitä ollenkaan, mutta pikkuhiljaa sekin alkoi kolista, muutaman kuukauden kuuntelun jälkeen. Nyt kaikki biisit jaksaa jo kuunnella mielellään läpi, vaikka omassa paremmuusjärjestyksessä levy onkin yksi peränpitäjistä. Normaalien maihinnousu avautui pikkuisen nopeammin, aluksi sekin tuntui olevan pettymys. Muttei. Hyviä ne ovat kaikki levyt. E:typoja Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5 |
Pelsi 05.10.2005 00:38:55 | |
---|
Lauluja metsästä on kummallinen levy. Ensimmäisten kolmen kuuntelukerran jälkeen en pitänyt siitä ollenkaan, mutta pikkuhiljaa sekin alkoi kolista, muutaman kuukauden kuuntelun jälkeen. Nyt kaikki biisit jaksaa jo kuunnella mielellään läpi, vaikka omassa paremmuusjärjestyksessä levy onkin yksi peränpitäjistä. Hitaasti aukeaa kyllä tuo levy. Mutta kun se aukeaa, niin ei kovin montaa huonoa biisiä ole siinä kyllä. Erinomaisia Ihmislapsia on hyvä ja kovin aliarvostettu biisi. Todenpuhuja ja Ihana Elämä kolisevat täysiä. Puhumattakaan Rankoista Ankoista... THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313 |
dictatorsh*t 05.10.2005 12:32:16 (muokattu 05.10.2005 12:32:35) | |
---|
Erinomaisia Ihmislapsia on hyvä ja kovin aliarvostettu biisi. Todenpuhuja ja Ihana Elämä kolisevat täysiä. Puhumattakaan Rankoista Ankoista, Seitsemästä haaksirikkoisesta ja siitä kuinka Elän vaarallista elämää jossa Mikään ei voi mennä vikaan Kohtuuden ystävien kanssa. Olipa nyt nokkelaa. |
Pelsi 05.10.2005 12:50:35 | |
---|
Olipa nyt nokkelaa. Oli kyllä, sehän on melkein Pesti Hulluuteen! THV-klubi #3
>-)))> #3
ltg 05.10.2005 14:05:10 | |
---|
Oli kyllä, sehän on melkein Pesti Hulluuteen! Tulipa tuosta mieleen, että Rakkaus on pesti hulluuteen on minulle kovin tärkeä kipale, ihan valtavan mainio. Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5 |
askomiko 05.10.2005 23:05:59 (muokattu 05.10.2005 23:06:50) | |
---|
Levyllä on myös bändiversio Jarkon Hotelli Soinnussa tekemästä kappaleesta Passiivista vastarintaa. Mitäh, onko levyn paras kipale väsätty lennosta? Argh! Hienoa! Minusta selkein aloitus on Normaalien Maihinnousu, se on hyvässä tasapainossa, tarpeeksi normaalia, muttei tylsää. Monet varhaisemmat on turhan kikkailua, ja myöhäisemmät turhan suoraa. *kimi-ääni* "Emmätiiä, ostin kaikki. "I think it's not so much that you're wrong, but that you're wrong AND you're a complete idiot." |
el Bastardo 06.10.2005 10:48:22 | |
---|
Mitäh, onko levyn paras kipale väsätty lennosta? Argh! Hienoa! Näin on asian laita. Kappaleen nimeksi Jarkko nosti hatusta Passiivista vastarintaa. Biisiin tuli sisällyttää rivi "keihäänkärki on tylsä", joka kertosäkeestä löytyykin. Sanajärjestystä tosin on muokattu. |
bedlam 06.10.2005 10:57:18 (muokattu 06.10.2005 11:01:04) | |
---|
Mitäh, onko levyn paras kipale väsätty lennosta? Argh! Hienoa! Alkuperäinen akustisen kitaran ja casio-urkupiippauksen säestämä tv-versio oli kyllä mukavampi ja sympaattisempi kuin aivan turhaan särökitaroitettu bändiversio. Muistan odottaneeni kyseistä biisiä kovasti ja hieman pettyneeni. Onneksi sentään vhs-versio on tallessa...kai. http://www.mikseri.net/kiasma |
tuhti 06.10.2005 22:46:23 | |
---|
Mistä levystä olisi mielestänne hyvä lähteä liikkeelle? Kyllä ehkä sanoisin että hanki Homo Sapiens sekä Lauluja metsästä. Niistä saa suht hyvän kuvan kaikesta mitä YUP on vääntänyt. Itse aloitin juuri Lauluilla metsästä, ja hyvin toimi. Vaikkakin paras levy on Yövieraat, lähes täydellinen on se. "persoonallista" - Kim |
Rupikonna 27.10.2005 18:22:37 | |
---|
YUP - Mistä lähteä liikkeelle? Helppoa kuunneltavaa on taittu tehdä aivan sitä varten. Tärkeintä on kuitenkin kuunnella aika perusteellisesti, ennenkuin muodostaa mitään käsitystä yhtään mistään. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja niin.. Normaalien maihinnousu ja Outo elämä olivat ne josta lähdin liikkeelle. Hyvin kolahti. "Elämä on opasmatka ei löytöretki" YUP
"Ja ruoho kasvaa minä en" Pakastettu Anoppi |
ltg 30.10.2005 02:38:46 (muokattu 30.10.2005 02:41:11) | |
---|
Toppatakkeja toisessa kuuntelussa nyt, sain juuri ostettua. Älä astu kauppiaan päälle toimii tällä hetkellä parhaiten, myyrä on klassikko, ja Tyttö jota rakastan on loistobiisi levylläkin. Pää puhuu -biisissä Martikainen muistuttaa ääneltään ja intonaatioltaan kovasti yhtä kaveriani. Todella hyvä levy. Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5 |
dictatorsh*t 30.10.2005 09:01:10 | |
---|
Toppatakkeja toisessa kuuntelussa nyt, sain juuri ostettua. Älä astu kauppiaan päälle toimii tällä hetkellä parhaiten, myyrä on klassikko, ja Tyttö jota rakastan on loistobiisi levylläkin. Pää puhuu -biisissä Martikainen muistuttaa ääneltään ja intonaatioltaan kovasti yhtä kaveriani. Todella hyvä levy. Kuonamagneetti on yksi parhaista koskaan tehdyistä biiseistä. |
Tapani L 30.10.2005 13:00:47 | |
---|
Pakko tähän väliin sanoa, että Homo Sapiens ei ole minuun iskenyt läheskään yhtä kovaa kuin esimerkiksi Yövieraat. Onhan se yksi parhaista levyistä ikinä, mutta jokin siinä on sellaista, että ei tule niin kovat "YUP-fiilikset" kuin vaikkapa juuri tuosta Yövieraat-levystä. |
Mika Antero 30.10.2005 17:35:31 | |
---|
Kehunpa Homo Sapiensia minäkin. Levyn ilmestyttyä olin valmis nostamaan sen suomirockin klassikkolevyjen joukkoon, ihan kärkikymmenikköön. Enkä oikeastaan ole toista mieltä vieläkään. YUPn hienoin biisi taitaa kuitenkin olla Paratiisin sahakielet. |