Aihe: Michael Monroe
1 2 3 4 593 94 95 96 97100 101 102 103 104
-Spade-
06.07.2022 13:05:39
aivokuolio: Jotenkin surkuhupaista vilkaista ketjun etusivua yli 12 vuoden(!) takaa ja todeta että tiettyjen käyttäjien suhteen meno ei ole muuttunut yhtään mihinkään ja sama lähes psykoosimainen jankkaus on edelleen käynnissä. Ehkä jossain vaiheessa kannattaisi vaan päästää irti noin vahvoja negatiivisiä tuntemuksia herättävistä asioista, ja keskittyä johonkin muuhun?

Toiset lämppää Gunnareita maailmalla ja toiset jankuttaa keskustelupalstalla.
Ohan se varma.
Mikko_AAA
06.07.2022 13:15:15 (muokattu 06.07.2022 13:19:26)
aivokuolio: Jotenkin surkuhupaista vilkaista ketjun etusivua yli 12 vuoden(!) takaa ja todeta että tiettyjen käyttäjien suhteen meno ei ole muuttunut yhtään mihinkään ja sama lähes psykoosimainen jankkaus on edelleen käynnissä. Ehkä jossain vaiheessa kannattaisi vaan päästää irti noin vahvoja negatiivisiä tuntemuksia herättävistä asioista, ja keskittyä johonkin muuhun?

Erittäin hyvin sanottu. Tosiaan kun miettii niin 12 vuotta samat nimimerkit jankkaa samaa paskaa. Alkaa vaikuttaa jo aika katkeralta vihalta. Mikä ihme sen aiheuttaa? Mistä repiä energiaa toistaa itseään 12 vuotta putkeen. Suosittelisin näille tietyille tyypeille oikeasti psykologia. Eihän tämmönen toiminta ole missään määrin normaalia enään. Jos vituttaa makkosen tai hanoi rocksien ura, niin suosittelisin katsomaan peiliin, että olisinko itse voinut tehdä musiikista uran jos olisin vaikka keskittynyt oman jutun luomiseen nämä 12 vuotta sen sijaan että vuodattaa m.netissä katkeraa kyyneltä kun jengi ei nyt vaan tajua että mun intialainen vuoristoprogemusa olis oikeasti parempaa kuin tuo rock renkutus.

Lainaan itseäni Hanoi rocks topikista myös:
"Tässä keskustelussa vuodesta toiseen jaksaa ihmetyttää, että samat nimimerkit vuodesta toiseen on Hanoin vastaisella missiolla. Eipä siinä. Jokainen olkoot mitä mieltä haluaa historiasta tai musiikista, mutta se että jaksetaan käyttää aikaa jonkun ihme pointin todistelemiseen omaa aikaa, niin ihmetyttää suuresti. Tai mikä motiivi? Mikäli ei kiinnosta tai pitää paskana, yliarvostettuna tai ei vain istu omaan musamakuun niin antaa olla? Niin helppoa se on.

Itse esim en voi sietää Metallicaa tai Panteraa. Hirveetä paskaa mun mielestä, mutta asia ei kiinnosta mua eikä musiikki istu omaan makuun niin en käytä aikaani asian miettimiseen tai urputtamiseen Metallica/Pantera/Dimebag -topikissa esittääkseni jotain "olette väärässä minulla on todisteet" tyylistä argumetointia.

Musiikkimakuja on laidasta laitaan. Yksinkertaista."
sirdickyj
06.07.2022 14:01:35
Mikko_AAA: Erittäin hyvin sanottu. Tosiaan kun miettii niin 12 vuotta samat nimimerkit jankkaa samaa paskaa. Alkaa vaikuttaa jo aika katkeralta vihalta. Mikä ihme sen aiheuttaa? Mistä repiä energiaa toistaa itseään 12 vuotta putkeen. Suosittelisin näille tietyille tyypeille oikeasti psykologia. Eihän tämmönen toiminta ole missään määrin normaalia enään. Jos vituttaa makkosen tai hanoi rocksien ura, niin suosittelisin katsomaan peiliin, että olisinko itse voinut tehdä musiikista uran jos olisin vaikka keskittynyt oman jutun luomiseen nämä 12 vuotta sen sijaan että vuodattaa m.netissä katkeraa kyyneltä kun jengi ei nyt vaan tajua että mun intialainen vuoristoprogemusa olis oikeasti parempaa kuin tuo rock renkutus.

Lainaan itseäni Hanoi rocks topikista myös:
"Tässä keskustelussa vuodesta toiseen jaksaa ihmetyttää, että samat nimimerkit vuodesta toiseen on Hanoin vastaisella missiolla. Eipä siinä. Jokainen olkoot mitä mieltä haluaa historiasta tai musiikista, mutta se että jaksetaan käyttää aikaa jonkun ihme pointin todistelemiseen omaa aikaa, niin ihmetyttää suuresti. Tai mikä motiivi? Mikäli ei kiinnosta tai pitää paskana, yliarvostettuna tai ei vain istu omaan musamakuun niin antaa olla? Niin helppoa se on.

Itse esim en voi sietää Metallicaa tai Panteraa. Hirveetä paskaa mun mielestä, mutta asia ei kiinnosta mua eikä musiikki istu omaan makuun niin en käytä aikaani asian miettimiseen tai urputtamiseen Metallica/Pantera/Dimebag -topikissa esittääkseni jotain "olette väärässä minulla on todisteet" tyylistä argumetointia.

Musiikkimakuja on laidasta laitaan. Yksinkertaista."

Olisikkn kovin hölmöä jostain musiikkimausta jauhaa vuodesta toiseen.

Tällasessa kulttuurissa on kuitenkin kyse paljon muustakin kuin musiikkimausta. Julkisuuden henkilö ikäänkuin tekee itsestään julkisen eläimenntuodessaan elämänsä ja tekemisensä kaikkien nähtäville. Muunkin kuin musiikin. Ja itsehän Monroe lausuntojaan antaa ja syyttää kerrasta toiseen muita kuin itseään siitä että milloin mikäkin on mennyt pieleen.
Mikko_AAA
06.07.2022 14:08:38 (muokattu 06.07.2022 14:13:13)
sirdickyj: Olisikkn kovin hölmöä jostain musiikkimausta jauhaa vuodesta toiseen.

Tällasessa kulttuurissa on kuitenkin kyse paljon muustakin kuin musiikkimausta. Julkisuuden henkilö ikäänkuin tekee itsestään julkisen eläimenntuodessaan elämänsä ja tekemisensä kaikkien nähtäville. Muunkin kuin musiikin. Ja itsehän Monroe lausuntojaan antaa ja syyttää kerrasta toiseen muita kuin itseään siitä että milloin mikäkin on mennyt pieleen.

Edelleen mitä sitten? Miksi tämä asia sua liikuttaa? Se joku monroesta tykkää tykkää monroesta eikä pistä kauheata painoarvoa menneisyyden asioille kuka teki mitä teki. Kuka oli syyllinen tai ei.

Edelleen jankkaat tuota samaa paskaa, missä yrität todistaa jotain universumia suurempaa pointtia monroesta. Ikään kuin ihmiset ei nyt vain tajuais sitä asiaa. Ootkos miettinyt, että ehkäpä ihmisille nämä asiat ei ole niin tärkeitä yleisesti eikä edes kiinnosta kenen vika oli tai ketä monroe syyttää tai ei syytä? Ne jotka tykkää niin ei tuosta asiasta edes välitä.

Edelleen. Mene juttelemaan psykologille tästä, että miksi yhden makkosen tarinat ovat sulle joku tärkeä juttu todistaa ja tuoda esille. 12 vuotta olet käyttänyt aikaa tuohon jankkaamiseen niin anna olla jo. Se ei ole tervettä.

Kannattaa myös itsereflektoida peilin edessä, että miksi makkonen ärsyttää sinua? Miksi tuntematon ihminen saa noin voimakkaan reaktion? Jostainhan se heijastelee.
Henri Henri Olavi
06.07.2022 14:22:56 (muokattu 06.07.2022 14:23:14)
No täällä olisi paljon vähemmän keskustelua ilman sitä dissausosastoa. Onko se hyvä vai huono, en ota kantaa siihen.
Aum Trayambakam Yajamahe Sugandhim Pushtivardhanam Urva Rukamiva Bandhanaan Mrityor Mokshiye Maamritat
Mikko_AAA
06.07.2022 15:04:18
Henri Henri Olavi: No täällä olisi paljon vähemmän keskustelua ilman sitä dissausosastoa. Onko se hyvä vai huono, en ota kantaa siihen.

Sekin lienee kaks eri asiaa, että käy oman näkemyksen heittämässä tai mielipiteen ja väittelee vähän aikaa ja sit antaa olla kuin se, että jankuttaa 12 vuotta kuin papukaija samaa paskaa. Ihan kuin joku aivopesty uskovainen konsanaan.
p130
06.07.2022 15:13:54 (muokattu 06.07.2022 15:14:31)

sirdickyj: Mutta muualla maailmassa ei ole kysytty ketään vaan vedetty tolla idiksellä?

Erittäin hyvä kaveri tai arvostetaan korkealle kyseisessä leirissä, tai on nähty kaupallisesti fiksuksi vedoksi. Tai sitten on vaan ängennyt lavalle turvamiesten ohi just hyvällä hetkellä. Mikä olisi todennäköisin?
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Henri Henri Olavi
06.07.2022 15:18:52
Mikko_AAA: Sekin lienee kaks eri asiaa, että käy oman näkemyksen heittämässä tai mielipiteen ja väittelee vähän aikaa ja sit antaa olla kuin se, että jankuttaa 12 vuotta kuin papukaija samaa paskaa. Ihan kuin joku aivopesty uskovainen konsanaan.

Mukava kun on perinteitä.
Aum Trayambakam Yajamahe Sugandhim Pushtivardhanam Urva Rukamiva Bandhanaan Mrityor Mokshiye Maamritat
sirdickyj
06.07.2022 16:32:37
p130: Erittäin hyvä kaveri tai arvostetaan korkealle kyseisessä leirissä, tai on nähty kaupallisesti fiksuksi vedoksi. Tai sitten on vaan ängennyt lavalle turvamiesten ohi just hyvällä hetkellä. Mikä olisi todennäköisin?

Kaupallisesti fiksuksi on todennäköisin vaihtoehto. Mutta kaupallisesti fiksuksi ei ole asiaa nähnyt Metallica. Vaan Best Kept Secret in Rock And Roll..
p130
06.07.2022 16:39:37

sirdickyj: Kaupallisesti fiksuksi on todennäköisin vaihtoehto. Mutta kaupallisesti fiksuksi ei ole asiaa nähnyt Metallica. Vaan Best Kept Secret in Rock And Roll..

Vaikutusvaltainen hahmo, kun noin vain änkeää _oikeasti_ isojen aktien keikoille.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
The Jack
06.07.2022 16:46:03
p130: Erittäin hyvä kaveri tai arvostetaan korkealle kyseisessä leirissä, tai on nähty kaupallisesti fiksuksi vedoksi. Tai sitten on vaan ängennyt lavalle turvamiesten ohi just hyvällä hetkellä. Mikä olisi todennäköisin?

Hyökkäsi sinne tietty väkisin ja töni turvamiehet tieltään. Metukan miehet kokivat niin suunnatonta myötähäpeää etteivät raaskineet heitättää vanhaa miestä alas lavalta. Esittivät sitten vaan fiittauksen olevan muka osa showta.

Olisi hauska nähdä joskus Andy ja Mike yhdessä "fiittaamassa" jotain onnetonta artistia. Monroe ilmaantuisi yhtäkkiä savun keskeltä harppua soitellen ja voltteja tehden. Pääesiintyjän ihmetellessä ja levitellessä käsiään, niin Andy kävisi heittämässä kylmät bisset sen niskaan.
Boyakasha
06.07.2022 17:21:18 (muokattu 07.07.2022 02:11:43)
Mikko_AAA: Erittäin hyvin sanottu. Tosiaan kun miettii niin 12 vuotta samat nimimerkit jankkaa samaa paskaa. Alkaa vaikuttaa jo aika katkeralta vihalta.... JAADA JAADA BLAA BLAA BLAA... Yksinkertaista."

Puhutko nyt Makke Megamakee Makkosesta vai Pelkosenniemen Pekos Billistä? Kyllä he ovat puhuneet samaa schaibaa huomattavasti kauemmin kuin 12 vuotta.

Mutta näin se menee, että yhdet fiittailee, toiset tinttailee, kolmannet hinttailee, neljännet keskustelee musafoorumilla musiikkiaiheisia juttujaan ja viidennet sitten happamasti ja katkerasti sekä kateellisina ja kaunaisina kommentoivat neljänsien keskusteluita musiikkiaiheisella foorumilla.

Mutta hupinsa ja harrastuksensa kullakin. Yksinkertaista, sanoi Sherlock Holmeskin vai oliko se sittenkin Holmesin Joni?
Markusmies
06.07.2022 18:14:41
-Spade-: Toiset lämppää Gunnareita maailmalla ja toiset jankuttaa keskustelupalstalla.

Musiikki miltei ainoana herättää moisia tunteita.
Itselleni Van Halen oli poikavuosien ehdoton ykkönen ja on ihmisiä joille David Lee Rothin tulo laulajaksi 1985 oli maailman suurin järkytys 14-vuotiaana.

Jos luet Van Halen palstaa, niin nämä ihmiset ovat nyt yli 50-vuotiaita ja edelleen tuntevat pyhää vihaa Sammy Hagaria vastaan - ja kaikki tämä tapahtui Atlantin tuolla puolen, 37-vuotta sitten,heh! Siinä 12-vuotta tuntuu aika lyhyeltä ajalta.
Mutta musiikin pitääkin herättää tunteita.

(Itse olen neutraali niin Hagarin ja Rothin suhteen, Monroesta joskus tuonnempana)
sirdickyj
06.07.2022 19:49:22
Eihän tossa ole kyse mistään vihasta tai katkeruudesta tms.vaan julkisuuden henkilöstä ja muusikosta, joka on jollain tasolma kiinnostava, aiemmin se taso on ollut joku muu ja nyt se on tuo mikä on. Siis kiinmoatuksen taso. Hanoi-vuosina se oli se myytti, ja se MUSA, miten hieno olikaan Back To Mystery City-albumi, ja myös ne muut, Two Steps From the Move ja eka lätty hyvinä kakkosina, Oriental Beat jäi vähän vähemmälle.

Sitten Hanoin hajottua ja nuoren miehen uskoessa kaikenlaisia tarinoita oli olemassa luja usko siihen että maailmalla oikeasti tapahtuikin jotain. Myöhemmin alkoi ymmärtää sitä stailia missä tarinoista on puolet liioittelua ja neljäsosa valetta. Mutta ai että ne stoorit kuulosti hyvältä. Ja kuulosgaa edelleen..

Pikkuhiljaa se taipumattomuutena ja tinkimättömyytenä esitetty "asenne" alkoi tuntua hassulta ulospäin, ja etenkin Monroen puheisiin alkoi ilmaantua mitä erikoisimpia syitä asioiden pieleen menemiselle, Not faking it-floppaus kaupallisesti (syy oli mainonnassa) ja Jerusalem Slim- katastrofi jota paikkaamaan tuli Demolition 23, esim. Tavastialle, jossa yhteydessä Monroe syytti Nassea siitä että tämä oli ängennyt båndiin. Tavastialla muuten oli lavalla nelikko Andy-Mike- Nasse- Sami.

Sitten tuli milloin mitäkin sekoilua, myös kulissien takaista, ei-uutisoitua, josta voisi sanoa kauniisti, että suomen mukavin rokkari ei aina ole niin mukava.

Kun sitten looulta ura alkoi olla enemmän kaikenmaailman sekoilua kuin mitään oikeaa tapahtumaa, niin tottakai siitä tulee tietynöainen kuva tekemisistä. Vaikka kuinka olia fani. Ja sitten pikkuhiljaa alkaa muodostua erikoinen kuva herrasta jonka suuruutta ei tunnu kukaan muu ymmärtävän kuin herra itse. Ei kaikilla artisteilla ole tollasta määrää hämäräperäisiä projekteja jotka tuntuu kaatuvan milloin kenenkin tekemisiin, ei koskaan kuitenkaan omiin.

Olen seurannut aika tarkasti podcasteja ja haastatteluita sekä lukenut tärkeimmät asiaa koskevat kirjat, kyllä se kuva sieltä muodostuu ilman erityistä katkeruuttakin.

Nyt taas joku tämmönen dokumenttikohu. Ei yllätä.
Henri Henri Olavi
06.07.2022 20:17:31
Parasta mitä Monroe on tehnyt, on TVOF:in ja TVOFS:in tuomarointi.
sirdickyj
06.07.2022 22:05:35
Henri Henri Olavi: Parasta mitä Monroe on tehnyt, on TVOF:in ja TVOFS:in tuomarointi.

Ainakin se on se, millä hän elää. Firmakeikkojen lisåksi.

Teostotuloja ei ole käytännössä ollenkaan, keikkoja se mikä on. Telkkarihommista varmaan suurin osa tuloista.
Boyakasha
07.07.2022 02:21:15 (muokattu 07.07.2022 09:25:37)
Itse kirjoitan tähän topikkiin ajoittain yksinomaan siksi, jotta saan kuulla, miten katkera ja kaunainen ajojahti minulla on päällä otsikon artistia kohtaan.

Tämän jälkeen korkkaan täydellisesti jäähdytetyn pullon 65 000 euron arvoista shamppanjaa, katson itseäni tyytyväisenä peiliin ja runkkaan peilikuvani edessä voidessani juhlia ja nauttia siitä, miten erinomaisen täydellinen ja mahtava runkkari olenkaan, kun saan jotkut tonokit hermostumaan samasta asiasta vielä 12 vuoden jälkeen. Ah tätä ihanuutta, autuutta ja onnea! ;-)

Suurkiitokset myös Jämälle, tuolle vanhalle pillunvinguttajalle, ahkerasta ja ansiokkaasta kirjoittelusta tähän topikkiin! Keep up the good work, keep the flag up high and keep on rockin' not fakin' it in the free world!
The Jack
07.07.2022 09:47:17 (muokattu 07.07.2022 09:48:32)
sirdickyj: Nyt taas joku tämmönen dokumenttikohu. Ei yllätä.

Tässä nähdään juuri Fagerholmin suuruus. Elvis, mitäs siitä? Äijä pukkaa nytkin uutta kokopitkää Hollywood-leffaa tulille, mutta ketään ei kiinnosta ja sivumäärä palstalla vain 35. Sen sijaan Monroe jaksaa vuosikymmenestä toiseen vetää feikkaamattomalla Rock Like Cunt -asenteella. Dokumentin esittämisen kietäminen on upea esimerkki tästä mentaliteetista. Tästä aitoudesta fanit tykkää. Hän ei tarvitse dokumentin tuomaa huomiota, koska on niin suosittu muutenkin.

Kohta olemme tuottaneet tänne jo 100 sivua Monroe-tietoutta. Se on melkoinen aarre jälkipolville. Harmi että häviää vielä Andylle parikymmentä sivua, vaikka oikeasti juuri Michael oli "brain behind Hanoi Rocks".
Musta Arkipyhä
07.07.2022 10:03:28
Boyakasha: Itse kirjoitan tähän topikkiin ajoittain yksinomaan siksi, jotta saan kuulla, miten katkera ja kaunainen ajojahti minulla on päällä otsikon artistia kohtaan.

Tämän jälkeen korkkaan täydellisesti jäähdytetyn pullon 65 000 euron arvoista shamppanjaa, katson itseäni tyytyväisenä peiliin ja runkkaan peilikuvani edessä voidessani juhlia ja nauttia siitä, miten erinomaisen täydellinen ja mahtava runkkari olenkaan, kun saan jotkut tonokit hermostumaan samasta asiasta vielä 12 vuoden jälkeen. Ah tätä ihanuutta, autuutta ja onnea! ;-)

Suurkiitokset myös Jämälle, tuolle vanhalle pillunvinguttajalle, ahkerasta ja ansiokkaasta kirjoittelusta tähän topikkiin! Keep up the good work, keep the flag up high and keep on rockin' not fakin' it in the free world!

Ei täällä kukaan ole hermostunut. Jotkut ihmettelee ja itseä tämä teidän katkera tiilitys lähinnä naurattaa :-D

Oman elämänsä kovat starat sössöttää. :-D No kukin tyylillään.

Mitä tulee Monroen Metallica fiittaukseen niin tottakai se on Metallican hyväksymä juttu. Ei sinne ängetä. Ja Hanoin vaikutus Gunnareihin myös musiikin suhteen on fakta. Se todettiin tossa muutama sivu sitten ukkoja itse siteeraten. Eli sirdickyj:n puheet eivät tältä osin pidä paikkaansa.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
AoA
07.07.2022 11:36:38
sirdickyj: Ainakin se on se, millä hän elää. Firmakeikkojen lisåksi.

Teostotuloja ei ole käytännössä ollenkaan, keikkoja se mikä on. Telkkarihommista varmaan suurin osa tuloista.

Hyvinpä tiedät toisten teostotulot.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)