Nor 15.10.2008 13:09:23 | |
---|
Jos ei meikäläinen pääse kattomaan AC/DCtä ku oon sitä puolet elämästäni odottanu ni joku saa kärsiä! |
Bluesmies 15.10.2008 21:42:06 | |
---|
|
Flash 16.10.2008 09:03:44 | |
---|
Uudessa Saundissa aika asiallinen AC/DC haastis. Live Music Is Better! |
Nick Bone 16.10.2008 14:17:43 | |
---|
Soundin juttu oli ihan ok, Brian oli taas vedossa juttujensa kanssa :D Haikea mieli tuli taas, kun vihjailtiin bändin lyövän turneen jälkeen pillit pussiin... onhan se osa promootiotakin tuon ikäisillä ukoilla, mutta jotenkin nyt tuntuu, että se alkaa olla tässä :( Varsinkin, kun noita levyjä tipahtelee noin harvakseltaan. Korroosion arvio oli surkea. Nimestä päätellen tuollainen sivusto on keskittynyt arvioimaan lähinnä virolaista industrialmetallia ym. mutanttiörinää, joten näkökulmaa kunnon rokkiin ei oikein löydy. Saatan tietysti olla väärässäkin, mutta aikamoiselta paskamusiikin keitaalta tuo sivusto ainakin pintaraapasulla tuntui. Progressive rock is for those who cant count to four. |
J.Hollström 16.10.2008 14:38:45 | |
---|
Uudessa Saundissa aika asiallinen AC/DC haastis. Hyvä ja maanläheinen haastattelu ja asenne, kuten olettaa saattaa. Luo edelleen uskoa perusasioihin ja tulevaan levyyn. Vielä muutama päivä pitää jaksaa odottaa... |
MK73 16.10.2008 17:01:22 | |
---|
Juu, Soundin juttu on asiaa. Hyvä, että soinnin elävyys ja spontaani ote tulivat siinäkin esille. Seikat, jotka minunkin mielestä ovat Black Ice -albumin parasta antia. Korroosion levyarviosta sen verran, että eihän kirjoitus ollut "paska", vaan vain arvostelijan henkilökohtainen näkemys. Itse en silti lähtisi AC/DC:n musiikista noin syvällistä arviota tekemään, koska kyseisen bändin meininki ei selittelyjä kaipaa. :D |
Mika Kangas 16.10.2008 18:06:39 | |
---|
bändin meininki ei selittelyjä kaipaa. :D Just.Miksi ihmeessä simppeliä kunnon Rock'n'Rollia pitäisi selitellä ja analysoida.Antaa palaa vaan,sitä vartenhan se on olemassa. |
Nor 16.10.2008 18:57:09 | |
---|
|
powerage 16.10.2008 20:36:06 | |
---|
AC/DC:n "Black Ice" Korroosion arviossa http://www.korroosio.fi/reviews.php?c=cd&id=2622 Nyt vasta tajusin että linkin tuohon Korroosion arvioon postannut tyyppi "Akiman" on itse kirjoittanut kyseisen arvioinnin :-D Itte oisin jo jättäny postaamatta.. "Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
arppah8 16.10.2008 20:41:18 (muokattu 16.10.2008 20:48:59) | |
---|
Nyt vasta tajusin että linkin tuohon Korroosion arvioon postannut tyyppi "Akiman" on itse kirjoittanut kyseisen arvioinnin :-D Itte oisin jo jättäny postaamatta.. Juu, eihän pyhästä AC/DC-levystä saa esittää minkäänlaista kritiikkiä kun sellainen vihdoin tulee pitkän tauon jälkeen. Vain puolet biiseistä (seitsemän viidestätoista!) törkeän tiukkoja, paska arvostelu! Häpeä, Akiman! Ja polvistu AC/DCn alttarille myöntämään erheesi ja ano anteeksiantoa! Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Izer 16.10.2008 21:58:20 (muokattu 16.10.2008 22:07:57) | |
---|
Niin, itse olen kyllä samaa mieltä tuon Korroosion arvion kanssa siitä, että liikaa biisejä levyllä on. Kyllä tällainen rokkipaketti pitää olla sen 40 minsaa, kiinnostus aina muuten helposti lakkaa. Muutenkaan nyt ei täysin vielä jyräyttänyt tuo albumi, tosin sain sen vasta kerran kuunneltua kunnolla läpi. Eiköhän se siitä vielä aukea. Rock 'n' Roll Dream oli kyllä tosi nasta biisi. Kovia odotuksia kyllä ladoitte levylle noilla aiemmilla kommenteilla. Tuosta monipuolisuudesta sen verran, kyllähän tämä nyt ihan eiskadeiskaa oli eikä paljon muu edes käynyt mielessä. Anything Goes kuulosti tosin Darknessilta (noo, Johnson luonnollisesti ei, mutta muuten). Harmi, kun Anguksen SG:stä ei enää lähde yhtä pitkiä ja sähköitä sooloja kuin ennen muinoin (ei näitä pahemmin kyllä ollut Ballbreakerilla tai Stiffilläkään), välillä tulee vähän semmoinen "pakkosoolon" maku. Ei sen niin pitäisi mennä. Täytyy muuten ostaa se Deluxe-versio, kun jonkin näköinen stoorivihko taitaa olla mukana. Ihan mielenkiintoista lueskella josko vaikka olisi levynteosta jotain juttua. Ridin' with the wind! |
Nor 16.10.2008 22:48:10 | |
---|
Eiks ketään kiinnosta yhtään toi konsertti ? |
Jytäurpo 17.10.2008 01:26:41 | |
---|
Eiks ketään kiinnosta yhtään toi konsertti ? Kiinnostaa tietenkin, koska se on? Onko sulla jotain tietoa? "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
Nick Bone 17.10.2008 09:09:01 | |
---|
Jep, infoa kehiin! Jos sitä löytyy, tietenkin. Onko suuntana Stadikka vai Jätkäsaari? Progressive rock is for those who cant count to four. |
Lord of the strings 17.10.2008 14:09:20 | |
---|
Hoho. Näin unta, että AC/DC esiintyi tuossa meidän paikallisesssa kapakassa eikä minun ja kaverini lisäksi ollut ketään muita katsomassa. "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
Nor 17.10.2008 14:23:08 (muokattu 17.10.2008 14:28:35) | |
---|
Entä jos ne ei tule suomeen!?!? Mitä järkeä enää elää? Yritin saada jo kavereita lähtemään kanssani Lontooseen katsomaan, mutta kun ei kenestäkään oo mihinkään vaikka tätä on vuosia odotettu. Mennään mielummin Bulgariaan juomaan kaljaa uima-altaalle. Naurettavaa. |
MK73 17.10.2008 14:48:44 | |
---|
Taidan olla poikkeus, kun mulla ei ole oikeastaan minkäänlaista hinkua AC/DC:n keikalle. Riittää, että saan uutuuslevyn kouraan, ja voi kotona fiilistellä mukavasti oluen kera :-) Tietysti live cd/dvd tältä "jäähyväisrundilta" olisi kiva sitten aikanaan. |
Nick Bone 17.10.2008 17:18:02 | |
---|
Luojan kiitos on tullut bändi nähtyä livenä... kerran. Hjallisareenalla 2000 tuli tsekattua ja tuonne takaraivoonhan se jäi iäisiksi ajoiksi. Stadikan keikka 2001 jäi väliin; olin intissä enkä saanut sitä päivää vapaaksi. Myin tiketin kaverille ja oli kuulemma kova veto... Että kyllä sitä kerran vielä haluaisi kokea iättömän rokin rytkeen ja nähdä koulupojan ja lätsäpekan rientävän ja rokkaavan tykkien jylistessä... kun tosiaan saattaa olla se "farewell tour" alkamassa. Maanantaina Black Ice sterkkoihin ja bisse kouraan! Progressive rock is for those who cant count to four. |
powerage 17.10.2008 18:17:28 | |
---|
Itse nähnyt AC/DC:n 4 kertaa ja viides, mutta toivottavasti ei viimeinen, kerta koittaa helmikuussa Globenilla :-) Jokatapauksessa vähän haikea fiilis tuli lukiessa tuota Soundin juttua jossa Brian vihjasi AC/DC:n levytyksien olevan tässä! "Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
MaxDamage 18.10.2008 09:39:54 | |
---|
Itse nähnyt AC/DC:n 4 kertaa ja viides, mutta toivottavasti ei viimeinen, kerta koittaa helmikuussa Globenilla :-) Jokatapauksessa vähän haikea fiilis tuli lukiessa tuota Soundin juttua jossa Brian vihjasi AC/DC:n levytyksien olevan tässä! Totta. Haikeet on kyllä fiilikset jos kaikki loppuu. Onhan tuo odotettavissakin kun levyjen välit oikeesti venyy melkeen kymmeneen vuoteen ja sedillä rupeaa ikääkin (Ja pätäkkää) jo olemaan ihan mukavasti. Ei muuta kun Black ice soittimeen ja rock on! |