Aihe: PMMP - Kovemmat kädet
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Exhausted
07.08.2006 12:50:49

Henkilökohtaisesta kristuksesta siinä lauletaan, en muista ihan sanatarkasti
elbowski
07.08.2006 16:53:28 (muokattu 07.08.2006 16:53:56)
Henkilökohtaisesta kristuksesta siinä lauletaan, en muista ihan sanatarkasti

"Henkilökohtaisesti oot kristus itsellesi"

Enempää en muista, mutta tuota kai Exhausted tarkoittikin.

E. Ja on muuten pirun hyvä biisi, jea!
Vaihtakaa Epi LP Custom SG:hen, Jazzmasteriin, Teleen tahi Stratoon! (Kts. Tori-ilmoitus!)
nikomati
07.08.2006 17:39:10

pmmp oli taas älyttömän kova livenä. ja tytöt seksikkäinä.
koskaan ei voi olla liian gei.
Akiman
31.08.2006 12:01:49

Lutakossa vietettiin eilen PMMP:n Kovemmat kädet kiertueen viimeinen keikka ja johan oli meininki katossa taas aina yllätysbiisejä, totuttua pidempää settiä ja tuttuja sekoiluja myöten. Toimi niin sanotusti kympillä!

SETTILISTA

01. Maria Magdalena
02. Kovemmat kädet
03. Olkaa yksin ja juoskaa karkuun
04. Syksy (Kollaa kestää Cover)
05. Päiväkoti
06. Oo siellä jossain mun
07. Synestesia
08. Kumivirsi
09. Rusketusraidat
10. Mummola
11. Henkilökohtaisesti
12. Niina
13. Matkalaulu
14. Älä vittu puhu jollet vittu osaa (Puhelinkoppi Cover)
15. Matoja
--------------------
16. Joutsenet
17. Pikkuveli (Noitalinna huraa Cover)
18. Isin pikku tyttö

"Heikille kahvii ja pullaa...tai pilluu..."
jannu
31.08.2006 12:12:09
Lutakossa vietettiin eilen PMMP:n Kovemmat kädet kiertueen viimeinen keikka ja johan oli meininki katossa taas aina yllätysbiisejä, totuttua pidempää settiä ja tuttuja sekoiluja myöten. Toimi niin sanotusti kympillä!

SETTILISTA
...

Piru vie kun ottaa päähän, etten päässyt paikalle. Kuulostaa ylimaallisen hienolta menolta. :(
Napattu eräästä nettikirjoituksesta:
Planetist
31.08.2006 12:19:39
Piru vie kun ottaa päähän, etten päässyt paikalle. Kuulostaa ylimaallisen hienolta menolta. :(

Ja ylimaallisen hienoa se olikin!
Voit hieroa sarvikuonolla minua kun nukun, eikä vituta. - Tempura
aivokuolio
31.08.2006 16:14:08

Hetkinen... Eikös tuo sama setti ole ollut koko kesän lähes sama, pari biisiä vaihtanu vaan paikkaansa? Ainakin muistelisin kuulleeni kyllä samat biisit kesällä näkemilläni keikoilla. Eli eikai nuo nyt niiiin yllätysbiisejä ollut...

No eniveis, video seuraavan levyn ekaan sinkkubiisin on kuvattu ja kun levykin tulee jo vähän yli 2kk:n päästä, niin jokohan sinkkua saataisiin radioon kuukauden päästä?
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Akiman
01.09.2006 00:58:01

Hetkinen... Eikös tuo sama setti ole ollut koko kesän lähes sama, pari biisiä vaihtanu vaan paikkaansa? Ainakin muistelisin kuulleeni kyllä samat biisit kesällä näkemilläni keikoilla. Eli eikai nuo nyt niiiin yllätysbiisejä ollut...

No eniveis, video seuraavan levyn ekaan sinkkubiisin on kuvattu ja kun levykin tulee jo vähän yli 2kk:n päästä, niin jokohan sinkkua saataisiin radioon kuukauden päästä?

Eri keikoilla on ollut vähän eri settilistat ja tässä oli tavallaan kaikki kerralla. Oli kuitenkin eka kerta kun näin PMMP:n klubilla ja headliner keikalla. Kaksi aiempaa kertaa oli festareilla. Olihan tuossa toki "ne pakolliset hitit", tuttu uusi kappale ja parit tutut coverit, mutta en esimerkiksi Mariaa osannut ihan äkkiä odottaa. No, toisille yllättävää ja toisille ei. Ei parin levyn annilla kuitenkaan voi edes kovin paljoa yllättää, ei itselleni ainakaan vaikkapa "Poika" kappaleen soittaminen olisi ollut mikään järkytys.

Saa nähdä mitä kolmoslevyn kiertueilla odottaa.
Pelsi
01.09.2006 01:26:52

Komppausta täysillä. Plussaa settilistasta, kauan askarrutti tuo Puhelinkoppi-coverin nimi.
"...Ihmisen viestinnästä on ei-sanallista jopa 70-80%. Vakuutusvirkailija ei saa alkaa hihittää, vaikka toinen istuu siihen ihan pulpetin eteen, ottaa lakin päästään ja sanoo naama pitkänä: 'Kohisten paloi Datsun'." -Markus Kajo
Raipe
01.09.2006 11:44:42

Eikö ne vetäny rusketusraitoja?
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
Akiman
01.09.2006 11:52:42

Eikö ne vetäny rusketusraitoja?

Eiköhän ne vetäny: 09. Rusketusraidat
carnation
01.09.2006 12:11:28
Eiköhän ne vetäny:

Saisivat kyllä jättää vetämättä, sehän on pmmp:n huonoin biisi!
Planetist
01.09.2006 13:25:01
Saisivat kyllä jättää vetämättä, sehän on pmmp:n huonoin biisi!

Pyh, ihan kelvollinen. Kumivirsi on aivan hirveä.
Voit hieroa sarvikuonolla minua kun nukun, eikä vituta. - Tempura
masterhat
01.09.2006 14:52:42
kumivirsi on ihan vitun hyvä "olen täydellinen, ala rakastua..!"
Tehotyttö95
Raipe
01.09.2006 15:45:00
kumivirsi on ihan vitun hyvä "olen täydellinen, ala rakastua..!"

rusketusraidat on paras!
"Näytä mulle missä on sun housut ja paidat, piirrä ne kartalle!
Näytä mulle missä on sun rusketusraidat piirrä ne kartalle!"

Tulee kylmät väreet tosta kohasta ja sitten se:"Heeeeelvetin hyvin meneee!" on kans aika makee.
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
carlos
01.09.2006 15:56:17
rusketusraidat on paras!
"Näytä mulle missä on sun housut ja paidat, piirrä ne kartalle!

Muuten ihan jees, mutta heti tuo eka sitaattilause tiputti uskottavuuden viestistäsi pois.
Exoskeletal junction at the railroad delayed
nikke1995
01.09.2006 16:25:02
levy on hyvä koska siinä ei kiroilla. mun lempi kapalle on pmmpn uudelta levyltä on matkka laullu. siinnä on hyvä kappalle.
Kulkunen
01.09.2006 17:30:00
levy on hyvä koska siinä ei kiroilla. mun lempi kapalle on pmmpn uudelta levyltä on matkka laullu. siinnä on hyvä kappalle.

Vittuiletko jakaaksesi ilosanomaa?

Ja se "v*ttu jee" siellä välissä...

Mutta onko siitä live-dvd:stä mitään lisäinfoa sadellut? Millon tulee, miltä keikoilta on materiaalia jne.?
The downward spiral never ends.
aivokuolio
01.09.2006 17:59:27
Mutta onko siitä live-dvd:stä mitään lisäinfoa sadellut? Millon tulee, miltä keikoilta on materiaalia jne.?

Ei se pelkkä live-DVD ole, mukana muutakin matskua. Sama tyyppi tekemässä joka oli Apulannan Kesäaine-DVD:n takana, joten laatua luvassa.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
masterhat
02.09.2006 00:26:15
Päiväkotii
Tehotyttö95
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)