Aihe: Indica
1 2 3 4 58 9 10 11 1215 16 17 18 19
Juugeli
09.12.2005 07:48:05
Uusi levy kuulosti kahden kuuntelun jälkeen melko ankealta, ei yksikään biisi oikein noussut esiin. Aikaisemmalla oli musta monta mainiota biisiä, parhaimpina Ikuinen virta, Lasienkeli ja Valehtelen.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Parzival
09.12.2005 09:38:45
Hieno bändi.Ekaa levyä en ole pahemmin kuullut mutta uudempaa kyllä. tuo "tuuliset tienoot"-biisi olisi voinut olla hieman menevämpi. Henkilökohtainen suosikkini tuolta levyltä on "Rannalla".
Scarletin videon olen myös nähnyt.Video on kehno mutta biisi hyvä.
Ikuinen virta taas on loppuun kulutettu...
Indican kotisivulla on imuroitavana live video,se on ihan jees.
kakka rules!
Cathi777
09.12.2005 10:16:01

olen sitä mieltä että ulkomusiikillisetseikat eivät kuulu musikkiin ja tätän ne pitäisi unohtaa. esim indica on hyvä esi merkki tästä. vaikka naiset saatavat olla ehkä hyvänäköisiä ei heitä tarvi silti palvoa jonain uusina rockjumalattarina sillä heidän musiikki on armottoman keskinkertaista. ehkä jopa niin keskinkertaista että suuriyleisä ei edes välitä siitä? kuitenkin ulkomusiikilisetseikat vaikuttavat vahvasti tämän orkesterin albumimyyntiin ja monet muusikotkin saattava ostaa näitä albumeita. kuitenkin sanoisin että albumia ei kannata ostaa sillä iso osa rahasta (ehkä noin 70%) menee suoraa levy-yhtiölle ja suoraan porvareiden taskuun. porvareiden vastustamisesta on hyvä esimerkki esimerkiksi system of a down joka on todella hyvin tinkimätön musiikissaan ja bisneksessään. he ei vät myy itseään ulkonäöllään tai sukupuolellaan kuten vaikka indica tekee. on hyvin halpamaista myydä tavaraansa sukupuoleklla. mitä sanoisit jos joku torikauppias myisi sinulle puesusienen jota et edes periatteessa tarvitse. täten totean indicaa ei kanbnata ostaaj a jos he soittava esimerkiksi radiosssa suositteln vihtamaan kanvalle joka ei soita indicaa jos kyseinen kanava on edes enää pystyssä (paikalliskanbava) tue pieniä yrotylksi globalisaatio on paha

Kannattaa myös tuota kirjoittamista opetella.

En tiedä mitä tälläkin tekstillä haettiin takaa, mutta on hienoa, että tykkäät System of a Downista, mutta niin kuin joku sanoi niin provoa taitaa taas olla. Mut enpä yhtään ihmettele jos ei joku SOAD-fani ei pidä Indicasta.
Only pop music can break my heart...
salmivaara
09.12.2005 11:49:29

Haha!
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Landola59
09.12.2005 13:57:49
menee suoraa levy-yhtiölle ja suoraan porvareiden taskuun. porvareiden vastustamisesta on hyvä esimerkki esimerkiksi system of a down joka on todella hyvin tinkimätön musiikissaan ja bisneksessään. he ei vät myy itseään ulkonäöllään tai sukupuolellaan kuten vaikka indica tekee

Hahahah, nyt pisti kyllä parhaan!!!
Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
kk80
09.12.2005 17:29:20
he ei vät myy itseään ulkonäöllään tai sukupuolellaan kuten vaikka indica tekee.

Jos on yhtye jossa soittaa naisia niin se on TYTTÖbändi. Jos bändi tekee vielä omat kappaleensa niin sitä ihan varmaan alleviivataan jokaisessa mahdollisessa mediassa "nämä tytöt osaavat tehdä musiikkia!". Jos tytöt taas pelkästään soittavat muiden tekemiä kappaleita niin ei se mitään, sitten mainitaan mahdollisimman selvästi "Hei ne soittavat oikeasti!, nämä tytöt osaavat soittaa musiikkia!". Jotenkin sen nainen kitaranvarressa on vielä niin erikoinen juttu että sitä pitää oikein alleviivata.

Trollissasi olet kyllä mielestäni väärässä. Indica ei kuulu siihen naisartisti ryhmään joka myy musiikkiaan ns. perseellään. Jonsussa on varmasti piirteitä jotka vetoavat miespuolisiin kuuntelijoihin. Pitäisikö laulajan sirotella tuhkaa päälleen ja pyytää naisellisuuttaan anteeksi anteeksi jotta voisi nauttia rockpoliisien arvostusta? Jos näköä on annettu niin sen maltillinen hyväksikäyttö on ihan sallittua.
Informaatiokameli
10.12.2005 12:39:45

Hahaa! Kävinpäs eilen katsastamassa Indican keikkakunnon Iisalmessa. Oulusta asti lähdettiin neitosia katsastamaan eikä kyllä ollut turha reissu. Hienosti soittavat ja Jonsun ääni on livenä aivan upea. Ja olivathan he erittäin kauniin näköisiä.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Aleksi-serkku
10.12.2005 12:45:56 (muokattu 10.12.2005 12:46:09)
MrHandsille oli suorastaan pakko antaa plussa, oli sen verran naseva ja ytimekäs kirjoitus.
It's plantin' time!
Fortune
10.12.2005 14:05:58
Tuota noin, en tiedä onko tämä jo tullut, mutta ihan oikeastiko ne laulavat että "vuorien taa"?

Onko se jokin räätälibiisi?
Look behind you, a three-necked guitar!
Boyakasha
10.12.2005 18:19:14
Tuota noin, en tiedä onko tämä jo tullut, mutta ihan oikeastiko ne laulavat että "vuorien taa"?

Mitä väliä? Let's born to rock!
Ole hyvä.
Landola59
10.12.2005 19:31:01

Oli vähä väsyny juttu...
"Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87 Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Jackie
10.12.2005 22:42:28
Herranjestas että toi laulaja on luonnossa pieni tyttö. Telkkari vääristää niin pirusti.
When I woke up, mom and dad are rolling on the couch. Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out.
Rattata
10.12.2005 22:45:23
Herranjestas että toi laulaja on luonnossa pieni tyttö. Telkkari vääristää niin pirusti.

on vai? helkatti, mää sulan jo pelkästä ajatuksesta!
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Antti1997
10.12.2005 23:11:02

Se on kattonu mua silmiin.
8)
oizo
10.12.2005 23:30:05

Niin muakin. Oon varma, että se vilkutti ja hymyili just mulle armeijan kotitutumiskonsertissa. =) heh
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
Juugeli
10.12.2005 23:44:23

Sulin kans just.

*kumartaa*

Mutta Maija Vilkkumaapa on koskettanu mun kynää!
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Landola59
11.12.2005 12:57:53
koskettanu mun kynää!

Kauniisti valittu sanamuoto, olisin itse todennut karkeasti että "repässy tussin käteensä."
"Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87 Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Perzzza
11.12.2005 15:19:04
Uusi levy on hyvä mutta aika tasapaksu. Basisti on söpö.
Informaatiokameli
11.12.2005 17:00:22

Niin muakin. Oon varma, että se vilkutti ja hymyili just mulle armeijan kotitutumiskonsertissa. =) heh

Hahaa, muapa Jonsu katsoi silmiin, osoitti sormella ja iski silmää kun olin eturivissä noin parin metrin päässä hänestä viime perjantaina :D
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Marlowe
11.12.2005 17:15:12 (muokattu 11.12.2005 17:16:59)
Indican debyytti edusti osastoa "ihan kiva", mutta uusi levy on kuitenkin varattuna kirjastosta. Livenä yhtye oli pienoinen pettymys.

Hahaa, muapa Jonsu katsoi silmiin, osoitti sormella ja iski silmää kun olin eturivissä noin parin metrin päässä hänestä viime perjantaina :D

Jonsupa on hymyillyt minulle (tai olihan meitä tietysti pari muutakin eturivissä) ja koskettanut kättäni - vieläpä kahdesti. Hajotkaa siihen! = )
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)