Rattata 15.05.2005 21:32:08 | |
---|
Vihdoinkin kuulin tuon sinkkubiisin, tosin vain loppuosan. Mutta ei oikein vakuuttanut ainakaan näin ekalla kerralla. Jotenkin tylsältä kuulosti. muurikki ei suanna sumppiva keitettyä eilissäyönä nii laetettiin kunnon tehopaskoo heelumaan ja hajos koko värkki |
Juugeli 15.05.2005 22:44:02 | |
---|
Hittolainen, kun Definitely Maybe ja Morning Glory kuulostaa nyt paremmalta kuin koskaan! Tässähän alkaa ihan innolla jo odottelemaan tuota uuttakin... Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Walrus 16.05.2005 02:21:12 | |
---|
Kerran oon kunnelle nyt levyn läpi mutta ei se ainakaan heti kummemin kolahtanut. Täytyy kuunnella uudestaan jos se vaikka aukeis vähän paremmin. Ei kyllä vaikuta miltään mestariteokselta. Harmi. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
carnation 16.05.2005 10:22:25 | |
---|
Perhana, eihän sitä ole vielä edes julkaistu. Sitten ostetaan kunhan julkaistaan 30.5. Eipä ole niin, mutta netistähän löytää vaikka mitä. Ja ennen kuin syyttävä sormi osoittaa: itse olen jo tilauksen laittanut tuosta, kyllä Oasis on sellainen yhtye jonka levyt täytyy ostaa alkuperäisinä! "Etsin itseäni, mmm." |
Janne F 16.05.2005 10:36:31 | |
---|
Eipä ole niin, mutta netistähän löytää vaikka mitä. Ja ennen kuin syyttävä sormi osoittaa: itse olen jo tilauksen laittanut tuosta, kyllä Oasis on sellainen yhtye jonka levyt täytyy ostaa alkuperäisinä! Astorian keikan spiikeissä oli tullut kuulemma vähän vittuilua niille, jotka "jostain syystä" osasivat laulaa mukana uusia biisejä... |
pantzku 16.05.2005 15:45:28 | |
---|
Kerran oon kunnelle nyt levyn läpi mutta ei se ainakaan heti kummemin kolahtanut. Täytyy kuunnella uudestaan jos se vaikka aukeis vähän paremmin. Ei kyllä vaikuta miltään mestariteokselta. Harmi. Onko nämä netissä olevat biisit samoja versioita kuin levylle tulevat vai jotain demoja? Itse en oo kuullu muita kuin Lylan ja se on alkanu kuulostaa kerta kerran jälkeen paremmalta. Noelhan totes sen olevan vasta levyn viidenneks paras biisi, joten ainakin tässä valossa uudelta platalta sopii odottaa paljon. Luin uusimmasta Mojo-lehdestä poikien haastattelun ja siinä Noel kehu vuolaasti Liamin uusia biisejä. Tämänhän täytyy tarkoittaa, että ne on oikeesti hyviä, turhasta ei velipojalle puolin jos toisin tunnetusti kunniaa anneta Gallaghereiden ollessa kyseessä. |
harrygeorge 16.05.2005 18:15:45 | |
---|
Onko nämä netissä olevat biisit samoja versioita kuin levylle tulevat vai jotain demoja? Ainakin yksi versio levystä on Saksan i-Tunesista peräisin oleva. Joku töppäsi ja levyn biisit olivat virallisesti ostettavissa 3.5. muutaman tunnin ajan. Taisi saksalaisilla mennä 03.05 ja 30.05 sekaisin. Eli ihan "virallisetkin" versiot on liikkeellä. On se kumma, että kun varotaan oikein, ettei minkäänlaista vuotoa pääse käymään, sitten tulee jotain tällaista. Käyttivät promoilla jonkunlaista vesileimasysteemiä, josta pystyy jäljittämään levyn omistajan, jos biisit ripataan levyltä ja pistetään jakoon, käytetäänkös moista miten yleisesti nykyään? |
Janne F 16.05.2005 18:46:32 | |
---|
Käyttivät promoilla jonkunlaista vesileimasysteemiä, josta pystyy jäljittämään levyn omistajan, jos biisit ripataan levyltä ja pistetään jakoon, käytetäänkös moista miten yleisesti nykyään? Liki kaikilla isojen lafkojen ennakko-cd:illä. |
ewqqq 17.05.2005 05:21:01 | |
---|
Kerran oon kunnelle nyt levyn läpi mutta ei se ainakaan heti kummemin kolahtanut. Täytyy kuunnella uudestaan jos se vaikka aukeis vähän paremmin. Ei kyllä vaikuta miltään mestariteokselta. Harmi. Tääysin eerimieltä , kuuntele toisen kerran poju tai 3 kerran ja sitten kommmentti. oa on tehenyt levyn jota kukaan ei odottanut ei kitara valleja vaan hjyviä biisejä,varastavat ja raiskaavat niinkuin ennnenkin muuta noel on jumala. |
Walrus 18.05.2005 16:59:55 | |
---|
No nyt on kuunneltu levy useampaan kertaan ja kyllä se lopulta ihan hyvältä kuullostaa mutta ei todellakaan parasta Oasista. Turn up the sun, The importance on being idle, guess god thiks I'm abel ja Part of the queue on parhaat raidat. Let there be love olisi hyvä biisi jos Liam ei pilaisi sitä laulullaan. Olen meinaan kuullut biisistä demoversion minkä laulaa kokonaan Noel ja on muuten paljon parempi. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Janne F 18.05.2005 18:32:34 | |
---|
No nyt on kuunneltu levy useampaan kertaan Et sä mitään levyä ole kuunnellut. |
Mr. Wolf 23.05.2005 21:09:37 (muokattu 23.05.2005 22:16:55) | |
---|
Stephen Thomas Erlewine näyttää arvostavan levyä. Perkeles, pahasti näyttää siltä, että levy on hommattava. http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:hy62mpc09f8o edit: Eihän tuo ole kuin yhden miehen arvio levystä, mutta harvemmin allmusic.com:ssa on huonoja levyjä jalustalle nostettu. Lisäksi Erlewine on minusta arvostellut "hyvin" Oasiksen aikaisemmat levyt (olen suunnilleen samaa mieltä hänen kanssaan Oasiksen levyistä) |
harrygeorge 23.05.2005 22:58:43 (muokattu 23.05.2005 22:59:22) | |
---|
Tämä uusi levy on saanut yllättävän hyvät arviot, ottaen huomioon, että Oasis ei ole enää "muodissa". Ainut huono arvio, josta olen kuullut, on tullut Suomesta. Soundissa kuulemma sijoittivat levyn waste of plastic- luokkaan, en ole itse juttua vielä lukenut, joten en osaa kommentoida enempää. Mitenköhän tätäkin levyä kehuttaisiin, jos eivät olisi joskus julkaisseet WTSMG:tä? Sen verran pitää ottaa näköjään itsekin oppia, että pahin moka bändin urakehitykselle on julkaista levy, jota ei voi enää ylittää jo toisella yrittämällä. Sen jälkeen kenellekään ei enää riitä mikään... |
Cathi777 24.05.2005 08:22:29 | |
---|
Tämä uusi levy on saanut yllättävän hyvät arviot, ottaen huomioon, että Oasis ei ole enää "muodissa". Ainut huono arvio, josta olen kuullut, on tullut Suomesta. Soundissa kuulemma sijoittivat levyn waste of plastic- luokkaan, en ole itse juttua vielä lukenut, joten en osaa kommentoida enempää. Mitenköhän tätäkin levyä kehuttaisiin, jos eivät olisi joskus julkaisseet WTSMG:tä? Sen verran pitää ottaa näköjään itsekin oppia, että pahin moka bändin urakehitykselle on julkaista levy, jota ei voi enää ylittää jo toisella yrittämällä. Sen jälkeen kenellekään ei enää riitä mikään... Olen itse kanssa nyt kertaalleen tuon levyn kuullut enkä ihmettele ollenkaan, että ei ole kehuttu. Ihan uskomattoman tylsä levy. Joka biisin kohdalla tulee ajatus, että "Seuraava". Ei hemmetti, en uskonut, että näin huonoa levyä näiltä edes tulee. Todella junnaavia biisejä. Tais joukossa olla jopa yks kuunneltava. Oon niin pettynyt. Only pop music can break my heart... |
voltasparta 24.05.2005 11:58:28 | |
---|
se nyt on vaan yhen tyypin mielipide Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
voltasparta 24.05.2005 18:32:31 | |
---|
kiva levy! Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Tarva 24.05.2005 20:59:27 | |
---|
Kävin tänään ostamassa sinkun. Kyllä tuo Lyla alkaa jo kuulostamaan ihan mukavalta. Tosin vaatii pientä keskittymistä, ettei vaimene pelkäksi taustameluksi. Gemin kirjoittama Eyeball Tickler on hyvää perusrockia. Liamin kirjoittama Won´t Let You Down kuulostaa (yllätys, yllästys) John Lennonilta. Ehkä jopa liikaa... Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |
fx 27.05.2005 17:45:38 | |
---|
On muuten todella hyvä levy. Paljon parempi kuin kaksi edellistä. Oasis tuntuu uusiutuneen omalla tavallaan. Levy ei ole ollenkaan hitti hakuinen, se vain sisältää 11(?) loistavaa ja tuoreen kuuloista kappaletta. Vapautunutta ja ilmavaa musiikkia. Kyllä tämä täytyy ostaa heti, kunhan vain ilmestyy... www.mikseri.net/theblow |
kontulation 27.05.2005 17:47:14 (muokattu 27.05.2005 17:47:50) | |
---|
Meni nyt vähän vituiks, sori. Poistakaa tää viesti. Mä meen binille. |
pieterska 01.06.2005 16:46:07 | |
---|
tänään kävin levyn ostamassa ja täytyy sanoa että yllätyin erittäinkin positiivisesti. Kuten tossa ylmpänä sanottiin "ei mitään hittikamaa vaan oikeesti hyvää musaa". Itse en oikein pitäny Gemin ja ANdy Bellin kirjoittamista biiseistä. Paitsi tietenkin turn up the sunista. Myös levyn 2. biisi (noelin tekemä) ei nyt mikään huippu, mut sen jälkeen lähtee. Kyllä gälägerit rulettaa. Nyt kaikki äkkiä levykauppaan, oasis on täällä taas |