J.Hollström 26.02.2015 14:37:27 | |
---|
Aldridge sopii hyvin tämän tyylin rumpaliksi. Ei tossa haeta sitä alkuperäisen kaltaista esitystä, vaan Whitesnaken makuista meininkiä. Makukysymys diggaako tosta. Ei välttämättä maistu puritaaneille. Eikä mikään yllätys jos on seurannut Coverdalen viimeisiä tekemisiä. |
HaloOfFlies 26.02.2015 15:00:00 (muokattu 26.02.2015 15:23:57) | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
sirdickyj 26.02.2015 15:54:10 | |
---|
Velli: Munkin mielestä Aldridgen komppi oli jotenkin todella vaivaalloisen ja laahavan kuuloinen. Yleisesti ottaen tykkään Aldridgen soitosta Whitesnakessa ja Ozzyssa yms, mutta herra ei ole mielestäni koskaan osannut soittaa Purple-biisejä tarpeeksi ilmavasti. Esim. Burn on mun mielestä ollut liian "hevin" kuuloinen Aldridgen soittamana, joskin koko bändiä on vaivannut sama ongelma ko. biisissä.
Täysin samaa mieltä. Ozzyssä? Nyt ei soita kelloja. |
sirdickyj 26.02.2015 15:58:45 | |
---|
Mä ymmärrän myös että tää on monien mielestä erikoinen proggis, sitä se mun mielestäkin on. Mutta onko näkemyksiä, että miten noi biisit sit ois pitäny toteuttaa jos ei näin? "Ei mitenkään" on oletettava vastaus monelta. |
Musta Arkipyhä 26.02.2015 16:02:41 | |
---|
sirdickyj: Ozzyssä? Nyt ei soita kelloja. Speak Of The Devil-livellä taitaa olla Aldridge rummuissa. Ja Diary Of A Madmanilla on miehen kuva sisäpussissa muttei taida levyllä soitella. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
StJerky 26.02.2015 16:24:01 | |
---|
sirdickyj: Mä ymmärrän myös että tää on monien mielestä erikoinen proggis, sitä se mun mielestäkin on. Mutta onko näkemyksiä, että miten noi biisit sit ois pitäny toteuttaa jos ei näin? "Ei mitenkään" on oletettava vastaus monelta. Ei mitenkään |
sirdickyj 26.02.2015 16:25:48 | |
---|
PsychedelicWarlord: Speak Of The Devil-livellä taitaa olla Aldridge rummuissa. Ja Diary Of A Madmanilla on miehen kuva sisäpussissa muttei taida levyllä soitella. Bark at the moonilla saattaa myös soittaa, en muista. Ton jälkeen taitaa olla Randy Castillo. Lee Kerslake on kahdella ekalla rumpalina. |
sirdickyj 26.02.2015 16:29:16 | |
---|
Sitä paitsi Coverdale kuulostaa ainakin tossa Stormbringerillä ihan vitun hyvältä. Sillä on soundi kuitenkin olemassa, vaikka varmaan on temppuiltu monella tapaa tossa. Kattokaas nöösit, hyvän soittajan tai laulajan tai bändin juttu on se että vaikka tunget täyteen mitä kikkoja, niin se Juttu tulee sieltä silti läpi. |
HaloOfFlies 26.02.2015 16:30:30 (muokattu 26.02.2015 17:48:06) | |
---|
sirdickyj: Mä ymmärrän myös että tää on monien mielestä erikoinen proggis, sitä se mun mielestäkin on. Mutta onko näkemyksiä, että miten noi biisit sit ois pitäny toteuttaa jos ei näin? "Ei mitenkään" on oletettava vastaus monelta. Minulla ainakin heräsi rutinaa noista kitarasooloista. Miksei voitu toteuttaa alkuperäisversioita kunnioittaen? Tietenkään kukaan ei tule ikinä korvaamaan Blackmorea, mutta ei olisi ollut paljoa vaadittu että Beach olisi pistänyt edes vähän tyylitajua peliin. Paras vaihtoehto olisi kuitenkin ollut uusi Whitesnake-levy kokonaan uusilla biiseillä. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
sirdickyj 26.02.2015 17:05:08 | |
---|
HaloOfFlies: Minulla ainakin heräsi rutinaa noista kitarasooloista. Miksei voitu toteuttaa alkuperäisversioita kunnioittaen? Tietenkään kukaan ei tule ikinä korvaamaan Blackmorea, mutta ei olisi ollut paljoa vaadittu että Beach olisi pistänyt edes vähän tyylitajua peliin. Miks ois pitäny toteuttaa alkuperäisten hengessä? Sehän on jo kerran tehty niinku Blackmore teki. |
ukko idänmies 26.02.2015 17:35:23 | |
---|
StJerky: Ei mitenkään Tämä on ainoa oikea vastaus. Ei elämästä enää edes juovu. |
jra 26.02.2015 17:44:31 (muokattu 26.02.2015 17:58:57) | |
---|
sirdickyj: Miks ois pitäny toteuttaa alkuperäisten hengessä? Sehän on jo kerran tehty niinku Blackmore teki. Olen tästä samaa mieltä. Parhaiten kunnioittaa originaalia jättämällä alkuperäisen soolon rauhaan ja pistämällä hommaan omaa näkemystä mahdollisimman paljon. Tässä tosin se näkemys ei oikein riittänyt mihinkään. Cover-bändien hommia sellaiset 1:1 -hiilipaperikopiot, Coverdale-bändit edes yrittää olla jotain muuta. Alkuperäinen artisti voi vedellä läpisävelletyt soolot levyn mukaan, mutta usein kaipaisi niihinkin livenä vuosien mittaa jotain uutta kulmaa. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
sirdickyj 26.02.2015 18:10:14 | |
---|
|
butler 26.02.2015 19:23:37 | |
---|
Blackmore harvoin jos koskaan soittaa livenä soolojaan 1:1 originaalilevytyksen kanssa. livenäkin soolot vaihtee Taitelijan mielen mukaan...hyvä näin |
butler 26.02.2015 19:34:58 | |
---|
Olisi ollut ryhdikästä tehdä kokonaan oma Blackmore & Coverdale levy, sillä nämä uudet vedot on tehty jo....sen enempää niitä moittimatta. Originaaleja ei vaan voi tässä tapauksessa päihittää. Coverdale voisi tehdä omalle keskialueen äänelleen sopivampaa kamaa. Toivottavasti se päivä vielä tulee ennenkin ääni on lopullisesti veks....Hieno ele Coverdalelta kuitenkin kunnioittaa vanhoja bändikavereita. |
J.Hollström 26.02.2015 19:37:44 | |
---|
butler: Olisi ollut ryhdikästä tehdä kokonaan oma Blackmore & Coverdale levy. Ryhdikkäintä on olla tekemättä mitään ja huudella anonyyminä netissä ohjeita. |
sirdickyj 26.02.2015 19:44:39 | |
---|
butler: Blackmore harvoin jos koskaan soittaa livenä soolojaan 1:1 originaalilevytyksen kanssa. livenäkin soolot vaihtee Taitelijan mielen mukaan...hyvä näin Highway Star taitaa mukailla levyversiota jonkun verran. Muuten tulee mitä mieleen juolahtaa. |
Tracer 26.02.2015 19:56:57 | |
---|
Musta toi Stormbringer on kelpo veto. Plussaa just siitä, että onkin tehty jotain ihan uudella tavalla. Keikalle en kyllä mene, sen verran pelottaa jo etukäteen DC:n puolesta. Kyllä näissä Gleniä jää kaipaamaan vaikka Mendoza parhaansa tekeekin https://www.youtube.com/watch?v=MJGsFoS0zWwEnkä siis tarkoita basson soittoa. Muutenhan tämä oli törkeän hyvä kiertue tai siis ainakin Stadin keikka. Unohtamatta jatkoja Rocksissa, jossa taisi lauteilla olla tähänkin ketjuun kirjoittavia....;) Minä kyllä tykkään Tommyn soitosta, omassa ruudussaan. Vertailu Paiceen on sinänsä turhaa. Herrat tekevät Whitesnakestakin ihan eri bändit. Ja molemmat toimii mulle. Hauska pointti muuten tuli mieleen tota tulevan levyn biisilistaa silmäillessä: Kulttuuritalon keikalla, kun DC esiintyi omalla nimellään, hän tohkeissaan huusi loistavan keikan loppupuolella: "ANY REQUESTS!!??" Joku huutaa: MISTREATEEED!, johon Dave: YOU HEARTLESS BASTARD! Saapa nähdä, saako tämä kombo tuohon kivirekeen jotain eloa ;D Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
Velli 27.02.2015 01:42:54 | |
---|
sirdickyj: Ozzyssä? Nyt ei soita kelloja. Bark at the Moon -levyä ja Youtuben livekeikkoja lähinnä ajattelin. |
Artturi 18.03.2015 19:50:31 | |
---|
Pidin tätä Purple-juttua aluksi ihan paskana ideana. No ei se mikään kuningasjuttu mielestäni vieläkään ole, mutta kyllä tää video vähän nosti odotuksia. Pirun hienolta kuullostaa noi akkariosiot ainakin. https://www.youtube.com/watch?v=5T2inUoTLrs |