oo-p 10.05.2008 11:31:13 | |
---|
Ulkonäkökortti kehiin! Mielipiteeni on kyllä eriävä, ellet sitten puhu jostain helvetin enkeleistä. Tuo nainen näyttää juuri siltä miten puhuu, eikä se puhu hyvin. se näyttää ylimieliseltä, teennäiseltä, boheemipennulta, jota ei ole kasvatettu niin, että osaisi elää tässä maailmassa ja nauttia siitä. Onko hänellä ystäviä, vai ovatko nekin selkään puukottajia ja sielun haavoittajia? Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Ozzyneito 10.05.2008 23:15:27 | |
---|
Tänään jossain tv-ohjelmassa Asko Kallonen kertoi Jipun olevan profeetta musiikin saralla, eikä vain omansa. Jippu pystyy kuulemma menemään paikkoihin, joihin emotionaalinen aurinko ei paista. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
hapan 10.05.2008 23:36:47 | |
---|
Jippu pystyy kuulemma menemään paikkoihin, joihin emotionaalinen aurinko ei paista. No sittenhän se vois mennä myös sinne, mihin mikään aurinko ei paista. |
Manuel Pyrhullo 11.05.2008 01:10:24 | |
---|
Kiven alle ei aurinko paista. |
ANtTIKRISTUS 11.05.2008 02:31:45 | |
---|
Kun täällä koko ajan jauhetaan "jipun musiikista" niin voisko joku kertoa, että säveltääkö, sovittaako ja soittaako tää muija omat biisinsä? Vai kehitteleekö se vain nämä ah niin tunteikkaat lyriikat ja laulumelodiat? Tekeekö se muuten kokonaan laulumelodiat? |
oo-p 11.05.2008 13:18:29 | |
---|
Kun täällä koko ajan jauhetaan "jipun musiikista" niin voisko joku kertoa, että säveltääkö, sovittaako ja soittaako tää muija omat biisinsä? Vai kehitteleekö se vain nämä ah niin tunteikkaat lyriikat ja laulumelodiat? Tekeekö se muuten kokonaan laulumelodiat? Ilmeisesti sävellykset ainakin ovat tilaustyötä. ..laulumelodioista en tiedä. Terve, ja kiitos kaloista!
carnation 11.05.2008 13:28:00 | |
---|
Kun täällä koko ajan jauhetaan "jipun musiikista" niin voisko joku kertoa, että säveltääkö, sovittaako ja soittaako tää muija omat biisinsä? Vai kehitteleekö se vain nämä ah niin tunteikkaat lyriikat ja laulumelodiat? Tekeekö se muuten kokonaan laulumelodiat? Ainakin hän laulaa omat biisinsä, tiedä sitten onko se hyvä asia! "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
oo-p 11.05.2008 14:02:17 | |
---|
Ainakin hän laulaa omat biisinsä, tiedä sitten onko se hyvä asia! ja kirjoittaa omat sanoituksensa, mikä lienee vieläkin huonompi asia. ..ja antaa omat haastattelunsa, sekin on valitettavaa. Terve, ja kiitos kaloista!
tarzan 11.05.2008 19:09:36 | |
---|
Sen enempää neidin musiikkiin puuttumatta, mutta voi jeesus kun tuo Soundissa ollut neidin haastattelu oli vaikeaa luettavaa. Siellähän sitä käveltiin depressiossa kaupungissa ja oltiin varttimanneja, mutta en minä mitään kyllä tajnnut. Käy hitusen sääliksi toimittajaakin tuossa tilanteessa. Ei perhana, sanoinko tuon oikeasti? |
Napalmolotv 11.05.2008 19:19:27 | |
---|
Hah, jippupa on mun sukulaisen sukulainen. Oon tavannu sen siskonki. Pääsinpäs leijumaan. |
Rattata 11.05.2008 19:21:29 | |
---|
Kun täällä koko ajan jauhetaan "jipun musiikista" niin voisko joku kertoa, että säveltääkö, sovittaako ja soittaako tää muija omat biisinsä? Vai kehitteleekö se vain nämä ah niin tunteikkaat lyriikat ja laulumelodiat? Tekeekö se muuten kokonaan laulumelodiat? "Jippu on sanoittanut itse lähes kaikki levyn kappaleista ja toiminut myös säveltäjänä useissa lauluissa." |
art-turku 11.05.2008 21:17:54 (muokattu 11.05.2008 21:18:14) | |
---|
Itseäni häiritsee Jipun vibrato ja s-vika. Ihan ok biisejä, mutta nekin henkivät sitä ylitse vedettyä ah-kaikki-on-niin-herkkää-ja-kaunista-asennetta. Muutenkin homma tuntuu ehkä vähän teennäiseltä, mutta toisaalta en ole ihan hirveästi Jipun matskua kuunnellut. Anteeksi, tää oli vaan mun mielipide. Edit: typo |
ANtTIKRISTUS 11.05.2008 21:20:44 | |
---|
Itseäni häiritsee Jipun vibrato ja s-vika. Ihan ok biisejä, mutta nekin henkivät sitä ylitse vedettyä ah-kaikki-on-niin-herkkää-ja-kaunista-asennetta. Muutenkin homma tuntuu ehkä vähän teennäiseltä, mutta toisaalta en ole ihan hirveästi Jipun matskua kuunnellut. Anteeksi, tää oli vaan mun mielipide. Edit: typo Miksi pitää pyydellä anteeksi hyvää ja asiallisesti perusteltua mielipidettä? |
oo-p 11.05.2008 22:15:38 | |
---|
Miksi pitää pyydellä anteeksi hyvää ja asiallisesti perusteltua mielipidettä? Etenkin kun se on sama, kun useimmilla täällä. Terve, ja kiitos kaloista!
Margarita 12.05.2008 02:46:20 | |
---|
Mua lähinnä ihmetyttää, miten niin nuori nainen viitsii tänä päivänä tehdä iskelmää. Henkinen nelikymppisyys naitettuna ylitsepursuavaan teiniemotionaalisuuteen, on...miten tämän nyt sanoisi? Oudohko yhdistelmä. Periaatteesta kuitenkin kannatan kaikkia suomalaisia naisartisteja, jotka tekevät itse musiikkinsa ja menestyvät, koska ennakkoluuloja on edelleen niin paljon naisten kyvykkyyden suhteen. Näin, vaikka musiikista en itse pitäisi. |
ANtTIKRISTUS 12.05.2008 16:21:15 | |
---|
Periaatteesta kuitenkin kannatan kaikkia suomalaisia naisartisteja, jotka tekevät itse musiikkinsa ja menestyvät, koska ennakkoluuloja on edelleen niin paljon naisten kyvykkyyden suhteen. Ei ne ole ennakkoluuloja, vaan täysin faktoihin perustuvia johtopäätöksiä. Ne ennakoluulot, mutuilut ja spekuloinnit tulevat selkeästi sieltä suunnalta. |
foetor ex ore 12.05.2008 16:21:55 | |
---|
Jippu kicks ass. |
Margarita 12.05.2008 17:37:06 | |
---|
Ei ne ole ennakkoluuloja, vaan täysin faktoihin perustuvia johtopäätöksiä. Ne ennakoluulot, mutuilut ja spekuloinnit tulevat selkeästi sieltä suunnalta. Tämä on puitu juurta jaksain jo aikaisemmin, ja olen edelleen eri mieltä. En ala uudestaan tähän väittelyyn, kiitos. |
ekikoo 28.10.2008 23:38:17 | |
---|
Onx tuo Tuonelan Koivut-cover kauankin sitte tullu? Aika kova. Kirjoitin juuri yli 169 päivää vanhaan ketjuun! All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Rotuvaari 29.10.2008 00:14:41 | |
---|
Onx tuo Tuonelan Koivut-cover kauankin sitte tullu? Aika kova. Ei hassumpi tosiaan. Se löytyy Jipun keväällä ilmestyneeltä Kuka teki minusta tän naisen -levyltä. Tuukka Temonen, mies hienojen Apulanta-musavideoiden takaa on ohjannut kyseisen gospel-kuoron ryydittämän videon, joka aiheutti hieman vaivautuneisuutta tässä kuulijassa. Olihan se vähän korni. Olisivat mielummin kuvanneet sen kevättalvella jossain korvessa, missä Jipster harhailee paljaiden puiden keskellä ja uppoaa lopulta suohon. Kirjoitin juuri yli 169 päivää vanhaan ketjuun! Siitä sinulle yksi Jippu-piste! Yksi mielenkiintoisimmista jäähyjeni syistä on "moderaattorina esiintyminen". Se oli aika huvittava juttu. Oikeesti modejakin naurattaa ihan helvetisti, mutta niitten on pakko laittaa meikä jäähylle välillä että pysyn aisoissa. -heikkijärvinen- |