Aihe: Apulanta: Uusi sinkku + albumi
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12
Juha86
19.03.2005 18:47:31
munki mielest ihan mahtavia kappaleita mut jotenki tuntuu et levy menee läpi todella nopeesti...Oottasin et Toni kirjoittais levylle aina sellaset 12 -14 kappaletta 10 sijaan

Joo olishan se mukavaa, jos sais enemmän kappaleita. Kuitenkin niin, että ne ei olis mitään täytebiisejä.. Apis on pitäny muistaakseni viimeisen 5 levyä tuota 10 biisin linjaa, et eiköhän siinä pysy vastaisuudessakin..
You and me, we will be part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream...
Tapani L
19.03.2005 20:22:40
mäki ootin sitä mut kans missasin.. mä kommentoisin tota uutta levyy silleen et munki mielest ihan mahtavia kappaleita mut jotenki tuntuu et levy menee läpi todella nopeesti...Oottasin et Toni kirjoittais levylle aina sellaset 12 -14 kappaletta 10 sijaan

Mun mielestä tuo on oikein mainion pituinen. Pystyy kuuntelemaan kerralla kokonaisuutena.
TOISTAISEKSI NIMETÖN Uusi avatar, uusi omakuva - sama idiootti!
Lego
19.03.2005 21:07:14
49 megainen mp3 löytyy :)
Täytyy joskus kun jaksaa ottaa sieltä irti ne kappaleet.
Kappaleet oli muistaakseni: Syöpä, Pala siitä, Valon juuri ja Kaukaa lähelle

Saisko tuon jotenkin itselle? Meinaan jäi kuuntelemati..
P = U * I
meitu
20.03.2005 11:39:24

http://www.nrj.fi/service.cntum?pageId=102797

käykääs muuten tuolta imuttelemassa videopätkät jossa Toni ja Sipe soittelee NRJ:N studiossa akustisesti Syövän ja Palan siitä.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
inot88
20.03.2005 12:59:27
heh toi oli hyvä veto se fränti ja vahanen:D jäi ihan päähän soimaa
Reddie
20.03.2005 18:55:41
Huhhuh... Olipahan kyllä rykäsy pojilla Nosturissa. Kyl siel lavalla oli aivan vallatonta Energiaa ja Iloa. Huuh... Sanattomaksihan tässä jää...
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
The Vairus
ozz3
20.03.2005 19:33:26
Huhhuh... Olipahan kyllä rykäsy pojilla Nosturissa. Kyl siel lavalla oli aivan vallatonta Energiaa ja Iloa. Huuh... Sanattomaksihan tässä jää...

Settilista?
Possessing my soul till my body's on fire Päivittäin vaihtuva video: Täällä
zharlie
20.03.2005 20:03:10
Keikka oli kyllä aivan loistava eilen.
muumuu
21.03.2005 09:09:11
Nyt on rotta luonut nahkansa uudestaan vielä kerran, enpä tosiaan olisi uskonut Apulannan enää yllättävän. Tämähän on helvetin kova levy! Todella tuoreen kuuloinen, vieläpä ilman niitä tyypillisiä Apulanta-kliseitä. Suomihevareiden kitaravallit kuulostaa säälittävältä ininältä verrattuna näihin betonimuureihin. Tonin laulukin on aika erilaista verrattuna vaikkapa Kolmen aikoihin. Monet kohdat on tehty varmaan tarkoituksella toisella tavalla kuin aikaisemmissa tuotannoissa. Siltikin tämän tunnistaa heti Apulannaksi.
Reddie
21.03.2005 14:56:28
Settilista?

Ei kyl yhtään pysty muistamaan, mut tämmöset aivan killerit harvinaisuudet tuli kuin Ei Tänään ja Kalamiehen Toveri.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
The Vairus
Juha86
21.03.2005 15:58:22
Ei kyl yhtään pysty muistamaan, mut tämmöset aivan killerit harvinaisuudet tuli kuin Ei Tänään ja Kalamiehen Toveri.

No voi hemmetti.. Ei tänään on biisi, jonka mä haluaisin kuulla livenä.. Apiksen oon nähnyt jotain 6 kertaa livenä, mutta kertaakaan ne ei oo tuota biisiä soittanut..
You and me, we will be part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream...
nahkalipsi
21.03.2005 16:32:30
moon ny kuunnellu tän joku 15 kertaa läpi, kyl tää oo hyvä levy. Syöpä on just paras
roses are red, violets are blue, all my base are belong to you
inot88
21.03.2005 17:35:04
Kuollakseen elossa on mun mielest parhaimpia, tosin sitä piti kuunnella jonku verra enneku se aukes:P
Flow
21.03.2005 19:52:28
Hiekka levyn tullessa markkinoille ajattelin ettei tällä bändillä ole enää minulle mitään tarjottavaa.
Kävin kuitenkin hakemassa kiilan itselleni ja pari kertaa läpi kuunneltuani olen käkenä.
Aivan mahtavan levyn ovat nyt apiksen poijjaat pistäneet pihalle.
Sanoitukset tuntuvat olevan välillä pelottavankin tutun tuntuisia.
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
Pedroz
21.03.2005 23:08:55

Noniin. Täälläkin on levy pyörähtänyt toistakymmentä kertaa, ja ensimmäisen kuuntelun jälkeen levyn keskikohdassa kulkenut innostus/pettymys -jako on vaihtunut kokonaisvaltaiseen innostumiseen. Valon juuri, Usko ja Laululintu eivät ole nousseet ihan muun materiaalin tasolle, ja se muu materiaali onkin sitten aivan pirun hienoa kokonaisuudessaan. Varsinkin Pahempi toistaan on noussut ennen koko levyn kuuntelua tapahtuneen ensikuuntelun ajoista ihan uudelle tasolle. Alavireriffittely ja diskokomppi toimii kuin tauti.

Hiekka jysähti ilmestyessään tosi kovaa, mutta pistää tämä siitä paremmaksi. Taitaa jopa mennä AKKM:n ja Plastikin ohi kärkeen, tai ainakin samoille sijoille.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
micro
22.03.2005 13:35:18
sainpas minäkin tuon levyn vihdoin postista. oli kyllä aika synkkä levy, tulee vähän surulliseksi ja sellanen ihan sama-fiilis. mutta on tuo paljon parempi levy mitä ne kaksi viimesintä. kuollakseen elossa ja laululintu oli parhaimmat piisit tällä kiekolla, niin ja se "ja sisällä syntyy syöpä" lausahdus on hieno!
they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square
Juha86
22.03.2005 18:57:33
Mun mielestä parhaat on Routa, Armo ja Syöpä. Toki muutkin on ihan luxusta. Yhtään huonoa biisiä levyllä ei oo. Soittaakohan se Nightwishin Erno vipassa biisissä kaikki kitarat? Ainakin soolo on sen soittama (olettaisin, kun ei kuulosta yhtään Tonin soittamalta), mutta kai Toni itse on ainakin voinut ne akustiset taustat soittaa..
Exhausted
22.03.2005 19:24:18

Parhaat ovat Valon juuri, Pahempi toistaan ja Pala siitä. Biiseissä Syöpä ja Kuollakseen elossa on hyvät kertsit, mutta muuten juuri hyviä juttuja ei levyltä löydy. Wirtasen laulu ja soiton yleinen taso on parantunut. Levyllä on jopa pari progekohtaa (tsekatkaa vaikka Pahempi toistaan ja Pala siitä c-osat!). Jousikohdat ovat mielestäni vähän yliampuvia. Helposti Hiekkaa parempi.
nikomati
23.03.2005 09:19:42

No voi hemmetti.. Ei tänään on biisi, jonka mä haluaisin kuulla livenä.. Apiksen oon nähnyt jotain 6 kertaa livenä, mutta kertaakaan ne ei oo tuota biisiä soittanut..

Lupasivat poijaat pistää vielä loppukiertueellekin jotain vanhaa..
Turussa Toni sanoi että"
nyt vedetään biisi jota ei olla koskaan livenä vedetty, kaikki ei varmaan ees tiedä kyseistä biisiä, mutta Kalamiehen toveri.."
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
novo
23.03.2005 15:28:14
Lupasivat poijaat pistää vielä loppukiertueellekin jotain vanhaa..
Turussa Toni sanoi että"
nyt vedetään biisi jota ei olla koskaan livenä vedetty, kaikki ei varmaan ees tiedä kyseistä biisiä, mutta Kalamiehen toveri.."

kyllä minnuu sylettää moine ku ei oo kuullu sitäkää livenä...eikä huomennakaan oikein ehdi lähtee apista kattelemaan, ei tullu ostettua ennakkoon lippua ku ei tienny menoista prkl.
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)