Nita Nitro 05.08.2007 16:58:53 | |
---|
Boredoms oli mahtava eilen Nosturissa! Keikan eka puoli tuntia oli yhtä jatkuvaa kliimaksia. Kyllä kannatti mennä. Tänään on vielä mahdollisuus nähdä poppoo Tampereen Klubilla. Ei kannata missata! Tällaisia tilaisuuksia ei usein tule vastaan... |
el_hefe 05.08.2007 21:25:52 | |
---|
Oli hyvä. Ja myyntipöytä kans. http://www.turkoosi.com
http://arminen.blogspot.com |
koera 06.08.2007 11:54:22 | |
---|
Ankkarockissa vilkaisin eilen Dir En Grey-nimistä bändiä ja täytyy todeta että oli luokattoman huono. Tyhjänpäiväsen ja rasittavan kuulosia biisejä ja todella ala-arvoista soitantaa. Loppu. |
KillingMachine 06.08.2007 14:11:25 | |
---|
Ankkarockissa vilkaisin eilen Dir En Grey-nimistä bändiä ja täytyy todeta että oli luokattoman huono. Tyhjänpäiväsen ja rasittavan kuulosia biisejä ja todella ala-arvoista soitantaa. Loppu. Itse katoin jostain syystä koko keikan alusta loppuun. En tajua että miks Dir en Grey yrittää olla joku rankka nu metal -pumppu, kun se ei ainakaan minun mielestä sitä ollut. Jo kolmekymppisiä nämäkin kaverit... The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay |
Ze Kink 06.08.2007 17:15:44 | |
---|
Ankkarockissa vilkaisin eilen Dir En Grey-nimistä bändiä ja täytyy todeta että oli luokattoman huono. Tyhjänpäiväsen ja rasittavan kuulosia biisejä ja todella ala-arvoista soitantaa. Loppu. Minusta se oli ihan hyvä. Ei toki mikään päänräjäyttäjä, mutta hyvin vetivät kuitenkin. Tosin olen kyllä kuunnellut Dir en greytä muutenkin, että ehkä se vaikuttaa asiaan. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
AZa 06.08.2007 20:31:33 | |
---|
[Sunlight coming through the haze] |
Kyurin 15.08.2007 13:57:14 | |
---|
J-rock iskee kovaa ja suosikki bändejä löytyy tästä maasta enemmän kuin muualta. Muutama mainitakseni: uudempi kannivalism, baroque, The Pillows, hide and the spread beavers, MUCC, D'espairsRay, vanhempi Dir en grey, L'arc~en~Ciel, Asian Kung-fu Generation + läjäpäin muita indies & major bändejä. Japani on kokonaisuudessaan ollut suuri intohimoni jo kymmenen vuoden päivät. Eikä siis ihmekkään jos olen retkahtanut myös heidän musiikkiinsa. Erittäin kovia fiiliksen nostattajia ja inspiroijia. |
DirtyFingers 16.07.2008 20:17:48 | |
---|
Yhtye nimeltä Tokio on parilla biisillä iskenyt viime aikoina. Tyyliltään jotakin poprockia sisältäen hauskoja melodioita. Tosiaan vasta pari kolme biisiä kuullut, joten en tiedä jääkö anti tuohon sitten... Watch Out, We're Mad |
iline 17.07.2008 15:43:41 | |
---|
Aiko on aivan mainio esiintyjä. Kuunnelkaapa Boyfriend biisi (on kyllä japaniksi nimestä huolimatta ) Jos jollain on pokkaa käyttää noin härskisti banjoa niin se ei voi olla kuin mainiota. :P Ja jollain persoonallisella tavalla tosi kiva ääni. |