paranoid android 14.12.2004 17:00:04 | |
---|
Päiväkirjassa ainakin puhutaan ihan muuta. Oli yrittänyt tappaa itsensä jo lukioaikoina.. Niinpä. Useissa kirjoituksissa mainitaan itsemurha. Hänhän taisi joskus 14-vuotiaana sanoa kuolevansa oman käden kautta. Nahkaliivit paukkuu. |
jhoik 14.12.2004 17:32:34 | |
---|
ja Come As You Are-kirjassa, joka siis julkaistiin jo vuonna 1993, Kurt puhuu toistamiseen itsensä tappamisesta kuvainnollisesti, huumorilla ja puolitosissaan. En oikein jaksa uskoa murhateorioihin. Miten murhateorian puolustajat selittävät Rooman yliannostuksen kuukausi ennen haulikonlaukausta? Onnettomuus? Sillä että ne olivat Courtney Lovelle määrättyjä reseptilääkkeitä. En ota kantaa murhateorioihin, mies on kuollut, eikä tule takaisin. Vapaata tilaa myytävänä. |
Stain 14.12.2004 18:37:40 | |
---|
En oikein jaksa uskoa murhateorioihin. Miten murhateorian puolustajat selittävät Rooman yliannostuksen kuukausi ennen haulikonlaukausta? Onnettomuus? Sama juttu. Mies oli jo useita kertoja elämänsä aikana yrittänyt tappaa itsensä, vuonna 1994 se sitten tapahtui. Nuo murhateoriat ovat aika typeriä, ihmiset eivät vain halua uskoa että Kurt Cobain surmasi itsensä. Tosin, olen itse sitä mieltä että Kurt teki pahan virheen mennessään naimisiin Courtney Loven kanssa. Nick Broomfieldin dokkarin lopussa se tyttö (lapsenvahti) sanoi muistaakseni aika hyvin, jotain, että Courtney "ajoi Kurtin tekemään itsemurhan", joka varmaan osin on totta. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
paranoid android 14.12.2004 18:39:08 | |
---|
Tosin, olen itse sitä mieltä että Kurt teki pahan virheen mennessään naimisiin Courtney Loven kanssa. Nick Broomfieldin dokkarin lopussa se tyttö (lapsenvahti) sanoi muistaakseni aika hyvin, jotain, että Courtney "ajoi Kurtin tekemään itsemurhan", joka varmaan osin on totta. Nimenomaan. Olen varma että hän tappoi itsensä ja yksi siihen oli juuri Courtney. Nahkaliivit paukkuu. |
Riivattu. 14.12.2004 19:12:22 | |
---|
Juttu tais kääntyä vähän asiasta toiseen... Kurt Cobain is grunge's soul. |
Chii 14.12.2004 19:13:07 | |
---|
Juttu tais kääntyä vähän asiasta toiseen... No mutta Nirvana kuitenkin kyseessä. x} Come as you are. |
Chii 14.12.2004 19:13:49 | |
---|
Nimenomaan. Olen varma että hän tappoi itsensä ja yksi siihen oli juuri Courtney. Courtney on yks inhottava lehmäpaska joka rahan ahneena lusmuna murhasi miehensä. Piste. Minun mielipide. Ette saa päätäni kääntymään. Hå håå. Come as you are. |
Exhausted 15.12.2004 02:52:52 | |
---|
Sillä että ne olivat Courtney Lovelle määrättyjä reseptilääkkeitä. että vahingossa otetaan vaimon lääkkeitä reilummalti ja vielä vähän kuohujuomaa päälle? Courtney on yks inhottava lehmäpaska joka rahan ahneena lusmuna murhasi miehensä. Piste. Minun mielipide. Ette saa päätäni kääntymään. Hå håå. älä huoli, ei me sua vakavasti otettu missään vaiheessa :)) |
ten 15.12.2004 15:58:06 | |
---|
että vahingossa otetaan vaimon lääkkeitä reilummalti ja vielä vähän kuohujuomaa päälle? Muistaakseni Kurt ei edes vetänyt niitä n. 50 pilleriä mitä Courtney väitti! Lääkäreiden papereista käy ilmi, ettei vatsasta löydetty kovinkaan montaa pilleriä. Ja tämä tieto on peräisin "Who Killed Kurt Cobain"-kirjasta. Mitä tuohon murhateoriaan tulee, niin en oikein tiedä miten suhtautua. Tietysti tahtoisin uskoa, että Cobain murhattiin, mutta toisaalta saattoihan se ampuakin itsensä! Tosin noihin mystisiin vatsavaivoihin löydettiin lääkitys muistaakseni muutamia kuukausia ennen Kurtin kuolemaa, että... ääh. En nyt oikein osaa ilmaista itseäni. Mutta ainakin aika hassua, ettei tuosta lääkityksen/hoidon löytymisestä ole kovin paljoa puhuttu. Aina vain kerrotaan kuinka vatsakivut vaivasivat Cobainia aina kuolemaan saakka. Juu no, rauhaa ja rakkautta ja hyvää joulua! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
konehes 15.12.2004 17:43:14 | |
---|
Ja tämä tieto on peräisin "Who Killed Kurt Cobain"-kirjasta. Niin, kirjan nimi kertookin jo kaiken. |
disarm 16.12.2004 16:17:02 | |
---|
Oletteko huomanneet että dvd.n lopputeksteissä Shayne Stacyn nimeä voi painaa. ;) emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me |
Stain 16.12.2004 16:18:58 | |
---|
Oletteko huomanneet että dvd.n lopputeksteissä Shayne Stacyn nimeä voi painaa. ;) Kuka se on? Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Exhausted 16.12.2004 20:21:50 | |
---|
Sillä tuskin on väliä, mutta sieltä löytyy piilotettu video, jossa grohl heittää pellillä jääpuikkoja poikki. Myös jos jaksaa katsoa lopputekstit läpi, näkee lopussa kurtin soittamassa rumpuja. Ja menujen päällä on videoita ja biisejä joita ei ole muualla. Esim Teen Spiritin videon ylimääräiset otot ja Lounge Actin hämärä demo ovat mielenkiintoisia |
jhoik 16.12.2004 22:24:36 | |
---|
että vahingossa otetaan vaimon lääkkeitä reilummalti ja vielä vähän kuohujuomaa päälle? Eikun se C.Love on se syypää, siis näiden teorioiden mukaan. Joku myrkytysjuttu muistaakseni (taisi olla joku väite että se oli laittanut niitä pillereitä Kurtin viinaan jonka kanssa ne olivat tappavia). Mutta tämä on turhaa jauhamista, kehutaan mielummin sitä kuinka Nirvana on hyvä bändi ja silleen... Vapaata tilaa myytävänä. |
Stain 16.12.2004 22:36:08 | |
---|
Sillä tuskin on väliä, mutta sieltä löytyy piilotettu video, jossa grohl heittää pellillä jääpuikkoja poikki. Myös jos jaksaa katsoa lopputekstit läpi, näkee lopussa kurtin soittamassa rumpuja. Ja menujen päällä on videoita ja biisejä joita ei ole muualla. Esim Teen Spiritin videon ylimääräiset otot ja Lounge Actin hämärä demo ovat mielenkiintoisia Mahtavaa.. olisi hienoa jos bändin itsensä kuvaamia pätkiä olisi dvd:llä enemmän. Live Tonightissä on muutamia aivan loistavia pätkiä! Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Nirvana! 17.12.2004 14:43:07 | |
---|
Eikun se C.Love on se syypää, siis näiden teorioiden mukaan. Joku myrkytysjuttu muistaakseni (taisi olla joku väite että se oli laittanut niitä pillereitä Kurtin viinaan jonka kanssa ne olivat tappavia). Mutta tämä on turhaa jauhamista, kehutaan mielummin sitä kuinka Nirvana on hyvä bändi ja silleen... Kyllä asia näin on ,että c.love oli yrittänyt myrkyttää kurtin jo ennen kuolemaa. Ja en usko siihen ,että kurt on ampunut itseään.. Eikä kyse ole ollu rahasta vaan vihasta sitä tilannetta kohtaan,että kurt halusi erota lovesta. Toki kurt on ollut lapsesta asti masentunut ja itsetuhoinen ja varmasti tuota menoa ,jos olisi jatkanut eihän eläisi tänä päivänäkään. Mutta se on asia josta ei pääse mihinkään,että cobain ei ampunut itseään PISTE. ------------------------------------- Sitten elkää ihmiset huolestuko,boxeja saa jo ihmisiltä käytettyinä! |
Chii 17.12.2004 18:40:00 | |
---|
Mutta se on asia josta ei pääse mihinkään,että cobain ei ampunut itseään PISTE. Juuri näin ! Come as you are. |
Huevos 17.12.2004 19:07:34 | |
---|
vapaamuurarit ja bill gates teki sen. |
paranoid android 17.12.2004 20:37:22 | |
---|
vapaamuurarit ja bill gates teki sen. Tämä on täydellinen vastaus. Aivan naurettavaa tämä jauhaminen tästä asiasta. Mies on kuollut ja sillä selvä. Kyllä minäkin yläasteen herkkinä teinivuosina ajattelin että "kyllä se Courtney oli varmasti...". Nahkaliivit paukkuu. |
Huevos 17.12.2004 20:46:36 | |
---|
mä en edes muista mitä mä aattelin... ...ainii! mä en edes ajatellu asiaa ollenkaan, koska en tuntenut koko miestä eikä asia ollut minulle henkilökohtainen menetys. |