ten 28.09.2005 11:36:34 | |
---|
Onks ketään tulossa KT:n ens perjantain Keravan keikalle??:) Mun duunikaveri vissiin. :D THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Janne F 28.09.2005 12:40:26 | |
---|
Kandee käydä Nosturissa kattomassa Rai rai! |
Feggy 28.09.2005 12:47:12 | |
---|
Kandee käydä Nosturissa kattomassa Rai rai! Eipäs kun Aargh! Räi räi räi! |
MrQ 28.09.2005 17:15:55 | |
---|
Markku. Sua vaan ärsyttää, kun joku nainen uskaltaa puhua muustakin kuin meikeistä ja kundeista. Hyvä nainenhan on hiljaa ja hymyilee miehen vitseille! HAHAHAHAHAHAHAHAAHHAH AHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAH AHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA HAHAHAHHRRAAAAHAHAHHAHAHAHHAHA HAHHAHAHA HAHA HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH HHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHA aHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAHHAH RARARAAAHAHHAHRARHAHARHRAHAHAHHAAH HAHAHRHARHAHAHAHHAHARHHRRRRRRRRRRRAAAAAAH HAHAHHAHAHAHHAAHHAH AHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHHHAHAHAHHA Mutta provosoitumisesta en viitsisi sinun kohdallasi edes puhua, enhän? Sinähän se et koskaan provosoidu etkä jauha täällä paskaa, et. Hyniö. Huhhuh... vau. hihihi eui sori, mä en nyt pysty vastaamaan tähän mitenkään vakavasti.. palaan kun en neura silmiäni päästä. |
Tupuna 28.09.2005 19:09:48 | |
---|
Oletko sä Markku nainen, kun naurat mun vitseilleni? ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Janne F 28.09.2005 19:21:14 (muokattu 28.09.2005 19:24:47) | |
---|
Oletko sä Markku nainen, kun naurat mun vitseilleni? Sanonnoilla "laughing with you" ja "laughing at you" on pieni vivahde-ero. Mut ethän nyt pidä mua ittees fiksumpana vain koska olen mies. EDIT: Onko tää nyt sitä itäsuomalaista vittuilu-/ällyytyshuumoria, jota ymmärsit vielä 2003, muttet enää armon vuonna 2005? |
Boyakasha 28.09.2005 19:40:13 | |
---|
Oletko sä Markku nainen, kun naurat mun vitseilleni? Kyllähän täällä nauretaan, mutta ei välttämättä millekään vitseille... Ellei ihminen itsessään ole vitsi. En sano kuitenkaan kuka, sillä minähän en ole saanut yliopistokoulutusta. Tupuna, voitko kertoa, mille/kenelle tässä oikein nauretaan? "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
leka 28.09.2005 19:41:55 | |
---|
Tupuna, voitko kertoa, mille/kenelle tässä oikein nauretaan? Mää nauran ainakin sulle, MrQlle, Flinkkilälle ja Tupunalle... Mahtavata JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Juzzu 28.09.2005 19:47:44 | |
---|
Hohoh.. mahtavaa, tähän ketjuun pitää joskus paremmalla ajalla syventyä paremmin! Tää sivu oli ainakin parhautta :P ...Mutta, jatkakaa! |
Janne F 28.09.2005 19:49:28 | |
---|
Pidetäänkö miitti Kotiteollisuuden keikalla? Tai esimerkiksi ennen keikkaa Nosturin lähellä, Merimiehenkadulla sijaitsevassa sangen viihtyisässä Merimies Pubissa? Myös Albertinkulma käy... |
vanttera 28.09.2005 20:02:05 | |
---|
Pidetäänkö miitti Kotiteollisuuden keikalla? Tai esimerkiksi ennen keikkaa Nosturin lähellä, Merimiehenkadulla sijaitsevassa sangen viihtyisässä Merimies Pubissa? Myös Albertinkulma käy... Mitä siellä tehdään? Mullois periaatteessa vähän hommia täällä Turkussa, mut jos jtn hienoo keksitte ni oon meshissä. *h4liih* |
Boyakasha 28.09.2005 20:07:39 | |
---|
Mää nauran ainakin sulle, MrQlle, Flinkkilälle ja Tupunalle... Mahtavata Sun allekirjoitus omaa melkoisia yhtäläisyyksiä Tupunan vastaavaan. Sattumaako? "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Janne F 28.09.2005 20:14:42 | |
---|
Mitä siellä tehdään? No, mehän voidaan kaikki nauraa yhdessä. Tai sitten voidaan mennä Nosturiin Feiledin treenikämpälle jamittelemaan vaikka Totoa (tulevan konsertin hengessä), jos vain Niko saa bänditovereiltaan kämpän avaimet. Ehkä Feiledin kitaristi suostuu lainaamaan kitaraansa (joka sattuu olemaan Ibanez-merkkinen). Itse en tosin ole mikään Jeff Porcaro -koulukunnan rumpali, mutta jos Niko tulee mukaan, hänellä on varmasti hallussa lukioaikojensa suosikkirumpalin ja -bändin materiaali. |
Musta Arkipyhä 28.09.2005 20:16:48 (muokattu 28.09.2005 20:18:28) | |
---|
Tsemppiä Tupuna! Olet mielestäni tässä täysin oikeassa.Ja mitä ylipäätänsä näihin "rock" "toimittajiin" tulee:Ikävän usein katkeraa ex-muusikon tilitystä IMO.Ja kun joku sanoo sen suoraan avataan ketju jossa - voi hellanlettas - on haukuttu "minun arvostelua". Jonka tasoista asiattomuutta en ole tässä ketjussa edes nähnyt. Pikkusen enemmän selkärankaa ja kritiikinsietoa kiitos...Muille -siis mm.Popedalle- kyllä v..llaan ,mutta kun omalle kohdalle osuu niin voi itkua ja parkua. Mitenköhän suu pantaisiin jos vaikkapa Pate nillittäisi kuukausitolkulla täällä "ilkeästä ja perustelemattomasta" keikka-arviosta? Suomeksi: Se joka arvostelee itse kestäköön myös arvostelua. Space is deep |
Janne F 28.09.2005 20:17:55 | |
---|
tsemppiä Tupuna! Olet mielestäni tässä täysin oikeassa. Siis missä? |
Boyakasha 28.09.2005 20:18:14 | |
---|
Tai sitten voidaan mennä Nosturiin Feiledin treenikämpälle jamittelemaan vaikka Totoa (tulevan konsertin hengessä), jos vain Niko saa bänditovereiltaan kämpän avaimet. Ehkä Feiledin kitaristi suostuu lainaamaan kitaraansa (joka sattuu olemaan Ibanez-merkkinen). Itse en tosin ole mikään Jeff Porcaro -koulukunnan rumpali, mutta jos Niko tulee mukaan, hänellä on varmasti hallussa lukioaikojensa suosikkirumpalin ja -bändin materiaali. Ai "Rai rai"-dokkarin katsomisen jälkeen? "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Musta Arkipyhä 28.09.2005 20:23:45 (muokattu 28.09.2005 20:25:50) | |
---|
Siis missä? Mm. seuraavassa: Östermanista vielä sen verran, että vaikka Kotiteollisuus-arviota hauskana aikoinaan pidinkin, niin silti osoittaa hieman herralta itsekeskeisyyttä nostaa näinkin vanha thread ylös vain siksi, koska siinä käsitellään herraa itseään. Hyvä toimittaja ei tee itsestään ns. julkkista, vaan toimii tiedonvälittäjänä. Liekö tosiaan jäänyt Nallelta rokkitähden ura hieman lyhyeen. Space is deep |
etnopoju 28.09.2005 20:25:10 | |
---|
siistiä seurata tätä kakkusotaa, kun mä en edes tiedä kuka on nalle östermalm enkä mä oikeastaan tiedä mistä tässä ketjussa on edes kyse. |
Musta Arkipyhä 28.09.2005 20:27:25 | |
---|
siistiä seurata tätä kakkusotaa, kun mä en edes tiedä kuka on nalle östermalm... Ho-ho. Space is deep |
Boyakasha 28.09.2005 20:28:02 | |
---|
Pikkusen enemmän selkärankaa ja kritiikinsietoa kiitos...Muille -siis mm.Popedalle- kyllä v..llaan ,mutta kun omalle kohdalle osuu niin voi itkua ja parkua. Joo. Minäkin olen pannut merkille, kuinka Tupuna itkee ja parkuu tässä(kin) topikissa. Tarkoitat ilmeisesti sitä? Mitenköhän suu pantaisiin jos vaikkapa Pate nillittäisi kuukausitolkulla täällä "ilkeästä ja perustelemattomasta" keikka-arviosta? Sitäpä täytyy kysyä mieheltä itseltään kun häneen seuraavan kerran törmään. Suomeksi: Se joka arvostelee itse kestäköön myös arvostelua. Juurikin näin. "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |