Aihe: Christus lähti Negativesta
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13
aivokuolio
01.04.2008 23:39:50
Jaa-a... Mitä olen Christuksen soittoa seuraillut niin on sen verran kova kumminkin että mitenköhän mahtaa tuollainen Gary lunastaa paikan.

Mitä olen joskus Technicolourin keikkoja telkkarista nähnyt niin aika sopivan tyhjänpäiväistä heilumista se on ollut. Äärimmäisen koomista kun menossa on noin 3 äänen köyhä Edge-soolo ja mies huitoo kuin Slash.
-Cale
01.04.2008 23:50:10
Mitä olen joskus Technicolourin keikkoja telkkarista nähnyt niin aika sopivan tyhjänpäiväistä heilumista se on ollut. Äärimmäisen koomista kun menossa on noin 3 äänen köyhä Edge-soolo ja mies huitoo kuin Slash.

Samat havainnot täälläkin.
Pieni rumpalipoika
01.04.2008 23:50:50

Millähän orkalla (joka yrittää olla keikalla ns. rock-uskottava ja raivokas) näin ei ole? Joku lähäri kitaristista näyttää hieman erilaiselta kuin stadikan takarivistä. Mun mielestä noi hommat näyttää ihan spedeltä (niinkuin kaikki näytelty eläytyminen), mutta ei sillä ole tässä väliä.

Mun käsityksen mukaan Gary on aika pitkän linjan kitaristi, jolta löytyy taitoa riittävästi musiikillisesti haastavampiinkin touhuihin, kuin Negative, sekä näkemystä sekä sävellys-, että tuotantopuolelta.

Em. lisäksi voisin todeta Negativen olevan mielestäni ihan tolkutonta kuraa, melkein yhtä karseeta kuin Technicolour, mutta tähän kitaristivalintaan, tai kummankaan orkesterin aika mainittaviin krediitteihin sillä tuskin on vaikutusta.

Objektiivisuutta yritän hakea, se on ihan tervettä kaikille.
Rummut nurin ja nussimaan!
Walrus
02.04.2008 02:20:47
Jaa-a... Mitä olen Christuksen soittoa seuraillut niin on sen verran kova kumminkin että mitenköhän mahtaa tuollainen Gary lunastaa paikan.

Christus on soolokitaristi ja showmies henkeen ja vereen mutta Gary pistetäänkin vissiin ihan vaan komppaamaan. En sitten tiedä mitkä ovat Garyn soolokitaristin lahjat mutta sen verran kaverilla on ainakin ollut tyylitajua että ei ole mennyt niitä TC:ssa esittelemään. Sen bändin musaan vaan ei sovi mitkään tilusoolot. Musiikin tasosta saa kyllä sitten olla montaa mieltä enkä nyt viitsi edes tässä välissä omaani esille tuoda koska topic ei tavallaan käsittele kyseistä bändiä.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Jzci
02.04.2008 03:30:05

Ihan vain mielenkiinnosta kyselisin että missä nuo Christuksen taidot ovat tulleet ilmi kun miestä yleisesti pidetään ns. kovana kitaristina? Ainakin Negativen levyjen ja livetallenteiden perusteella olen saanut kuvan lähinnä melko persoonattomasta perus rokkisoittajasta joitan mahtuu tusinaan vähintään se 13.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
vpjarvi
02.04.2008 07:59:33 (muokattu 02.04.2008 08:01:17)

Ihan vain mielenkiinnosta kyselisin että missä nuo Christuksen taidot ovat tulleet ilmi kun miestä yleisesti pidetään ns. kovana kitaristina? Ainakin Negativen levyjen ja livetallenteiden perusteella olen saanut kuvan lähinnä melko persoonattomasta perus rokkisoittajasta joitan mahtuu tusinaan vähintään se 13.

No ehkä arvostus liittyy miehen outoihin kitaroihin ja riikinkukkomaiseen olemukseen. Mies näytti muuten aika häijyltä Rytmissä, kun oli unikko-kuosinen huivi otsalla. Hehheh, unikko-huivihan voi edustaa Christukselle samaa kuin joku kannabiksenlehtiasuste toiselle, huomioon ottaen miehen erottamisen syihin liittyvät uutisoinnit.

E: lisäsin juttuja
"A Cosssssssby sweater." http://www.mikseri.net/secondcumming
-Cale
02.04.2008 09:53:29

Joskus vuosia sitten katsoin Negativen keikkaa telkusta, ja oikein yllätyin kitaristien osaamisesta. Taisi olla joskus War Of Loven aikoihin. Technicolourin keikkoja katsellessa ei ole kyllä tarvinnut hämmästellä suu auki, lähinnä vaan vaihtaa kanavaa. Eli jälkimmäisestä sitä persoonatonta perus renkutusta löytyy.
raita
02.04.2008 10:39:02
Mullahan ei hirveästi ole väittelemistä sen suhteen, että osaako joku soittaa vai ei, mutta Christus on kuulemma soittanut kitaraa viisivuotiaasta lähtien, ja mun mielestä sen kyllä huomaa. Nimenomaan livetilanteessa olin aika vaikuttunut.

Garystä en sitten mitään tiedäkään, mutta kyllä siltä ainakin karismaa uupuu Christukseen verrattuna.
such contemporaries
Simo78
02.04.2008 10:50:04
Mä en tajua miten joku voi verrata Teknikoloria ja negatiivia, vaikka en kummastakaan kauheasti perusta, niin onhan noi nyt oikeesti aika eritason bändejä. Tekniä ei nyt pysty hyvälläkään tahdolla kuuntelemaan, lähinnä onnettoman laulusuorituksen takia...
-Cale
02.04.2008 10:56:28
Mä en tajua miten joku voi verrata Teknikoloria ja negatiivia, vaikka en kummastakaan kauheasti perusta, niin onhan noi nyt oikeesti aika eritason bändejä. Tekniä ei nyt pysty hyvälläkään tahdolla kuuntelemaan, lähinnä onnettoman laulusuorituksen takia...

Tuo vertailu on varmaan koskenut lähinnä noita kitaristeja, mutta siinä ohessa Technicolourkin eksynyt mukaan juttuun. Mutta samaa mieltä kanssasi kyllä olen.
Johannes_t
02.04.2008 11:03:29

Heh, itse lähtisin siitä, että ns. kovat kitaristit vetää itse juttunsa levylle ;)

Vaan ei siitä sen enempää.
stickyfinger
02.04.2008 11:04:59
Niin kuin on jo mainittu, Garyhan on kyllä suhteellisen "kokonaisvaltaisesti" (en keksinyt muuta sanavalintaa) ns. muusikko.

Kyllähän Christustkin oman tonttinsa varmaan tarpeeksi hyvin osasi hoitaa, mutta Gary on oikeasti ammattimainen soittaja.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
J.Hollström
02.04.2008 11:05:22
Heh, itse lähtisin siitä, että ns. kovat kitaristit vetää itse juttunsa levylle ;)

Aika vihjailevaa. Eli Negativella on stuntit studiossa?
Point-to-point ripuliranne
Notefix
02.04.2008 11:24:01

Vaan ei siitä sen enempää.

Tuo on ihan plussan arvoinen mielipide :)
"Layers of layers of shit!"
supershitty666
02.04.2008 11:37:51
Tuo on ihan plussan arvoinen mielipide :)

Plussan arvoinen cover-tulkinta?

http://www.youtube.com/watch?v=BSN7aQOUTlA
M.i.k.key
02.04.2008 11:57:21

Ei mielestäni...
möllisty
Sarko
02.04.2008 15:06:42
Aika vihjailevaa. Eli Negativella on stuntit studiossa?

Hmm, näin asiasta tietämättömänä voisin arvella ja veikata että Anorecticilla on saatettu joitakin Christuksen kitaraosioita teippailla narulle jonkun muun toimesta jos on opiaatit maistunu vapahtajalle liiaksi. Tämä on vain villi veikkaus.
Tsäpätitsäijjää
aivokuolio
02.04.2008 15:12:12

Joo... eiku siis ei.
vpjarvi
02.04.2008 22:33:05

On Christus tainnut jammailla StSandersin kanssa................
"A Cosssssssby sweater." http://www.mikseri.net/secondcumming
Sarko
03.04.2008 01:04:10
On Christus tainnut jammailla StSandersin kanssa................

Joo, soiton skröböilystä päätellen on bailattu kans Mrs. Brownstonen kanssa.
Tsäpätitsäijjää
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)