Aihe: Queens Of The Stone Age
1 2 3 4 57 8 9 10 1127 28 29 30 31
bedlam
04.06.2007 18:56:36 (muokattu 04.06.2007 19:11:17)

Saa muuten nähä tulenko tuon levyn hommaamaan. Ei ole kovin paljoa kehuttu.

Mä taas olen törmännyt melkeinpä pelkästään ylistäviin arvioihin. Monessa paikassa bändin parhaaksikin kehuskeltu.

Van samapa se sille, tilattu on jo. Ja valehtelihan nuo arviot Cornellin levystäkin, eipä niille kauheasti painoarvoa passaa antaa.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
mikko1
05.06.2007 13:31:42
Ja muusikoiden.netin QOTSA-ketjuun kun kirjoittaa "Tyhmä kysymys: Milloin se nyt tarkalleen tulee kauppoihin?" niin vastaukseksi saa vinoilua. No joo.. KIITOS SILTI :))))))))

13.06 sanoo CDON. Kai se tuolloin sit. Samana päivänä tulee myös uus Turbonegro.
Get stoned, get drunk, get naked... GET IN THE PIT!
miscage
05.06.2007 13:38:03
Oisko niiku Queers And The Stoned Gays?

OWNED!!!!
"Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?"
bastardo
06.06.2007 15:44:46
Tuo Soundin arvio on muuten mielestäni todella osuva, ja pukee sanoiksi aika tarkkaan meikäläisenkin fiilikset Era Vulgariksesta.

http://www.soundi.fi/arviot_01.html
"If I told you that I knew about the sun and the moon, I'd be untrue"
Rattata
06.06.2007 18:52:07
Tuo Soundin arvio on muuten mielestäni todella osuva, ja pukee sanoiksi aika tarkkaan meikäläisenkin fiilikset Era Vulgariksesta.

http://www.soundi.fi/arviot_01.html

Hä? Ookko jo kuullu levyn?

Piti oikein käydä tarkistamassa koska ilmestyy...:)
Route 66
06.06.2007 22:38:55
http://www.muchmusic.com/music/firstspin/queensofthestoneage/

Levy kuunneltavana streamattavassa muodossa
if only::::ifonlie
masterhat
13.06.2007 01:31:34
ja tänään taitanee olla suuri päivä!
KillingMachine
13.06.2007 07:50:27
All Music Guide antoi huikeat 4.5 tähteä Era Vulgarikselle:

http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:jvfyxz85ldse

Jos totta puhutaan niin minulla heräsi vasta äsken mielenkiinto tätä levyä kohtaan.
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
carlos
13.06.2007 10:20:36
Tycci levy! Eihän tohon vielä ole sisään päässyt, mutta jo nyt vaikuttaa paremmalta kuin Lullabies.
Exoskeletal junction at the railroad delayed
gorgonoidi
13.06.2007 14:08:02

http://en.wikipedia.org/wiki/Era_Vulgaris_%28album%29

Siellä näkyisi olevan aika hurjia arvosanoja... Kyllä mä tän ostan.
punk s blood
13.06.2007 14:28:09

Tässä tuota uutta levyä kuuntelen, niin täytyy sanoa, että kauas on tultu Qotsan alkuajoista, puhumattakaan Kyuksesta.

Itse levy ei kyllä hirveästi iske. Häiritsevää on, että biiseihin on ympätty ihan liikaa tavaraa. Toisaalta tuntuu, että biisitkään eivät kummoisia ole. Sounditkin hieman häiritsevän "kovat", minun korviin.

Ehkä levy paranee, kun sille antaa aikaa. Tuntuu kuitenkin liian usean biisin kohdalla, että voisi skipata seuraavaan biisiin. Eikä levy muutenkaan aiheuta välitöntä tunnetta, että tätä pitää kuunnella heti lisää.

Pienoinen pettymys siis. Toisaalta odotuksetkaan eivät olleet kovin korkealla edellisen levyn jälkeen.
aivokuolio
13.06.2007 14:45:55
Ehkä levy paranee, kun sille antaa aikaa. Tuntuu kuitenkin liian usean biisin kohdalla, että voisi skipata seuraavaan biisiin. Eikä levy muutenkaan aiheuta välitöntä tunnetta, että tätä pitää kuunnella heti lisää.

Ainakin meikäläisellä on jokaisen QOTSAn levyn kohdalla ollut se sulatteluvaihe kun ekoilla pyöräytyksillä levy on vain humahtanut ohi. Ja hyvä niin, onpahan pitkäikäisempi levy eikä kyllästy heti.
I've got soul but I'm not a soldier
zekeode
13.06.2007 14:51:13

Jos teillä on jotain kysymyksiä bändille, niin voisin välittää niitä kaverille joka haastattelee kyseistä orkkaa huomenna.
Kaikki musiikki mitä en ymmärrä on progea.
punk s blood
13.06.2007 14:51:23

Ja hyvä niin, onpahan pitkäikäisempi levy eikä kyllästy heti.

Näinhän se yleensä onkin. Mutta nyt tämän levyn kohdalla melkeimpä jokaisen biisin kohdalla kyllästyy :)
masterhat
13.06.2007 17:20:31
itse en ole aluksi pitänyt juuri yhdestäkään orkesterin levystä, mutta sitten ne avautuvat pitkän ajan päästä ja silloin vasta tajuaa kuinka nerokas jäbä Homme oikeesti on
vital
13.06.2007 17:39:59
itse en ole aluksi pitänyt juuri yhdestäkään orkesterin levystä, mutta sitten ne avautuvat pitkän ajan päästä ja silloin vasta tajuaa kuinka nerokas jäbä Homme oikeesti on

what he said...

minullekin kesti n. 2 vuotta
punk s blood
13.06.2007 17:49:31

Kyllä minä olen tykännyt Hommen touhuista ihan Kyuksen ajoista lähtien, ei ole siitä kyse.

Erityisen vaikeina en ole kyllä pitänut yhtäkään levyä. Kyllä ne parhaat ovat toimineet (ja toimivat yhä) het ensimmäisestä kuuntelusta lähtien. Mutta pitää tätä uusinta levyä yrittää kuulostella lisää.
stratocaster
13.06.2007 17:55:45
hmm.. parin kuuntelukerran jälkeen voin sanoa, että kyseessä on todella hyvä levy, jossa on paljon erillaisia tunnelmia. tosiaan, aika erilaista verrattuna edellisiin levyihin. groovaa, riffit iskee ku nyrkki silmään. todella paljon hyviä biisejä, ja pari ei niin hyvää. kuunnellaampas lissää, nii ossaa sanoa tarkemmin.
"Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream
KTR
13.06.2007 18:55:10 (muokattu 13.06.2007 19:40:19)
Levyn ostin. Ensikuuntelu vielä edessä. Tähän viestiin sitten muokkailen myöhemmin mielipidettä. Jännittää..

e:

No ei ole vielä levy ihan loppuun asti soinut, mutta pitää jo kirjoitella. Hyvältä levyltä kuulostaa, mutta kestää kyllä aikaa sisäistää. Riitasointuisempaa, nykivämpää ja vähän omituisempaa menoa kuin aikaisemmat. Menee näin alkuun kuuntelu vain soundeja ja juttuja hämmästellessä, mutta kuitenkin kuulee että siellä pohjilla on kuitenkin ihan oikeita biisejä. Omiin korviini kyllä ihan uudenlaista QOTSAa. Ei ole pettymys, sen verran voi jo sanoa varmasti.
masterhat
14.06.2007 13:11:04
kerran kuunnellut, ja kyllä hienosta maailmasta on kyse. biiseistä en osaa tässä vaiheessa vielä enempää sanoa, mutta fiilis minkä levystä saa on taas ihan omaa luokkaansa. Nerokkaita juttuja levyn täydeltä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)