Izer 22.08.2007 17:46:54 | |
---|
olen etsinyt kaikkialta internetistä, mutten löydä hanoin bass tabeja(paitsi ne mitä 911tabs.com:issa on), mutta en muita.. onko kellään tietoa? Tuskinpa noita hirmusti ylipäätään on tehty. Ainoa missä muuten olen nähnyt on pari japanilaista partituuria jossa oli Hanoin best of -osastoa, niissä oli mukana myös bassonuotit/tabit. Pistä pikaviestiä, mikä/mitkät biisit kiinnostaisivat niin voin katsoa jos noissa on. Klippien perusteella uusi levy kuulostaa hyvältä, aika samaahan näyttäisi tulevan kuin Twelvi ja Anotherikin, mutta kuitenkin. Pitää ehkä poiketa normiperiaatteesta että 20 euron hintaisia levyjä en osta. Harkitaan. Ridin' with the wind! |
M-Juhana 28.08.2007 08:51:18 | |
---|
Kovan keikan heittivät viime lauantaina Tampereella. Näin nuo ekan kerran livenä tän uuden tulemisen jälkeen. Andy oli tolpillaan ja soitti hyvin. Hienoa katsoa tollasta "perinteistä" kitaristia. Tulee melodiaa ja Berryä..-) Monroe on edelleen valloittava ja karismaattinen. Lacu on sika kova rumpali. Svengaa hienosti. Ei mitään hevitakomista. Nää ruottalaiset istuu pändiin tosi hyvin . Varsinkin basisti AC Christell on tosi cool. Connyllä on selkeesti rooli toisena kitaristina (siis ei kakkoskitaristi), vuorottelevat soolot, ja joidenkin biisien pääriffit...no Conny veti Up Around'in riffin kerran sävelaskeleen vierestä, so fak..:-) No allekirjoittaneelle vanhat biisit ehkä toimi paremmin, saattaa olla kyllä liikaa nostalgiaan vaipumista omalata osalta. Eilen satuin kuulemaan YLE X:ltä Monroen haastattelun. Toimittaja kysyi millä kielellä bändi kommunikoi? Michael vastasi, että AC, Conny ja Andy puhuu keskenään ruotsia ja hän ja Lacu ei ymmärrä mitään...-) TÖISSÄ |
Joees 28.08.2007 14:24:35 | |
---|
Eilen satuin kuulemaan YLE X:ltä Monroen haastattelun. Toimittaja kysyi millä kielellä bändi kommunikoi? Michael vastasi, että AC, Conny ja Andy puhuu keskenään ruotsia ja hän ja Lacu ei ymmärrä mitään...-) Kai Fagerholmi sentää svenskaa osaa? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Artist 28.08.2007 14:30:33 | |
---|
Kai Fagerholmi sentää svenskaa osaa? Ei osaa kai juurikaan, oli kerran Bettina S. ohjelmassa Andyn kera, eikä taittunut ruotsi. Eilen tuli Ylex:ltä uuden albumin nimibiisi, säkeistö oli varsin hyvä sointukululta ja melodialtaan, mutta kertsi ei mulle älyttömästi kolahtanut. "I wish life could be Swedish magazines." |
Blue Moon 28.08.2007 14:32:27 | |
---|
Mike, Andy ja kumpp. tuntui olevan keikalla innoissaan kuin pikkupojat. Näytti ja kuulosti edelleen rockbändiltä. Kolmen ekan biisin putki oli aika v*tun tiukka. |
Joees 28.08.2007 14:34:03 | |
---|
Ei osaa kai juurikaan, oli kerran Bettina S. ohjelmassa Andyn kera, eikä taittunut ruotsi. Okei, mä olin ihan siinä luulossa että sekin svenskaa taitaa. Mutta eipä siinä. Conny on tyylikäs jamppa. Voisivat tulla Jkl:n kieppeille soittelemaan. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
shovi 28.08.2007 14:52:02 | |
---|
Voisivat tulla Jkl:n kieppeille soittelemaan. Eikös ne tuossa snadisti ennen joulua just olleet. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
Joees 28.08.2007 14:57:48 | |
---|
Eikös ne tuossa snadisti ennen joulua just olleet. Olivat, joskus sillon, mutta mä en ollut sillon paikalla. Huuhailin muualla sillon :-/ Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
zeitung 28.08.2007 22:22:10 | |
---|
ite näin hanoit simerockissa tänä kesänä, kyllä pisti heti aluks tulee kylmiä väreitä ku andyn löpinöitten jälkeen vetäsivät ori beatin, lisäks kiitettävästi soittiviat noita "hittejä" ite ainakin oon laittanu street poetryn tilaukseen jo ajat sitten, uskon parempaan kun kaksi edellistä settiä mutta mitään two steppejä ei ole edes kannattanut odottaa(mikäli vertailukohteena on hanoi rocks 80luvulta, jolloin soittivat glam rockia,vai mikskä se pitäis luokitella), onneksi ei ainakaan kuulla uudella plätyllä noita bakinyorfeissejä, mikä on mielestäni vain ja ainoastaan positiivinen juttu. Kyl tulevalta albumilta löytyy fashönin ja this ones for rocknrollin lisäksi ainakin 3muuta nakkia, jotka rokkaa ku kasaripäivinä konsanaan |
mafiakingkong 29.08.2007 08:57:04 | |
---|
Ei osaa kai juurikaan, oli kerran Bettina S. ohjelmassa Andyn kera, eikä taittunut ruotsi. Eilen tuli Ylex:ltä uuden albumin nimibiisi, säkeistö oli varsin hyvä sointukululta ja melodialtaan, mutta kertsi ei mulle älyttömästi kolahtanut. itse katoin toissa päivänä ton Bettina S. ohjelman taas.. Kyllähän se Mike ymmärsi jonkin verran mistä puhutaan, mutta se ei osaa itse puhua ruotsia. Se vastaili omalta osaltaan englannin kielellä |
ministeri 02.09.2007 17:28:28 | |
---|
Voi voi kun on rahatilanne niin heikko..kovasti tekisi mieli mennä tavastialle katsomaan. Uusi levykin pitäis ostaa. kaikki hehkuttaa ja mitä on kuullut niin hyvää lupaa. ELVIS LOVES YOU! |
Sliv 02.09.2007 21:43:14 | |
---|
Voisivat tulla Jkl:n kieppeille soittelemaan. Näköjään ovat lutakkoon tulossa loppukuusta :) |
Artist 02.09.2007 22:02:51 | |
---|
Voi voi kun on rahatilanne niin heikko..kovasti tekisi mieli mennä tavastialle katsomaan. Uusi levykin pitäis ostaa. kaikki hehkuttaa ja mitä on kuullut niin hyvää lupaa. Joo, rahatilannetta tässä itsekin kiroan. No, ehtii levyn tietysti ostaa myöhemminkin, mutta mutta... "I wish life could be Swedish magazines." |
timanttiananas 02.09.2007 23:17:49 | |
---|
Joo, rahatilannetta tässä itsekin kiroan. Kuin myös! Itse asiassa ihan senttejä lasken, täytyy maksaa osa käteisellä ja osa kortilla mutta levynhän ostan kun ilmestyy. Ruuasta ja tupakasta voi tinkiä. Kyllä nyt sattu totaalinen persaukisuus just ärsyttävään paikkaan. Mut pari päivää enää, jipii! Not all who wander are lost |
-J 03.09.2007 14:05:18 | |
---|
Näin ohimennen Andyn ja Miken haastattelun, vissiin ilotulituksen SM koosteen ohessa ja pistin merkille että etenkin Andy oli mielestäni kovin terveen ja selväpäisen oloinen pitkästä aikaa. Jotenkin siis huomattavasti freesimmässä kunnossa, mitä yleensä miestä on tottunut näkemään. Ainakin minun mielestäni. Oli ilo nähdä niinkin kovia kokenut konkari kuin Andy oikeastikkin hyvässä kuosissa! (eikä totutussa "hyvässä kuosissa") |
Sir Henri 05.09.2007 18:43:35 | |
---|
Ensitunnelmat levystä: -Huomattava parannus AHT:n verrattuna. -Hienoa kitaratyöskentelyä ja kahden kitaristin hyväksikäyttöä. -Saundit rokkimaisemmat kuin AHT:llä -Muistuttaa paikoitellen 80- luvun Hanoita, joka hyväksi asiaksi luettakoon. -Worth your weight in gold voisi toimia Alamaailman Vasaroiden säestämänä. Toimii se tosin näinkin. Tosin hieman liian selvää lainailua suomi-iskelmästä. -Fumblefoot:n sointuvaihdos on hyvä siinä yhdessä kohtaa. Täytyy palata levyn ääreen ja tutustua paremmin. Kaikesta voi tehdä bluesia. |
zeitung 05.09.2007 22:14:53 | |
---|
v*tun Itella(entinen posti), muuttanu aukioloaikoja sitten postin(ennen 18.00, nyt 17.30) kyl otti päähän kun juoksentelin 1,5km postiin ihan onnessa, mut ovella huomasin että olipa kiinni.. no en saanu sitten levyä.. huomenna uusiks.. hyvältä kuulostaa kuulemattakin; |
timanttiananas 06.09.2007 00:20:17 | |
---|
Voi vitsi, kyllä kelpaa mulle! Walkin' Away on ainoa joka ei nyt oikein iske. Street Poetry ja Power of Persuasion, mahtavaa. Teenage Revolution on jollain tavalla tosi liikuttava. Fumblefoot And Busy Bee on hyvä lopetus. Ei tässä nyt osaa mitään fiksumpaa sanoa. Aamulla hain jo levyn ja päivä oli aika kärvistelyä koulussa ja töissä että pääsis kuuntelemaan. Not all who wander are lost |
Zakk 06.09.2007 10:28:58 | |
---|
Ai nyt se on ilmestynyt, pitääpä safkiksella hakea jostain! "Where there's a whip there's a way" |
Jkob 06.09.2007 13:00:31 | |
---|
Ai nyt se on ilmestynyt, pitääpä safkiksella hakea jostain! Toivottavasti paikallisista marketeista tosiaan löytyisi täältäkin. Tuskinpa vain näin nopiasti Wanking is timeless |