Aihe: Toto
1 2 3 4 57 8 9 10 1138 39 40 41 42
tommijk
22.11.2006 15:39:02
Olipa muuten hieno keikka, 21.11.06 Turussa, Jazz-klubi Monkissa (http://www.monk.fi/monk_info.html)

Aaargh!! Miksi en tiennyt asiasta :( Viime aikoina toto iskenyt kohtuu lujaa, ja on tullut haettua kaikki toton levyt paikallisesta divarista 5,-/kpl.

Ja kyseinen klubihan sijaitsee tässä alle kilometrin päässä :S
pöö..
MK73
22.11.2006 17:14:20
Mutta miten voi olla niin, että setissä ei ole Rosannaa eikä Africaa? ;-)

Alkavat olla jo aika puhkikuluneita biisejä. Suurimmat hitit toki, mutta en minä niitä välttämättä kaipaa.
Aivokalvo
23.11.2006 11:29:38
http://www.youtube.com/watch?v=twjnaV741ZA

Hyvää päivää mitä laulantaa!
"Lähellä reunaa, varrella virran"
Astral Dog
23.11.2006 19:38:36

Nuo "vanhojen hyvien aikojen" vedot Tokiosta vuodelta 1982 mitä youtubesta löytyy, ovat laulun puolesta ja osittain soitonkin puolesta niin kokkelin pilaamia, että hyi saatana. Ei todellakaan löydy kunnioitusta tuon ajan Totolle liveaktina. Kyllä ne nykyään sentään vetävät ihan hyvin.
MK73
23.11.2006 21:33:29
Nuo "vanhojen hyvien aikojen" vedot Tokiosta vuodelta 1982 mitä youtubesta löytyy, ovat laulun puolesta ja osittain soitonkin puolesta niin kokkelin pilaamia, että hyi saatana. Ei todellakaan löydy kunnioitusta tuon ajan Totolle liveaktina. Kyllä ne nykyään sentään vetävät ihan hyvin.

Äläs nyt... kyllä nuo "vanhat hyvät ajat" ovat minulle yhtä juhlaa, kuten bändillekin. Kaasussa tai ei mutta mahtavaa on ollut meininki :-)
Fuzzy Boner
23.11.2006 21:39:58

no hoh hoh hoh
Möllisty
Ossi
24.11.2006 00:16:17 (muokattu 24.11.2006 00:16:37)

Onko tosiaankin näin?

*vaihtaa harrastusta = selailee paikallisten filatelistien nettisivuja*
Lift your other foot up And fall on your ass Get back up Put your teeth in a glass Aint ever been nothin quite like this Its a magical thing called the wilbury twist
-Cale
06.12.2006 20:18:11
Toto kuuluu ehdottomasti suosikkibändeihin, siihen sitä vaan ei kyllästy ikinä. Africa soi just tälläkin hetkellä ja on myös niitä ensimmäisiä kipaleita mitä on tullut diggailtua ihan pikkupojasta saakka. Varsinkin 80-luvun tuotanto on täyttä timangia, mutta mitä nyt näitä uudempia oon kuullut niin ehkä ne ei ole niinkään mun juttuni. Levyjen keräilyssä olen vielä suht alkutaipaleella, pari lättyä ja kokoelma löytyy, mutta tavoitteena on hankkia bändin kaikki levyt. Silloin voisi syventyä uudempaankin materiaaliin paremmin.
-wille-
07.12.2006 19:10:05
Itse löysin Toton oikeastaan ihan sattumalta kun selailin kotona isän levyhyllyä, etsien erästä aivan muuta levyä.. Selaillessani löysin sieltä erään Toton albumin (Kingdom of desire).. Uudempaa Totoa kylläkin, mutta tykästyin siihen ja sen jälkeen oli pakko metsästää vanhempaakin tuotantoa käsiin! Että kyllä toto mulla nykyään soi stereoissa päivittäin.. Hienon kuuloista musiikkia!
Rock 'N Roll All Night Long
Progressor
07.12.2006 21:32:48
Tuntuu, että monet nuoret tyypit ovat viime aikoina kiinnostuneet Totosta. Ihan hauska juttu, että aina vain löytyy uusia faneja bändille, josta ei virallisesti saisi pitää.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
-Cale
07.12.2006 21:40:22
Ihan hauska juttu, että aina vain löytyy uusia faneja bändille, josta ei virallisesti saisi pitää.

Mistäs tällainen väite on peräisin? Ei näin hyvästä musiikista voi olla pitämättä, oli muut mitä mieltä tahansa.
Progressor
07.12.2006 22:13:31
Mistäs tällainen väite on peräisin? Ei näin hyvästä musiikista voi olla pitämättä, oli muut mitä mieltä tahansa.

Rock-Äijien mielestä Toto on hengetöntä hissimusiikkia, jota kukaan itseään kunnioittava musiikinharrastaja ei voi kuunnella. Arvostetut Kriitikot puolestaan toteavat yleensä, että IV oli ihan kiva mutta sen jälkeen Toto ei ole pystynyt läheskään vastaaviin suorituksiin ja olisi jo pitkään ollut valmis haudattavaksi.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
-Cale
07.12.2006 22:39:21 (muokattu 07.12.2006 23:07:13)
Rock-Äijien mielestä Toto on hengetöntä hissimusiikkia, jota kukaan itseään kunnioittava musiikinharrastaja ei voi kuunnella. Arvostetut Kriitikot puolestaan toteavat yleensä, että IV oli ihan kiva mutta sen jälkeen Toto ei ole pystynyt läheskään vastaaviin suorituksiin ja olisi jo pitkään ollut valmis haudattavaksi.

Tässä tapauksessa nämä rock-äijät ovat pahasti väärässä. Tietysti Toto on saanut aikaan jotain niin hienoa ja saavuttamatonta jota nuo kyseiset rock-äijät eivät tule koskaan saavuttamaan, että on ihan ymmärrettävää tuo katkeruus ja kateus. Olen itsekkin katkera siitä etten ole keksinyt esim. You Got Me:n riffiä :P Mutta se ei kiellä sitä tosiasiaa että Toto on ehdottomasti yksi parhaita bändejä ikinä! Kuten jo tässä ketjussa edelläkin on mainittu, jumalten musiikkia! :) Ja onhan Toto onnistunut varsin hyvin esim. The Seventh One levyllä IV:n jälkeenkin, sikäli mitä olen bändin levyjä kuullut, mutta kuitenkin.
Dilbert
08.03.2007 15:41:42
Toto soittaa Tampereen Ratinalla 18.8.2007
Lähde: www.toto99.com
-Cale
08.03.2007 15:52:17 (muokattu 08.03.2007 15:53:46)

Melkein pakkorako, jos työt tms. sallii ajankohdan. 19. pvä sitten kärppänä lippumyynnissä... Ainut mikä vähän ottaa pannuun on se että esittävät kuitenkin paljon uusimman levyn materiaalia josta en niinkään piittaa. Kattoo ny...
MK73
08.03.2007 16:19:18

Je, justiin meinasin nostaa tän ketjun...sen verran tiukkoja käänteitä Jeffillä tuossa Isolation-levyllä, eikä hetkeen olla Totosta sauhuttukaan :-)

Hienoa, että äijät jaksaa rundata.
Progressor
08.03.2007 16:21:20
Jaahas. Voi olla, että joutuu tuonnekin lähtemään. Harmi, ettei Mike Porcaro ole mukana, mutta näkyy sillä tuuraajallakin olevan ihan kivasti meriittiä.

Lieneeköhän ensimmäinen kerta, kun soittamassa ei ole yhtään Porcaroa?
S.M.A.K.
sirdickyj
08.03.2007 16:27:34
Jaahas. Voi olla, että joutuu tuonnekin lähtemään. Harmi, ettei Mike Porcaro ole mukana, mutta näkyy sillä tuuraajallakin olevan ihan kivasti meriittiä.

Taita olla. Vaan onkohan toi nyt niin, että toi tuuraushomma koskee koko rundia? Kuitenkin elokuuhun on vielä aikaa.
Pataan! ...+alv.
MK73
08.03.2007 16:41:00

Toi on huono homma. Se vielä puuttuis, et joku Steve Vai tuurais Lukea.
Progressor
08.03.2007 20:38:39
Taita olla. Vaan onkohan toi nyt niin, että toi tuuraushomma koskee koko rundia? Kuitenkin elokuuhun on vielä aikaa.

Kyllä minä sen käsityksen sain tuolta Toto-sivuilta, että Sklar hoitaa koko kiertueen. No, parannelkoon Mike rauhassa kättään, niin groovaa taas entistä paremmin.

Paich ei taida enää lähteä kiertueille lainkaan, mikä on myös harmillista. Africa ei ollut viimeksi Phillinganesin laulamana ollenkaan sama.
S.M.A.K.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)