Jyrken 28.05.2010 13:51:37 | |
---|
Tortu: Joku kun tossa edellisellä sivulla hehkutti Tea for One -zibaletta niin täytyy sanoa että se on niitä zep-biisejä jotka itelle ei oo koskaan kolahtanut. Sehän on vaan Since I've Been Loving You eri sanoilla! Joo kieltämättä, molemmat taitaa myös mennä c-mollista niin kuulostavat samalta. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
Jokapaikanapina 28.05.2010 17:04:22 | |
---|
Tortu: Eipä oo taas hetkeen tullut kuunneltua tseppeliiniä, vois itse asiassa kaivaa dvd:n esiin NYT-> Zeppelini DVD on muuten kiistatta paras musaDVD ikinä. Royal Albert Hallin keikka vuodelta 1970 on NIIIIIIIIIIIIIIN tajunnanräjäyttävän MAHTAVAAGHH! Plant on siinä paremmassa livekunnossa ku koskaa muulloin |
Regalis Apertura 29.05.2010 13:22:48 | |
---|
Onkos Zeppelinillä muita virallisia dvditä kuin tuo em. ja se kokoelman mukana oleva dvd? |
Jyrken 29.05.2010 14:44:50 | |
---|
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
Tightbutloose 29.05.2010 21:47:24 | |
---|
Jyrken: No on The Song Remains The Same niminen leffa, joka koostuu keikasta, johon on heitetty väliin psykedeelisiä kohtauksia ja backstagemeininkiä http://en.wikipedia.org/wiki/The_Song_Remains_the_Same_%28film%29 ...on mun mielestä ehkä vähän aliarvostettu, varsinkin se "soundtrack". Siitä löytyy kumminkin ehkä paras stairway- versio ja Jimmy tuntuu olevan kovassa vedossa. Mody Dick on kyllä puuduttava, mutta No Quarter taas ihan huikee! Hyvä lätty mun mielestä, vaikka ei olisikaan kokonaan soitettu livenä. kuule, koe ja nää. |
2541 29.05.2010 21:51:56 | |
---|
Tightbutloose: ...on mun mielestä ehkä vähän aliarvostettu, varsinkin se "soundtrack". Siitä löytyy kumminkin ehkä paras stairway- versio ja Jimmy tuntuu olevan kovassa vedossa. Mody Dick on kyllä puuduttava, mutta No Quarter taas ihan huikee! Hyvä lätty mun mielestä, vaikka ei olisikaan kokonaan soitettu livenä. Kismittää vaan, että se nykyinen remaster bonusbiiseinen on vastaava leffan musaraidan kanssa, vanhalla vinyylillä ja ekalla cd -painoksella esim. "Whole Lotta Loven" funkjamittelu ei katkea yhtä tökerösti. |
--Tomppa-- 30.05.2010 02:07:25 | |
---|
Jyrken: No on The Song Remains The Same niminen leffa, joka koostuu keikasta, johon on heitetty väliin psykedeelisiä kohtauksia ja backstagemeininkiä http://en.wikipedia.org/wiki/The_Song_Remains_the_Same_%28film%29 Gangsterikohtaus värikkäine roiskeineen oli jotain hämmentävää. Myöskin suomennetun version nimi on lähinnä jäätävä. Johtaja on läski juoppo joka bännäilee porukkaa sillon kun sitä vituttaa. |
Jyrken 30.05.2010 16:55:56 (muokattu 30.05.2010 16:56:36) | |
---|
Tightbutloose: ...on mun mielestä ehkä vähän aliarvostettu, varsinkin se "soundtrack". Siitä löytyy kumminkin ehkä paras stairway- versio ja Jimmy tuntuu olevan kovassa vedossa. Mody Dick on kyllä puuduttava, mutta No Quarter taas ihan huikee! Hyvä lätty mun mielestä, vaikka ei olisikaan kokonaan soitettu livenä. Jep, ja entäs sitten se Since I've Been Loving You... aika maaginen --Tomppa--: Gangsterikohtaus värikkäine roiskeineen oli jotain hämmentävää. Myöskin suomennetun version nimi on lähinnä jäätävä. Tolle myyjä naureskeli myös kaupassa, kun ostin DVDn :D if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
--Tomppa-- 30.05.2010 19:24:18 | |
---|
Jyrken: Tolle myyjä naureskeli myös kaupassa, kun ostin DVDn :D Ite hommasin enkunkielisen nimenomaan siksi ku se kansiteksti oli niin karu suomipainoksessa. Johtaja on läski juoppo joka bännäilee porukkaa sillon kun sitä vituttaa. |
Nazareth 30.05.2010 20:19:16 (muokattu 30.05.2010 20:19:59) | |
---|
Mun mielestä tuo tupladvd:llä oleva 1979 vuodelta oleva Knebworthin konsertti on jotenkin masentavaa katsottavaa. Lähinnä siksi että Page näyttää olevan suht kurjassa kunnossa ja ilmapiirikin jotenkin vaikuttaa oudolta. |
Andy Six 30.05.2010 20:39:51 | |
---|
Nazareth: Mun mielestä tuo tupladvd:llä oleva 1979 vuodelta oleva Knebworthin konsertti on jotenkin masentavaa katsottavaa. Lähinnä siksi että Page näyttää olevan suht kurjassa kunnossa ja ilmapiirikin jotenkin vaikuttaa oudolta. Heponisti mikä heponisti......Jimmy palas kuosiin onneks myöhemmin... From the Liverpool Docks to the Hollywood Bowl...All the Way from Memphis...... |
Jokapaikanapina 30.05.2010 20:57:40 | |
---|
Nazareth: Mun mielestä tuo tupladvd:llä oleva 1979 vuodelta oleva Knebworthin konsertti on jotenkin masentavaa katsottavaa. Lähinnä siksi että Page näyttää olevan suht kurjassa kunnossa ja ilmapiirikin jotenkin vaikuttaa oudolta. Eikä Plantkaan vedä niitä kovimpia ralleja kovinkaan makeesti |
derringer 30.05.2010 22:10:24 | |
---|
Nazareth: Mun mielestä tuo tupladvd:llä oleva 1979 vuodelta oleva Knebworthin konsertti on jotenkin masentavaa katsottavaa. Lähinnä siksi että Page näyttää olevan suht kurjassa kunnossa ja ilmapiirikin jotenkin vaikuttaa oudolta. Mielipiteitä on onneksi monia,mutta itse pidän kyseistä "knebworthin osiota" tupla dvd:n helmenä.Bändi kuulostaa mielestäni paremmalta kuin koskaan ja jimmyn "kurjuus"ei ainakaan minua haittaa.Koko ilmapiiri on oiva ajankuvaus kyseisestä aikakaudesta .70-luku vetää viimeisiään ja 80-luku tulee päälle.Jimmyn ja robertin asusteitakin tämän jo huomaa...niin kasaria,niin kasaria että!Yhtä kaikki mahtavaa tykitystä koko setti! Rock&Roll ,Blues but not so much Jazz... |
Tightbutloose 30.05.2010 23:32:39 | |
---|
derringer: Mielipiteitä on onneksi monia,mutta itse pidän kyseistä "knebworthin osiota" tupla dvd:n helmenä.Bändi kuulostaa mielestäni paremmalta kuin koskaan ja jimmyn "kurjuus"ei ainakaan minua haittaa.Koko ilmapiiri on oiva ajankuvaus kyseisestä aikakaudesta .70-luku vetää viimeisiään ja 80-luku tulee päälle.Jimmyn ja robertin asusteitakin tämän jo huomaa...niin kasaria,niin kasaria että!Yhtä kaikki mahtavaa tykitystä koko setti! Achillesin soolossa on Jimmyn naamalta havaittavissa sitä kuuluisaa "luomisen tuskaa" :D Soitto pelaa kyllä todella hyvin Knebwortissa, vaikka äijät ovat aika karun näköisiä. Bonzokin soittaa todella hyvin ja jämäkästi. Achilles rullaa eteenpäin kuin höyryjuna, ja rumpusoolot on pariin otteeseen aika räjähtäviä, vaikkakin yksinkertaisia. Nobodys fault but mine ei yleensä oikein minua sytytä, mut tuossa setissä se on kyllä tiukka! Nuo kaksi biisiä tulee yleensä katsottua siltä keikalta. kuule, koe ja nää. |
Regalis Apertura 21.07.2010 13:53:19 | |
---|
|
Terry Pantheras 21.07.2010 15:13:28 | |
---|
|
HaloOfFlies 22.07.2010 10:58:59 | |
---|
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
TUC 22.07.2010 14:34:44 | |
---|
Tulipa katottua eilen Song Remains The Same DVD, ja yhdyn kyllä niihin jotka kritisoivat Pagen soolo-osuuksia. Suurimmaksi osaksi pelkkää tyhjänpäiväistä vinguttelua. Mielummin katsoisin enemmän biisejä jamittelun sijaan. Joka tapauksessa loistava bändi. Toivottavasti näkisin vielä joskus edes jonkun kolmesta alkuperäisjäsenestä livenä. Mieluiten tietenkin Jimmyn, koska juuri hän minua bändissä kiehtoo. Toivottavasti Page ja Jones saisivat kunnon yhteistyötä aikaan ja aina vaan parempi jos Plant on messissä. Minun puolestani saavat esiintyä millä nimellä tahansa. "Ei nimi miestä pahenna" |
J Silver 23.07.2010 21:01:08 | |
---|
danny: www.unityguitar.com Tuollainen kitara tehty Jimmy Pagelle. Melkoinen veistos. Todella hienoa työtä, mutta kitarassa tommonen ei oikein meikäläisen silmää miellytä. |
HaloOfFlies 23.07.2010 21:08:55 (muokattu 23.07.2010 21:15:50) | |
---|
J Silver: Melkoinen veistos. Todella hienoa työtä, mutta kitarassa tommonen ei oikein meikäläisen silmää miellytä. Tuo kitara muuten tehtiin siksi, että Jimmy soittaisi sillä Led Zeppelinin riveissä tulevassa Imagine-konsertissa joka järjestetään Torontossa syyskuun alussa (kitarassa oleva sulka symboloi Plantia ja kitaran nimi symboloi John Paul Jonesia, viittauksina Led Zeppelin IV:n kannessa esiintyviin symboleihin). Kuulemma tuon kitaran avulla olisi tarkoitus suostutella Led Zeppelin esiintymään tuolla. Tosin vielä en ole ihan varma tuosta konsertinkaan tapahtumisesta, liput on jo myynnissä mutta esiintyjiä ei ole julkistettu... Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |