Bullitt 20.04.2010 23:47:21 | |
---|
Led Zeppelin ja etenkin kolmoslevy ovat muuten ehkä mahtavinta kesämusaa ikinä. Vaikka Zeppelssönien ykköskesäbiisi minusta on kuitenkin D'yer Mak'er. Olipa kyllä taas niin turha kirjoitus muuten ettei mitään rajaa. Mutta se on hieno tunne kun Zeppeliinit raikaa täysilläm ja jollain sopivalla kiesillä kruisaa tyhjäkäynnillä luu ulkona ja tsiigailee bikinibeibejä biitsillä. My car is a hybrid. It burns both rubbery and gasoline. |
Icy-Sun 21.04.2010 13:50:50 | |
---|
Regalis Apertura: Kolmosen Tangerine on myös hieno biisi (ainakin omasta mielestäni). Ei taida tosin olla "puhdasta" folkkia;)... Kantriako vai mitä lie? Aeva sama, helvetin hieno biisi jokatapauksessa. :) |
Jyrken 21.04.2010 15:31:23 | |
---|
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
TimoSin 25.04.2010 11:24:49 | |
---|
Mulle suosikkibiisi tulee varmaan aina olemaan Black dog. Mut kyllä ekan levyn eka biisikin ällistyttää rumpalia niinku. Mutta olinpas kertakaikkiaan hyvällä keikalla: Physical graffiti ( tamperelainen Led cover-bändi) soitti eilen Telakalla Tampereella. Ukkelit soitti tiukasti ja sehän oli zeppienkin tavaramerkki parhaina päivinä. Yhteissoiton taika..yeah! Ja kyllä sitä virtuositeettiakin oli ilmassa..menkää tsekkaamaan esim. vappuna Vastavirtaklubille! Lämmittelijänä Dave Lindholm.. Listaanpa tässä aikani kuluksi rumpaleille bonzokurssin: Opettele Good times, bad times Candy store rock Fool in the rain ja bonzogroove sit olet kurko.. Fanitus: Bonzo,Copeland, Ringo, Zepeliel ja Physical graffiti(Tampere) |
juuso a 26.04.2010 11:54:50 | |
---|
Kavereitten kanssa tossa yksi ilta katseltiin Zeppelinin live-dvd:tä. Ei ollu sillä kaukosäädintä, eikä soittimessa skippinappeja, niin oli perhana pakko lopettaa kun jatkuvasti oli jotain yli 10 minsan soolo-osuuksia. One. |
mlehtinen 26.04.2010 12:14:53 | |
---|
juuso a: Kavereitten kanssa tossa yksi ilta katseltiin Zeppelinin live-dvd:tä. Ei ollu sillä kaukosäädintä, eikä soittimessa skippinappeja, niin oli perhana pakko lopettaa kun jatkuvasti oli jotain yli 10 minsan soolo-osuuksia. Juuh, ehdoton huippubändi studiolevyjen perusteella mutta kyllähän noiden livejen yhteen mittaan kuunteleminen jonkinlaista harrastuneisuutta vaatii. Harmi sinänsä koska nimenomaan livelevyiltä löytyy todellisia helmiä mutta myös sitten niitä kolme kertaa liian pitkiä sooloja. "Can they do it? Fuck yeah, they're the E Street Band!" |
StJerky 26.04.2010 12:40:58 | |
---|
juuso a: Kavereitten kanssa tossa yksi ilta katseltiin Zeppelinin live-dvd:tä. Ei ollu sillä kaukosäädintä, eikä soittimessa skippinappeja, niin oli perhana pakko lopettaa kun jatkuvasti oli jotain yli 10 minsan soolo-osuuksia. Se oli ajan henki silloin. Joku jaksaa vieläkin, mutta onhan ne aika raskaita. |
Icy-Sun 26.04.2010 17:16:12 | |
---|
juuso a: niin oli perhana pakko lopettaa kun jatkuvasti oli jotain yli 10 minsan soolo-osuuksia. Pöh, Bonhamin paukuttelua jaksaa kyllä kuunnella tuntitolkulla ja esim. Black Sabbathin uusia livetallenteita en edes katso, kun puuttuu tuo jamimeininki. |
mlehtinen 26.04.2010 20:30:53 (muokattu 27.04.2010 06:11:12) | |
---|
Jostain syystä siedän paljon paremmin Deep Purplen 70-luvun live-tallenteita kuin LZ:n vastaavia. Ehkä niiden jamiosuuksien määrä on Purplella kuitenkin pienempi tai sitten ne vaan tuntuvat jotenkin mielenkiintoisemmilta. "Can they do it? Fuck yeah, they're the E Street Band!" |
juuso a 26.04.2010 21:01:19 | |
---|
Icy-Sun: Pöh, Bonhamin paukuttelua jaksaa kyllä kuunnella tuntitolkulla ja esim. Black Sabbathin uusia livetallenteita en edes katso, kun puuttuu tuo jamimeininki. Mulla on yksi Sabbathin live joka on tiukkaa settiä alusta loppuun. Ei mitään turhia soolo-osuuksia tai ei ainakaan mitään pitkiä. Pagella ei niissä soolo-osuuksissa ainakaan tuntunut olevan mitään tolkkua. Pelkkää venytettyä turhuutta meikäläisen makuun ja muutenkin sellaista vähän räpeltämistä. Taas ne itse biisit toimii kun tauti.:) Ymmärrän kyllä, että tässä tapauksessa se taisi olla ajan henki, eikä mulla progee vastaan ole mitään, pikemminkin päinvastoin. Noilta ajoilta se paras proge tuleekin. One. |
mlehtinen 26.04.2010 22:14:15 | |
---|
juuso a: Pagella ei niissä soolo-osuuksissa ainakaan tuntunut olevan mitään tolkkua. Pelkkää venytettyä turhuutta meikäläisen makuun ja muutenkin sellaista vähän räpeltämistä. Taas ne itse biisit toimii kun tauti.:)
Juuri noin!! "Can they do it? Fuck yeah, they're the E Street Band!" |
Andy Six 27.04.2010 18:28:24 | |
---|
juuso a: Mulla on yksi Sabbathin live joka on tiukkaa settiä alusta loppuun. Ei mitään turhia soolo-osuuksia tai ei ainakaan mitään pitkiä. Pagella ei niissä soolo-osuuksissa ainakaan tuntunut olevan mitään tolkkua. Pelkkää venytettyä turhuutta meikäläisen makuun ja muutenkin sellaista vähän räpeltämistä. Taas ne itse biisit toimii kun tauti.:) Ymmärrän kyllä, että tässä tapauksessa se taisi olla ajan henki, eikä mulla progee vastaan ole mitään, pikemminkin päinvastoin. Noilta ajoilta se paras proge tuleekin. 1970-luvun alkupuoliskon livejutuissa on just se vika,että bändit venytti biisit älyttömän mittaisiksi hirveellä jamituksella....Jazzissa tuo on kaiken A ja O,mutta moniko oikeasti nauttii,esim. Song Remain The Samella Pagen egotripistä Dazed and Confusedissa.....? I get my kicks outta guitar licks...... |
Jyrken 27.04.2010 19:43:44 | |
---|
Joo, nautin, se on hyvä if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
Terry Pantheras 27.04.2010 20:14:01 | |
---|
CeeCeeÄr: 1970-luvun alkupuoliskon livejutuissa on just se vika,että bändit venytti biisit älyttömän mittaisiksi hirveellä jamituksella....Jazzissa tuo on kaiken A ja O,mutta moniko oikeasti nauttii,esim. Song Remain The Samella Pagen egotripistä Dazed and Confusedissa.....? Hep! Mutta minussa onkin aina ollut jotain vialla... |
HaloOfFlies 26.05.2010 10:16:50 | |
---|
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
StJerky 26.05.2010 13:48:57 | |
---|
|
Jyrken 26.05.2010 16:51:14 | |
---|
Page se taas liioittelee. :/ Turhaan antaa tollasia cockteaseja if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
Ziggy Bubba 26.05.2010 18:03:00 | |
---|
Jyrken: Page se taas liioittelee. :/ Turhaan antaa tollasia cockteaseja Jep, Roope kuitenkin cock-blokkaa koko homman :) Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
Rock and roll punk hard rock 27.05.2010 18:26:59 | |
---|
Paras levy on Led Zeppelin IV. Parhaat kappaleet: Immigrant Song, Rock'n'roll, Stairway to heaven, Black Dog ja Moby Dick. |
taikakameli 27.05.2010 22:40:33 | |
---|
Rock and roll punk hard rock: Paras levy on Led Zeppelin IV. Parhaat kappaleet: Immigrant Song, Rock'n'roll, Stairway to heaven, Black Dog ja Moby Dick. Kiitos tiedosta! Joku kun tossa edellisellä sivulla hehkutti Tea for One -zibaletta niin täytyy sanoa että se on niitä zep-biisejä jotka itelle ei oo koskaan kolahtanut. Sehän on vaan Since I've Been Loving You eri sanoilla! Eipä oo taas hetkeen tullut kuunneltua tseppeliiniä, vois itse asiassa kaivaa dvd:n esiin NYT-> |