kanisteri 20.07.2016 13:05:30 | |
---|
Kefiiri: 30 vuotta sitten ei ollut nettiä, jossa nyt joristaan aivan mistä tahansa aiheesta aivan mitä sattuu. Ja Heli Nevakare päätti mikä on coolia rockissa. |
joku muu sikko 20.07.2016 14:34:59 (muokattu 20.07.2016 14:39:45) | |
---|
Andy on tehnyt niin paljon niin hyviä biisejä että Andy saa tehdä suunnilleen lain puitteissa ihan mitä lystää. Eikä siitä saa pahaa puhua. se on kiliju päivöä
-Haitaripartio- |
Sergei Fallinen 20.07.2016 14:47:03 | |
---|
Marlowe: Hauskaa sinänsä, miten paljon keskustelua ja parranpärinää saa rocktähti aikaiseksi 2010-luvulla kun kaataa olutta toisen muusikon niskaan. Kolmekymmentä vuotta sitten siihen tarvittiin vielä vähän enemmän. Jep. Hiton tyhjänpäiväinen ja surkea tapaus, niin kuin koko Andy, mutta kyllä tuollakin Suomen kapinallisimmaksi rock-hahmoksi pääsee niin kauan kuin kilpailua ei ole. |
joku muu sikko 20.07.2016 14:49:11 | |
---|
Sergei Fallinen: Jep. Hiton tyhjänpäiväinen ja surkea tapaus, niin kuin koko Andy, mutta kyllä tuollakin Suomen kapinallisimmaksi rock-hahmoksi pääsee niin kauan kuin kilpailua ei ole. Kilpaileminen vaatisi lahjakkuutta. Mistä sitä saisi? Thomannilta ehkä? :) se on kiliju päivöä
-Haitaripartio- |
Sergei Fallinen 20.07.2016 14:58:29 | |
---|
joku muu sikko: Kilpaileminen vaatisi lahjakkuutta. Mistä sitä saisi? Thomannilta ehkä? :) Ei vaan nimenomaan vähemmän lahjakkuutta ja enemmän huumeita. Muusikot ovat nykyisin liian lahjakkaita ja se tappaa musiikin. Toista se oli Andyn aikaan, Pekasta puhumattakaan. Nykyisin sentasoisten muusikoiden on mahdoton nousta enää pinnalle kaiken maailman sibelius-akateemikkojen keskeltä. |
reaper666 20.07.2016 15:04:44 | |
---|
Sergei Fallinen: Ei vaan nimenomaan vähemmän lahjakkuutta ja enemmän huumeita. Muusikot ovat nykyisin liian lahjakkaita ja se tappaa musiikin. Toista se oli Andyn aikaan, Pekasta puhumattakaan. Nykyisin sentasoisten muusikoiden on mahdoton nousta enää pinnalle kaiken maailman sibelius-akateemikkojen keskeltä. Kyl Andy mielestäni oman tonttinsa ihan mallikkaasti aikoinaan hoisi. Varsinkin kun ottaa huomioon nuoren iän japäihtymisasteen. Itse en selvinpäinkään noita osaisi. Saatikka säveltäisi. Olen tosin lahjaton paska mutta silti. |
varakeef 20.07.2016 17:37:48 | |
---|
Olli ei tempauksesta kaiketi eityisemmin loukkaantunut - ainakaan siinä mitassa kuin täällä? "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Sergei Fallinen 20.07.2016 18:52:32 | |
---|
varakeef: Olli ei tempauksesta kaiketi eityisemmin loukkaantunut - ainakaan siinä mitassa kuin täällä? Onks täällä kukaan vielä loukkaantunut, vai onko se lähinnä jotain fanipoikien märkää unta? Ennemmin voisi sanoa että Andy ei ole ihmeemmin loukkaantunut vaikka käytännössä kaikki pitävät sitä täysin pellenä - ainakaan siinä mitassa kuin täällä |
reaper666 21.07.2016 00:44:41 | |
---|
Hassua, että Andy sano tosta että No hard feelings :DDDD |
shuffle 21.07.2016 17:47:42 (muokattu 21.07.2016 17:52:32) | |
---|
Mehän emme tiedä, mitä tilannetta ennen oikeasti tapahtui. Olli oli saattanut vaikka näyttää Andylle keskaria. Me kuitenkin näemme lehden välityksellä vain sen kun Andy kaataa kaljaa Ollin niskaan. Niin media toimii. Koko tapahtumaketjun näyttäminen ei ole uutinen. Kun se pilkotaan osiin, niin on. Hieno mies Andy on. Vanhaa koulua. Nykynuorison kunnollisuuden palvonta on sairasta. Andy on tehnyt tuota paljon ennenkin. Aikoinaan Epe kuulutti Hanoi Rocksin lavalle, Andy tuli ja puristi Epeä munista:) Tämä tapahtui siis 1982. Voisin itse asiassa järjestää Hanoi Rocks-sightseeingin Helsingissä. Olen vuosien aikana huvikseni pongannut kaikki aidot tapahtumapaikat. Nassen kodin Puotilassa, Andyn kodin Vuosaaressa, Nassen ja Andyn koulun Vartiokylässä, Hanoiden toisen treenikämpän Herttoniemessä, Toisen treenikämpän Töölössä, Makkosen himan Töölössä, jne. Voisin kuuluttaa Stadissa Hanoi-ajelun:) |
Vessajono 21.07.2016 17:57:04 | |
---|
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Bonham 21.07.2016 18:26:13 | |
---|
shuffle: Mehän emme tiedä, mitä tilannetta ennen oikeasti tapahtui. Olli oli saattanut vaikka näyttää Andylle keskaria. Me kuitenkin näemme lehden välityksellä vain sen kun Andy kaataa kaljaa Ollin niskaan. Niin media toimii. Koko tapahtumaketjun näyttäminen ei ole uutinen. Kun se pilkotaan osiin, niin on. Hieno mies Andy on. Vanhaa koulua. Nykynuorison kunnollisuuden palvonta on sairasta. Andy on tehnyt tuota paljon ennenkin. Aikoinaan Epe kuulutti Hanoi Rocksin lavalle, Andy tuli ja puristi Epeä munista:) Tämä tapahtui siis 1982. Voisin itse asiassa järjestää Hanoi Rocks-sightseeingin Helsingissä. Olen vuosien aikana huvikseni pongannut kaikki aidot tapahtumapaikat. Nassen kodin Puotilassa, Andyn kodin Vuosaaressa, Nassen ja Andyn koulun Vartiokylässä, Hanoiden toisen treenikämpän Herttoniemessä, Toisen treenikämpän Töölössä, Makkosen himan Töölössä, jne. Voisin kuuluttaa Stadissa Hanoi-ajelun:) Olivat kysyneet Andylta, josko tämä haluaa tulla lavalle YÖ:n kanssa... ei halunnut, muuta kuin omalla tavallaan, joka oli sitten melko aneemista ja perseestä. |
Lunnu 21.07.2016 19:09:14 | |
---|
Bonham: Olivat kysyneet Andylta, josko tämä haluaa tulla lavalle YÖ:n kanssa... ei halunnut, muuta kuin omalla tavallaan, joka oli sitten melko aneemista ja perseestä. Samaa mieltä. Pitkittynyt puberteetti? Nostalgy is not what it used to be |
Epämuusikko 21.07.2016 19:40:40 | |
---|
Mikä juttu tämä on? Puhallutetaanko studioonkin edelleen, alle puolen promillen ei oo koppiin asiaa? :D "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
kvhl 21.07.2016 22:07:03 | |
---|
Surullista katsottavaa tuon andyn esintyminen soittaminen laulaminen.Toivottavasti joku andyn lähipiiristä saisi andyn irti noista päihteistä siis ohjattua hoitoon.ei varmaan ole selvää päivää nähnyt aikoihin.you tubessa on viimesiä keikkoja on the rocksista siis melko tuoretta matskua.Katsokaa jos pystytte !viellä 2009 kun tekivät hanoirocksin levyn silloin andy oli viellä aika hyvässä soitto ja sävellys kunnossa. |
teg 21.07.2016 22:38:25 | |
---|
kvhl: Surullista katsottavaa tuon andyn esintyminen soittaminen laulaminen.Katsokaa jos pystytte !viellä 2009 kun tekivät hanoirocksin levyn silloin andy oli viellä aika hyvässä soitto ja sävellys kunnossa. Valitettavan heikossa kunnossahan herra kieltämättä on. Ei noita oikeen kyl ole edes kiva kattoo, saati maksaa moisesta lipun hintaa. Tuolloin uudistuneen Hanoin loppuaikoina Andyhän tais vetästä aika monen kuukauden totaalisen tauon juomisen kanssa ( ainakin moisesta oikeen uutisoitiin useammassakin aviisissa, totuutta en tiedä ) ja sen ajan keikkoja muutamatkin nähneenä niin olihan se silloin kovassa tikissä. Muutenkin tuon uuden Hanoin 3 levyn aikoihin homma toimi hienosti (lienee suuri vaikutus rytmiryhmällä ja toisella kitaristilla). Harmi vaan, että sitä(kään) iloa ei sitten piisannut kovin pitkään. |
jukkajylli 22.07.2016 00:25:13 | |
---|
varakeef: Olli ei tempauksesta kaiketi eityisemmin loukkaantunut - ainakaan siinä mitassa kuin täällä? No ei kai. Kuka nyt niin pönttö olisi, Tapani Kansa ehkä. Stidi alla. |
jukkajylli 22.07.2016 00:28:00 | |
---|
kvhl: Surullista katsottavaa tuon andyn esintyminen soittaminen laulaminen.. Ei minusta, vai oonks mä taas kusipää, kun olen sitä mieltä? Mun mielestä yö on surkeaa katseltavaa. Stidi alla. |
Sergei Fallinen 22.07.2016 00:32:25 | |
---|
jukkajylli: Ei minusta, vai oonks mä taas kusipää, kun olen sitä mieltä? Mun mielestä yö on surkeaa katseltavaa. No oot sä sikäli ehkä vähän kusipää, että selkääntaputtelijat ovat yksi suuri syy, miksi mies on tuossa kondiksessa. Eikä se ole joko-tai, vaan on täysin mahdollista sanoa, että sekä Andy McCoy että Yö ovat surkeaa katseltavaa. |
Mahti 22.07.2016 01:07:01 | |
---|
Mikäs toi Bam Margeran mainitsema rahanväärennös-episodi muuten on, jonka mukaan Andy ei sais Yhdysvaltoihin mennä? Jokainen paistaa omat makkaransa |