TheKukavittu 18.09.2009 17:48:50 | |
---|
Brik: Mistäs ihmeestä noita helsingin keikan lippuja voi ostaa kun en löydä mistään. Ainut oli joku ulkomaalainen sivusto jossa maksoivat 135 €! Jaa. Liput on jo ollu myynnis jonku aikaa joten voi olla et ne on jo loppuunmyyty. Mut kyl niit sai halvemmal suomest. Oliks toi 135€ kappalehinta muuten? Eniten vihaan rasismia, kiroilua ja niitä saatanan nekruja. |
Borlag 18.09.2009 17:52:28 | |
---|
|
Brik 18.09.2009 21:43:04 | |
---|
|
Jokapaikanapina 23.11.2009 00:54:50 | |
---|
Ketkä menossa huomiselle keikalle? Itsehän en mene, koeviikko koulussa ja kesällä näin täällä Tampereella. Gillanin soolojuttuja kun oon tässä kuunnellu niin alko tehdä mieli nähä livenä (vaikka heikkohan se Gillan ainakin on nykyään), jos tulis pian uudestaan. |
losalvaros 23.11.2009 06:22:07 | |
---|
Gillan's Inn on kyllä vierailijoineen pirun kova. Ehdoton suosikki A Day Late, A Dollar Short, jossa Uli Jon Roth kepittää nuorempansa suohon. "You're no one unless you're difficult". |
Jokapaikanapina 23.11.2009 14:59:18 | |
---|
Vitsi on muuten alkanu Perfect Strangers kuulostaan tosi hyvältä. Gillanin erilainen äänihän siinä se vieraannuksen päätekijä ollu aikasemmin 80-luvun Purpleen mutta hemmetti, toimiihan tää! Tän CD-lehtisen sanat muuten vähän kummastuttaa, ei muuten varmana oo bändin teettämät. Ja kirjotusvirheitäkin löytyy. Ja hyi minkä laatusia noi kuvat ja kuvatekstit, ihan suttusia kuvia. Vuoden 1999 painos taitaa olla, mukana ainakin Son of Alerik |
sirdickyj 23.11.2009 15:09:35 | |
---|
Jokapaikanapina: Vitsi on muuten alkanu Perfect Strangers kuulostaan tosi hyvältä. Gillanin erilainen äänihän siinä se vieraannuksen päätekijä ollu aikasemmin 80-luvun Purpleen mutta hemmetti, toimiihan tää! Tän CD-lehtisen sanat muuten vähän kummastuttaa, ei muuten varmana oo bändin teettämät. Ja kirjotusvirheitäkin löytyy. Ja hyi minkä laatusia noi kuvat ja kuvatekstit, ihan suttusia kuvia. Vuoden 1999 painos taitaa olla, mukana ainakin Son of Alerik mikä tää kirjotus on? eihän tossa ollu päätä eikä häntää. Kaikilla on oikeus minun mielipiteeseeni |
Icy-Sun 23.11.2009 15:37:25 | |
---|
sirdickyj: mikä tää kirjotus on? eihän tossa ollu päätä eikä häntää. Haluatko selventää. Minä en taas hoksaa mikä tuossa ei olisi ollut järkevää. |
sirdickyj 23.11.2009 15:59:35 | |
---|
Icy-Sun: Haluatko selventää. Minä en taas hoksaa mikä tuossa ei olisi ollut järkevää. ai prkl, luin tosta että Gillanin erilainen ääni 8-köötluvun Purpleen verrattuna, mutta taiskin tarkottaa, että 8-köötluvun Purplesta vieraannuttava tekijä ollu Gillanin erilainen ääni. Toi "erilainen" nyt sitte on vähän...joo. Tolloinhan se vielä pysty laulamaan. Kaikilla on oikeus minun mielipiteeseeni |
sirdickyj 23.11.2009 16:01:34 | |
---|
Mutta; monikos on lukenut ton Blackmore-kirjan? Aikamoinen veijari se on ollu, ja Gillanin kanssa kovaakin vääntöä. Don Airey silti sanoo hyvin, että esim. hänen kanssaan Blackmoren on ollu vaikea toimia, kun ei ole päässyt päällepäsmäämään eikä n.s. ristiriitaa ole syntynyt. Powell ja Airey tais olla ainoot, jolle Blackmore ei päässy kukkoilemaan, ja Chuck Burgi. Kaikilla on oikeus minun mielipiteeseeni |
Tigerstedt 23.11.2009 17:04:26 | |
---|
Itse lukaisin viime viikolla tuon. Ihan viihdyttävä kirja, mutta jotakin jäi puuttumaan. En osaa kyllä sanoa, että mikä tämä puuttuva tekijä on. No ainakin kusipään leima vahvistui kovasti, enpä välttämättä olisi samassa bändissä halunnut olla. Mahtavaa musaa kuitenkin syntyi, mikä lienee pääasia. sirdickyj: Mutta; monikos on lukenut ton Blackmore-kirjan? Aikamoinen veijari se on ollu, ja Gillanin kanssa kovaakin vääntöä. Don Airey silti sanoo hyvin, että esim. hänen kanssaan Blackmoren on ollu vaikea toimia, kun ei ole päässyt päällepäsmäämään eikä n.s. ristiriitaa ole syntynyt. Powell ja Airey tais olla ainoot, jolle Blackmore ei päässy kukkoilemaan, ja Chuck Burgi. Together we stand, divided we fall. |
Mad-Mike 24.11.2009 23:56:34 | |
---|
sirdickyj: Aikamoinen veijari se on ollu, ja Gillanin kanssa kovaakin vääntöä. Joo Purplen aikoihin Blackmore kiukutteli paljonki Gillanille mutta kun Deep Purple perustettiin uudelleen Rainbow:n hajoamisen jälkeen (olikohan 1984-1986 välillä, en muista tarkkaan) menivät hommat vähän aikaa taas hienosti myös heidän välillään kunnes Blackmore taas vi.....tui Gillanille, Eräs kohtaus Deep Purplen DVD.ltä (en muista kuollaksenikaan kyseisen levyn nimeä) jäänyt mieleen missä Blackmore heittää Gillania juomalasilla :D -Ei se nopeus vaan se taito- |
Tigerstedt 25.11.2009 00:22:12 (muokattu 25.11.2009 00:22:30) | |
---|
Eb-tuning: Eräs kohtaus Deep Purplen DVD.ltä (en muista kuollaksenikaan kyseisen levyn nimeä) jäänyt mieleen missä Blackmore heittää Gillania juomalasilla :D Kameramiestähän se herra siinä heittää. Oli luvatta luikkinut lavan reunalle kuvaamaan, ei siis Gillania viskele. DVD:n nimihän on Come Hell Or High Water. Together we stand, divided we fall. |
losalvaros 25.11.2009 00:33:49 | |
---|
Ja Roger Gloverin mukaan kasteli saman miehen Highway Starin ja Black Nightin välissä oluella lavan takana. "You're no one unless you're difficult". |
geeza 25.11.2009 09:41:48 | |
---|
Oliko hyvä keikka eilen? If found, please return to the pub. |
Vteich 25.11.2009 10:41:42 | |
---|
Toni123: Oliko hyvä keikka eilen? Enpä tiedä. Viimeksi näin bändin vuonna 1999 jäähallissa ja kyllä oli 10 vuotta tehnyt tehtävänsä. Väsyneitä vanhoja pappoja ja itse kun olin kentällä niinkin edessä (tyhjää tilaa oli todella paljon, ei ollut edes kenttä loppuunmyyty), niin aika läheltä tuli nähtyä äijät. Ei sillä, hyvinhän ne soittivat ja Gillankin yritti parhaansa mukaan revitellä, ja biisit tietysti ovat ihan timanttia edelleen, mutta jotenkin itselleni jäi todella väsynyt fiilis papoista. Esim. Paice vaikutti suurimman osan ajasta kuin pystyyn kuolleelta rumpusettinsä takana, hyvä kun jaksoi pedaaleita lyödä edes sen verran, että niistä jotain kuului. Loistava bändi ja hieno tuotanto, mutta eläkkeelle kiitos. Tuskin aion itse enää mennä katsomaan, ellei nyt 10 vuoden päästä vielä kerran nostalgiamielessä. |
Jyrken 25.11.2009 10:55:29 | |
---|
Steve Morse & Airey pelastivat aika paljon. Ja se, etten ollut aiemmin livenä näitä nähnyt. Gillanilla menee vähän vinkumisen puolelle mikä on huonoa. Mutta loistavaa musiikkia soittivat. Ai mikä allekirjotus |
sirdickyj 25.11.2009 10:57:24 | |
---|
Eb-tuning: Joo Purplen aikoihin Blackmore kiukutteli paljonki Gillanille mutta kun Deep Purple perustettiin uudelleen Rainbow:n hajoamisen jälkeen (olikohan 1984-1986 välillä, en muista tarkkaan) menivät hommat vähän aikaa taas hienosti myös heidän välillään kunnes Blackmore taas vi.....tui Gillanille, Eräs kohtaus Deep Purplen DVD.ltä (en muista kuollaksenikaan kyseisen levyn nimeä) jäänyt mieleen missä Blackmore heittää Gillania juomalasilla :D Toi myöhempi kiukuttelu johtui siitä, ettei Gillan kyennyt laulamaan niitä juttuja, joita olis pitäny. Eikä osannu sanoja. Tai johui ja johtui...eihän meistä kukaan ollut paikalla. Mutta tossa kirjassakin Purplen muut jäsenet kertaa sitä, kuinka Blackmore loppujen lopuksi vain eristaäytyi muista, mikä tulkittiin kiukutteluksi, ja Gillan oli lopulta se, jolta ei homma hoitunut. Niinkuin ei hoitunutkaan. Niinkuin ei hoidu nykyäänkään. Kaikilla on oikeus minun mielipiteeseeni |
Tande 25.11.2009 21:32:10 (muokattu 25.11.2009 21:32:39) | |
---|
Soittiko Gillan congarumpuja kertaakaan? :) |
Icy-Sun 25.11.2009 23:33:09 | |
---|
Vähän suhteellista sekin, että mikä Gillanilta menee ja mikä ei. Child In Timen korkeita ei ole pystynyt vetämään enään edes 80-luvulla livenä, mutta varsin hienosti se sillä nykysoundilla laulaa niitä biisejä, joissa ei käytä sitä rokkifalsettia. Battle Rages Onin mm. laulaa vieläkin minun korviini hienosti. Ja enemmän keskimäärin miellyttävän, eikä epämiellyttävän kuuloisesti. Eihän se mies ole entisensä, se on ihan pakko myöntää. En ole tänä vuonna ajatellut käydä katsomassa, mutta youtuben perusteella on vuodessa mennyt aika paljon heikompaan suuntaan. Olin itse Kuopiossa 2008 ja siihenkin aikaan tuli tuubista kuunneltua livemenoa aika paljon, mutta tämän vuoden keikoilla näyttää improavan melodioita enemmän alaspäin ja soundista on tullut tuommoinen pappamaisempi ja menettänyt entisestään sitä Gillan-soundia. Lavameno ei mielestäni kuitenkaan ole niin väsynyttä, mitä tuossa aiemmin todettiin. Gloverilla näyttää olevan ainakin hauskaa ja Morsella on pettämätön tyyli. Paicen tatsi kyllä on löystynyt kymmenessä vuodessa... Ei ehkä eläkkeelle vielä, kun on monelta penskalta vielä näkemättä, mutta biisivalintoihin voisivat ehkä takertua. Onhan niillä jäljellä vielä paljonkin legendaarista matskua ja miksei vähän yllätystavaraakin, jota eivät tällä hetkellä soita ja mitkä Gillanilla menisivät. Eniten Purplen nykymeiningissä itseäni on ottanut hermoon Gillanin pukeutuminen. Kynitty pää ja t-paitojen pitäminen eivät aiheuta kovin rock-tähtimäistä kuvaa. Ian on toki paikkansa historiassa ansainnut ja en välitä useinkaan artistien lava-asuista, mutta Gillanilla olisi hieman panostettavaa ;) Ei siinä. Kunnioitan näitä muusikoita kovastikin, mutta kritiikki on ehkä ihan perusteltua. |