Jokapaikanapina 24.06.2008 10:22:47 | |
---|
Sony BMG:n mukaan uusi lätty on ulkona elokuussa! http://www.sonybmg.com.au/artist/info.do?artistId=3225 YAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!111111 Ei oikeesti, vittumaista ku toivoo että aika rientäis tonne, mut eihän lomalla saa toivoo ajan nopeentumista. Ja sit jos toi lätty on vielä paska, niin en ala! |
Regalis Apertura 24.06.2008 20:39:39 | |
---|
Jaahas että noinkin pian tulossa:). Mikähän nimi mahtaa olla? |
Jokapaikanapina 26.06.2008 14:53:37 | |
---|
Kuulemma levy rantautuu Eurooppaan vasta lokakuussa.. Miks kaikki aina tulee tänne paljon myöhemmin? Tässä välissähän kaikki n00bit ehtii sen levyn imuttaa netistä ja kaikki piisit löytyy YouTubesta. |
Velli 26.06.2008 15:33:50 | |
---|
Kuulemma levy rantautuu Eurooppaan vasta lokakuussa.. Miks kaikki aina tulee tänne paljon myöhemmin? Tässä välissähän kaikki n00bit ehtii sen levyn imuttaa netistä ja kaikki piisit löytyy YouTubesta. No kyllä kait sen voi tilata saman tien siitä maasta missä se ensimmäisenä julkaistaan, jos sillä noin kova kiire on... |
quitaristi 26.06.2008 21:47:14 | |
---|
Suomenkieliset AC/DC fooeumit! http://www.takeforum.com/acdcfoorum |
Jokapaikanapina 26.06.2008 21:48:26 | |
---|
No kyllä kait sen voi tilata saman tien siitä maasta missä se ensimmäisenä julkaistaan, jos sillä noin kova kiire on... Ei mulla mikään kiire oo, ihmetyttää vaan ihan yleiselläkin tasolla että miks joku voi tulla noinkin pitkällä viiveellä muualle mualimaan. |
Umpihullu 27.06.2008 09:38:07 | |
---|
Kuulemma levy rantautuu Eurooppaan vasta lokakuussa.. Miks kaikki aina tulee tänne paljon myöhemmin? Tässä välissähän kaikki n00bit ehtii sen levyn imuttaa netistä ja kaikki piisit löytyy YouTubesta. Promootion vuoksi. Kun levy julkaistaan ensin ameriikoissa niin ehtivät juttelemaan ja antamaan haastatteluja sen pari kuukautta siellä mediaväelle siitä levystä. Sitten siirrytään muille maille kertomaan samat asiat. Näin ei tarvitse järjestelllä koko maapallon asioita yhtäaikaa. Tosin nykyäänhän tuollainen kyselytunti voitaisiin järjestää vaikkapa netin välityksellä kaikille yhtäaikaa, mutta eihän se nyt kuitenkaan ole soveliasta, ettei ukot puhuisi sen jälkeen uudesta levystä mitään. Alan työpaikat myös vähenisivät jos toimisivat tuolla tavalla, joten ne haastattelut ja muut uuteen levyyn kuuluvat asiat kannattaa kertoa moneen kertaan eri tahoille, jos haluaa että bändi on esillä. Toisaalta olisi myös hyvä mainostemppu, että julkaisisi levyn joka kolkassa samaan aikaan. Sitten voitaisiin hehkuttaa kuinka paljon levy myi viikossa ympäri maailman ja tehdä tästä niitä haastatteluja, että miltä nyt tuntuu kun näin pääsi käymään. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
quitaristi 28.06.2008 14:28:52 | |
---|
No niin, nyt olisi loistava tilaisuus joten kaikki mukaan: AC/DC Rocks Finland järjestää kilpailun, jossa voit voittaa ihka uutena AC/DC:n tulevaisuudessa julkaistavan (vielä nimettömän) levyn! Osallistu kilpailuun ja lue tarkemmat ohjeet http://acdcrocksfinland.com/foorumi/viewtopic.php?p=358#358Suomenkieliset AC/DC fooeumit! http://www.takeforum.com/acdcfoorum |
T.N.T 28.06.2008 18:15:43 | |
---|
BIG GUN - Number van! En mee erottelemaan yhta absoluuttisesti parasta AC/DC biisiä mutta kyllä Carry me home on ihan pirun kova T: Karvaiset sääret |
MaxDamage 28.06.2008 19:47:09 | |
---|
Kuulemma levy rantautuu Eurooppaan vasta lokakuussa.. Niin ja kohta varmaan ilmotetaan että sittenkin vasta ensi vuoden toukokuussa koska Cliffin kyynärpää vaivaa. Kun levy joskus oikeasti julkaistaan olen taas believer. Jääköhän tuleva levy bändin viimeiseksi??? Tällä tahdilla sen seuraaja tulisi eehkä jo vuonna 2030. Hmm... :D |
Vainhaalee 28.06.2008 20:57:28 | |
---|
Carry me home on ihan pirun kova On kyllä kova. Mulla on jäänyt aika pimentoon kaikki "harvinaiset" b-puolet ja (ainakin Euroopassa) julkaisemattomat kappaleet. Eikös ne aika syystä monet ole jäänyt pois, kuten muidenkin bändien kohdalla usein on. Vaikka AC/DC:n tuotanto on sen verran timangia, ettei edes uusi levyllinen heikkoa materiaalia pilaa tätä. :D Eli minulla ei suurempia odotuksia uudesta levystä, edellinen oli todella hyvä, kai tämäkin yltää samalle tasolle sitten? Ass Traffic |
Jokapaikanapina 28.06.2008 23:51:46 (muokattu 28.06.2008 23:55:25) | |
---|
Niin ja kohta varmaan ilmotetaan että sittenkin vasta ensi vuoden toukokuussa koska Cliffin kyynärpää vaivaa. Kun levy joskus oikeasti julkaistaan olen taas believer. Jääköhän tuleva levy bändin viimeiseksi??? Tällä tahdilla sen seuraaja tulisi eehkä jo vuonna 2030. Hmm... :D Kyllä se nyt syksyllä tulee. Pakko. Tai sit on jätkien pienin vaiva kyynärpää ;) Taitaa kyllä jäädä valitettavasti viimeseks. Tää tuleva mualimankiertuehan on kuulemma "Farewell tour". EDIT: Mulla on jäänyt aika pimentoon kaikki "harvinaiset" b-puolet ja (ainakin Euroopassa) julkaisemattomat kappaleet. Eikös ne aika syystä monet ole jäänyt pois, kuten muidenkin bändien kohdalla usein on. Mun käsittääkseni osa niistä Euroopassa julkaisemattomista piiseistä on tosi hyviä, ja ne vaan jäi julkasematta arveluttavan sisältönsä takia. (Eli jos Big Balls on päässy sensuurin läpi, niin kuinkahan häröä / hyvää matskua sieltä löytyykään ;)) |
Angus 29.06.2008 02:57:40 | |
---|
Taitaa kyllä jäädä valitettavasti viimeseks. Tää tuleva mualimankiertuehan on kuulemma "Farewell tour". "kuulemma"... juu, eiköhän kaikennäköisiä huhuja ole liikkunut tässä vuosien varrella ihan tarpeeksi, että tuskin kannattaa paljon mihinkään "kuulemma" juttuihin luottaa. |
Jokapaikanapina 29.06.2008 13:42:00 | |
---|
"kuulemma"... juu, eiköhän kaikennäköisiä huhuja ole liikkunut tässä vuosien varrella ihan tarpeeksi, että tuskin kannattaa paljon mihinkään "kuulemma" juttuihin luottaa. Mä oon sen verran uudempi fani että en osaa aikasemmista huhuista sanoo, mutta Angus vetää vielä tiptop-kunnossa ainaki 30 vuotta ja muillakin on kyllä vielä muutamia hyviä vuosia! ;) |
fuzz 29.06.2008 18:59:57 | |
---|
Mä oon sen verran uudempi fani että en osaa aikasemmista huhuista sanoo, mutta Angus vetää vielä tiptop-kunnossa ainaki 30 vuotta ja muillakin on kyllä vielä muutamia hyviä vuosia! ;) No toivottavasti ei sentään enää kolmeakymmetä vuotta. Alkavat jo melkoisia pappoja olla, ja hyvä olisi lopettaa ajoissa. Ettei imago kärsisi kovin paljoa. Farewell -tour voi olla hyvinkin totta. Toivon hartaasti että heitä ei tarvitse katsella tulevaisuudessa enää Johnny Winter -kunnossa. Hieno ura takana ja vielä hitunen edessäpäin... elämän tarkoitus on 42
www.haistapaska.com |
T.N.T 29.06.2008 23:51:40 | |
---|
No toivottavasti ei sentään enää kolmeakymmetä vuotta. Alkavat jo melkoisia pappoja olla, ja hyvä olisi lopettaa ajoissa. Ettei imago kärsisi kovin paljoa. Farewell -tour voi olla hyvinkin totta. Toivon hartaasti että heitä ei tarvitse katsella tulevaisuudessa enää Johnny Winter -kunnossa. Hieno ura takana ja vielä hitunen edessäpäin... En itse usko mihinkään "Farewell Touriin", bändin suurimmat idolithan on Rolling Stones, ja Malcolm Younghan tuon itse tokaisi, joskus Stiff upper lipin aikoihin, ettei AC/DC lähde pois rock kuvioista "ilman helvetimmoista tappelua". Eihän tuo tietenkään sitä tarkoita, että bändi enää uusia lättyjä pukkaisi, mutta luultavasti siirtyvät samanlaiseen tilaan kuin Rolling Stones. T: Karvaiset sääret |
Ambrusin 30.06.2008 12:54:14 (muokattu 30.06.2008 12:54:53) | |
---|
Eihän tuo tietenkään sitä tarkoita, että bändi enää uusia lättyjä pukkaisi, mutta luultavasti siirtyvät samanlaiseen tilaan kuin Rolling Stones. Rolling Stones vaan julkaisee levyjä nopeampaan tahtiin:) |
Jokapaikanapina 03.07.2008 12:49:46 (muokattu 03.07.2008 12:52:58) | |
---|
|
T.N.T 06.07.2008 23:18:31 | |
---|
Tietääkö kukaan nyt tästä Wal Mart-hässäkästä, että onko se nyt ollut bändin päätös vai levy-yhtiön? Ei lainkaan AC/DC henkistä tuommoinen rahan kanssa lotraaminen... Luullakseni Wal Mart on vaan iskenyt sellaisen tarjouksen pöytään, että Sony Mbg on laskenut että se tasan tarkkaan kannattaa, ja kirjoittanut paperit kuntoon, kyselemättä sen enempiä bändiltä itseltään. T: Karvaiset sääret |
Regalis Apertura 09.07.2008 22:27:34 | |
---|
Eikös Journey ja Metallicakin tehneet samanlaisen diilin Walmartin kanssa? Näin ainakin muistelisin jostain lukeneeni... Taitaa olla pian yleistyvä trendi? |