PekkaM 06.01.2009 22:43:25 | |
---|
Ei tosiaan hassumpi tämä uusi levy. Tulee mieleen hetkittäin ne pari ensimmäistä kiekkoa. Noh, enhän minä ole tainnut kuullakaan mitään Oasista sitten Be Here Now:n... |
Stain 07.01.2009 13:45:12 | |
---|
Jees, nyt on lennot ja hostelli varattuna. Tässähän alkaa jo vähän jänskättää! Tietääkö joku muuten millä pääsee kätevimmin Globenille? "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
2112 07.01.2009 14:01:30 | |
---|
Jees, nyt on lennot ja hostelli varattuna. Tässähän alkaa jo vähän jänskättää! Tietääkö joku muuten millä pääsee kätevimmin Globenille? Tunnelbanal pääsee ihan lähelle. Keep music evil |
MV 07.01.2009 14:04:39 | |
---|
Jees, nyt on lennot ja hostelli varattuna. Tässähän alkaa jo vähän jänskättää! Tietääkö joku muuten millä pääsee kätevimmin Globenille? Arlandaanko lennät? Sieltä menee kuulemma joku Arlanda express non-stoppina, sitä käytämme itse. Majoitusta ei ole itselle vielä tiedossa, mutta ihan sama, kunhan pääsee keikalle! Pieni keikkajännitys alkaa kyllä kohota täälläkin! Are you madferit? |
Stain 07.01.2009 16:25:59 | |
---|
Arlandaanko lennät? Sieltä menee kuulemma joku Arlanda express non-stoppina, sitä käytämme itse. Juu. Bussi on vissiin halvempi vaihtoehto kuin juna sieltä kentältä. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
MV 07.01.2009 18:04:27 | |
---|
Juu. Bussi on vissiin halvempi vaihtoehto kuin juna sieltä kentältä. Vissiin ei ole kovin suurta eroa hinnoissa ja eiköhän tuolla junalla vähän kivuttomammin pääse, näin ainakin luulisin. Noh, nopeammin ainakin:) Are you madferit? |
riimu 08.01.2009 16:41:49 (muokattu 08.01.2009 16:42:26) | |
---|
Sanotaan taas kerran, että liput keikalle on, mutta majoitus ja matka on viel auki. Halvaksihan se tulee jos kimppakyytiä Globeniin ja takas hommataan ja majoitusvinkit aina on tervetulleita. E: Plus olis hauska aina tavata Madferit faneja kun harvassa nuo nykyään on. ;) Don't ask me about Grim Fandango. |
jss1 10.01.2009 04:13:29 (muokattu 10.01.2009 04:13:45) | |
---|
http://uk.youtube.com/watch?v=km3LB305SIk&feature=related Columbian innoittaja löytynyt. Ihme ettei aikasemmin ole biisistä kuullut mitään. Biisi vuodelta 1991. Noel on todellinen sämplääjä :D - en kyllä usko että se on tietoisesti tätä "sämplännyt". Sehän on tiedossa että Noel kävi joskus 90-luvun taitteen aikoihin jossain house-raveissä tai vastaavissa frendejensä kanssa, joten sinänsä ei ole ihme että tämä biisi olisi jossain vaiheessa tarttunut miehen päähän. House-musa oli iso juttu Manchesterissä noihin aikoihin. |
Stain 10.01.2009 14:26:07 | |
---|
Sanotaan taas kerran, että liput keikalle on, mutta majoitus ja matka on viel auki. Halvaksihan se tulee jos kimppakyytiä Globeniin ja takas hommataan ja majoitusvinkit aina on tervetulleita. E: Plus olis hauska aina tavata Madferit faneja kun harvassa nuo nykyään on. ;) niin, ketäs kaikkia täältä siis on lähdössä? jotain miittiä vois tietysti ajatella, en vaan tiedä jääkö itselläni aikaa siihen, sillä meidän kone on 14.30 arlandassa ja 19.30 taisi alkaa itse konsertti. joutuu ehkä syömään ja vähän lepäilemäänkin ennen keikkaa kun on aamu viideltä lähtenyt kuopiosta. kimppakyyti? taksi vois olla kova, en ole ennen liikkunut tukholmassa kuin jalan, olisi helppoa kun pääsisi suoraan globenille ja takaisin. tosin jos viitsisi selvitellä miten nuo tunnelbanat tai mitkä ovatkaan kulkevat niin ehkä sellaisellakin voisi matkustaa. pitää katella. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
carlos 15.01.2009 19:33:23 | |
---|
Jahas, huomenna sitten Hampuriin katsastamaan pumpun kunto. Jes! by the grace of God |
jss1 16.01.2009 18:13:08 (muokattu 16.01.2009 18:13:43) | |
---|
Kiitoksia tiedosta. Mutta miten tuo Whiten erottaminen, hänethän potkittiin vasta vähän aikaa sitten ja Heathen Chemistry taisi ilmestyä jo 2002? Noel on sanonut haastatteluissa että kun ne 2004 aikoihin levyttivät DBTTeä Alan White ei tuntunut enää olevan kovin kiinnostunut olemaan ja että tyyppi oli alkanut käyttäytymään kuin studiomuusikko ja näin poispäin joten siksi sai lähteä... |
jss1 16.01.2009 18:36:00 | |
---|
Jokerman: minulla on hallussa mahdollisesti vuonna 2005 nauhoitettu Stop The Clocks, I wanna live in a dream in my record machine sekä liamin 'nothing on me'. + STC live versio zanzibar keikalta vuonna 2003. :S Mistäs tuon Stop the clocksin liveversion voi saada? |
elais 16.01.2009 21:19:49 | |
---|
Mistäs tuon Stop the clocksin liveversion voi saada? Interwebz, esimerkiksi StopTheClocks.org on aika asiallinen paikka Oasis-bootleggien ja -demojen etsimiseen ja löytämiseen, mutta ko. sivusto on tällä hetkellä alhaalla. Live4everistä löytyy myös, vaatii rekisteröitymisen tosin: http://live4ever.proboards48.com/ Ja Alan Whitestä vielä sen verran että Noelin mukaan herran sosiaalinen elämä oli päin kettuja. "Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |
Käyttäjätunnus 16.01.2009 22:19:52 | |
---|
Jahas, ylihuomenna sitten Berliiniin katsastamaan pumpun kunto. Jes! Lonely, I guess that's where I'm from, if I was from Canada then I'd best be called lonesome. -Paul Westerberg |
Stain 17.01.2009 11:02:17 | |
---|
Jahas, huomenna sitten Hampuriin katsastamaan pumpun kunto. Jes! no, oliko hyvä? "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
järjestyssäännöt 17.01.2009 17:05:46 (muokattu 17.01.2009 17:07:10) | |
---|
Onko hyviä ehdotuksia hostelliin, myös vinkkejä yön yli auki olevista baareista otetaan vastaan. Mielellään lähellä viking linen terminaalia tai Globenia... Itse ajattelin lähteä tiistai-iltana(27) Turusta laivalla ja lähteä pois torstaina, joko aamulla tai sitten illalla, riippuen löytyykö halpaa majoitusta. Saattaa muuten jäädä yks ylimääränen lippu jos jollain on tarvetta, ensiviikon alulla tiedän tarkemmin. |
carlos 18.01.2009 11:34:06 (muokattu 18.01.2009 11:38:27) | |
---|
no, oliko hyvä? :) Oli! Oli vaa nii mageeta nähä poikien pulisongit livenä. Siinä ne sitte niiku soitti ja jengi lauloi täpöllä mukana. Hienoa oli huomata myös se, että uusimman levyn biisit potki yhtä hyvin kuin vanhemmat klassikot. Liam heitti pari sheikkeriä yleisöön, semmoinen ku vielä olis tarttunu haaviin... Toki tässä vois jossitella, että olisin halunnut kuulla sen ja sen biisin, mutta lista kasvaisi muutamiin kymmeniin kappaleisiin - olen tyytyväinen niihin pariinkymmeneen, jotka kuulin. Liamin tinttailua oli myös hauska todistaa livenä! Sheikkeri lensi noelin vahvariin jo toisen biisin jälkeen, ei ilmeisesti ollut tyytyväinen monitoreista kuulemaansa tavaraan... Kunnon kukkoilua, jes! Mutta toisaalta, kyllä se muutaman nimmarinkin siinä keikan aikana kirjoitti, et pystyi ottamaan fanit huomioon. Yks haave on taasen toteutettu, oli kyllä niin jees. E: fix by the grace of God |
kanisteri 18.01.2009 16:24:22 | |
---|
Onko hyviä ehdotuksia hostelliin, myös vinkkejä yön yli auki olevista baareista otetaan vastaan. Mielellään lähellä viking linen terminaalia tai Globenia... Varsinkin tuolla suunnalla on vaikeampi löytää myöhäismestoja kuin esim Helsingissä. Södermalmilla menee mielestäni viimeiset kiinni 3:lta ( > kuuklaa vaikka Kelly`s). Ytimessä (Sergelin torilta pohjoiseen) taitaa olla jotain diskoja viiteen auki. |
Stain 21.01.2009 18:35:55 | |
---|
Dusseldorfin keikka oli peruttu Liamin kurkkuongelmien takia. Loppukiertue etenee kuitenkin sivujen mukaan normaalisti. Huh, saakeli kun säikyttelevät. Toivottavasti mies saa kurkkunsa paranneltua. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
DJKaaos 22.01.2009 16:04:18 | |
---|
Dusseldorfin keikka oli peruttu Liamin kurkkuongelmien takia. Loppukiertue etenee kuitenkin sivujen mukaan normaalisti. Huh, saakeli kun säikyttelevät. Toivottavasti mies saa kurkkunsa paranneltua. Onneksi vetivät Berliinin keikan normaalisti, eikä Liamin äänestä pahemmin kurkkuongelmia huomannut. Miten kävikin niin hyvä tuuri, että toteutui juuri se keikka, jolla itse olin, mutta seuraavan päivän keikka peruttiin. Huh! Kerrankin tuurit kohdallaan. Minä olen minä. |