_m_ 20.09.2005 11:43:06 | |
---|
Oletko tilannut levyn jo? Mihin hintaan sait ja kumman version? Mielestäni limited-versio oli hetken aikaa 19euroon ja nyt se on taas 24e. Hinta hieman hyppii kaikissa versioissa. Hieman odotin levyllä olevan nopeampia kappaleita, mutta hyvin tuo ensikuulemalta toimi noinkin. No tuo tilaaminen oli kyllä yhtä perkeleen häsläämistä CDONin puolelta, mutta nyt on vihdoin tulossa tuo Internet Edition (31e). Sen sitten paree olla se tinbox-hässäkkä tai muuten hajoaa polla. Real metal for true bastards |
HaloOfFlies 20.09.2005 12:25:35 | |
---|
Kovasti yritin tuota löytää BBC:n sivulta, mutta ei vaan millään löytynyt. Ei sulla linkkiä ois tuonne? Tai kenties ovat jo kerenneet korjata mokansa... Aika hassu moka kyllä jos näin ovat kirjoittaneet En löytänyt minäkään enää tuota tekstiä. Lienee korjattu. First they steal your mind and then they steal your soul |
-jonne- 20.09.2005 22:00:58 | |
---|
jotenkin sellasen vaikutuksen oon ainakin tuon wings of butterflyn myötä saanut että HIM:iä yritetään nyt markkinoida. Musiikki muuttunut popiksi ja kaikki se hyvä mitä HIM mielestäni sisältää on poissa. Ainakin kyseisessä biisissä. Muuta uutta tuotantoa en ole ehtinyt kuulla. Toivottavasti parempaa on luvassa. |
-Jonny Starr- 20.09.2005 22:02:40 | |
---|
MTV:n sivuilta kuuntelin koko dark light levyn ja on kyllä v:n kova! "Time's never wasted, when you're wasted all the time" |
-K- 20.09.2005 22:10:22 | |
---|
MTV:n sivuilta kuuntelin koko dark light levyn ja on kyllä v:n kova! oli yllättävän kovat sounditkin sampleiksi Ei suotta elämys. |
cnr 20.09.2005 22:32:45 | |
---|
Koko levyn voi kuunnella heartagrammin sivuilta koodilla 09362492842 Kaikki mitä et tee on menetettyä |
MV 21.09.2005 08:28:33 (muokattu 21.09.2005 08:28:58) | |
---|
jotenkin sellasen vaikutuksen oon ainakin tuon wings of butterflyn myötä saanut että HIM:iä yritetään nyt markkinoida. Musiikki muuttunut popiksi ja kaikki se hyvä mitä HIM mielestäni sisältää on poissa. Ainakin kyseisessä biisissä. Muuta uutta tuotantoa en ole ehtinyt kuulla. Toivottavasti parempaa on luvassa. Enpä tiedä...Tuntuu taas vähän siltä, että nyt kun jotain bändiä viedään rapakon taakse isommin kuin koskaan niin heti alkaa se paskanjauhaminen siitä kuinka tyyli on muuttunut paskemmaksi. Ohan toi aika "kesy" biisi mutta perus Himiä kuitenkin. "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE |
nikomati 21.09.2005 13:11:02 | |
---|
Enpä tiedä...Tuntuu taas vähän siltä, että nyt kun jotain bändiä viedään rapakon taakse isommin kuin koskaan niin heti alkaa se paskanjauhaminen siitä kuinka tyyli on muuttunut paskemmaksi. Ohan toi aika "kesy" biisi mutta perus Himiä kuitenkin. mun korvaani kuulosti aika perusHIMIltä niin hyvässä ku pahassakin... Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
maelstorm 21.09.2005 14:03:12 | |
---|
jotenkin sellasen vaikutuksen oon ainakin tuon wings of butterflyn myötä saanut että HIM:iä yritetään nyt markkinoida. Musiikki muuttunut popiksi ja kaikki se hyvä mitä HIM mielestäni sisältää on poissa. Ainakin kyseisessä biisissä. Muuta uutta tuotantoa en ole ehtinyt kuulla. Toivottavasti parempaa on luvassa. No shit sherlock, Ai että ihan yritetään markkinoida HIMiä! Kelasitko että HIMin tähän astiset myyntiluvut, kolmatta miljoonaa levyä myyty, on saavutettu ilman markkinointia? .. mun mielestä HIM on korkeintaan keskinkertainen hevimuotissaan. Korkeintaan. Paras HIM mulle on se kaikkein melodisin herutus-HIM. :D the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
Raipe 21.09.2005 18:19:35 (muokattu 21.09.2005 18:41:42) | |
---|
Eipä oikein vakuuta ainakaan se, mitä minä tuosta olen kuullut. Kuulin tuossa Dark Lightin, ei helevetti mitä Twin Peaks rippausta. Melodiat ja sointukulut suoraan vedetty Angelo Badalamentin sävellyksistä. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Planetist 21.09.2005 19:28:38 | |
---|
Eipä oikein vakuuta ainakaan se, mitä minä tuosta olen kuullut. Kuulin tuossa Dark Lightin, ei helevetti mitä Twin Peaks rippausta. Melodiat ja sointukulut suoraan vedetty Angelo Badalamentin sävellyksistä. Juu, hämmästelin samaa. |
Sliv 21.09.2005 19:51:52 | |
---|
Enpä tiedä...Tuntuu taas vähän siltä, että nyt kun jotain bändiä viedään rapakon taakse isommin kuin koskaan niin heti alkaa se paskanjauhaminen siitä kuinka tyyli on muuttunut paskemmaksi. Ohan toi aika "kesy" biisi mutta perus Himiä kuitenkin. samoilla linjoilla. Kyllä minun mielestäni kolmas albumi oli aikamoista amerikansoundia... Siihen verrattuna tämä on uusi on mestariteos. |
Flow 21.09.2005 20:27:21 (muokattu 21.09.2005 20:29:15) | |
---|
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
aivokuolio 21.09.2005 21:49:46 | |
---|
Tämmösiä plagiointi syytöksiä on kanssa löytynyt... edit. huvittavia... Kyllähän tuo kertsi aika läheltä meni :) Onko mitään tietoa mikä tuo "alkuperäinen" biisi oikein on? mustan huoneen testi. |
Flow 21.09.2005 21:56:18 (muokattu 21.09.2005 21:56:58) | |
---|
Onko mitään tietoa mikä tuo "alkuperäinen" biisi oikein on? Tämmöstä tarjosivat Himin foorumilla biisin esittäjän nimeksi... The Scandinavian group HIM has a new single called : "Wings Of a Butterfly" and it sounds a lot like the "en dans" single from our belgium group clouseau , Is HIM just a spinoff of our band?.......
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
Sliv 21.09.2005 22:18:34 | |
---|
nyt nousi arvostus valoon vielä enemmän ;) loistava poiminta =) |
Janne F 21.09.2005 22:22:18 | |
---|
|
Sliv 22.09.2005 09:16:20 (muokattu 22.09.2005 10:24:04) | |
---|
Wings of butterfly jenkkeissä 47. the Active Rock Chartissa. samalla listalla samaan aikaan julkaistu rolling stonesin sinkku joka sijoittui sijalle 50. :) niin ei kai tuo ole kuin joku radiolistaus? mutta pitihän se nyt jostain poimia http://www.radioandrecords.com/ |
paavi 22.09.2005 10:43:14 | |
---|
Täytyy sanoa, että helvetin kova bändi. Yhdelläkään keikalla en oo ollu (muistaakseni), mutta tää mielipide lähtee vaan siitä, että on seurannut porukan tasaista nousua muulla tavoin jo tuolta 90-luvun puolestavälistä lähtien. Eli täydellinen työvoitto jengillä. Täydellisiä hittibiisejä omalla sarallaan ja täydellinen keulahahmo, ei kai muuta voi sanoa. Joskus 10 vuotta sitten lauloin samassa tilaisuudessa, samalla lavalla edesmenneessä Teatrossa Villen kanssa. Taisi bändinsä nimi olla vielä silloin se His Infernal Majesty. Harva biisi autoradiosta kuunneltuna aamuruuhkassa enää saa mitään värinöitä aikaan, mutta kyllä tänä aamuna tuo "wings of butterfly" sen teki. Kuten tuossa haastattelussa - jos kertsi alkaa 'come on...', ei voida mennä vikaan... Aina kun joku nousee kuuluisuuteen, saa kuulla, kuinka musiikki on kaupallista ja hommasta on menny kaikki henki ja se 'vaarallisuus' ja mitä vielä. Jos nyt tuolta kellarista lähtis täysillä panostaen joku porukka samanlaisilla biiseillä ja samoilla eväillä, niin se olis kuuluisa alta aikayksikön - eikä se muuttais sitä tosiasiaa, mikä se bändi on ja mistä se on lähtöisin. Niin se vaan on. Nyt en tarkoita, että kuuluisuus olisi itsearvoisen tärkeää tai että tällainen populäärimusiikki olisi esimerkiksi juuri mun heiniä. Hieno juttu vaan, että joku on ymmärtänyt sen 'salaisen kaavan'. Everybody is going to the party
Have a real good time |
Tympee Huttunen 22.09.2005 10:49:41 | |
---|
Hieno kirjoitus Paavilta. Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa. |