Juha86 17.03.2005 12:27:10 | |
---|
Sokoksella lauantaihin asti Kiila 13,90 €. Pitää pyrkiä hankkimaan. No huh. Mä maksoin siitä 19,90 Anttilassa. Epäreilua.. =) Tuon levyn paras juttu on se, että biisit on hyviä ensimmäisestä viimeiseen. Ei mitään täytepaskaa joukossa. Ja noi viulut on todella hienot, niitä on käytetty taitavasti. Mun suosikkeja on nyt Armo, Routa, Laululintu ja Pala siitä. Vaihtelee sitä mukaan kun kuuntelee levyä.. =) Vaikea valita sitä parasta, kun levy on niin helkkarin hyvä kokonaisuudessaan. Tonin mietteitä biiseistä voi lukea tuolta: http://www.apulanta.fi/Levyt/Albumit/Kiila/ You and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
Lego 17.03.2005 12:35:43 | |
---|
P = U * I |
Rattata 17.03.2005 13:54:45 | |
---|
Sokoksella lauantaihin asti Kiila 13,90 €. Pitää pyrkiä hankkimaan. Liittyykö tämä niihin 3+1 päiviin? Jos näin on, niin ehkä täältäkin saattaisi löytää. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
kapako 17.03.2005 15:26:18 | |
---|
Juu, on se vaan kumma setä tuo Toni. Ehtymätön arkku sillä miehellä tuntuu olevan noille vetäville kertosäkeille. Ei tässä voi kyllä ku ihmetellä. Noilla parilla samalla sointukierroilla se on tehny jo n+1 hienoa biisiä. Ei apina posetiivia käskemättä veivaa. |
micro 17.03.2005 16:27:06 | |
---|
tuo levy pitää kyllä hommata jostain...en ole kuullut muuta kun parempi toisistaan biisin ja tykkäilin sitä ainaskin. toivottavasti levykin pärisee yhtä kovaa kun aiemmat.... they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square |
Exhausted 17.03.2005 17:37:16 | |
---|
tampereen sokoksella Kiila maksoi 18,90. jäi ostamatta. >:| |
Exhausted 17.03.2005 22:14:02 | |
---|
pitihän se ottaa mp3:na kuunteluun. en kyllä oikein tykännyt. ei oikein yhtään hyvää biisiä. hyviä kohtia ennemmästi. ensimmäisen kuuntelun jälkeen oikein vitutti. |
Vuorela 18.03.2005 09:19:04 | |
---|
Itte en kyllä kans oikeen tykänny, mutta viime albumin perusteella tätä osas jo oottaakin... -Ikuisen vitutuksen veljeskunta- |
aivokuolio 18.03.2005 12:46:18 | |
---|
pitihän se ottaa mp3:na kuunteluun. en kyllä oikein tykännyt. ei oikein yhtään hyvää biisiä. hyviä kohtia ennemmästi. ensimmäisen kuuntelun jälkeen oikein vitutti. Otappa Antti se pää pois pyllystä ja syvenny kunnolla siihen levyyn. Ei siitä taikinastakaan pullaa leivota ellei anneta ensin turvota! Itselläni levy soi ehkä viidettä kertaa, ja kokoajan paranee. Menee heittäen ohi Heinola10:n ja Hiekan. mustan huoneen testi. |
Exhausted 18.03.2005 13:09:44 | |
---|
kuuntelin eilen kolme kertaa eikä siitä juurikaan parempaa tullut. ymmärrän kyllä että jos joku on digannut Hiekan meiningistä tai alkanut kuuntelemaan koko bändiä vasta Hiekan aikaan niin silloinhan tämä on kyllä maailman rankin ja paras levy |
aivokuolio 18.03.2005 13:37:52 | |
---|
kuuntelin eilen kolme kertaa eikä siitä juurikaan parempaa tullut. ymmärrän kyllä että jos joku on digannut Hiekan meiningistä tai alkanut kuuntelemaan koko bändiä vasta Hiekan aikaan niin silloinhan tämä on kyllä maailman rankin ja paras levy Meikäläinen on kuunnellut Apulantaa Ehjästä asti, H10 ja Hiekka ovat kauheita mutta Kiila toimii. mustan huoneen testi. |
Exhausted 18.03.2005 14:31:57 | |
---|
Mun mielestä taas tällä hetkellä noista kolmesta uusimmasta H10 on paras ja Hiekka huonoin |
Von Bob 18.03.2005 18:39:12 | |
---|
Oon nyt kuunnellut ehkä 20 kertaa albumin läpi ja täytyy sanoa että kyllä potkii. Kaikki biisit toimii ja meininki on kuin Aivan kuin kaikki muutkin-levyllä. Pala siitä, Armo ja Valon juuri suosikkeja tällä hetkellä, mutta tulee varmasti vaihtelemaan jatkuvasti. Oon kyllä diggaillu kaikkia Apislevyjä, mutta kyllä tää kuulostaa taas klassikkomateriaalilta. Nyt sitten vaan Tavastian keikkaa odottamaan. |
Juha86 18.03.2005 22:25:14 | |
---|
WANHA!!!1 Outoa, että toi linkki vanha on... No, päivän vanha se oli siitä hetkestä katsottuna, kun laitoin sen. Tonin mietteet tulivat sinne 16. päivä. Ja laitoin lähinnä siks, et joku ei mahdollisesti oo hokannut katsoa Apiksen sivuilta.. You and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
Lego 18.03.2005 22:32:52 | |
---|
Outoa, että toi linkki vanha on... No, päivän vanha se oli siitä hetkestä katsottuna, kun laitoin sen. Tonin mietteet tulivat sinne 16. päivä. Ja laitoin lähinnä siks, et joku ei mahdollisesti oo hokannut katsoa Apiksen sivuilta.. No tarkoitin lähinnä että jos selaat pari sivua taaksepäin niin postasin sen silloin tänne.. Ei muuta ihmeellistä. P = U * I |
JuniperThree 18.03.2005 23:08:25 | |
---|
Oon nyt kuunnellut ehkä 20 kertaa albumin läpi ja täytyy sanoa että kyllä potkii. Kaikki biisit toimii ja meininki on kuin Aivan kuin kaikki muutkin-levyllä. Pala siitä, Armo ja Valon juuri suosikkeja tällä hetkellä, mutta tulee varmasti vaihtelemaan jatkuvasti. Oon kyllä diggaillu kaikkia Apislevyjä, mutta kyllä tää kuulostaa taas klassikkomateriaalilta. Nyt sitten vaan Tavastian keikkaa odottamaan. Jep. Just ekaa kertaa pyörii läpi ja joudun syömään hattuni, kun epäilin tätä aivan tuhnuksi... Hieno ja monipuolinen levy... Olin odotellut noiden sellojen palaamista nyyhykbiiseihin...=) Soitolle ja tunteelle on nyt tilaa kaiken PODhälinän keskellä... |
Reddie 19.03.2005 14:10:07 (muokattu 19.03.2005 14:10:22) | |
---|
Perkele! Äsken tuli sit Kiilaa livenä ja akustisena YleX:ltä ja missasin! Jos joku sai tota nauhalle niin voin vaik rakastella sen kaa jos heittää mulle niitä veisuja.. ;) |
Tenho 19.03.2005 15:51:25 | |
---|
49 megainen mp3 löytyy :) Täytyy joskus kun jaksaa ottaa sieltä irti ne kappaleet. Kappaleet oli muistaakseni: Syöpä, Pala siitä, Valon juuri ja Kaukaa lähelle |
inot88 19.03.2005 17:04:12 | |
---|
mäki ootin sitä mut kans missasin.. mä kommentoisin tota uutta levyy silleen et munki mielest ihan mahtavia kappaleita mut jotenki tuntuu et levy menee läpi todella nopeesti...Oottasin et Toni kirjoittais levylle aina sellaset 12 -14 kappaletta 10 sijaan |
nikomati 19.03.2005 17:31:01 | |
---|
Jumankauta, pakko tässä turkulaisena hiukan kehasta et oli muuten pojilla hemmetin kova keikka eilen Caribiassa.. Tuli mm. Kalamiehen toveri ja ei tänään.. Aah, nannaa. Ainoo huonopuoli oli humalatilan liika korkeus, mut onneks joku akka pyöritti mut aina oikeeseen suuntaan! Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |