Aihe: Hellacopters
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1016 17 18 19 20
Folcce
04.06.2005 18:56:39 (muokattu 04.06.2005 19:16:23)
aivan mahtava biisi on vahvasti Lynyrd Skynyrd vaikutteinen No Angel To Lay Me Away.

Toi on mahtava. Biisi kolahti jo silloin kun nettisivuilla oli vasta 30 sek. maistiainen. Loistava "I Might Come See You Tonight" voisi myös aivan hyvin olla Lynyrd Skynyrdin biisi.
Hello! Would you like to come back to our hut?
mikko1
05.06.2005 10:15:36
Stupido Shopista (siis Helsingin) ainakin saa.

Anteeksi, kun oon uusavuton, mutta missä tällainen liike sijaitsee?
carlos
05.06.2005 10:20:34
Anteeksi, kun oon uusavuton, mutta missä tällainen liike sijaitsee?

www.google.fi

STUPIDO-SHOP HELSINKI
Iso Roobertinkatu 20-22
00120 Helsinki
Puh. 09-646 990
shop@stupido.fi

STUPIDO-SHOP TURKU
Eerikinkatu 8
20100 Turku
Puh. 02-469 5004
turku@stupido.fi
Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat.
Folcce
07.06.2005 11:38:48
Oli muuten hyvät ennakkokuuntelut Bar Loosessa eilen.
Ja ihan kohtalaiset dj:t (Nicke ja Strings). Jätkät soitti hyvää musaa ja nimmarit tipahti uuteen levyyn, aijai!
Hello! Would you like to come back to our hut?
carlos
08.06.2005 17:06:44 (muokattu 08.06.2005 17:07:45)
Tänään toi levy sit niiku virallisesti ilmestyi. Toivottavasti se kolahtaa postiluukustani pikapuolin.

Biisilista:
01. Before The Fall
02. Everything's On TV
03. Monkeyboy
04. No Angel To Lay Me Away
05. Bring It On Home
06. Leave It Alone
07. Murder On My Mind
08. I'm In The Band
09. Put Out The Fire
10. I Might Come See You Tonight
11. Nothing Terribly New
12. Make It Tonight
13. Time Got No Time To Wait For Me

EDIT: ja nyt oli jo ruis- ja ankkarockin keikatkin näkyvillä tuolla hellacopters.comissa.
aivokuolio
08.06.2005 18:02:11
Tänään toi levy sit niiku virallisesti ilmestyi. Toivottavasti se kolahtaa postiluukustani pikapuolin.

6.6. oli se virallinen julkaisupäivä. Ja eiköhän nuo biisilistat jokainen osaa katsoa...
mustan huoneen testi.
carlos
08.06.2005 20:20:32
6.6. oli se virallinen julkaisupäivä. Ja eiköhän nuo biisilistat jokainen osaa katsoa...

Vieläkö jotain valitettavaa keksit?
Anteeksi vain jos niissä kohteissa, joista minä olen julkaisupäivämäärän lukenut, ollaan puhuttu sen olevan 8.6.2005.
GoingNowhere
08.06.2005 22:07:22

Mie ostin sen jo kyl eilen freerecordshopista. Aika tuttua hellacoptersia mutta silti tykkään ihan hemmetisti! Kannattaa tietysti ostaa tuo missä on dvd mukana:)
Rock'n'Roll can never die, so keep on rockin' in the free world!!!
Jackie
08.06.2005 22:14:22

Ihme valitusta. Levyn sai täältä Imatralta jo viime perjantaina.
Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista!
aivokuolio
08.06.2005 22:18:15
Ihme valitusta. Levyn sai täältä Imatralta jo viime perjantaina.

Se on valitusta jos korjaa julkaisupäivämäärän? Ja voinhan minäkin pastea tänne vaikka koko Hellacoptersin diskografian, mutta tokkopa se kovin järkevää olisi...
mustan huoneen testi.
eppe
08.06.2005 23:39:32
krhm, coptersien sivuilla kyllä oli eurooppa 6.6 ja
skandinavia 8.6 ilmestymispäivä. Sama cdon.issa (8.6)
Jackie
08.06.2005 23:41:42
Se on valitusta jos korjaa julkaisupäivämäärän? Ja voinhan minäkin pastea tänne vaikka koko Hellacoptersin diskografian, mutta tokkopa se kovin järkevää olisi...

No herrajumala jos carlos laittaa uuden, suuresti odotetun levyn biisilistan ni ei siinä mitään pahaa ole. Sama asia kun kysellään keikkojen biisilistoja. Mutta olkoon tämä asia ja nautitaan erittäin hyvin onnistuneesta uudesta levystä.
Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista!
carlos
09.06.2005 12:37:48
Kuuntelinpa ton levyn hetki sitten läpi. Hieman pettynyt olen.
Saundit olivat kohtalaisen pelkistettyjä verrattuna aiempiin tuotoksiin, ja tuntui siltä, että musiikki olisi saanut vaikutteita Solutionista (joka loistava sekin). Ei vain yksinkertaisesti potkinut perseelle, niinkuin High Visibility muinoin teki ja tekee vieläkin.

Toivotaan, että levy tästä sitten kunnolla aukeis..
eppe
09.06.2005 13:00:48
Tänään kolahti omani postilaatikosta ja kokonaisuutena toimi ihan ok. Yhtään niin sanotusti heikkoa (tylsää) biisiä ei mielestäni ollu .
Olikohan se toi everything's on tv, joka muistutti montaa vanhaaa biisiä! Siinä tuli semmonen olo, että tän oon kuullu monta kertaa aikasemmin. Mutta muissa ei samaa fiilistä onneksi tullu
mikko1
09.06.2005 15:03:56
Nyt on tuota tullut muutama päivä kuunneltua, ja täytyy sanoa, ettei ihan odotuksia täyttänyt. Hyvä levy tämä on silti, varsinkin eka biisi ja I Might Come See You Tonight potkii.
DSC
09.06.2005 15:57:57
Kuuntelinpa ton levyn hetki sitten läpi. Hieman pettynyt olen.
Saundit olivat kohtalaisen pelkistettyjä verrattuna aiempiin tuotoksiin, ja tuntui siltä, että musiikki olisi saanut vaikutteita Solutionista (joka loistava sekin). Ei vain yksinkertaisesti potkinut perseelle, niinkuin High Visibility muinoin teki ja tekee vieläkin.

Toivotaan, että levy tästä sitten kunnolla aukeis..

Aamen. Paitsi että itse olen hieman enemmän kuin hieman pettynyt. No eipä voi poikia ainakaan biisien yli-tuottamisesta syyttää..
Rattata
09.06.2005 16:13:18
Nyt on kerran pyöräytetty. Ei kerkee enempää vielä kun on Coldplayt ja SOADitkin kuunneltava. :)

Mitä nyt tuosta yhdestä kerrasta jäi mieleen, niin pettynyt olen minäkin. Oli paikoitellen jopa häiritsevän rauhallinen meininki. Nyt mä ristin käteni ja toivon että levy alkais enemmän rokkaan kun kuuntelee. En kyllä tiedä miten se on mahdollista, mutta koitetaan.

Eli palaillaan pian toivottavasti toisenlaisten mietteitten kanssa.
muurikki ei suanna sumppiva keitettyä eilissäyönä nii laetettiin kunnon tehopaskoo heelumaan ja hajos koko värkki
GoingNowhere
09.06.2005 16:28:40

Nyt on kerran pyöräytetty. Ei kerkee enempää vielä kun on Coldplayt ja SOADitkin kuunneltava. :)

Mitä nyt tuosta yhdestä kerrasta jäi mieleen, niin pettynyt olen minäkin. Oli paikoitellen jopa häiritsevän rauhallinen meininki. Nyt mä ristin käteni ja toivon että levy alkais enemmän rokkaan kun kuuntelee. En kyllä tiedä miten se on mahdollista, mutta koitetaan.

Eli palaillaan pian toivottavasti toisenlaisten mietteitten kanssa.

Joo kannattaa tosiaan kuunnella monta kertaa niin kyllä se alkaa hyvältä kuulostaan:)
Rock'n'Roll can never die, so keep on rockin' in the free world!!!
terone
09.06.2005 18:53:57
teitä on kyllä vaikea miellyttää ... jos bändi muuttaa tyyliään niin valitetaan tai jos ei muuta niin valitetaan vanhan toistosta . mun mielestä tämä viimeisin on perhanan hyvä levy. taidan tykätä enemmän tästä tämän päivän hellacoptersista kuin vanhemmista. tämä uusin ei tosin ihan saanut seinille hyppimään niinkuin by the grace of god sai ...
a dj, a dj, let´s get out of here!!
gogo
09.06.2005 20:02:45
Joo. Nyt on pari kertaa pyöräytetty. Kuuliko kukaan tuota haastista muuten joka tuli YleX:ltä juuri..? Nappasin lopun, muuten meni ohi.

No, levy oli ihan ok. Säröö on vähennetty skitoista, ja tosi paljon Skynyrd-hengessä mennään. Ai että rock'n'roll on kuollut??

Eihän tää mikään hittilevy ole, enemmänkin sellaista kesäfiilistelymusaa. Jopa retrompi kuin aiemmat levyt.

Välillä tuppaa kyllä ärsyttämään tuo itsensä toisto.. Jos meikä arvostelis ni sellanen 3/5. Ihan jees.
oksettaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)