Aihe: The Smiths
1 2 3 4 5 6 7 8 9
HungryFD
02.07.2009 13:37:19
Kärpäsruoska: Ei näyttäisi. Studioalbumeista on CD:nä Strangeways Here We Come eikä mitään muuta.

Onhan tuolla Hatful of Hollow, joka on ehkä järkevämpi hankinta kuin Smiths...
"Serenity now!"
carnation
02.07.2009 14:19:35
Hetfloyd: Onhan tuolla Hatful of Hollow, joka on ehkä järkevämpi hankinta kuin Smiths...

...mutta ei siitäkään nyt ehkä ihan 22,90 euroa viitsisi maksaa. Tai mistä minä tiedän.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
kanisteri
02.07.2009 15:01:36
SiwamieS: Mystistä, eipä tosiaan näytä missään peruspuljussa ihmeemmin noita olevan. Missäs vaiheessa näin on käynyt? Tuntuu, että hetki sitten joka kaubasta sai noita pitkäsoittoja midprice-hintoihin ja alle.. Tosin niissä oli niitä "Iix, viimeinen mahdollisuus!" -huutomerkkitarroja kannessa.. Enpä tosin ole ikinä uskonut että ne pitää paikkansa ;P

Enpä ole ikinä ennen tiennyt huutomerkkitarran merkitystä. Kiitti Siwamies!
MV
02.07.2009 15:56:32
Huuto.netistä näköjään löytyi esim. The queen is dead ja sehän tuli nyt ostettuakin jo. Jos tuolla nyt pääsisi alkuun.
Are you madferit?
HungryFD
03.07.2009 13:13:11
carnation: ...mutta ei siitäkään nyt ehkä ihan 22,90 euroa viitsisi maksaa. Tai mistä minä tiedän.

Musiikin laadun puolesta ois melkeinpä järkevää maksaa toi, mut ehkei kuitenkaan...
"Serenity now!"
Stain
21.10.2009 13:26:40
how soon is now on ehkä synkin biisi ikinä.
"no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
pimeys
22.10.2009 02:15:33

Tilasin briteistä ensimmäiseksi Smiths-julkaisukseni Singles Box -paketin seiskatuumaisia, jotka on kohta melkein kulutettu kaikki loppuun. Ehkä noihin albumeihinkin pitäisi joskus tutustua, kun nämä sinkut on soitettu puhki.
doppelgänger
31.10.2009 12:43:30
On se kyllä harvinaisen kumma kun ei saa Smithsin levyjä uutena suomesta mistään. Pakko kai se on alkaa huuto.netistä metsästää.
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien
SikaPete
31.10.2009 12:57:06
basisti jr.: On se kyllä harvinaisen kumma kun ei saa Smithsin levyjä uutena suomesta mistään. Pakko kai se on alkaa huuto.netistä metsästää.

Ei saa uutena vai? Missä kaupungissa asut? Kyllä turussa kaupungin paras levykauppa eli 8raita (ei mainos, fakta) tarjoilee ison kattauksen. Onpa kummallista.
doppelgänger
31.10.2009 14:22:53
SikaPete: Ei saa uutena vai? Missä kaupungissa asut? Kyllä turussa kaupungin paras levykauppa eli 8raita (ei mainos, fakta) tarjoilee ison kattauksen. Onpa kummallista.

Itse asun ihan pikkukylässä jossa ei ole levykaupoista kuultukaan ja siis nettikaupoista puhuin
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien
MV
31.10.2009 19:28:17
SikaPete: Ei saa uutena vai? Missä kaupungissa asut? Kyllä turussa kaupungin paras levykauppa eli 8raita (ei mainos, fakta) tarjoilee ison kattauksen. Onpa kummallista.

Painokset on kuulemma loppu ainakin parista studiolevystä, näin sanoivat Turun Äxässä. Ja itse olen vain nähnyt sitä Sound of the smiths-kokoelmaa 8raidassa.
doppelgänger
01.11.2009 13:06:53
MV: Painokset on kuulemma loppu ainakin parista studiolevystä, näin sanoivat Turun Äxässä. Ja itse olen vain nähnyt sitä Sound of the smiths-kokoelmaa 8raidassa.

Joo, mäkin oon vaan löytäny ton Sound of the Smithsin joka mulla onkin. Ja vaikka se onkin tosi kattava paketti (45 biisiä) niin silti oisi kiva omistaa studiolevytkin erikseen.
professori
19.07.2010 23:57:18 (muokattu 20.07.2010 11:50:20)
Pakko nostaa ihan huvikseen. Ostelin tuossa debyyttilevyn Meat Is Murderin rinnalle, joka on ollut hyllyssä jo pidempään, se kun on mielestäni yhtyeen paras levy. Aloin viikko sitten intoutumaan lisää bändistä, vaikka hittejä on tullut popiteltua jo pidemmän aikaa. Kivaa upota tähän musaan. Tekisi mieli ostaa The Queen Is Dead, Louder than Bombs ja ehkä myös Hatful of Hollow.
"Paljon pilasit, kaiken munasit, nyt pillusi on kylmennyt" - Pekka Siitoin (muistokirjoitus vaimonsa kuolinilmoitukseen Turun Sanomissa)
Stain
20.07.2010 20:59:17
Marr on kyllä jännä kitaristi. Hieno, omaperäinen tyyli hänellä.
"no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
thescientist
21.07.2010 13:39:28
Stain: Marr on kyllä jännä kitaristi. Hieno, omaperäinen tyyli hänellä.

"You can't be influenced by Johnny Marr, because he is unique. You can't play what he plays. Even he can not play what he plays."

-Noel Gallagher.
"Cunnilingus and psychiatry brought us to this."
professori
21.07.2010 19:38:33
Tilasinpa the Queen Is Deadinkin sekä Hatful of Hollowin. Aluksi mietin Louder than Bombsia tuohon Hatullisen tilalle, mutta jotenkin se tuntui ihan liian kasaripopilta, vaikka loistavia biisejähän siinä on. Hatful of Hollowissa on ehkä post-punkimpi ja raa'empi meininki, jos näin voi sanoa.

Oon ihan koukussa nyt.
"Paljon pilasit, kaiken munasit, nyt pillusi on kylmennyt" - Pekka Siitoin (muistokirjoitus vaimonsa kuolinilmoitukseen Turun Sanomissa)
dipshit
21.07.2010 22:48:38 (muokattu 21.07.2010 22:48:54)
Mulla ei oo mitään järkevää sanottavaa, mutta sanotaan nyt lämpimikseen että There Is A Light That Never Goes Out on yksi kaikkien aikojen hienoimmista biiseistä. Muutenkin bändi on oikein hyvä. Heh juum..

E: järkyttävän nolo typo korjattu
MrQuin
23.07.2010 12:34:00

Dipsetcityboy: Mulla ei oo mitään järkevää sanottavaa, mutta sanotaan nyt lämpimikseen että There Is A Light That Never Goes Out on yksi kaikkien aikojen hienoimmista biiseistä. Muutenkin bändi on oikein hyvä. Heh juum..

Komppaan. Ainakin ko. bändin hienoimpia paloja, jos ei jopa se hienoin. Jännää/ rikollista on se, että kyseistä biisiä ei aikoinaan julkaistu sinkkuna lainkaan, vasta joskus 90-luvulla jonkun kokoelman kylkiäisenä.
Kahvihemmo
05.09.2010 14:05:49
Olen ollut kohta kaksi vuotta Smiths-fani.

Hyllystä löytyy:
- The Smiths
- Meat is Murder
- The Queen is Dead
- Strangeways, Here We Come
- Louder Than Bombs
- Hatful of Hollow
- The Sound of the Smiths (2CD)
- Sweet and Tender Hooligan -CD-single
- This Charming Man (kymmenen raidan maxi-CD-single)
- The Peel Session

Aluksi vierastin kasarisaundeja ja ylipäätään pehmeyttä... mutta joku siinä omaperäisessä kitarointityylissä viehätti ja nyt rakastan jo bändin musiikkia. Morrisseyn lyriikat lomittuvat musiikkiin hyvin mielenkiintoiseksi kokonaisuudeksi ja samalla ovat aidosti koskettavia ja auttavat nauramaan omalle elämäntilanteelleen ja ovat aika valloittavaa huumoria täynnä... Morrisseyn soolotuotantokin on hienoa. Ei tässä muuta...
Keskellä kauhistavaa loputonta lakeutta jossain Brasilian rajamailla
maelstorm
06.09.2010 03:41:00
kasarisaundeja? ...
Siivet.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)