KTR 23.05.2007 21:48:00 | |
---|
Minulla taas on sellainen kokemus ja mielikuva, että melkein kaikki mediat rakastavat Qotsaa. Joo. No tuossa Soundinkin arviossa kehuttiin edellisiä levyjä ja niihin suhteutettiin tuota uutta. Että ei se mikään huono arvio sinänsä ollut kai. |
gorgonoidi 23.05.2007 22:27:11 | |
---|
Ei ollutkaan, mutta ei juurikaan kovin imartelva kaikkine vertailuineen yhtyeen "kulta-aikoihin". |
vital 23.05.2007 22:28:00 (muokattu 23.05.2007 22:31:40) | |
---|
songs for the deaf sai aika paljon pisteitä medialta kun taas lullabies oli sellane "keskiverto" albumi. Kai olen lukenut vääriä lehtiä jos olen huomannut enemmän negatiivisia kuin positiivisia juttuja bändistä.. |
Carvel 24.05.2007 15:55:29 (muokattu 24.05.2007 15:56:00) | |
---|
songs for the deaf sai aika paljon pisteitä medialta kun taas lullabies oli sellane "keskiverto" albumi. Kai olen lukenut vääriä lehtiä jos olen huomannut enemmän negatiivisia kuin positiivisia juttuja bändistä.. niinpä, se on perseestä et arvioissa aina sanotaa Lullabies levyä et se on keskiverto ja verrataan songs for.. levyyn. lullabies on hyvä levy, ja odotan innolla uutta levyä, vielä ku saatais QOTSA suomeen. Kasari hevi valloittaa!!! |
vital 24.05.2007 20:44:01 (muokattu 24.05.2007 20:52:39) | |
---|
Niin, Lullabies oli niin erilainen, turha vertailla. Erilainen musiikki, tyyli, tunnelma, saundi, ja kokoonpano. Josh itse sanoi että hän haluaa ja yrittää aina tehdä jotain uutta eikä sitä samaa koko ajan. Jo 5 levyä QOTSAlta ja Josh keksii vieläkin uusia juttuja... muuten, onkohan kellään tietoa miks Josh ei käytä wah wah QOTSAssa? Siis esim sooloissa... Kun Kyusissä soitti niin hän käytti aika monesti wahia, ja taitavasti. Tässä loistava biisi missä Troy vetää hienon soolon, ja mahtava väliosuus siinä biisissä (tulee ensimmäisen kertosäen jälkeen) http://www.youtube.com/watch?v=U485cNDEBa0 |
miscage 24.05.2007 20:45:39 | |
---|
On kyllä ollut QOTSA-levyt kiitettävän erilaisia tähän mennessä. Debyytti on suht huonosti hallussa, mutta R:stä Lullabiesiin on ollut mukavaa vaihtelua. Uusi levy menee varmasti hankintaan. "Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?" |
vital 24.05.2007 20:57:44 | |
---|
heh itse asiassa debyytti levy on suosikkini niistä kaikista, kokonaisuutena aivan paras. Regular John, Avon, If Only, Mexicola, You Can't Quit Me Baby, Walkin' on the Sidewalks ovat klassikoita! |
miscage 24.05.2007 20:59:56 | |
---|
heh itse asiassa debyytti levy on suosikkini niistä kaikista, kokonaisuutena aivan paras. Regular John, Avon, If Only, Mexicola, You Can't Quit Me Baby, Walkin' on the Sidewalks ovat klassikoita! Pitäisi tsekata, tuolla "huonosti hallussa" tarkoitin että en ole oikein kuunnellut sitä kunnolla... If Onlyn, Regularin, Avonin tiedän....hienoja biisejä. "Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?" |
vital 24.05.2007 21:15:11 | |
---|
ah no sitten, my bad...youtubista löytyy melkein kaikki noi biisit ekalta levyltä... harmi ettei sitä levyä saa enää melkein mistään |
KTR 24.05.2007 22:03:58 | |
---|
Debyytti on paras QOTSA-levy Lullabiesin ohella mulle. Jokainen biisi on loistava. Tosin se instrumentaali tulee usein skipattua. |
masterhat 24.05.2007 23:21:05 (muokattu 24.05.2007 23:21:15) | |
---|
Pitäisi tsekata, tuolla \\\"huonosti hallussa\\\" tarkoitin että en ole oikein kuunnellut sitä kunnolla... If Onlyn, Regularin, Avonin tiedän....hienoja biisejä. E: ei mitään... |
ilmarihh 31.05.2007 09:13:20 | |
---|
Kuulin eilen vuotaneen version ks. levystä ja on kyllä aivan mahtava lätty, kerrassaan! Musatyyliä nyt tarkemmin en lähde pohtimaan, mutta QOTSAn levyistä kauimpana stonerista tämä kyllä on.... ei juurikaan kuulosta debyytiltä, mutta kyllä tässä on hommemaisuuksia vaikka muille jakaa. Onhan nuita sinkkubiisejä ollut kuunneltavissa siellä sun täällä, niistä saa vähän kuvaa levystä, ne tosin on sieltä "helpoimmasta" päästä... Heti kun vinyyli kauppaan pompsahtaa niin sieltä se myös löytäköön tiensä soittimeeni :) |
j-m.s 31.05.2007 11:59:31 | |
---|
Olen myös kuullut vuotaneen version ja mielestäni paras Qotsa levy heti SFTD:n jälkeen, vaikka toisaalta paha noita on järjestykseen pistää kun kaikki levyt toimii omasta mielestäni hyvin. Onneksi julkaisuun on aikaa enää vajaa 2 viikkoa... |
carnation 31.05.2007 12:08:08 (muokattu 31.05.2007 12:09:07) | |
---|
Niin, Lullabies oli niin erilainen, turha vertailla. Erilainen musiikki, tyyli, tunnelma, saundi, ja kokoonpano. Ei se nyt mun mielestä ole turhaa vertailla, QOTSA kuitenkin kyseessä molemmilla levyillä. Lullabiesia en ole itse jaksanut liiemmin kuunnella, jotenkin sellainen imu puuttui, ainakin ensivaikutelma oli tämä. Tai tarttuvuus, Songs for the Deafillahan on hittiä hitin perään. Ei ole kyllä muutenkaan ihan omaa sydäntä lähimpänä tämä bändi, vaikka varsin kelpo viisuja onkin siellä täällä. |
bastardo 04.06.2007 15:43:44 (muokattu 04.06.2007 15:44:45) | |
---|
Olen aika pettynyt Era Vulgarikseen. Odotin nettiin vuotaneiden biisien perusteella enemmän jamipainotteista levyä, mutta biiseissä on taas pistetty mutkat suoriksi ja yksinkertaistettu kaikki ylimääräinen pois. Eikä biisimateriaali ole kovin kummoista. Tällä hetkellä ne ainoat suosikkibiisit on Misfit Love ja River In The Road. Battery Acid on jäänyt mieleen inhokkina. Pakkohan tämä on silti poistaa levykaupasta. "If I told you that I knew about the sun and the moon, I'd be untrue" |
KTR 04.06.2007 18:22:39 | |
---|
Tyhmä kysymys: Milloin se nyt tarkalleen tulee kauppoihin? |
bedlam 04.06.2007 18:38:17 | |
---|
Tyhmä kysymys: Milloin se nyt tarkalleen tulee kauppoihin? Oikeesti hei. Googleen kun kirjoittaa: "queens of the stone age Era Vulgaris julkaisupäivä", niin päivämäärä näkyy heti ekan linkin alla. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
gorgonoidi 04.06.2007 18:41:02 | |
---|
Oikeesti hei. Googleen kun kirjoittaa: "queens of the stone age Era Vulgaris julkaisupäivä", niin päivämäärä näkyy heti ekan linkin alla. Hoho! Saa muuten nähä tulenko tuon levyn hommaamaan. Ei ole kovin paljoa kehuttu. |
KTR 04.06.2007 18:41:11 | |
---|
Ja muusikoiden.netin QOTSA-ketjuun kun kirjoittaa "Tyhmä kysymys: Milloin se nyt tarkalleen tulee kauppoihin?" niin vastaukseksi saa vinoilua. No joo.. KIITOS SILTI :)))))))) |
bedlam 04.06.2007 18:45:46 (muokattu 04.06.2007 18:46:16) | |
---|
Ja muusikoiden.netin QOTSA-ketjuun kun kirjoittaa "Tyhmä kysymys: Milloin se nyt tarkalleen tulee kauppoihin?" niin vastaukseksi saa vinoilua. No joo.. KIITOS SILTI :)))))))) Enkä vinoillu, hei! Ajattelin vain jakaa ilosanomaa tuosta ihmeellisestä Googlesta, joka aina vain jaksaa tietää kaikki uudetkin jutskat ;) Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |