Aihe: Tori Amos
1 2 3 4 5 6 7 8
stapani
26.01.2015 19:56:41
Taidan kuitenkin skipata.
Sen verran enemmän on Torilla noita biisejä mun makuuni
bändin kanssa kuin pelkän pianon kera. Harmi.
Tapani
HaloOfFlies
28.01.2015 20:37:31

Liput menivät kuumille kiville, joten lisäkonsertti järjestyi seuraavalle päivälle.

http://www.rumba.fi/uutiset/kysynta … lle-lisakonsertti-finlandia-taloon/
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Solex
31.01.2015 00:20:08 (muokattu 31.01.2015 00:20:55)
Täytyy hieman kommentoida keikkaa. Amos on ihan hyvä ja menestynyt artisti, mutta minusta liput ovat aika kalliit kuitenkin artistin profiilin huomioon ottaen. Sanotaan että kymppi pois kaikista hintaluokista vastaisi paremmin minun standardejani joten taidanpa jättää väliin kun ei kuitenkan ihan niin must ole minulle.

Kyllä, hintataso on linjassa monen muun artistin kanssa ja kysynnän/tarjonnan laki toteutuu myös kun ovat ilmeisesti hyvin käyneet kaupaksi. Lämmöllä vaan muistelen aikoja kun stadionkeikalle pääsi neljällä kympillä.
Basso on jalo soitin
kyseinen
31.01.2015 10:59:11
Solex: Lämmöllä vaan muistelen aikoja kun stadionkeikalle pääsi neljällä kympillä.

Ja kahvin sai markalla. Ennen oli kaikki niin paljon kivemmin.

Eihän se ihme, että myi noin pienen tilan. Myy toisenkin. Hyvä, että soittaa soolona, tarvi vaivautua.
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
MrQuin
01.09.2017 09:24:08

Tori Amos on julkaissut biisin, joka todellakin vetää vertoja 90-luvun huippuvuosille. Seitsemänminuuttinen eeppinen Reindeer King vetää paatuneemmankin kananlihalle. Uusi levy ilmestyy näköjään ensi viikolla.

https://www.youtube.com/watch?v=gsSBNNjhGJY
Milkop
01.09.2017 13:13:04

Tämähän oli iloinen yllätys. Hyvä biisi. Muutenkin olen aina tykännyt enemmän näistä laulu+piano -kappaleista kuin niistä bändivedoista. Pituutta nyt oli ehkä vähän liikaa vaihteluun nähden, mutta hyvä näinkin.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
arppah8
01.09.2017 13:18:16

Milkop: Tämähän oli iloinen yllätys. Hyvä biisi. Muutenkin olen aina tykännyt enemmän näistä laulu+piano -kappaleista kuin niistä bändivedoista. Pituutta nyt oli ehkä vähän liikaa vaihteluun nähden, mutta hyvä näinkin.

Mulla taas vähän toisinpäin, bändivedot hippasen enemmän mieleen.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata!
HaloOfFlies
19.12.2020 13:49:22 (muokattu 19.12.2020 13:50:10)

Uutta Toria. Better Angels pari viikkoa sitten ilmestyneeltä Christmastide-EP:ltä. https://www.youtube.com/watch?v=iiDT3If35Jk
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Kiinostunut Jäsen
19.12.2020 17:54:00 (muokattu 19.12.2020 17:55:34)
Etelä valtioiden likkoja. Ei tule muuta mieleen kun hänen hitti albumi "Boys for Pele" jonka biisejä soitettiin aikanaan ahkerasti radiossa ja MTV.
HaloOfFlies
16.12.2021 13:23:23 (muokattu 16.12.2021 13:26:40)

Tämä uusin Tori-levy Ocean to Ocean on kyllä ihan helvetin kova. Voisinpa melkein sanoa, että parasta mitä Tori on pukannut ulos sitten From The Choirgirl Hotelin. Ehkä jopa koko uran paras levy. Pitkästä aikaa myös bändilevy niiden lukuisten pianovetoisten albumien jälkeen. Ja kyllä kuulostaa hyvältä! Kakkosbiisi Speaking With Trees toi välittömästi kylmät väreet. Spiesissa ihan mahtavat bassolinjat.
Epämuusikko
16.12.2021 13:54:36
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
Prophet
16.12.2021 20:36:29
Epämuusikko: https://www.youtube.com/watch?v=wmy9CTn6xMs

Entä jos joku kuuluisa miespianisti käyttäsi vastaavanlaisesti pianopenkkiä esiintyessään?
MrQuin
21.12.2021 12:52:22 (muokattu 21.12.2021 12:57:57)

Hah, Tori heitti vastikään haastattelussa, että saattaa esittää Oil Spillin ensi keväänä starttavalla kiertueella. Niin, miten tuon vastaavan hinkkaamisen ilmentäisi arvokkaan maskuliinisesti siten, että olisi samalla uskottava esiintyjä? Ei taida onnistua.

Torin uus levy Ocean To Ocean on itse asiassa melko hyvä ja vanhat rikoskumppanit Matt Chamberlane ja Jon Evans ovat takaisin remmissä sitten vuoden 2009. Metal Water Wood ja Addition of Light Divided ehkä ne kovimmat palat.

Ehkä tällä uudella levyllä ei ole täysin sielusta ilmat pihalle lyövää timanttista vetoa kuten Reindeer King, Oysters, Pretty Good Year, Marianne etc., mutta kokonaisuutena ehdottomasti vahvinta Toria vuosikymmeniin.
Milkop
21.12.2021 21:33:04

Cover-lätyn jälkeen ei ole tullut kokonaisuutena yhtä vahvaa levyä. Seassa toki hyviä biisejä mutta kokonaisuus puuduttaa aina näillä uudemmilla. Liian pitkiä ovat olleet monet levyt. Uutta en nyt ole tuota sinkkua enempää kuunnellut, pitää joskus pyöräyttää.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)