Aihe: The Smashing Pumpkins
1 2 3 4 566 67 68 69 70162 163 164 165 166
koera
02.02.2008 13:26:19 (muokattu 02.02.2008 13:26:45)
Olipa raivokas vetäsy tuo Cherub Rock!! Tuli ihan nuoruusvuodet mieleen ja nostalgian tippa silmään.

Odotan kyllä innolla ja mielenkiinnolla kuukauden päästä siintävää "puolicoverbändin" keikkaa.
jannu
02.02.2008 13:47:36
Odotan kyllä innolla ja mielenkiinnolla kuukauden päästä siintävää "puolicoverbändin" keikkaa.

Mä kun oon luullut, että coverbändit soittaa vain muiden biisejä... Mikä vitun puolicover se on, jos bändin laulunkirjoittaja esittää omia biisejään oman bändinsä kanssa?
"Enkä halunnut muuta kuin suudella sinua niin että huulet rohtuu..."
koera
02.02.2008 18:06:59 (muokattu 02.02.2008 18:07:18)
Mä kun oon luullut, että coverbändit soittaa vain muiden biisejä... Mikä vitun puolicover se on, jos bändin laulunkirjoittaja esittää omia biisejään oman bändinsä kanssa?

Hah, mä arvasin että joku tähän provoon tarttuu ja vetää herneen nenukkiin, mutta en olis arvannu että näin äkkiä tulee kommenttia asiasta, ja näin kärkästä tekstiä vieläpä; tuhma sanakin siellä vilahti!
Kailis
02.02.2008 18:26:43

Hah, mä arvasin että joku tähän provoon tarttuu ja vetää herneen nenukkiin, mutta en olis arvannu että näin äkkiä tulee kommenttia asiasta, ja näin kärkästä tekstiä vieläpä; tuhma sanakin siellä vilahti!

Tää Jannu taitaa pitää sellaista "epävirallinen topic-vahti" manttelia harteillaan.
Sävis
03.02.2008 20:27:03
Se on tosiaan enää kuukausi tätä odottelua. Jee! Pitääkin ottaa tässä levyt tehokuunteluun, että voin sitten kailottaa mukana muiden kiusaksi.
Helmiä sioille.
jannu
03.02.2008 22:50:14

Jos ruma sana on sulle osoitus palkokasvista hengitysteissä, niin kiva. Ei tartte olla nero päätelläkseen, että joku tollaseen tarttuu.

Mä kirjoitan kärkkäästi, koska olen kärkäs ihminen. Ni. Sä puolestaan taidat olla joku "aikuinen"?
"Enkä halunnut muuta kuin suudella sinua niin että huulet rohtuu..."
koera
04.02.2008 11:40:49
Jos ruma sana on sulle osoitus palkokasvista hengitysteissä, niin kiva. Ei tartte olla nero päätelläkseen, että joku tollaseen tarttuu.

Mä kirjoitan kärkkäästi, koska olen kärkäs ihminen. Ni. Sä puolestaan taidat olla joku "aikuinen"?

Kyllä, pitää paikkansa. Olen "aikuinen". Tämä aikuinen sanoo nyt, että mitä jos lopetetaan tuo lapsellinen vinetys ja palataan takaisin asiaan..
Simo78
04.02.2008 11:49:47
Olipa raivokas vetäsy tuo Cherub Rock!! Tuli ihan nuoruusvuodet mieleen ja nostalgian tippa silmään.

Hyvä provo, plussat lähti! Sanokaat muut mitä sanoo, mutta kyllä tossa kommentissa on totuudensiemen! Viime kesänä kattelin tv:stä Smässäri liveä ja väistämättä tuli mieleen, että ei ole sama bändi kuin vuoden -00(?) jäähyväiskiertueella nähty orkesteri--> no tuolloinkin jo basistikin vaíhtunut. Ei ole lippuja hommattu, enkä tiedä edes hommaanko...
mrk
04.02.2008 12:05:02
Hyvä provo, plussat lähti! Sanokaat muut mitä sanoo, mutta kyllä tossa kommentissa on totuudensiemen! Viime kesänä kattelin tv:stä Smässäri liveä ja väistämättä tuli mieleen, että ei ole sama bändi kuin vuoden -00(?) jäähyväiskiertueella nähty orkesteri--> no tuolloinkin jo basistikin vaíhtunut. Ei ole lippuja hommattu, enkä tiedä edes hommaanko...

Juu ei ole sama bändi kuin vuonna 2000, tämä on parempi.
"Short On Long Term Goals"
AK80
08.02.2008 14:48:41 (muokattu 08.02.2008 14:54:48)

Nillinnallinnulkku. Tuollaisella asenteella olis jäänyt meikäläiseltäkin monet helvetin hyvät keikat näkemättä. Esim. Nine Inch Nailsit, Ministryt ja KMFDM.t ja hmmm QOTSA.

Pumpkinsin nähnyt viimeks vuonna 1996 ja seuraavaa kertaa odotettu jo hartaasti.
Vex and Siolence
Simo78
08.02.2008 15:44:42
Nillinnallinnulkku. Tuollaisella asenteella olis jäänyt meikäläiseltäkin monet helvetin hyvät keikat näkemättä. Esim. Nine Inch Nailsit, Ministryt ja KMFDM.t ja hmmm QOTSA.

Pumpkinsin nähnyt viimeks vuonna 1996 ja seuraavaa kertaa odotettu jo hartaasti.

Ai siksikö huono asenne, kun kuullosti laimealta, ho ho ho vaan sullekin...
AK80
08.02.2008 17:29:00
Ai siksikö huono asenne, kun kuullosti laimealta, ho ho ho vaan sullekin...

Eihän se toisaalta niin hooceetä ole kuin Samuli Putron uikutus... Tai Bush
;)
Vex and Siolence
Stain
08.02.2008 20:04:16
Se on tosiaan enää kuukausi tätä odottelua. Jee! Pitääkin ottaa tässä levyt tehokuunteluun, että voin sitten kailottaa mukana muiden kiusaksi.

Itse varmaan yritän välttää pumpkinsien kuuntelua, että mahdollisimman monen biisin kohdalla kylmät väreet juoksisivat pitkin selkää. Tai no, ehkä jotain sanoja vois vielä vilkaista että voi sitten tosiaan hoilata täysillä.
"Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... " - Kristiina, The Micragirls -
mrk
08.02.2008 21:49:22

Mitä vittua, joku muukin nähnyt jo tuolloin? Eiku joo, nyt vasta huomasin nimimerkin... ;)
luppakorva
12.02.2008 21:09:10
Näyttävät soittavan joka ilta samaa settiä. Toivottavasti ei tuu mitään rutiinivetoa.
mrk
13.02.2008 09:30:14
Näyttävät soittavan joka ilta samaa settiä. Toivottavasti ei tuu mitään rutiinivetoa.

Joo, hieman tuntuu olevan mielikuvitus kadoksissa (ja minä kun menin muutama viesti ylempänä kehumaan kuinka vaihtelevat biisilistaansa illasta toiseen) Pariisin keikka parhaillaan kuuntelussa, hyvin toimii joka tapauksessa.
Heavy Metal Machine
13.02.2008 12:43:46
Joo, hieman tuntuu olevan mielikuvitus kadoksissa (ja minä kun menin muutama viesti ylempänä kehumaan kuinka vaihtelevat biisilistaansa illasta toiseen)

Tätä kommenttia ihmettelinkin kun bändihän tunnetusti soittaa yhtä ja samaa settiä läpi rundin. Näin on ollut muistaakseni aina. Muutamien biisien vaihdoksia toki on tapahtunut aikaisemmin, mutta nyt kyllä junnaavat tuota samaa settiä joka ilta.

Päätin että en enää tarkista yhtään settiä tai keikka-arviota ennen Stadin keikkaa. Toivottavasti tulee jotain spesua :)

TJ 19!
HELSINGIN JOKERIT 1967
mrk
13.02.2008 13:07:11
Tätä kommenttia ihmettelinkin kun bändihän tunnetusti soittaa yhtä ja samaa settiä läpi rundin. Näin on ollut muistaakseni aina. Muutamien biisien vaihdoksia toki on tapahtunut aikaisemmin, mutta nyt kyllä junnaavat tuota samaa settiä joka ilta.

Viime vuonna oli vaihtelua illasta toiseen ihan kiitettävästi. Esimerkiksi Tukholman keikan jälkeisellä Kööpenhaminan keikalla olisi tullut 9 eri biisiä ja järjestyskin aivan eri.
Heavy Metal Machine
13.02.2008 13:09:24
Viime vuonna oli vaihtelua illasta toiseen ihan kiitettävästi. Esimerkiksi Tukholman keikan jälkeisellä Kööpenhaminan keikalla olisi tullut 9 eri biisiä ja järjestyskin aivan eri.

Okei. Olen selkeästi jämähtäynyt menneisyyteen :)
HELSINGIN JOKERIT 1967
Simo78
13.02.2008 18:23:42
Eihän se toisaalta niin hooceetä ole kuin Samuli Putron uikutus... Tai Bush
;)

Jos nyt tällä linjalle lähdetään, niin jos ei pokkaa laittaa jäsenkuvakseen tietoa itsestään, niin suosiolla voisi olla viisastelematta!! Jos nyt yhtään lohduttaa, niin olin kyllä aikoinaan kova smassäri-fani ja vanhat levyt toimii vieläkin, eipä vaan toi live-veto lämmittänyt...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)