Aihe: Kiss - maailman maagisin bändi
1 2 3 4 565 66 67 68 69133 134 135 136 137
HaloOfFlies
28.01.2011 11:48:01 (muokattu 28.01.2011 12:20:11)

Jatkavat Sonic Boomin hyväksi havaitulla linjalla, eli Paul Stanley tuottaa tulevan levyn. Studioon ovat menossa maaliskuussa. Paul teki Sonic Boomilla hyvää työtä eikä varmasti tulevallakaan levyllä petä!

www.kissonline.com
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
aivokuolio
30.01.2011 10:20:03
Enpä tiiä saatana. Loppupeleissä Sonic Boom oli vain laiskanpulskaa meininkiä ja en kyllä tajua mikä niissä soundeissa muka olis niin erikoista. Tylsää ja sliipattua.

Räväkkyyttä ja meininkiä kaipaisin enemmän mutta sitä lienee turha ootella. Sama lyyä Alive soittimeen.
santa
31.01.2011 06:07:37
aivokuolio: Enpä tiiä saatana. Loppupeleissä Sonic Boom oli vain laiskanpulskaa meininkiä ja en kyllä tajua mikä niissä soundeissa muka olis niin erikoista. Tylsää ja sliipattua.

Räväkkyyttä ja meininkiä kaipaisin enemmän mutta sitä lienee turha ootella. Sama lyyä Alive soittimeen.

niimpä se on. those were the days. mutta kysehän oli kokonaisesta levystä 11 vuoteen ja sitltä tuli helvetin hyvä bändi levy ilman studiomuusikkoja sun muita aputuottajia. ei tietenkään pidä verrata 76-77 kulta aikoihin. "kiss lasit silmille niin heikoinkin kissin biisi pesee edelleen kaikki maailman parhaat biisit". kyllä paukka on tuottanut kissille niin paljon hyvää niin sitä nannaa sieltä tulee edelleen. jos ei tykkää niin voi kuunnella vaikka imo metallicaa
MarkoA
31.01.2011 16:32:44
Parempi Sonic Boom, kun ei mitään. Next...
Positiivista sen olla pitää!!!
MegaMan
08.02.2011 10:42:41
Mä ainakin toivon ettei Kiss tee enää yhtään levyä ton Sonic Boomin jälkee. Paskin levy heti Crazy Nightsin jälkee. Häviää esim. Psycho Circukselle ihan 6-0. Ei mua ainakaan haittaa jotkut studiomuusikot levyllä jos kerran musa on ihan kunkkua. Paskaa musaa ei kuuntele kukaa vaikka siel ois kuinka virallinen Kiss-kokoonpano soittamassa joka biisissä. Sonic Boom kouluarvosanoin 6.

Muutenkin wannabe-Catman ja poser-Space Ace on idiootein veto mitä Kiss on tehny! Ei oikee ukot osaa vissii päästää irti nyt siitä ajatuksesta että originaali Kiss on mennyttä ja se oli hienoa sillon joskus. Harmittaa että niinkin paljon ku meikäläinen rakastaa Kissiä, ni ne apinat sortuu tollasee ala-arvoisuuteen. Prkl! :)
Minä juon kossua!!!
HaloOfFlies
08.02.2011 10:57:38 (muokattu 08.02.2011 11:00:58)

MegaMan: Mä ainakin toivon ettei Kiss tee enää yhtään levyä ton Sonic Boomin jälkee. Paskin levy heti Crazy Nightsin jälkee. Häviää esim. Psycho Circukselle ihan 6-0. Ei mua ainakaan haittaa jotkut studiomuusikot levyllä jos kerran musa on ihan kunkkua. Paskaa musaa ei kuuntele kukaa vaikka siel ois kuinka virallinen Kiss-kokoonpano soittamassa joka biisissä. Sonic Boom kouluarvosanoin 6.

Muutenkin wannabe-Catman ja poser-Space Ace on idiootein veto mitä Kiss on tehny! Ei oikee ukot osaa vissii päästää irti nyt siitä ajatuksesta että originaali Kiss on mennyttä ja se oli hienoa sillon joskus. Harmittaa että niinkin paljon ku meikäläinen rakastaa Kissiä, ni ne apinat sortuu tollasee ala-arvoisuuteen. Prkl! :)

Ei tuo kyllä bändin suosioon ainakaan ole näin pitemmällä tähtäimellä vaikuttanut. Vaikka silloin 2000-luvun alussa, kun tuo tapahtui, bändi vetikin monta vuotta matalalla profiililla, niin nykyään Kiss on suositumpi kuin ikinä. On kolmella viimeisellä kiertueella vetänyt poikkeuksetta täysille areenoille, jopa Jenkeissä. Olin itsekin aikanaan kovasti Space-Tommya vastaan, mutta nykyään ukko täyttää tonttinsa vallan mainiosti. Eivätkä Ace-maneeritkaan enää paista soitossa niin räikeästi läpi, kuin alussa.

Paul Stanley on ainakin perustellut tuota ratkaisua sillä, että ihmiset eivät Kissin kuvia nähdessään välitä ketä siellä maskien takana on (mitä minä en toisaalta ymmärrä yhtään) vaan he tunnistavat kuvista pelkästään Kissin. Jos vielä tässä joku päivä käy niin, että Genen ja Paulin maskeissa heiluvat uudet ukot, niin se on sitten minullekin jo liikaa.

Ja pakko sanoa, että nykykokoonpano on todella tykki, varsinkin livenä. Hartwall Areenalla tuli kolme vuotta sitten todistettua ja kyllä lähti.
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
MegaMan
08.02.2011 11:16:39
...niin nykyään Kiss on suositumpi kuin ikinä.

Tämä ei kyllä varmaankaan pidä paikkaansa. 70-luvulla Kissin kulta-aikoina puhuttiin yleisesti Kiss-maniasta ja joka tuutista tuli ulos Kiss sitä ja Kiss tätä. Ei minusta nykyään voida puhua edes samaan yltävästä huumasta kun bändiä ei juurikaan näy edes teeveessä tai lehdissä. Aktiivisesti kiertävät kyllä ja loppuun myytyjä ovat areenat.

Ja pakko sanoa, että nykykokoonpano on todella tykki, varsinkin livenä. Hartwall Areenalla tuli kolme vuotta sitten todistettua ja kyllä lähti.

Joskus uraa aloittaessaan sanoivat ukot itse, että ei se kellontarkka soitto ole kaikki kaikessa vaan se taika, mikä pitää ylipäänsä välittyä Rock'n Roll-showsta. Ja pakko sanoa, että nykyisestä kokoonpanosta puuttuu se taika täysin mikä originaalikokoonpanossa vallitsi, vaikka soittaisivat kuinka tiukasti.
Minä juon kossua!!!
aivokuolio
08.02.2011 11:20:16
^

Megamies sen sanoi.
MaxDamage
08.02.2011 22:56:15
MegaMan: Joskus uraa aloittaessaan sanoivat ukot itse, että ei se kellontarkka soitto ole kaikki kaikessa vaan se taika, mikä pitää ylipäänsä välittyä Rock'n Roll-showsta. Ja pakko sanoa, että nykyisestä kokoonpanosta puuttuu se taika täysin mikä originaalikokoonpanossa vallitsi, vaikka soittaisivat kuinka tiukasti.

Helvetin hyvin sanottu. KISS teki Farewell- kiertueen vuonna 2000 ja siihen loppui bändin taru. Nykyään lauteilla on jotain ihme teeskentelijähyyppiä+ kaksi vanhaa heppua, joiden takia hitit vedetään hitaammassa tempossa. Joku tykkää joo, mutta mua nykymeininki lähinnä oksettaa. Sonic Boom on aivan järkyttävän huono levy. Hirveitä sovituksia ja kaameita biisejä.

Entisenä hardcore fanina ottaa todella päähän, että joutuu vuonna 2011 kirjoittamaan tällaista idoleistaan, mutta itse ovat hommansa mokanneet.
Tande
08.02.2011 23:30:12
MaxDamage: Nykyään lauteilla on jotain ihme teeskentelijähyyppiä+ kaksi vanhaa heppua, joiden takia hitit vedetään hitaammassa tempossa.

Enemmistö biiseistä soitetaan nykyään ihan alkuperäisellä tempolla. Siitä voi taas olla montaa mieltä, pitääkö Singeriä ja Thayeria "teeskentelijöinä". Ainakin minulle on välitynyt kuva, että ovat mukana koko sydämellä, vaikka palkkamuusikkoja ovatkin. Ja mitä molempia herroja olen päässyt lyhyesti tapaamaan, ovat myös he myös erittäin ystävällisiä faneja kohtaan.
Anteeksi.
HaloOfFlies
09.02.2011 00:21:53 (muokattu 09.02.2011 00:22:53)

Tande: Enemmistö biiseistä soitetaan nykyään ihan alkuperäisellä tempolla. Siitä voi taas olla montaa mieltä, pitääkö Singeriä ja Thayeria "teeskentelijöinä". Ainakin minulle on välitynyt kuva, että ovat mukana koko sydämellä, vaikka palkkamuusikkoja ovatkin. Ja mitä molempia herroja olen päässyt lyhyesti tapaamaan, ovat myös he myös erittäin ystävällisiä faneja kohtaan.

Molemmilla on historiaa bändissä jo 90-luvun alusta saakka. Kannattaa muistaa, että Thayeria ei ihan pystymetsästä kuitenkaan Spaceman-saappaisiin vetäisty, vaan mies on tehnyt töitä Kiss-leirissä jo 80-luvun lopulta lähtien biisintekijänä, sessiokitaristina ja toimipa heppu bändin kiertuemanagerina Alive/Worldwide-kiertueella. Muun muassa Kissologyt ovat aika pitkälle juuri Thayerin kätten jälkeä.
aivokuolio
09.02.2011 09:49:52
danny: Molemmilla on historiaa bändissä jo 90-luvun alusta saakka. Kannattaa muistaa, että Thayeria ei ihan pystymetsästä kuitenkaan Spaceman-saappaisiin vetäisty, vaan mies on tehnyt töitä Kiss-leirissä jo 80-luvun lopulta lähtien biisintekijänä, sessiokitaristina ja toimipa heppu bändin kiertuemanagerina Alive/Worldwide-kiertueella. Muun muassa Kissologyt ovat aika pitkälle juuri Thayerin kätten jälkeä.

So what? Ei äijällä oo ollu mitään vaikutusta siihen kaikista tärkeimpään eli musaan.
MegaMan
09.02.2011 10:37:57
danny: Molemmilla on historiaa bändissä jo 90-luvun alusta saakka. Kannattaa muistaa, että Thayeria ei ihan pystymetsästä kuitenkaan Spaceman-saappaisiin vetäisty, vaan mies on tehnyt töitä Kiss-leirissä jo 80-luvun lopulta lähtien biisintekijänä, sessiokitaristina ja toimipa heppu bändin kiertuemanagerina Alive/Worldwide-kiertueella. Muun muassa Kissologyt ovat aika pitkälle juuri Thayerin kätten jälkeä.

Se on ihan sama kuka siellä taustalla milloinkin häärii ja kuinka paljon oot duunia bändille kulisseissa tehny. Ja se on mulle ihan sama ketä Kiss nykyisin palkkaa riveihinsä ja millä kokoonpanolla vetää. Pääpointti on että Space Ace on Ace Frehley ja Catman on Peter Criss. Thayer ja Singer on nyt vaa kuin kaks jätkää naamiaisasuissa. Oisvat keksineet uudet hahmot niin kuin (onneksi) tehtiin Eric Carrin ja Vinnie Vincentin kohdalla.

Eniten mua ihmetyttää se miks nää kaks on edes suostunu vetää orkkisjätkien kamat niskaan?!?! Eiks niille yhtää oo tullu fiilis et nyt ollaa ihan varajätkiä ja kakkoslaatua kun ei kerran aitoja saada. Sitäpaitsi jos ne molemmat on kerran idolisoinu Kissiä aikanaan, ni luulis tuntuvan ihan ryöstöltä esittää näitä orkkisjätkiä. Kai se raha on taas nääkin hommat määränny.
Minä juon kossua!!!
Regalis Apertura
09.02.2011 15:14:01
Saahan sitä valittaa tuosta Acen/Peterin maskien käytöstä purnata maailman tappiin... Mutta minkäs teet kun herrat Stanley & Simmons ovat näin suuressa viisaudessaan(?) päättäneet. Tiedä sitten mikä herroille tuli kun tehtiin muutos esim. Vinnie Vincentin kohdalla...
HaloOfFlies
09.02.2011 17:31:09 (muokattu 09.02.2011 17:33:12)

Regalis Apertura: Saahan sitä valittaa tuosta Acen/Peterin maskien käytöstä purnata maailman tappiin... Mutta minkäs teet kun herrat Stanley & Simmons ovat näin suuressa viisaudessaan(?) päättäneet. Tiedä sitten mikä herroille tuli kun tehtiin muutos esim. Vinnie Vincentin kohdalla...

Muistaakseni ainakin Paul on haastatteluissa sanonut että heitä ei vaan kiinnostanut enää Genen kanssa keksiä Ericille ja Tommylle uusia maskeja, sillä heidän mielestään ihmiset yhdistävät bändin noihin alkuperäismeikkeihin. Uusien maskien kehittämisessä ei nähty mitään järkeä.

Eric Singer on todennut että hänellä oli erittäin sekavat fiilikset pukiessaan Peterin maskin ekan kerran päälle. Eipä noilla kavereilla ole tainnut olla paljoa varaa sanoa, että ei kiitos. Pomot on käskeneet, niin on toteltu kiltisti.
Lennu
10.02.2011 02:30:06

Olihan se kasvomaaleilla läträäminen ihan kivaa silloin kymmenkesäisenä, mutta nää äijäthän on mitä, viiskymppisiä? Kai niistä nyt vois jo kokonaan luopua.
"mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle
Flash
10.02.2011 07:37:42

Lennu: Olihan se kasvomaaleilla läträäminen ihan kivaa silloin kymmenkesäisenä, mutta nää äijäthän on mitä, viiskymppisiä? Kai niistä nyt vois jo kokonaan luopua.

Kuuskymppisiä. Ja just sen takia ne niitä maaleja tartteekin. :D

Itse tykkään siitä Sonic Boom levystä. Ei tuotannollisesti kovin kummoinen, mutta biisimateriaali kohtuullisen laadukasta (piti tosin kuunnella muutaman kerran, ennenkuin kunnolla upposi). Kestää kyllä vertailun 70-luvun jälkeisten levyjen kanssa.
Live Music Is Better!
mlehtinen
10.02.2011 08:19:21
^Samaa mieltä. Onhan Sonic Boom nyt melkein eri planeetalta kuin esim. Crazy Nights tai Asylum. Kyllä niitäkin silloin tällöin tulee kuunneltua mutta paljon mieluummin laitan Sonic Boomin soittimeen. Eipä siitä mitään kuolemattomia klassikoita löydy mutta ihan ok kokonaisuus kuitenkin. Tarkemmin ajatellen paras Kiss-levy sitten Lick It Upin ja pääseekin juuri ja juuri omaan Kiss Top 10:iin.
"Can they do it? Fuck yeah, they're the E Street Band!"
Mad-Mike
10.02.2011 10:43:39
Sonic Boom yllätti mut ainaki positiivisesti. Oli negatiivinen ennakkoasenne levyä kohtaan sen ilmestymisen aikoihin mutta kelpo biisejähän levyltä löytyy. Ostamisen jälkeen tullut pyöritettyä soittimessa muutaman kerran.
R.I.P. Gary Moore!
stickyfinger
10.02.2011 12:57:21
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)