dipshit 18.12.2007 00:08:27 | |
---|
dimeadozen.org Hmm, pitää rekisteröityä. Huomenna siis. Mutta vaikuttaa aika löydöltä, jos tuolla nyt paljon noita bootleggeja löytyy + |
Borlag 18.12.2007 00:14:39 | |
---|
Hmm, pitää rekisteröityä. Huomenna siis. Mutta vaikuttaa aika löydöltä, jos tuolla nyt paljon noita bootleggeja löytyy + Tällä hetkellä taitaa olla isoin bootleg saitti, PT:tä löytyy joku satakunta tuolta vaihtelevalla laadulla. Saitin periaate on että virallisia julkaisuja ei suvaita, eikä bändejä jotka ei näitä salli. Tosin vaativat bändejä ilmoittamaan siitä ettei he halua keikkojaan jaettavan siellä, ennen kuin laittavat banni listalle. Jos ei heti natsaa rekisteröityminen, klikkaile sitä linkkiä niin kyllä se siitä, noita paikkoja kun vapautuu kerran kymmenessä minuutissa kun vanhoja ja bannattuja käyttäjiä tiputetaan. |
SuvantoJ- 18.12.2007 08:15:57 | |
---|
Ja audiohan löytyy dimesta jo, laatua kuvattu kiertueen parhaimmaksi yleisöäänitteeksi :) Suuret kiitokset näistä muuten, kuuntelin eilen molemmat bändit läpi ja hyvältä kuulosti :) M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri" |
Johannes_t 18.12.2007 09:34:12 | |
---|
Olet vain kranttu. Meikäläisen kaveri taas totes että paras keikka ikinä ja että lunasti kaikki odotukset. Mun mielestä keikka oli hyvä muttei mitenkään tajunnanräjäyttävä. Näinhän se menee, mielipiteet/persreijät, ja hyvä niin. Odotukset olivat liian korkealla, "täydellinen" soitto ja soundimaailmahan ovat tässä tapauksessa lähtökohta, niin en niitä osaa pitää poikkeuksellisena juttuna. |
Socialite 18.12.2007 12:01:03 | |
---|
Mjoo, ihan jees keikka pakkahuoneella! Ei kyllä pärjännyt millään osa-alueella ilosaarirokin vedolle mutta nautittava keikka joka tapauksessa...ehkä vähän liikaa sellaista muniin puhaltelua oli välillä mutta menevämmät biisit rokkas hienosti ja saundit oli hyvät. Ampumahiihto on lajina paras, hiihdät vaan ja täplät alas! |
Jorte Kariko 20.12.2007 12:23:38 (muokattu 20.12.2007 12:23:53) | |
---|
En jaksanut kelata tätä ketjua taaksepäin, mutta ilmoitus Tamperelaisille PT faneille, Tampereen swamp musicissa oli myynnissä Nil Recurring, joku japsi versio muistaakseni, että sieltä hakemaan jos on tarvis, itse tilasin Burning shredistä, että tämmöistä kunhan vain ilmoittelin. Kun mennään naimisiin annetaan toisilleen vaitiololupaus. Jos sitä ei pidä, täytyy erota ja silloin pitää jakaa lamput ja veitset ja yleensä ei voida sopia kuka saa lapset. Niiden jotka eivät voi sopia siitä, täytyy mennä pörssimeklarin luo. |
spindel 21.12.2007 13:32:35 | |
---|
Porcupine oli todella rautainen Pakkahuoneella ! Osasin kyllä odottaa hienoa proge-keikkaa ja sellainenhan tuo olikin. SAundit olivat loistavat, varsin identtiset levyjen kanssa. Aika harvinaista Pakkahuoneella... Biisilistastakaan ei ole oikeastaan mitään valittamista, hittipainoitteistahan tuo oli. Itselle kohokohta oli varmaan Anasthetize tahi Trains. Jälkimmäisen yhteislaulu -herkistely oli todella siistiä :) Vaikuteksen tekivät myös Fear of a Blank Planet -levyn biiseihin tehdyt videot. Komeaa katseltavaa, videot toivat levyn teemaa hyvin esille. Onko jollakin tietoa, saako näitä videoita hommattua/ladattua jostain ? Yövieraat on päivälle vieraat... |
taimou 21.12.2007 14:02:26 | |
---|
|
taimou 21.12.2007 14:03:40 | |
---|
|
atha 21.12.2007 22:39:32 | |
---|
Fear of a blank planetin DVD audio -versiolla on jotain matskua, esim. nimibiisin ja Anesthetizen videot, jotka pyörivät keikallakin. |
pietu 25.12.2007 14:53:44 | |
---|
Porcupine tree on yks lempibändeistä ja olin keikkaakin todistaas Treellä taannoin. Yks asia bändin suhteen vaan kaivertaa: Minkä ihmeen takia ne ei soita koskaan livenä "Shallow"-biisiään deadwing levyltä!? Mun mielestä se sopis keikkasettiin aivan julmetun hyvin ja shallow on mun ehdoton lemppari edelleenkin Pt-biiseistä. Et tämmönen vuodatus.. :) www.myspace.com/rhinocheroes |
pardy 25.12.2007 17:58:23 | |
---|
Porcupine tree on yks lempibändeistä ja olin keikkaakin todistaas Treellä taannoin. Yks asia bändin suhteen vaan kaivertaa: Minkä ihmeen takia ne ei soita koskaan livenä "Shallow"-biisiään deadwing levyltä!? Mun mielestä se sopis keikkasettiin aivan julmetun hyvin ja shallow on mun ehdoton lemppari edelleenkin Pt-biiseistä. Et tämmönen vuodatus.. :) Deadwing-kiertueella soittivat, samoin mahdollisesti Arriving Somewhere-kiertueella. Onhan se hyvä menobiisi, mutta itse harmittelen vieläkin enemmän mitä mahtavimpien B-puolibiisien puuttumista keikoilla. Onneksi Tampereella tuli sentään Half-Light, mutta jäin silti kovasti kaipaamaan Drown With Me:tä ja Mother and Child Divided:ia joita olivat kyllä aiemmin syksyllä keikoilla vetäneet. So Called Friend on myös yksi jota toivoin salaa. Ps. Saiko isäskin lopulta lipun sinne keikalle? |
t0mmi 25.12.2007 18:13:31 | |
---|
YleXiltä tulee parhaillaan uusintana Porcupine Treen Ilosaarirockin keikka. www.ilosaarirock.fi | www.rokumentti.com |
pardy 25.12.2007 19:03:32 (muokattu 25.12.2007 19:05:08) | |
---|
YleXiltä tulee parhaillaan uusintana Porcupine Treen Ilosaarirockin keikka. Damn, just tuli Trainsin loppu ku tämän huomasin.. No, onneks ko. keikka on mulla konella jemmassa. E: Oli vielä tunnin kestänyt ohjelma, tuliko siinä koko keikka? Mulla on vaan se aikaisemmin joskus lähetetty puolen tunnin ohjelma jossa ei montaakaan biisiä ole. |
t0mmi 25.12.2007 20:24:35 | |
---|
E: Oli vielä tunnin kestänyt ohjelma, tuliko siinä koko keikka? Mulla on vaan se aikaisemmin joskus lähetetty puolen tunnin ohjelma jossa ei montaakaan biisiä ole. Taisi siinä koko keikka tulla, aika tarkalleen tunnin kesti ja spiikkejä oli leikattu välistä. Toimittaja ei tietenkään malttanut olla höpisemästä musiikin päälle, mutta hyvä näinkin. www.ilosaarirock.fi | www.rokumentti.com |
doppelgänger 25.12.2007 21:14:50 | |
---|
Äsken tilasin Warszawa kun näytti niin hyvältä biisilista. Signifystä tykkään aika paljon niin ajattelin että luultavasti tykkään. |
Ali 26.12.2007 23:49:53 | |
---|
Minkä ihmeen takia ne ei soita koskaan livenä "Shallow"-biisiään deadwing levyltä!? Mun mielestä se sopis keikkasettiin aivan julmetun hyvin ja shallow on mun ehdoton lemppari edelleenkin Pt-biiseistä. Mielestäni Wilson ei liiemmin perusta ko. biisistä ja/tai se ei toimi hänen mielestään hyvin livenä, joten bändi ei sitä esitä. Näitä tapauksia on useampikin, esim. Stars Die, joka on aivan jumalainen biisi (myös SW:n mielestä), mutta se ei toimi Wilsonin mielestä livenä, joten biisiä ei siten myöskään esitetä livenä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
HeavyMachinery 27.12.2007 00:44:10 | |
---|
Niin no, no niin. Hirvittävä pettymyshän tuo oli. Latasin kylläkin melkoiset odotukset keikkaa kohtaan, ei siinä, mutta kyllä livenä voisi myös soittamisen lisäksi SOITTAA. Nyt meininki oli vähän kuin ois kotona levyä kuunnellut ja joku tönii vieressä ;) Soundit ja suorittaminen olivat tietenkin lähes täydelliset. Samaa mieltä. Toki pidin keikasta kovasti. En ole kuullut koskaan millään pändillä niin tasaista live soundia pakkahuoneella kuin PT:llä. Sama asia vaivasi kuin Toolin keikalla ruisrockissa. Fiilis oli enemmänkin kin katsoisisi säestettyä musiikki videota. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Ali 27.12.2007 02:04:19 | |
---|
Äsken tilasin Warszawa kun näytti niin hyvältä biisilista. Signifystä tykkään aika paljon niin ajattelin että luultavasti tykkään. Ööö. Warszawan ainut biisi Signifyltä on Signify, joten ei kauheana biisejä ko. levyltä ole. :/ "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
spindel 27.12.2007 22:24:22 | |
---|
YleXiltä tulee parhaillaan uusintana Porcupine Treen Ilosaarirockin keikka. Hitto kun missasin tämän ! Mitä mieltä muuten ne henkilöt, jotka olivat sekä kesällä Ilosaaressa ja nyt Helsingissä/Tampereella Porcupinea katsastamassa ovat, kumpi keikka oli parempi ? Festarikeikka ja klubikeikka ovat tietysti lähtökohdiltaan hyvin erilaiset, mutta olisi kiva kuulla mielipiteitä. Yövieraat on päivälle vieraat... |