Aihe: The Smiths
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Stain
27.03.2009 19:02:46
reverend: Epäilen ettei ihan lähiaikoina tule. On varmaan 2-3 kertaa jo tullut muutaman viikon sisällä.

löytyyköhän tuo tubesta?
"no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
riffi-rotta
27.03.2009 21:12:21
Stain: löytyyköhän tuo tubesta?

Toi se on
http://www.youtube.com/view_play_list?p=9EDFC12852F872FE

Oikein kiva keikka.
Echtleder
27.03.2009 23:05:44 (muokattu 27.03.2009 23:34:23)
Eikös toi tv-keikka ollu jonku ekan levyn jälkeen tehty jolloin biisejä ei livesoittoon ollut edes niin paljoa? Ja bändi on epäilemättä muuttunu sen jälkeen.
riffi-rotta
28.03.2009 13:05:07
Echtleder: Eikös toi tv-keikka ollu jonku ekan levyn jälkeen tehty jolloin biisejä ei livesoittoon ollut edes niin paljoa? Ja bändi on epäilemättä muuttunu sen jälkeen.

Joo. Tuolloin ei ollut vielä tullut ulos muuta kuin ensimmäinen lp ja siltä julkaistut sinkut.
GG Godzilla
28.03.2009 14:38:30
riffi-rotta: Joo. Tuolloin ei ollut vielä tullut ulos muuta kuin ensimmäinen lp ja siltä julkaistut sinkut.
Jep, mutta pitää muistaa se, että smiths oli näitä vanhanliiton popyhtyeitä, jotka julkaisivat lähes poikkeuksetta singleillä eri biisit kuin levyillä. Ja tuon keikan ollessa toukokuussa oli ilmestynyt jo muutama uudempi single, jotka sitten oli koottu kakkosalbumille/ekalle kokoelmalle Hatful of Hollowille, joka on oma suosikkini näiden äänityksistä.
riffi-rotta
29.03.2009 22:36:24 (muokattu 29.03.2009 22:37:45)
GG Godzilla: Jep, mutta pitää muistaa se, että smiths oli näitä vanhanliiton popyhtyeitä, jotka julkaisivat lähes poikkeuksetta singleillä eri biisit kuin levyillä. Ja tuon keikan ollessa toukokuussa oli ilmestynyt jo muutama uudempi single, jotka sitten oli koottu kakkosalbumille/ekalle kokoelmalle Hatful of Hollowille, joka on oma suosikkini näiden äänityksistä.

En ole ihan varma mitä tarkoitat.. Tuo keikka oli 4. toukokuuta ja ensimmäinen ensimmäisestä lp:stä täysin irrallinen singlehän oli Heaven Knows I'm Miserable Now, joka julkaistiin 21. toukokuuta.

Tämä menee nyt kyllä jo sm-tason pilkunviilaukseksi, mutta menköön!
HarriP
07.04.2009 00:57:16

Taas on spotifysta iloa, täsä playlist Smiths covereista:
http://open.spotify.com/user/memede … ner/playlist/20JsLC5GrGDcziYiWjWcfp

Sense Fieldin ja Jeff Buckleyn versiot on varsin mäheitä.
SiwamieS
07.04.2009 01:15:46
HarriP: Taas on spotifysta iloa, täsä playlist Smiths covereista:
http://open.spotify.com/user/memede … ner/playlist/20JsLC5GrGDcziYiWjWcfp

Sense Fieldin ja Jeff Buckleyn versiot on varsin mäheitä.

Heh, jep. Alkuperäisen Smiths-kaman määrä sen sijaan ei ole Spotifyssa järin valtava.. Kokonaista neljä biisiä. 8)
I wanna see movies of my dreams
doppelgänger
27.04.2009 22:03:28
Näin teemalta sen keikan ja kylläpä iski. Nyt vain mietityttää että pitäiskö ostaa studio albumeita vai suoraan se uus mega kokoelma. Onko siinä kokoelmalla suunnilleen kaikki kuulemisen arvoinen. Aika jykevältä ainakin biisilista näyttää.
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien
texjazz
27.04.2009 22:17:19

basisti jr.: Näin teemalta sen keikan ja kylläpä iski. Nyt vain mietityttää että pitäiskö ostaa studio albumeita vai suoraan se uus mega kokoelma. Onko siinä kokoelmalla suunnilleen kaikki kuulemisen arvoinen. Aika jykevältä ainakin biisilista näyttää.

No joo, kokoelma on aina varma vaihtoehto. Vaan minä suosittelisin kuitenkin Hatful of Hollow'ta, joka sekin on jonkinlainen kokoelma, vaan sisältää mm. John Peel -sessioita. Ja on täyttä tavaraa alusta loppuun. Siinä on livetunnelmaa ja raakaa soundia, jota studiolevyillä ei ole.
Älleh ellus allo nodhat.
DJKaaos
27.04.2009 22:39:40
basisti jr.: Näin teemalta sen keikan ja kylläpä iski. Nyt vain mietityttää että pitäiskö ostaa studio albumeita vai suoraan se uus mega kokoelma. Onko siinä kokoelmalla suunnilleen kaikki kuulemisen arvoinen. Aika jykevältä ainakin biisilista näyttää.

Tuskin tuo kokoelma ainakaan pettymystä tuottaa, mikäli tarkoitus on tutustua bändiin. Sen verran kattava tuo setti on.
Minä olen minä.
Kärpäsruoska
27.04.2009 22:41:18
basisti jr.: vai suoraan se uus mega kokoelma.

Ei.

Onko siinä kokoelmalla suunnilleen kaikki kuulemisen arvoinen.

Ei.

Täyte.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34 S.M.A.K.
maelstorm
28.04.2009 12:35:18
Re-issue
Re-package
Re-evaluate the songs.
Siivet.
doppelgänger
28.05.2009 21:44:26
Onkos muuten toi Morrisseyn Helsingin keika K-18? Kiinnostaisi mennä kun liputkin saisi mutta olen alaikäinen niin pitäisi tietää onko ikärajaa.
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien
MV
01.07.2009 19:06:13
Mistä löytää muitakin Smithsin levyjä kuin Sound of the Smiths? CDONissakin vain tuota.
Are you madferit?
Coran
01.07.2009 20:02:48
MV: Mistä löytää muitakin Smithsin levyjä kuin Sound of the Smiths? CDONissakin vain tuota.

Esimerkiksi täällä näyttäisi olevan hyvä valikoima: http://www.levykauppax.fi/
Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19
Kärpäsruoska
01.07.2009 20:47:11
Coran: Esimerkiksi täällä näyttäisi olevan hyvä valikoima: http://www.levykauppax.fi/

Ei näyttäisi. Studioalbumeista on CD:nä Strangeways Here We Come eikä mitään muuta.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34 S.M.A.K.
Coran
01.07.2009 21:08:42
Oho, enpä tosiaan formaattia tajunnut vilkaista. Vähän nihkeesti noita tuntuu olevan näemmä.
Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19
SiwamieS
01.07.2009 21:14:42 (muokattu 01.07.2009 21:20:05)
Mystistä, eipä tosiaan näytä missään peruspuljussa ihmeemmin noita olevan. Missäs vaiheessa näin on käynyt? Tuntuu, että hetki sitten joka kaubasta sai noita pitkäsoittoja midprice-hintoihin ja alle.. Tosin niissä oli niitä "Iix, viimeinen mahdollisuus!" -huutomerkkitarroja kannessa.. Enpä tosin ole ikinä uskonut että ne pitää paikkansa ;P

E: play.comista näemmä löytyis, 10.49e (sis. postit) per lätty. Ja amazon.co.uk:sta toki halvalla used & new -osastolta, mut sieltähän nyt löytyy melkein mitä vaan ;P
I wanna see movies of my dreams
carnation
02.07.2009 12:33:51
Huuto.netistä löytyy.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)