Tupuna 27.09.2005 09:05:24 | |
---|
Niin, tyhmiin kommentteihin uskallat jopa vastata mutta perusteltuihin et laisinkaan. Säälittävää. Näytä yksikin perusteltu kommentti itseltäsi´? Sellaisiin en ole täällä vielä törmännyt. Turhaa spekulointia ja paskanjauhantaa. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Tupuna 27.09.2005 09:07:41 | |
---|
No, ainakin bändin sällejä se kosketti. Sen verran, että Hongiston oli pakko soittaa minulle Soundin toimitussihteerin Tero "Terska" Alangon puhelimesta hämmentääkseni minua. Hämmennyinkin - noin 25 sekunnin ajaksi. Elitkö elämäsi tähtihetkeä tuolloin? Sinusta taitaa olla mukavaa kertoa ulkopuolisille, miten hengailet tiettyjen ihmisten kanssa tai miten Saku Kuosmanen soittelee sinulle? Säälittävää. We don't give a fuck. Nauramme vain. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Boyakasha 27.09.2005 09:31:43 | |
---|
Näytä yksikin perusteltu kommentti itseltäsi? Sellaisiin en ole täällä vielä törmännyt. Turhaa spekulointia ja paskanjauhantaa. Kaipasit perusteluja. Tässä tulee: Österman 23.09.2005 00:08:42 No, onko sitten niin, ettei saa kommentoida itsestään kirjoitettuja juttuja? Mihin niin on kirjoitettu? Niinhän itsekin taidat tehdä. Ainiin, mutta sinä et olekaan tähti. Minäkö sitten olen? Yllä esitettyihin kysymyksiin en koskaan saanut vastausta Sinulta Tupuna. Ehkä tähänkin voidaan vetää vanha sanonta: hiljaisuus on myöntymisen merkki. Päätin muuten aikoinaan 5-vuotiaana elää satavuotiaaksi, kun isot pojat kiusasivat pihalla. Minulla on siis vielä 68 hyvää vuotta aikaa nousta rocktähdeksi. Käykö kateeksi? Tähtitoimittaja = toimittaja, joka haastattelee tähtiä. Toimittajatähti = toimittaja, joka on tähti. Lukeehan sen nimi ennen jokaista juttua tai sen jälkeen. Määritelmät eivät näemmä aiheuttaneet eripuraa kenessäkään. Österman 25.09.2005 10:38:29 (muokattu 25.09.2005 12:28:20) Populaarimusiikki = viihdettä. Populaarimusiikkilehdet = viihteestä kertovaa ajanviihdykettä. Nämäkään määritelmät eivät aiheuttaneet eripuraa palstan kirjoittajissa. Yhteenveto: Tupuna 2003: Say yes to huumori! Tupuna 2005: Say no to huumori! Teinkö nämä johtopäätökset mielivaltaisesti perseillen? Sori, mutta tällainen mielikuva minulle kirjoituksistasi välittyi. Opettelisit ilmaisemaan itseäsi selkeämmin, mikäli haluat välttää väärinkäsityksiä. Österman 26.09.2005 16:33:56 (muokattu 26.09.2005 16:34:22) Mielivaltaisesti olisin yhdistänyt, jos olisin vääristellyt sanomisiasi. Nyt siteerasin Sinua yhdistelemättä mitenkään mielivaltaisesti kommenttejasi. Nehän oli varustettu vielä päivämäärillä. Ja kovin selvästi et näemmä osaa viitata, kerran olet joutunut selittelemään sanomisiasi aiemminkin. Minä näemmä osaan, kerran minun ei tarvitse selitellä. Mitä tulee huumoriin, niin sanotaan, että nauru pidentää ikää. Ja koska olen päättänyt elää ainakin satavuotiaaksi, tarvitsen naurettavuutta elämääni. Tulkoon sitten tuo naurettavuus elämääni vaikka hekottelemalla itse kirjoituksilleni ylvään itsekeskeisen, itserakkaan ja narsistisen luonteeni kautta. Asiallinen perustelu. (Tupuna: Ja voin sanoa, että vuonna 2005 en enää sinun juttujasi jaksakaan lukea lehdistä.) Miksi et jaksa? Tähänkään asialliseen kysymykseen en saanut vastausta. Voi voi. Tekeekö jutusta automaattisesti huonon nyt se, kuka tekstin on kirjoittanut? Eli tuomitset jo ennen kuin olet edes uskaltautunut tutustua sisältöön. Säälittävää. Toivottavasti Sinusta ei koskaan tule opettajaa, koska näemmä jakelet pisteitä sen pohjalta, onko joku mielestäsi kiva vai ei. Tätäkään luonnehdintaa et kyennyt torpedoimaan. Tupuna 27.09.2005 09:07:41 Elitkö elämäsi tähtihetkeä tuolloin? Sinusta taitaa olla mukavaa kertoa ulkopuolisille, miten hengailet tiettyjen ihmisten kanssa tai miten Saku Kuosmanen soittelee sinulle? Saku Kuosmasta en tunne valitettavasti henkilökohtaisesti, mutta mitä ilmeisemmin kyse on uljaan äänen omaavasta laulajasta sekä hyvästä kokista. Olisi mukava tavata herra joskus henkilökohtaisesti. Miehen piti joskus tulla Gloriaan esiintymään ollessani siellä duunissa, mutta kohtaaminen kariutui täysin miehen 30 000 wanhan markan keikkapyyntöön. No, kyllähän ammattimies on liksansa ansainnut. Säälittävää. We don't give a fuck. Niin, ketkä nämä neljä sivua on sitten kirjoittanut muutamassa päivässä tämän topikin uuden syntymisen jälkeen, mikäli aihe ei kiinnosta vittuakaan? Näemmä tästäkään aiheesta ei olla vielä keskusteltu tarpeeksi. Alkuperäisessä threadissa oli muuten "vain" kolme sivua, nyt sivuja on jo seitsemän - and still counting. Nauramme vain. Hyvä, alat vihdoinkin saada juonesta kiinni. Kuten jo aiemmin totesin, niin sanotaanhan naurun todellakin pidentävän ikää. Minuakin naurattaa. Laitetaan loppuun vielä hymiö piristämään päivääsi. :) Kas noin. "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
MrQ 27.09.2005 09:31:58 | |
---|
Elitkö elämäsi tähtihetkeä tuolloin? Sinusta taitaa olla mukavaa kertoa ulkopuolisille, miten hengailet tiettyjen ihmisten kanssa tai miten Saku Kuosmanen soittelee sinulle? Säälittävää. We don't give a fuck. Nauramme vain. Lopeta jo. Mua ihmetyttää että miten sä jaksat ottaa herneen noin pahasti venttiiliin aina kun joku sanoo sulle oikeastaan mitä tahansa vastaan. Ota relasti. Ja Makro... jos pate mustajärvi on rok, niin mä joudun kyllä siirtymään kokonaan muuhun musiiikkiiin. Viimeks kun katsoin, rok ei ollut alkoholiongelmainen ruma ja läski idiootti laulutaidoton apina soittelemassa kavereilleen että tekee biisejä hänestä. |
Boyakasha 27.09.2005 09:38:56 | |
---|
Lopeta jo. Mua ihmetyttää että miten sä jaksat ottaa herneen noin pahasti venttiiliin aina kun joku sanoo sulle oikeastaan mitä tahansa vastaan. Huomenta sinnekin. Yhtään hernettä en ole vielä vetänyt nenuksiin tämän topikin aikana, tosin räkää olen joutunut niistämään sisään sekä ulos. Pitäisikö minun olla kommentoimatta minuun henkilöönä kohdistettuja väitteitä sekä täten allekirjoittaa ne? Ota relasti. Ai, kuten ala-asteen vanhan lääkärisedän kehotuksen tavoin? "Du borde jobba upp din kuk lite mera för att känna dig avspänd." "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Feggy 27.09.2005 09:42:03 (muokattu 27.09.2005 09:47:36) | |
---|
jos arvioijalla on joku kytky arvioitavaan orkesteriin, niin onhan se hyvä tuoda esiin, että lukijakin tietää millaisten lasien läpi juttu on kirjoitettu. ...tai sitten voi vakavasti miettiä onko syytä kirjoittaa kyseisestä orkesterista. Ainakin jos sattuu olemaan sen entinen jäsen. |
Boyakasha 27.09.2005 09:50:36 (muokattu 27.09.2005 09:51:08) | |
---|
...tai sitten voi vakavasti miettiä onko syytä kirjoittaa kyseisestä orkesterista. Sen päätöksen ja ratkaisun tekee viime kädessä lehden toimitus. Jos puhutaan vaikka tästä nimenomaisesta Lullacry-orkesterista - jonka alkuaikoina ennen pitkäsoittoja vaikutin rumpalina ja jolle löytyi sivumennen ehdotuksestani yksi basisti, kaksi solistia sekä bändille nimi - niin tiedustelin kyllä ennen uudesta levystä kirjoittamaani arviota Soundiin hevilevyjä lehteen toimittavalta Antti Mattilalta, että onko tässä eturistiriita. Hänen mukaansa ei ollut, vaan päinvastoin. Hänen mielestään tämä toisi vain mielenkiintoisen twistin arvioon ja lisäisi mahdollisesti jopa sen arvoa. Ainakin olisi arvio, jota ei kenelläkään toisella medialla olisi. Näyttäkää minulle kyseisessä arviossa olleet asiavirheet. "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Feggy 27.09.2005 09:55:30 | |
---|
Sen päätöksen ja ratkaisun tekee viime kädessä lehden toimitus. Totta, siinä tapauksessa asia on ok. |
aiiT 27.09.2005 11:07:26 | |
---|
Eikö tämän 2 vuotta sitten vanhentuneen threadin voisi jo vaikka sulkea? Vähänkö kiinnostaa lukea tappelua aiheesta onko Östermanin arvio tai nimidroppailu tai mikätahansa hyvää vai huonoa. (Luin silti :) We are accidents waiting to happen. |
Boyakasha 27.09.2005 11:13:10 | |
---|
Eikö tämän 2 vuotta sitten vanhentuneen threadin voisi jo vaikka sulkea? Vähänkö kiinnostaa lukea tappelua aiheesta onko Östermanin arvio tai nimidroppailu tai mikätahansa hyvää vai huonoa. (Luin silti :) No täähän on puhdasta viihdettä. Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla. "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Janne F 27.09.2005 11:14:07 (muokattu 27.09.2005 11:14:28) | |
---|
Eikö tämän 2 vuotta sitten vanhentuneen threadin voisi jo vaikka sulkea? Miksi? Eikö ole helpompaa sulkea oma tietokone? |
JCM 27.09.2005 11:14:29 | |
---|
No täähän on puhdasta viihdettä. Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla. On kyllä hyvää viihdettä:) Seurailen mielenkiinnolla! |
Feggy 27.09.2005 11:21:01 (muokattu 27.09.2005 13:02:43) | |
---|
Mitä seuraavaksi? Tuleeko Tupuna takaisin kiukuttelemaan? Missä mennään? Perhana, pitää varmaan ryhtyä kuuntelemaan Kotiteollisuutta, kun siitä näin paljon juttua näköjään syntyy. Edit. Mutta asiaan. Musta omaa persoonaa voi käyttää hyväksi jutunteossa, jos se on a) hauskaa b) toimii asianyhteydessä c) juttu on luonteeltaan gonzo-tyyppinen. Kaikella kolmella tavalla voi onnistua tai epäonnistua. |
Janne F 27.09.2005 11:25:59 | |
---|
Mitä seuraavaksi? Tuleeko Tupuna takaisin kiukuttelemaan? Missä mennään? Perhana, pitää varmaan ryhtyä kuuntelemaan Kotiteollisuutta, kun siitä näin paljon juttua näköjään syntyy. Joo, näköjään Kotiteollisuus on eräille herkkä aihe... viitaten erääseen toiseenkin foorumiin. |
Tympee Huttunen 27.09.2005 11:35:36 | |
---|
Joo, näköjään Kotiteollisuus on eräille herkkä aihe... viitaten erääseen toiseenkin foorumiin. Demi? Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa. |
hardsa 27.09.2005 13:38:23 | |
---|
Kiitos vinkistä, mutta 22.11.2005 tulee kahdeksan vuotta täyteen maailman hienoimman ja ihanimman naisen kanssa. Revi siitä, beibe. Mitä? HIMin Ruisrockin keikan arvostelusta sai sellasen kuvan, että suhde olis päättyny. Noh, hyvä ettei päättyny. Rakkaus hallitsee. Offtopic: "Pelle Hermanni Valo"- lausahdus nauratti todella pitkään. "Schumacher kärjessä, Häkkinen johtaa" Matti Kyllönen. Pastilli? |
Boyakasha 27.09.2005 13:43:47 (muokattu 27.09.2005 13:47:37) | |
---|
Mitä? HIMin Ruisrockin keikan arvostelusta sai sellasen kuvan, että suhde olis päättyny. Noh, hyvä ettei päättyny. Rakkaus hallitsee. Välillä myötätuulessa, välillä vastatuulessa, mutta pääasiahan on, että koko ajan eteenpäin. "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Jaristoteles 27.09.2005 13:47:45 | |
---|
Jos jotakuta täällä vituttaa se että tunnen heikkosieluisia mediarunkkareista niin ohoh. No yyh! Kiitti. Nyt poistan sun numeron kännykästä. |
Boyakasha 27.09.2005 14:04:36 | |
---|
Lopeta jo. Mua ihmetyttää että miten sä jaksat ottaa herneen noin pahasti venttiiliin aina kun joku sanoo sulle oikeastaan mitä tahansa vastaan. Huomasin muuten vasta nyt, että olitkin kohdistanut kommenttisi Tupunaan etkä minuun. My mistake. Pitää näemmä mennä jollekin luetunymmärtämiskurssille. Nyt nolottaa... "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
MrQ 27.09.2005 14:53:42 | |
---|
Huomasin muuten vasta nyt, että olitkin kohdistanut kommenttisi Tupunaan etkä minuun. My mistake. Pitää näemmä mennä jollekin luetunymmärtämiskurssille. Nyt nolottaa... No kun hölömö juustopää kiehuu kaikkialla missä jengi on erimieltä jostain asiasta sen kanssa, Vetelää, sanon. |