Timetokill 11.01.2020 02:19:11 | |
---|
Tuomoo: Nyt veti hiljaiseksi. Samoin. Itselle tärkein bändi ikinä ja Peart tietysti legendojen legenda. Tämän kunniaksi laitetaan bändin viimeisen levyn viimeinen biisi. The Garden. Sopii tähän hyvin. RIP. https://www.youtube.com/watch?v=SAxtFSpHxts |
Hetfield 11.01.2020 04:18:41 | |
---|
Rippiä vaan, ikävä uutinen. Pistäkääs lisää suosikkejanne Rushilta. Ite oon kuunnellu vaan satunnaisesti sieltä täältä, enkä omista yhtäkään levyä, mutta vois Peartin kunniaksi luukutella. Alright, alright, alright! |
Timetokill 11.01.2020 05:55:10 | |
---|
Hetfield: Rippiä vaan, ikävä uutinen. Pistäkääs lisää suosikkejanne Rushilta. Ite oon kuunnellu vaan satunnaisesti sieltä täältä, enkä omista yhtäkään levyä, mutta vois Peartin kunniaksi luukutella. Subdivisions Peartin "rumpukamerasta" kuvattuna. Varmaan aika sopiva. https://www.youtube.com/watch?v=IQmz494XBkg |
Vessajono 11.01.2020 05:55:20 | |
---|
Hetfield: Rippiä vaan, ikävä uutinen. Pistäkääs lisää suosikkejanne Rushilta. Ite oon kuunnellu vaan satunnaisesti sieltä täältä, enkä omista yhtäkään levyä, mutta vois Peartin kunniaksi luukutella. Hemispheres on 70-luvun progekauden huipentumana omia suosikkejani. Ellei jopa paras. Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä. |
texan 11.01.2020 07:07:41 (muokattu 11.01.2020 07:35:35) | |
---|
Hetfield: Rippiä vaan, ikävä uutinen. Pistäkääs lisää suosikkejanne Rushilta. Ite oon kuunnellu vaan satunnaisesti sieltä täältä, enkä omista yhtäkään levyä, mutta vois Peartin kunniaksi luukutella. Oma suosikkini Rushilta on Moving Pictures. Neil soittaa siinäkin upeasti. |
Regalis Apertura 11.01.2020 09:34:47 | |
---|
RIP Neil Peart. Onneksi kerkesin nähdä aikanaan kaikki 3 Suomen keikkaa... Jäi hienot muistot herran soitosta etenkin soolospottien aikana. Oletan että Alex ja Geddy hautaavat tämän takia Rushin lopullisesti (kuka ikinä voisi korvata Peartin?) ja jatkavat muissa merkeissä... |
Mahti 11.01.2020 09:50:43 | |
---|
Hetfield: Rippiä vaan, ikävä uutinen. Pistäkääs lisää suosikkejanne Rushilta. Ite oon kuunnellu vaan satunnaisesti sieltä täältä, enkä omista yhtäkään levyä, mutta vois Peartin kunniaksi luukutella. Oma Rush diggailuni alkoi aikanaan Roll The Bones -levystä. Siitä sitten siirtyi progempaan. Moving Pictures ja Permanent Waves varmaankin olleet ne kovimmat. Aika vähän bändiltä huonoa matskua löytyy tosin. Jokainen paistaa omat makkaransa |
HaloOfFlies 11.01.2020 10:52:03 | |
---|
Nyt tuli kyllä niin puun takaa, kun vaan voi tulla. Hiljaiseksi vetää. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
kyseinen 11.01.2020 11:22:22 | |
---|
Kun ei ole aikoihin Rush soinut, niin kylläpä kuulostaa Signals niin pirun hyvältä, huh. Jossain jo kirjoitettiinkin, että lähti kuin keikoiltaankin. Huomaamatta takavasemmalle. Hieno mies. Kepeitä proffalle. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Progressor 11.01.2020 12:21:51 (muokattu 11.01.2020 12:22:54) | |
---|
Tämä uutinen tuli lähelle ja sitä on vielä jotenkin vaikea ymmärtää, koska Rush ja erityisesti Neil Peart oli itselleni niin tärkeä musiikillinen vaikuttaja. Olo tuntuu jotenkin tyhjältä. Mieli joutuu käsittelemään tätä jonkin aikaa. Oma musiikkivalintani tälle päivälle on Moving Pictures. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
pitk 11.01.2020 12:22:10 | |
---|
Exit... Stage Left |
Brian May jr. 11.01.2020 13:31:57 | |
---|
Laitoin Beyond the Lighted Stage -dokkarin Netflixistä pyörimään. Näin tämän viimeksi elokuvateatterissa sen ainoan kerran, kun se näytettiin Suomessa. Juuri niin viihdyttävä paketti kuin muistinkin, ja Peart on kyllä niin hemmetin sympaattisen ja mukavan oloinen kaveri. Vettä! |
Timetokill 11.01.2020 14:08:56 (muokattu 11.01.2020 14:09:37) | |
---|
Regalis Apertura: RIP Neil Peart. Onneksi kerkesin nähdä aikanaan kaikki 3 Suomen keikkaa... Jäi hienot muistot herran soitosta etenkin soolospottien aikana. Oletan että Alex ja Geddy hautaavat tämän takia Rushin lopullisesti (kuka ikinä voisi korvata Peartin?) ja jatkavat muissa merkeissä... Olikos niitä kolme? Eikös Globen 2004 R30, Hartwall 2007 Time Machine ja sitten Clockwork Angels 2013. Oliko niitä vielä kolmaskin? Onko jo neljäkymppisenä tässä dementoitunut? Edit: Ai joo olihan Snakes & Arrows-kiertue. |
Hamsteri Kukkonen 11.01.2020 21:18:28 | |
---|
Timetokill: Olikos niitä kolme? Eikös Globen 2004 R30, Hartwall 2007 Time Machine ja sitten Clockwork Angels 2013. Oliko niitä vielä kolmaskin? Onko jo neljäkymppisenä tässä dementoitunut? Edit: Ai joo olihan Snakes & Arrows-kiertue. Snakes & Arrows oli 2007, Time Machine oli 2011. Sitten vielä Clockworkit 2013. Ja Hartwallilla kaikki. "You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro // "Käsittääkseni hän ei oikein tajunnut miksi hänelle naurettiin." -Presidentti // goo.gl/v9KRXz |
joku muu sikko 12.01.2020 09:58:30 | |
---|
Itse oli Snakes keikalla. Ja olen siis saanut kuulla harvinaisen ilman kitaraa soitetun version Far Cry:sta. Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni- |
Timetokill 12.01.2020 11:38:09 | |
---|
joku muu sikko: Itse oli Snakes keikalla. Ja olen siis saanut kuulla harvinaisen ilman kitaraa soitetun version Far Cry:sta. Juu siellä oltiin kun Lifesonin vahvistin poksahti. |
jazzmies 12.01.2020 11:41:30 | |
---|
Jossakin kohtaa Alex sanoi, että Rush ei enää koskaan palaa yhteen. Nyt tiedämme syyn. Neilin kaltaista yhdistelmää visionääristä, taiteilijasta, muusikosta ja yhtyesoittajasta ei tule mieleeni. Yksi kaikkien aikojen suurimmista. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
joku muu sikko 12.01.2020 12:03:50 (muokattu 12.01.2020 12:11:34) | |
---|
Timetokill: Juu siellä oltiin kun Lifesonin vahvistin poksahti. Olin siinä 10 rivillä keskellä ja ihmettelin että mitähän vttua. Se hajosi mun mielestä samalla hetkellä kun se pommi pamahti. Rushillaha oli tuolla kiertueella yksi pommi keikkasetissä. Jäsenet kertoi että olivat puhuneet että kun heillä ei ole pommeja livesetissä. No, laitetaan pommi, minne laitetaan, no vaikka far cryn siihen yhteen kohtaan. Siinä se sitten jysähti kai joka keikalla. Se räjähti minusta ihan helvetin kovaa ja ääni tuli justiin jostain sen kitarastäkin takaa. Mitähän se pyromies siellä oikein puuhasi. Voip lla että muistan väärinkin. Sekin oli hauska kun encoreja odotellessa joku roudari oli käynyt tussilla kirjoittamassa virvelin kalvoon että hyvä kun tämä paska viimeinkin loppuu. Oli kiertueen viimeinen keikka. Sitä sitten kuvattiin yläkameralla. Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni- |
Brian May jr. 12.01.2020 13:34:04 | |
---|
joku muu sikko: Itse oli Snakes keikalla. Ja olen siis saanut kuulla harvinaisen ilman kitaraa soitetun version Far Cry:sta. Sama, se kyllä nauratti. Vettä! |
The Jack 12.01.2020 14:09:37 | |
---|
joku muu sikko: Olin siinä 10 rivillä keskellä ja ihmettelin että mitähän vttua. Se hajosi mun mielestä samalla hetkellä kun se pommi pamahti. Rushillaha oli tuolla kiertueella yksi pommi keikkasetissä. Jäsenet kertoi että olivat puhuneet että kun heillä ei ole pommeja livesetissä. No, laitetaan pommi, minne laitetaan, no vaikka far cryn siihen yhteen kohtaan. Siinä se sitten jysähti kai joka keikalla. Se räjähti minusta ihan helvetin kovaa ja ääni tuli justiin jostain sen kitarastäkin takaa. Mitähän se pyromies siellä oikein puuhasi. Voip lla että muistan väärinkin. Täällä on aiemminkin ollut tämä linkki vahvistimen hajoamisesta. Pommi selvästi hajottaa vahvarin. https://youtu.be/hZgP3dyUm6M?t=218 |