HaloOfFlies 02.06.2009 12:19:09 (muokattu 02.06.2009 12:20:23) | |
---|
Täytyy pistää harkintaan. Tässä on nimittäin mietinnässä myös Elton John ja Massive Attack, jotka molemmat sijoittuvat lokakuulle. Ainakaan heti ekana päivänä ei pysty lippua ostamaan. Olisihan tuo kyllä kova nähdä livenä... "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Sahtimies666 02.06.2009 12:27:18 | |
---|
Massive Attack Oliko pakko muistuttaa tästä? |
marchangel Miquel 02.06.2009 13:25:52 | |
---|
Pakko on mennä kahtomaan! Maailman paras bändi, ain´t it!?? mitä täällä tapahtuu? |
carlos 02.06.2009 13:53:00 | |
---|
Aijaijaijai!! Maanantaina sitte skarppina! Pari vuotta siitä onkin jo vierähtänyt, kun Musen viimeks livenä näki. Edelleenkin aiheuttaa kylmiä väreitä ko. keikat... by the grace of God |
AVO 02.06.2009 15:44:39 | |
---|
kylläpähä tulee mamosaa lokakuus, Green Day, Rise Against ja Muse täl hetkellä kalenterissa, uujee!!!! "The Future is Unwritten" |
Kulkunen 02.06.2009 15:54:40 | |
---|
Peräkkäisinä päivinä Porcupine Tree ja Muse. Kelpaa. The downward spiral never ends. |
Cathi777 02.06.2009 16:02:39 | |
---|
carlos: Aijaijaijai!! Maanantaina sitte skarppina! Pari vuotta siitä onkin jo vierähtänyt, kun Musen viimeks livenä näki. Edelleenkin aiheuttaa kylmiä väreitä ko. keikat... Kaksi vuotta sitten ollut keikka oli kyllä ihan jees, mutta ei mikään tajunnanräjäyttäjä. Ei sitä varmaan tällä kertaa raaski 50 euroa tuohon laittaa, kun on näitä hyviä keikkoja niin paljon muutenkin tiedossa. Only pop music can break my heart... |
Rotuvaari 02.06.2009 18:19:07 | |
---|
Nyt voi rävähtää. Odotukset oli liiankin katossa pari vuotta sitten, ja vaikka keikka ei missään nimessä kehno ollutkaan, niin jokin energiataso jäi siitä uupumaan - vika saattoi olla kyllä ympäristössäkin. Nyt voi tulla pitemmän hiljaiselon jälkeen aika lailla kova show, kun keikkatauko loppuu ja uusi levy tulee vihdoin ja viimein pihalle. Ja liput myyntiin sunnuntaina? Ainakin jos viime pre-sale-kohellus toistuu. Vieläkin vituttaa vainen vetkuttelu, vaikka varmaan vertaansa vailla idea takana olikin... Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
jussimus 02.06.2009 23:59:23 | |
---|
I'm so there! Tällä kertaa vois yrittää päästä permannolle... |
Jyrken 03.06.2009 14:21:40 | |
---|
Hmm, en Musea kuuntele, mutta bändi vaikuttaa omalaatuiselta ja jännältä. Nytkin kadutti kun AC/DC jäi väliin samasta syystä, joten kannattaisi varmaan alkaa ostamaan niitä levyjä äkkiä, että olisi joku syy mennä katsomaan, vai? And I don't worry about nothin' no
'Cause worrin's a waste of my... time |
Rotuvaari 03.06.2009 14:53:33 | |
---|
Jyrken: ...joten kannattaisi varmaan alkaa ostamaan niitä levyjä äkkiä, että olisi joku syy mennä katsomaan, vai? Aloita vaikka YouTubesta. Mielestäni tämä bändi on parhaimmillaan livenä, mistä kertovat tietty useasti kahmitut "vuoden livebändi"-palkinnot. Tuolla voisi aloittaa: http://www.youtube.com/watch?v=7W2jXFSpjf8 - Stockholm Syndrome tullaan taatusti kuulemaan lokakuussa Stadissa. Sitten viimeisimmän Black Holes & Revelations (2006) -levyn hienolla Map of the Problematique'lla: http://www.youtube.com/watch?v=6GnDJ8xPMEQ - Tähän suuntaan toivoisin itse tulevan levyn menevän. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
Roger 03.06.2009 15:44:43 | |
---|
Veksu: Sitten viimeisimmän Black Holes & Revelations (2006) -levyn hienolla Map of the Problematique'lla: http://www.youtube.com/watch?v=6GnDJ8xPMEQ - Tähän suuntaan toivoisin itse tulevan levyn menevän. Tätä mä vähän pelkään... liikaa elektroa mun makuun "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
Rotuvaari 03.06.2009 16:26:58 | |
---|
Roger: Tätä mä vähän pelkään... liikaa elektroa mun makuun Viime levyn viitteistä tuo olisi itselleni paras vaihtoehto, nimittäin Supermassive Black Holen kaltaisia danceen kallellaan olevia biisejä en kaipaa niinkään, enkä Starlight-suuruusluokan stadionpompöösejä, saati tuskallisen hitaita Invincible-balladeja. Parasta olisi tietenkin, että bändi yllättäisi ja vetäisi uuteen suuntaan kunnolla - niistä paljon puhutuista klassis-vaikutteista ei olisi yhtään huono aloittaa (noita elementtejä on tietty ollut mukana tähänkin asti). Nähtäväksi - ja etenkin kuultavaksi jää. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
eewo 03.06.2009 18:51:20 | |
---|
Eli jos haluan lipun, mun täytyy tod.näk. kärkkyä koneella sunnuntai-iltana klo 23:59 ja klikkailla lippupalvelun sivuja enemmän kuin laki sallii? "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." |
carlos 03.06.2009 19:29:51 | |
---|
eewo: Eli jos haluan lipun, mun täytyy tod.näk. kärkkyä koneella sunnuntai-iltana klo 23:59 ja klikkailla lippupalvelun sivuja enemmän kuin laki sallii? Ihan vapaasti, ysiltä ne tulee myyntiin. by the grace of God |
dipshit 04.06.2009 00:59:52 | |
---|
eewo: Eli jos haluan lipun, mun täytyy tod.näk. kärkkyä koneella sunnuntai-iltana klo 23:59 ja klikkailla lippupalvelun sivuja enemmän kuin laki sallii? Väärin. Jos haluat lipun aivan varmasti niin mene jonottamaan lipunmyyntipisteen eteen. Jos presalea ei ole niin kolmen tunnin jonotuksen luulisi riittävän kenttäpaikkoihin. En ymmärrä ihmisiä jotka haluaa jollekin keikalle ja sitten yrittää ostaa liput netistä/puhelimen kautta. Ellei siis ole semmoinen tilanne ettei yksinkertaisesti mitenkään pysty mennä jonottamaan. "Music is there when words fail us" |
jussimus 04.06.2009 13:14:29 | |
---|
Dipsetcityboy: En ymmärrä ihmisiä jotka haluaa jollekin keikalle ja sitten yrittää ostaa liput netistä/puhelimen kautta. En ymmärrä ihmisiä jotka haluaa jollekin keikalle ja sitten menee jonnekin jonottamaan moneksi tunniksi, kun liput saa varattua käden käänteessä kotoa käsin netin välityksellä. |
Izer 04.06.2009 13:32:08 | |
---|
jussimus: En ymmärrä ihmisiä jotka haluaa jollekin keikalle ja sitten menee jonnekin jonottamaan moneksi tunniksi, kun liput saa varattua käden käänteessä kotoa käsin netin välityksellä. Aivan, kertaakaan en ole jäänyt ilman netin kautta ja vieläpä yleensä varsin hyviltä paikoilta on liput saat. Tästäpä syystä en ole kertaakaan jaksanut aamuyöstä lähteä kykkimään johonkin luukun eteen. Ridin' with the wind! |
Ozzyneito 04.06.2009 13:38:29 | |
---|
Dipsetcityboy: Jos presalea ei ole niin kolmen tunnin jonotuksen luulisi riittävän kenttäpaikkoihin. Presale on bändin postituslistalaisille. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
muffe42 04.06.2009 16:19:56 | |
---|
Ozzyneito: Presale on bändin postituslistalaisille. Kaveri sai ongittua tuon "salaisen tilaussivun" ja ilmeisesti sai hankittua liput. |