KooAa 23.05.2008 15:52:09 | |
---|
Viitisen kertaa olen Head Offin kuunnellu. Mun korvaan niiden oma materiaali on kyllä parempaa mut eipä tuo mikään huono levy ole. Erittäin asiallista nostaa omia suosikkeja esillä tolla tavalla. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
KooAa 05.06.2008 22:22:15 | |
---|
Lokakuussa scandinavian kiertue, päivämäärät julkaistaan "piakkoin". Niiden MySpacesta kävin lukaisemassa. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
Valdemart 05.06.2008 23:51:39 | |
---|
Huomasko kukaan että ois tunkkasesti miksattu toi albumi? Kuuntelin vinyyliltä ja kuulosti tosi tunkkaselta, vaikka muuten hyvät meiningit. Mietin vain, että onkohan laitteissa jotain. Joku johto irti tai jotain. You Can't Put Your Arms Around a Memory |
hjukke 06.06.2008 00:54:31 | |
---|
Huomasko kukaan että ois tunkkasesti miksattu toi albumi? Kuuntelin vinyyliltä ja kuulosti tosi tunkkaselta, vaikka muuten hyvät meiningit. Mietin vain, että onkohan laitteissa jotain. Joku johto irti tai jotain. Perushyvältä kuulostaa cd-versio kyllä.. Kaikki rannekellotornin mukana |
Valdemart 06.06.2008 15:51:15 | |
---|
Perushyvältä kuulostaa cd-versio kyllä.. Ok, pitää tsekata laitteita vähän lisää. You Can't Put Your Arms Around a Memory |
carlos 21.06.2008 16:42:40 | |
---|
Viikko sitten Where the action is-festareilla Tukholmassa näin kopterit ekaa kertaa livenä. Jumaleissön ku oli tykki! Soittivat aika tasaisesti joka levyltä matskua. Encoreen ottivat vielä messiin Dregenin, jonka soitto tosin aiheutti myötähäpeää Nicken ja stringsin rinnalla... Toivottavasti julkaisisivat pian syksyn keikkojen päivämäärät - lippuja on saatava useammille keikoille! |
Tarkastaja 22.06.2008 11:53:22 | |
---|
Viikko sitten Where the action is-festareilla Tukholmassa näin kopterit ekaa kertaa livenä. Jumaleissön ku oli tykki! Soittivat aika tasaisesti joka levyltä matskua. Encoreen ottivat vielä messiin Dregenin, jonka soitto tosin aiheutti myötähäpeää Nicken ja stringsin rinnalla... Yö on kuulema vielä tiukempi livebändi: "Yhtye peittosi täysin hetkeä aiemmin soittaneen ruotsalaisen Hellacoptersin." - Iltalehti Yön keikasta RMJ:n juhannusjuhlilla. |
KooAa 22.06.2008 12:05:57 | |
---|
Yö on kuulema vielä tiukempi livebändi: "Yhtye peittosi täysin hetkeä aiemmin soittaneen ruotsalaisen Hellacoptersin." - Iltalehti Yön keikasta RMJ:n juhannusjuhlilla. No HOHO! Näin yöllä outoa unta Hellacopterseista, ihan oikeesti. Lauseessa on siis sekä yö että Hellacopters. Olin kattomassa keikkaa jossain oudossa paikassa niin Nicke soitti osuutensa baaripöydästä ja mää ihmettelin vieressä että mitä vittua. Sen jälkeen aloitti joku toinen bändi jota yleisö diggas mut oli ihan paska, ei se muistaakseni Yö ollu kuitenkaan. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
erikiva 22.06.2008 15:26:39 | |
---|
Yö on kuulema vielä tiukempi livebändi: "Yhtye peittosi täysin hetkeä aiemmin soittaneen ruotsalaisen Hellacoptersin." - Iltalehti Yön keikasta RMJ:n juhannusjuhlilla. Voipi olla, että 'Coptereilla ei paljoa ollut annettavaa RMJ:n lippatukkabilekansabikinichiksi-yleisölle. How Could I Care? |
Dunga 22.06.2008 16:53:48 | |
---|
Voipi olla, että 'Coptereilla ei paljoa ollut annettavaa RMJ:n lippatukkabilekansabikinichiksi-yleisölle. Kävin katsomassa koptereita rmj:ssä ja olihan se ihan väärä paikka niille. Känniurpolauma ei vaan tajunnut. Bändi veti aika rutiininomaisen suorituksen, mutta ajoittain kyllä innostuivatkin. Kai se silti vähän vituttaa kun yleisö ei löydä paikalle tai on niin jumissa. Ite kyllä tykkäsin eturivin meiningistä ja lähdinkin sen jälkeen vittuun, ettei mikään Yä pilaisi hyvää kokemusta. Tulipa nähtyä, vielä kun mahdollista oli. Accidento bizarro - tutto morto. |
Folcce 25.06.2008 11:25:11 | |
---|
Ahhahhah! Ne oli sitten aikatauluttanu sen noin. Maaliskuussa oli samassa topikissa vitsailtu: Kuvitelkaapa, hellacopters soittaa ja yleisöstä joku huutaa: YÖ LAVALLE!! Ei perskele. Music's my life, Moxey. |
Belford 26.06.2008 18:59:12 | |
---|
Noniin, tänään pitäis näkyä 'Coptersien keikka Hove-festivaalilta livestreamina! Klo 20 Norjan aikaa eli ilmeisesti klo 21. http://nrkp3.no/konserter/ja sieltä Hove LIVE tai jotain. Hyvä kuvanlaatukin, eli joku taitava vois nauhottaa ko. tapahtuman :) |
Dunga 26.06.2008 20:58:27 | |
---|
Noniin, tänään pitäis näkyä 'Coptersien keikka Hove-festivaalilta livestreamina! Klo 20 Norjan aikaa eli ilmeisesti klo 21. http://nrkp3.no/konserter/ ja sieltä Hove LIVE tai jotain. Hyvä kuvanlaatukin, eli joku taitava vois nauhottaa ko. tapahtuman :) Näkyykös muilla mustaa? Alkaako pätkä vasta kun kopterit aloittaa vai eikö tääkään toimi mulla? Accidento bizarro - tutto morto. |
KooAa 26.06.2008 21:00:07 (muokattu 26.06.2008 21:00:53) | |
---|
Näkyykös muilla mustaa? Alkaako pätkä vasta kun kopterit aloittaa vai eikö tääkään toimi mulla? Valkoista näkyy, ei siis kuvaa eikä ääntä. Pitäis sen pyöriä, se lähtölaskenta toimi. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
stratocaster 26.06.2008 21:01:31 (muokattu 26.06.2008 21:07:43) | |
---|
Minulla kyllä aikaisemmin vielä näkyi, mutta ei nyt tietenkään sitte. Kiva. EDIT: Painakaa alempaa Hellacopters ja johan näkyy! JEH! "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
Dunga 26.06.2008 21:08:00 | |
---|
Accidento bizarro - tutto morto. |
KooAa 26.06.2008 21:37:18 | |
---|
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
Dunga 26.06.2008 21:39:09 | |
---|
Mitähän playeriä ne käyttää? Ei mun Ubuntu/Firefox näytä mittään. Media player 10 näyttäs olevan mulla ainaskin. Aikalain samat biisit tulee kun Porissakin. Hyvä meno ja hyvää soittoa! Accidento bizarro - tutto morto. |
KooAa 26.06.2008 21:41:48 | |
---|
Media player 10 näyttäs olevan mulla ainaskin. Aikalain samat biisit tulee kun Porissakin. Hyvä meno ja hyvää soittoa! Nyt kyl vähän pännii!! Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
stratocaster 26.06.2008 21:44:44 (muokattu 26.06.2008 21:45:47) | |
---|
Tähän väliin täytyy kyllä mainita, että aika saakelin tiukan setin ovat saaneet yön pojat vetästä, jos tästä menosta ovat paremmaksi pistäneet... "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |