rheinone 23.05.2007 12:48:14 (muokattu 23.05.2007 12:51:23) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 143 päivää vanhaan ketjuun! Niinnojoo, eihän Lizzy oo käyny suomessa ku vuostuhannen vaihteessa viimeks. Onks kukaan kuullu sitä 1999-kiertueelta tehtyä live-lättyä One Night Only? Pitäiskö hakee kaupasta vielä ennen iltaa? All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
arppah8 23.05.2007 13:02:19 | |
---|
Onks kukaan kuullu sitä 1999-kiertueelta tehtyä live-lättyä One Night Only? Pitäiskö hakee kaupasta vielä ennen iltaa? Onhan tuo tullut kuultua. Sykesillä on Phil-vainaan maneerit ihan jees hallussa laulun puolesta, eikä tuo minusta muutenkaan paha levy ole. Tosin jos Sykesin tilumaneerit ärsyttävät, voi kuulostaa pahalta. Itse kuitenkin diggailen Thunder and lightning- levyä kovastikin, joten kauneus on kuulijan korvissa. May your dogs colon be familiar with the warmth of your breath! |
rheinone 23.05.2007 13:14:33 | |
---|
Onhan tuo tullut kuultua. Sykesillä on Phil-vainaan maneerit ihan jees hallussa laulun puolesta, eikä tuo minusta muutenkaan paha levy ole. Tosin jos Sykesin tilumaneerit ärsyttävät, voi kuulostaa pahalta. Itse kuitenkin diggailen Thunder and lightning- levyä kovastikin, joten kauneus on kuulijan korvissa. Ei Sykes mua Life-lätyllä ärsytä, mutta toi Thunder And Lightning on mulle kyllä aikamoinen kirosana. Ehkä mun kantsuu jättää One Night Only kaupan hyllyyn ja käydä kuuntelemassa tasan ne samat piisit illalla pelkästään livenä. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Mika Antero 23.05.2007 13:17:30 | |
---|
mutta toi Thunder And Lightning on mulle kyllä aikamoinen kirosana. Ymmärrän kyllä sen, että monet vanhat fanit karsastavat Thunder & lightningia. Minulle kun Cold sweat -biisi ja sen jälkeen Life live olivat eka kosketus bändiin diggailen lätystä kovasti. Ja löytyyhän siltä yksi kaikkien aikojen parhaista hevibiiseistä, eli Holy war. "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |
arppah8 23.05.2007 13:54:36 | |
---|
Ei Sykes mua Life-lätyllä ärsytä, mutta toi Thunder And Lightning on mulle kyllä aikamoinen kirosana. Ehkä mun kantsuu jättää One Night Only kaupan hyllyyn ja käydä kuuntelemassa tasan ne samat piisit illalla pelkästään livenä. No jos Sykes Lifellä ei ylitä ärsytyskynnystä, ei sen pitäisi tapahtua ONOllakaan. Muistaakseni levyltä löytyy kaksi T&L- biisiä eli Cold sweat ja The sun goes down. Lähinnä ajattelin tuota Sykesin soittotyyliä, joka jakaa mielipiteet aikasta rankasti. Onhan vanha matsku aavistuksen hevimmin soitettua originaaleihin verrattuna, mutta niinhän ne vähän olivat Lifelläkin. May your dogs colon be familiar with the warmth of your breath! |
rheinone 23.05.2007 15:37:37 (muokattu 23.05.2007 16:54:35) | |
---|
Ymmärrän kyllä sen, että monet vanhat fanit karsastavat Thunder & lightningia. Minulle kun Cold sweat -biisi ja sen jälkeen Life live olivat eka kosketus bändiin diggailen lätystä kovasti. Ja löytyyhän siltä yksi kaikkien aikojen parhaista hevibiiseistä, eli Holy war. Eiköhän kuiteski Cold Sweat oo setissä tänään. Tais muuten mullakin olla Life eka Lizzy-lätty jonkun kokoelman hankkimisen jälkeen. Kokoelman, joka on jäänyt ihan epäkurantiksi, kun melkein kaikki levyt on sittemmin tullut hankittua. E: Ai Holy War on hevipiisi, en tiännykään. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
2541 23.05.2007 17:13:41 (muokattu 23.05.2007 17:14:21) | |
---|
Muistaakseni levyltä löytyy kaksi T&L- biisiä eli Cold sweat ja The sun goes down. On sillä vielä "Holy War", "Baby Please Don't Go" ja "Thunder And Lightning". EDIT: Äh, unohda, luulin, että kyse on "Life" -lätystä. |
Mika Antero 23.05.2007 17:31:48 | |
---|
E: Ai Holy War on hevipiisi, en tiännykään. Älä yritä, en enää lankea tähän keskusteluun, sillä tiedän olevani oikeassa. "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |
rheinone 23.05.2007 17:40:38 (muokattu 23.05.2007 17:44:09) | |
---|
Älä yritä, en enää lankea tähän keskusteluun, sillä tiedän olevani oikeassa. Perhana! Joskus ois kyllä kiva saada sut provottua jäähylle asti. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Mika Antero 23.05.2007 17:41:41 | |
---|
Perhana! Joskus ois kyllä kiva saada sut provottua jäähylle asti. Jaajaa, sekös tässä olikin vain takana. Olen minä kerran itse provonnut itseni varttitunnin jäähylle... "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |
rheinone 23.05.2007 17:45:06 | |
---|
Jaajaa, sekös tässä olikin vain takana. Olen minä kerran itse provonnut itseni varttitunnin jäähylle... Mennään tänään sirdickyj:n kanssa kimpassa tsekkaaman keikkaa. Ehkä me sitä ruotiessa yhdessä saadaan sut lankeamaan ja sitä myöten jäähylle. Ai oot kuiteski joskus saanut jäähyn... All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Mika Antero 23.05.2007 17:49:09 | |
---|
Mennään tänään sirdickyj:n kanssa kimpassa tsekkaaman keikkaa. Ehkä me sitä ruotiessa yhdessä saadaan sut lankeamaan ja sitä myöten jäähylle. Ai oot kuiteski joskus saanut jäähyn... Kyllä tuolla porukalla saa verenpaineen nousemaan rauhallisemmaltakin kaverilta... Joo, kerran pääsin sen ihmeen kokemaan, kun kyllästyin siihen, että kukaan ei kirjoita mitään aloittamiini ketjuihin ja sen takia vetäisin vähän tavallista jyrkemmän otsikon. Siitä on jo vuosia aikaa, se oli silloin nuorena ja kiihkeänä. Ja Lizzyyn palatakseni...: Pitäis hommata niitä leyvjä, minulla ei itse asiassa ole kuin Life c-kasetti, Live & dangerous ja Thunder & lightning lp:t ja sitten se neljän cd:n poksi, Vagabonds, kings, warriors, angels. "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |
rheinone 23.05.2007 18:00:36 | |
---|
Kyllä tuolla porukalla saa verenpaineen nousemaan rauhallisemmaltakin kaverilta... Ainii, ei taidakaan onnistua. Taitaa olla sirdickyj jäähyllä ite. Joo, kerran pääsin sen ihmeen kokemaan, kun kyllästyin siihen, että kukaan ei kirjoita mitään aloittamiini ketjuihin ja sen takia vetäisin vähän tavallista jyrkemmän otsikon. Siitä on jo vuosia aikaa, se oli silloin nuorena ja kiihkeänä. Ja Lizzyyn palatakseni...: Pitäis hommata niitä leyvjä, minulla ei itse asiassa ole kuin Life c-kasetti, Live & dangerous ja Thunder & lightning lp:t ja sitten se neljän cd:n poksi, Vagabonds, kings, warriors, angels. Jailbreak ja Johnny The Fox on mun suosikit. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
aikavaikea 23.05.2007 18:43:52 | |
---|
Älä yritä, en enää lankea tähän keskusteluun, sillä tiedän olevani oikeassa. Olet toki. T & L on hevilevy. Ja hyvä levy. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Mika Antero 23.05.2007 19:14:36 | |
---|
Olet toki. T & L on hevilevy. Ja hyvä levy. Hyvä, nyt tulikin kovan luokan vahvistus mukaan rheinosen ja kumppanien väärien mielipiteiden vastaiseen taisteluun... "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |
StJerky 24.05.2007 08:44:52 | |
---|
Olet toki. T & L on hevilevy. Ja hyvä levy. Kyllä (mitään metallia nykymerkityksessä se ei onneksi ole). Minunkin ensimmäinen TL levy silloin 1983, joskin melkein heti sitten kolahti Robbon aikaiset levyt kovemmin. |
Brother Tohveli 24.05.2007 16:50:52 | |
---|
Kertokaahan eilen keikalla olleet, että mitä kuului? |
Borlag 24.05.2007 16:59:31 | |
---|
tuolla on keikkapuolella settilistat molemmilta bändeiltä, ja muitakin kommentteja |
rheinone 24.05.2007 20:34:55 | |
---|
Hyvä, nyt tulikin kovan luokan vahvistus mukaan rheinosen ja kumppanien väärien mielipiteiden vastaiseen taisteluun... Jeejee, olkoot sitte hyvä hedelmä/vihannesosaston levy. Panin äsken just lisää vääriä mielipiteitä tonne Konsertit, Keikyeet & Tapahtumat -osioon. Sirdickyj on saanu tarpeekseen koko mnetistä, se ei meinaa kirjottaa enää mtn. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
insolidude 25.05.2007 08:16:46 | |
---|
Taidanpa olla jotenkin poikkeava Lizzy fani, kun mun mielestä parhaat lätyt on Thunder and Lightning ja Renegade. T&L lätyllä on muutama aivan helminkäisbiisi kuten Holy War, Cold Sweat ja etenkin The Sun Goes Down. Renegade tuli ostettua 10 vuotiaana eli vuonna 1984. C-kasetti kului puhki vuosien saatossa ja sittemmin CD:kin on pyörinyt lukemattomia kertoja koneessa. Kohokohdat Renegadelta ovat kiistatta: Fats, Hollywood ja Angel Of Death. Muutkin Lizzy levyt kyllä kolahtavat aivan hemmetin kovaa, mutta vasta Fighting-levystä etiäpäin. Helsingin keikka oli melkoinen hittikimara ja kovaa soitantaa heikoista soundeista huolimatta. |