Aihe: Andy McCoy
1 2 3 4 557 58 59 60 61137 138 139 140 141
Musta Arkipyhä
16.09.2013 15:47:52
BigPapa: Tää on Andy -ketju.

Sekin on korjattu.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Musta Arkipyhä
16.09.2013 15:52:25 (muokattu 16.09.2013 15:52:39)
BigPapa: Vastasin tähän:

No ethän vastannut.Sä ryhdyit puhumaan omien biisien määrästä et siitä kuinka suuri osa on omia.

Faktahan on ,että coverit muodostaa ison osan Ganesin tuotannossa.Paljon isomman kuin Hanoin tuotannossa.Vois jopa vetää sellasenkin johtopäätöksen ,että Ganesin historiassa covereilla on aika merkittävä rooli.

Sen sijaan Hanoi -ja Andy- on hankkinut meriittinsä pääsääntöisesti omilla biiseillä.
BigPapa
16.09.2013 15:53:09 (muokattu 16.09.2013 15:53:21)

PsychedelicWarlord: No ethän vastannut.Sä ryhdyit puhumaan omien biisien määrästä et siitä kuinka suuri osa.

Faktahan on ,että coverit muodostaa ison osan Ganesin tuotannossa.Paljon isomman kuin Hanoin tuotannossa.Vois jopa vetää sellasenkin johtopäätöksen ,että Ganesin historiassa covereilla on aika merkittävä rooli.

Sen sijaan Hanoi -ja Andy- on hankkinut meriittinsä pääsääntöisesti omilla biiseillä.

Haloo!

Alkuperäinen kysymys ja alkuperäinen vastaus:

Boyakasha: Kuinka suuri osa Hurriganesin tuotannosta on originaalisävellyksiä?

Onhan siellä niitä oikein paljon. Tällä vertauksella Up Around The Bendistä ei tule Hanoi Rocksin tai Andyn biisiä. Kysy vaikka Fogertyltä.
mpekkanen
16.09.2013 15:56:48
Tätä "keskustelua" on BigPapa nyt käyty 10 sivullista. Eikö tosiaan olisi miellyttävämpi siirtyä sellaisten aiheiden pariin kirjoittamaan jotka sinua itseäsi kiinnostavat.
Kantasi on tullut jo kaikille selväksi. Toki omalla elämällään voi tehdä mitä haluaa, mutta eikö olisi parempi keskittyä niihin itseä miellyttäviin asioihin. Kirjoittaa niistä ja laittaa ne kirjoitukset sinne aiheisiin jonne ne kuuluvat.
Minun puolesta voit olla Andystä ihan mitä mieltä haluat ja tuskin kantasi siitä muuttuu. En kuitenkaan ymmärrä miksi tuhlaat aikaasi aiheeseen ja ihmiseen joka ei sinua kiinnosta millään tasolla?
Seba
16.09.2013 15:57:52

BigPapa: Haloo!

Alkuperäinen kysymys ja alkuperäinen vastaus::

Et vissiin ymmärrä käsitettä "kuinka suuri osa"?

Onhan siellä niitä oikein paljon. Tällä vertauksella Up Around The Bendistä ei tule Hanoi Rocksin tai Andyn biisiä. Kysy vaikka Fogertyltä.

Mitä sä tätä jankkaat?
Kuka niin on väittänyt? Oli joo listassa jossa joku muisteli hanoin mieleen jääneitä biisejä, ja korjaisi jo virheen listassa.
Silti senkin jälkeen palaat tähän kokoajan.
Liian läski hipsteriksi.
BigPapa
16.09.2013 15:58:10 (muokattu 16.09.2013 15:59:15)

mpekkanen: Tätä "keskustelua" on BigPapa nyt käyty 10 sivullista. Eikö tosiaan olisi miellyttävämpi siirtyä sellaisten aiheiden pariin kirjoittamaan jotka sinua itseäsi kiinnostavat.
Kantasi on tullut jo kaikille selväksi. Toki omalla elämällään voi tehdä mitä haluaa, mutta eikö olisi parempi keskittyä niihin itseä miellyttäviin asioihin. Kirjoittaa niistä ja laittaa ne kirjoitukset sinne aiheisiin jonne ne kuuluvat.
Minun puolesta voit olla Andystä ihan mitä mieltä haluat ja tuskin kantasi siitä muuttuu. En kuitenkaan ymmärrä miksi tuhlaat aikaasi aiheeseen ja ihmiseen joka ei sinua kiinnosta millään tasolla?

Mielellään juu, mutta jos vääristelyt jatkuvat, pakko vastata.
BigPapa
16.09.2013 15:58:58 (muokattu 16.09.2013 15:59:06)

Seba: Et vissiin ymmärrä käsitettä "kuinka suuri osa"?

Et vissiin ymmärrä mitä tarkoittaa, että: Onhan siellä niitä oikein paljon.
Musta Arkipyhä
16.09.2013 15:59:15
BigPapa: Haloo!

Turha sulle lienee vääntää edes ratakiskosta...

Mutta faktahan se taitaa olla ,että Hurriganeseilla suurempi osa tuotannosta on covereita kuin Hanoilla.
BigPapa
16.09.2013 16:00:12 (muokattu 16.09.2013 16:00:45)

PsychedelicWarlord: Turha sulle lienee vääntää edes ratakiskosta...

Mutta faktahan se taitaa olla ,että Hurriganeseilla suurempi osa tuotannosta on covereita kuin Hanoilla.

Siitähän ei ollut kyse vaan siitä, että kuinka suuri osa Hurriganesin tuotannosta on originaali sävellyksiä. Ja niitä on oikein paljon.
Musta Arkipyhä
16.09.2013 16:01:21
BigPapa: Et vissiin ymmärrä mitä tarkoittaa, että: Onhan siellä niitä oikein paljon.

Niin täähän on semmonen keskusteluketju jossa nää kommentit liittyy osin toisiinsa.Ja se keskustelu niinku jatkuu kun toiset kommentoi ja...ääh antaa olla.

Forget it..
Seba
16.09.2013 16:02:03

PsychedelicWarlord: Turha sulle lienee vääntää edes ratakiskosta...

Tämä juuri on pointti jonka ensin väitettiin olevan toisin, eikä edes kuvan piirtämällä mene perille.
Ei sillä että sillä mitään väliä olisi, yhtä turhaa jankkaamista kuin yleensäkään 2 bändin vertailu.
Liian läski hipsteriksi.
Musta Arkipyhä
16.09.2013 16:02:12
BigPapa: Siitähän ei ollut kyse vaan siitä, että kuinka suuri osa Hurriganesin tuotannosta on originaali sävellyksiä. Ja niitä on oikein paljon.

Minun mielestä tuosta ei ollut kyse.Minulla on oikeus mielipiteeseeni.
BigPapa
16.09.2013 16:03:03

PsychedelicWarlord: Minun mielestä tuosta ei ollut kyse.Minulla on oikeus mielipiteeseeni.

On toki, mutta myös minulla.
BigPapa
16.09.2013 16:04:27

Seba: Tämä juuri on pointti jonka ensin väitettiin olevan toisin, eikä edes kuvan piirtämällä mene perille.
Ei sillä että sillä mitään väliä olisi, yhtä turhaa jankkaamista kuin yleensäkään 2 bändin vertailu.

Taidat olla aika pihalla:

Boyakasha: Kuinka suuri osa Hurriganesin tuotannosta on originaalisävellyksiä?

Musta Arkipyhä
16.09.2013 16:05:13
Seba: Tämä juuri on pointti jonka ensin väitettiin olevan toisin, eikä edes kuvan piirtämällä mene perille.

No tuotahan minäkin tässä asiassa sinä pointtina pidän.Luulisin ,että aika moni tajusi asian juuri noin eli kyse oli covereiden määrä suhteessa omaan tuotantoon.

Mutta tosiaan: Jos joku ei tuota pointtia halua hyväksyä niin sekin on okei.Eli minun puolesta antaa olla.Pidän muuten ehken Ganesista itse enemmän kuin Hanoista :-)
BigPapa
16.09.2013 16:06:17

PsychedelicWarlord: No tuotahan minäkin tässä asiassa sinä pointtina pidän.Luulisin ,että aika moni tajusi asian juuri noin eli kyse oli covereiden määrä suhteessa omaan tuotantoon.

Mutta tosiaan: Jos joku ei tuota pointtia halua hyväksyä niin sekin on okei.Eli minun puolesta antaa olla.Pidän muuten ehken Ganesista itse enemmän kuin Hanoista :-)

Missään kohtaa en ole väittänyt, että Hurriganesilla on vähemmän covereita, kuin Hanoi Rocksilla, ei vaan mee jakeluun.
Seba
16.09.2013 16:14:02

BigPapa: Taidat olla aika pihalla:

Jankkaus jatkuu. Millä vertauksella joku on väittänyt sen muuttuvan hanoin biisiksi?
Liian läski hipsteriksi.
Epämuusikko
16.09.2013 16:15:53 (muokattu 16.09.2013 16:22:15)
Tigerstedt: Näyttää listalta kappaleiksi naamioiduilta soolopohjilta.

Halleluja että repesin! Osuvasti tölväisty, ten points.

No olihan siellä kovia ukkoja tekemässä kuten vaikkapa Pembroke :-)
Tekemässä mitä? Börbönstrii, butzibai beibe? sense are not making heres.

vastapallona vihollisorkesterista, jota en sitäkään kunnioita tippaakaan, totean että Tragedyssä on munsta sävel- ja sovituksellisesti kaikki virheet:

-oktaavi"stemma" For ME -kohdassa (oktaavi ei ole stemma + se ylä-ääni muistaakseni roikkuu, en aio tarkistaa asiaa),
-kromaattinen pudotus siinä kertsin alkupuolen puolessavälissä. ok ok ok
-ykköselle lyhyt ääni jonka jälkeen kakkoselle oikein hyppypotku Just a little bit Much *potk*. Samanlainen kuin Frederikin Ha-fa-na-nan kertsissä eli kovassa kaartissa ollaan.

ahdistavaa kliseistä paskaa, mutta vissiin jonkin sortin ajankuva. Onneksi en ollut paikalla.

Mutta hei, en ole tutustunut aineistoon eikä kiinnosta, joten: ?
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
BigPapa
16.09.2013 16:16:10 (muokattu 16.09.2013 16:19:30)

Seba: Jankkaus jatkuu. Millä vertauksella joku on väittänyt sen muuttuvan hanoin biisiksi?

No vaikka näin:

BigPapa: Minkä biisien? Yhtään biisiä en muista nimeltä. Ei oo jäänyt mitään mieleen, että niin hienoja sävelteoksia ne on.

Boyakasha:Kyllä minä muistan ainakin nämä:

1) Tragedy
2) Motorvatin
3) Boulevard of broken dreams
4) Street Poetry
5) Café Avenue
6) Obscured
7) Hypermobile
8) Fashion
9) Love s an injection
10) Whatcha Want
11) Problem Child
12) Mental Beat
13) Underwater world
14)Power of persuasion
15) A Day Late, a dollar short
16) I cant get it
17) Back to mystery city
18) Until I get you
19) Beer and Cigarette
20) Worldshaker
21) Don you ever leave me
22) 11th street kids
23) Malibu beach
24) High school
25) Travelin band
26) Taxi driver
27) Lost in the city
28) People like me
29) Delirious
30) Oriental Beat
31) Million Miles away
32) Up Around the bend
Numb
16.09.2013 16:17:59

Tapelkaa poijjaat, saatte tupakkia.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)