Aihe: Porcupine Tree
1 2 3 4 557 58 59 60 61106 107 108 109 110
Ali
08.11.2007 17:00:02

Tämä saattaa olla lempi kappaleeni PT:ltä. Varsinainen mestariteos.

Ensimmäinen osio on kyllä aivan täydellinen ja sisältää yhden parhaista kitarasooloista ever, mutta toinen osio ehkä hieman puuduttava. Hieno biisi joka tapauksessa.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Ali
28.11.2007 10:48:39

Dodiii, keikka lähenee. Waiting ja TSMS soineet vanhallakin mantereella, joten toivottavasti edes jompi kumpi kuullaan niistä Suomessakin!

Oottekos muuten Blackfieldin DVD:een tutustuneet?
Levylista
V Aalto
28.11.2007 11:02:52
Dodiii, keikka lähenee. Waiting ja TSMS soineet vanhallakin mantereella, joten toivottavasti edes jompi kumpi kuullaan niistä Suomessakin!

Joo, olin kattomassa siellä Lontoossa ja soittivat tosiaan nuo molemmat - Waiting oli ihan kiva mut TSMS oikeasti vaikutti - olin kuullut studioversion vain kerran ennen keikkaa mutta siitä huolimatta se oli keikan kohokohtia, todella tyylikäs, tunnelmallinen ja vauhdikas veto. Eli Suomessa mun puolesta Waiting sais väistyä jonkun vielä paremman kappaleen tieltä mutta TSMS saisi kyllä soida täälläkin vaikka molemmilla keikoilla.

Harmittaa kyllä vähän, kun ei kovin suuria eroja tunnu olevan noiden settilistojen välillä. Varsinkin Deadwingin täydellisyyttä hipovat biisit (Deadwing, Shallow, Arriving Somewhere...) loistavat poissaolollaan. On niitä "hitti"biisejä onneksi silti riittämiin.
P2
28.11.2007 11:41:03

Joo, on tullut katseltua muutamaan otteeseen ja kuunneltua varmaan tuplasti saman verran. Ihan onnistunut paketti kyllä, mitä nyt Wilsonin erittäin hirveä Goldtop Singlecut häiritsee silmää ja Aviv Geffenin epävireinen laulu silloin tällöin ottaa korvaan. Tuo Once:n soittaminen kahteen kertaan kyllä ihmetyttää, onko jollain jotain tietoa tästä?
"No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/
Aleksi Gaiss
28.11.2007 12:18:49
Eihän kukaan oo vailla lippua Tampereelle?
Äänitys- ja miksauspalveluja tarjolla!
gorgonoidi
28.11.2007 12:23:55 (muokattu 28.11.2007 12:25:13)

Eihän kukaan oo vailla lippua Tampereelle?

Täällä ollaan... ja vituttaa lievästi.

Edit: Kaverin kanssa siis tilattiin, mutta jonkun sähläilyn tuloksena jäätiin sitten ilman. Äiti yrittää kyllä kovasti reklamoida jutusta, mutta näyttää siltä että lippua ei tule ja kun kerta rahatkin kerkesivät jo palauttaa.
Pistelen sulle vaikka pikaviestiä.
Davos
28.11.2007 12:40:54

Voisko lössi puhua biiseistä ihan niiden nimillä eikä millään hämärillä lyhenteillä niin, että sellainenkin ihminen joka ei tunne koko bändin tuotantoa ulkoa läpikotaisin pystyisi tietämään mistä kappaleesta on kyse. Mulla, vaikka kovasti Porcupinea diggaankin, ei TSMS soita mitään kelloja.
Shitmanek
28.11.2007 13:03:41
Voisko lössi puhua biiseistä ihan niiden nimillä eikä millään hämärillä lyhenteillä niin, että sellainenkin ihminen joka ei tunne koko bändin tuotantoa ulkoa läpikotaisin pystyisi tietämään mistä kappaleesta on kyse. Mulla, vaikka kovasti Porcupinea diggaankin, ei TSMS soita mitään kelloja.

The Sky Moves Sideways. Kannattaa tutustua jollei ole aiemmin tuttu.
M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest" "Come on, Bennett. Let's party."
Ali
28.11.2007 14:18:13

Joo, olin kattomassa siellä Lontoossa ja soittivat tosiaan nuo molemmat - Waiting oli ihan kiva mut TSMS oikeasti vaikutti - olin kuullut studioversion vain kerran ennen keikkaa mutta siitä huolimatta se oli keikan kohokohtia, todella tyylikäs, tunnelmallinen ja vauhdikas veto.

TSMS:n veto Coma Divinella on jo sen verran huikea, että odotukset on äärimmäisen korkealla. Muutenkihan biisi on kenties paras Porcun "pitkä" biisi.

Harmittaa kyllä vähän, kun ei kovin suuria eroja tunnu olevan noiden settilistojen välillä. Varsinkin Deadwingin täydellisyyttä hipovat biisit (Deadwing, Shallow, Arriving Somewhere...) loistavat poissaolollaan. On niitä "hitti"biisejä onneksi silti riittämiin.

Tällä kiertueella keskitytään ihan tarkoituksellisesti FoaBP:n ja NR:n matskuun, joten Deadwingin kappaleiden vähempi huomio ei yllätä.
Levylista
Tuomas.
29.11.2007 22:00:20
Ae vitsi. Nyt oon viikon kerenny kuuntelemaan bändiä, ja täähän on aivan loistavaa. Soudimaailma on mukavan pehmeä mutta ajoittain myös loisthavan rankka. Deadwingin omistan ja keikallekkin pääsin! Täytynee ostella lisää levyjä.
Ali
30.11.2007 09:56:04

Ae vitsi. Nyt oon viikon kerenny kuuntelemaan bändiä, ja täähän on aivan loistavaa. Soudimaailma on mukavan pehmeä mutta ajoittain myös loisthavan rankka. Deadwingin omistan ja keikallekkin pääsin! Täytynee ostella lisää levyjä.

Tervetuloa kerhoon.
Levylista
carnation
30.11.2007 11:13:54
Tervetuloa kerhoon.

Erinomaista selkääntaputtelua. Onneksi olkoon.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Ali
01.12.2007 00:15:13

Erinomaista selkääntaputtelua. Onneksi olkoon.

En ymmärrä, mutta ei haittaa.
Levylista
Spawn
03.12.2007 00:48:25
Levykauppa X:n nettisivuilla näkyisi jälleen olevan tarjouksenpoikasen kaltaista. 2CD:n uudelleenjulkaisut 13,90€/kpl. Itsellä lähti Sky Moves Sideways ja Up The Downstair tilaukseen.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
EML
03.12.2007 13:32:14
Tampereen keikalle hankin muutaman ylimääräisen lipun, meinasin viedä työporukkaa vähän pikkujoulua viettämään, mutta hylättiin sitten ajatus - sunnuntai-ilta ei ehkä ole paras mahdollinen :P joten, jos joku on vielä ilman lippua, minulla olis niitä 4 kpl tarjolla ihan face value (38e ) + mahd. postikulut maksamalla. Laita viestiä, niin sovitaan järjestelyistä.
spindel
06.12.2007 19:03:13
Meikäläinenkin on tulossa katsomaan Piikkisika Puuta Pakkahuoneelle. Ilosaaren keikka jäi intin takia väliin, mutta onneksi Wilson ja kumppanit jaksoivat järjestää näin mahtavan jouluvierailun :)

Arriving somewhere...dvd:tä on tullut katseltua varsin reippaasti ja odotan kyllä hienoa musiikkielämystä
Yövieraat on päivälle vieraat...
zombywoof
09.12.2007 15:48:49 (muokattu 11.12.2007 23:04:00)
Lippu on löytänyt onnellisen omistajan.
"Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends"
phf
12.12.2007 18:32:34

Mulla sama homma paitsi että aloitin kuuntelun uusimmalla LP:llä, siis kunnolla, oikeasti kuuntelemaan. Anasthezise on kyllä helkkarin hyvä biisi kaiken sen jälkeen mitä muuta olen kuullut. Ja keikalle myös menossa (: Tuo Deadwing kuulemma saman tyylinen levy kuin Fear..? Voisihan tuohon tutustua :D
Saatanan tonttu, mä sotken sut suohon.
gorgonoidi
12.12.2007 19:12:41

Mulla sama homma paitsi että aloitin kuuntelun uusimmalla LP:llä, siis kunnolla, oikeasti kuuntelemaan. Anasthezise on kyllä helkkarin hyvä biisi kaiken sen jälkeen mitä muuta olen kuullut. Ja keikalle myös menossa (: Tuo Deadwing kuulemma saman tyylinen levy kuin Fear..? Voisihan tuohon tutustua :D

Ei ole mielestäni ollenkaan samanlainen. Fiilis on ihan erilainen, sellainen enemmän rento, kesäinen/syksyinen, ei niin vakava. Huippu levy. Kannattaa tutustua.
kouranka
12.12.2007 21:31:02

Onks äijät heittäny millasta settia lähiaikoina?
Nyt herkutellaa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)